Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 03:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 100 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 09:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.12
Amžius:
38
Pranešimai:
41
Miestas:
Hull
Automobiliai:
E39 525D 03'
dainiokasss rašė:
Pateik faktu.. Tada pagal tave ant priekio 7,5j ir 9j ant galo ratlankiai kaip? Nesi mates taip arba pan? :)


is dangaus iskritai? ar seip persalai? jeigu nepatikesi musu zodziais, tada nuvaziuok y bet kuria padangu parduotuve, ir bent pabandyk nusipirkti po viena padanga, kad detum ant asiu, pirmas dalykas niekas neardys komplekto, nes zmones perka visas keturias arba dvi ant asies vienodas, todel, kad GAMINTOJAS rekomenduoja, o geriausia uzsidek dvi skirtingas ant asies, islek y autostrada, ir ant simtuko kokio pradek staigiai stabdyti, na kad smagiau butu dar ant slapio asfalto :) va tada neberasysi daugiau tokiu klausimu forumuose, jeigu isvis dar rasysi :) realiai jei mieste vazinesi, ir nedaugiau 50 gal nieko ir nenutiks, pas mus uk anglai visi su skirtingom padangom vazineja ir nemato bedos, bet todel ir moka uz draudimus po 5000-8000lt y metus :) daryk isvadas, kaip tik buvo lryte straipsnis, kai m5 greitkelyje susidure 34 masinos, buvo slapia ir panasiai, nu tai viena is problemu manyciau padangeles :) o kita kad angliokai nelabai zino kas yra atstumo laikytis :)


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 12:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
As ta ir turejau galvoje,kad ant asiu,o ne ant asies :) Na cia kai kurie is jusu lb jau kytri, bet patys nieko gudro nesugalvojat,o pas pardaveja siumciat :) Na dbr visiskai lietuviskai; priekine asis karys ir desinys ratai pvz nokian, galine asis kaire ir desine ratai pvz continental,dydziai tie patys.. Kas kam neaisku ka klausiu? :)


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 12:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.06
Pranešimai:
56
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 520i 99'
ex E34
ex E28
Neatsistebiu jaunimu, kurie tikisi žiemos keliais važiuoti saugiai 18 ar 19 colių ratais. Juokdariai. Man net vasarą, per lietų, smagu dėti pro šoną "gražuoliam", kurie dėvi 19 colių, 265 pločio ratus. Plačios padangos nespėja išspausti vandens/oro burbulų. Todėl pataikius į fūrų išspaustas provėžas, auto su plačiom padangom tampa nevaldoma. Man su 205/65 R15 einant 150km/h per lietų, gana sėkmingai valdoma E39.
Kas norit maksimaliai saugiai važiuoti, atkreipkit dėmesį į raly krose naudojamų padangų konfiguracija. http://www.rallytyres.eu/index.php?opti ... &Itemid=37
Iš mano patirties, E39 geriausiai laikosi ant kelio žiemą, su ne platesnėm nei 215 ir ne didesniais nei R16 diskais. Jei daug sniego/ledo slėgį padangose laikant 1.6 atm.
Grožis ir saugumas, nelabai suderinami dalykai.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 12:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Labai teisingas poziuris..


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 14:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.12
Amžius:
38
Pranešimai:
41
Miestas:
Hull
Automobiliai:
E39 525D 03'
dainiokasss rašė:
As ta ir turejau galvoje,kad ant asiu,o ne ant asies :) Na cia kai kurie is jusu lb jau kytri, bet patys nieko gudro nesugalvojat,o pas pardaveja siumciat :) Na dbr visiskai lietuviskai; priekine asis karys ir desinys ratai pvz nokian, galine asis kaire ir desine ratai pvz continental,dydziai tie patys.. Kas kam neaisku ka klausiu? :)


pas pardaveja siunciu, kad isgirstum tiesiai is zmoniu kurie prekiauja padangom, ir zino daugiausiai, nes tu musu nematai ir nezinai ka kas veikia gyvenime, del nokian ir continental, nematau problemos del to, tik padangos minkstumas turi atitikti, jeigu priekines ar galines bus minkstesnes vienos uz kitas, ir atvirksciai, tada turesi problemu, pvz, labai minksta padanga kaip (falken epz) yra labai slidi ant slapios dangos, bet super ant ledo, o tarkim nokian wr g-2 yra super ant slapios dangos, ir ant sniego, bet silpnoka ant ledo, na tada nesuvaldysi automobilio :)


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 14:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.12
Amžius:
38
Pranešimai:
41
Miestas:
Hull
Automobiliai:
E39 525D 03'
7up rašė:
Neatsistebiu jaunimu, kurie tikisi žiemos keliais važiuoti saugiai 18 ar 19 colių ratais. Juokdariai. Man net vasarą, per lietų, smagu dėti pro šoną "gražuoliam", kurie dėvi 19 colių, 265 pločio ratus. Plačios padangos nespėja išspausti vandens/oro burbulų. Todėl pataikius į fūrų išspaustas provėžas, auto su plačiom padangom tampa nevaldoma. Man su 205/65 R15 einant 150km/h per lietų, gana sėkmingai valdoma E39.
Kas norit maksimaliai saugiai važiuoti, atkreipkit dėmesį į raly krose naudojamų padangų konfiguracija. http://www.rallytyres.eu/index.php?opti ... &Itemid=37
Iš mano patirties, E39 geriausiai laikosi ant kelio žiemą, su ne platesnėm nei 215 ir ne didesniais nei R16 diskais. Jei daug sniego/ledo slėgį padangose laikant 1.6 atm.
Grožis ir saugumas, nelabai suderinami dalykai.


1.6 atmosferos yra per mazai :) kauno keliais pavazinejus, kad ir ziema, bet butent tada kai iskelia visas duobes, tiek padangas padesi, tiek r15 ratlankius tuos duobytes suvalgys, tuo paciu gamintojas tikrai to nerekomenduoja, 2.2 rekomendacija visom masinom, o pas ka eina daugiau ant dureliu gali surast, tuo paciu pas mus galuose stovi reduktorius, ir apskritai galas sunkus, idomu kaip tau su 1.6 atm, tas galas atrodo, speju kaip blynai susiploje :)


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 14:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.29
Amžius:
36
Pranešimai:
1899
Miestas:
Kaunas
7up rašė:
Neatsistebiu jaunimu, kurie tikisi žiemos keliais važiuoti saugiai 18 ar 19 colių ratais. Juokdariai. Man net vasarą, per lietų, smagu dėti pro šoną "gražuoliam", kurie dėvi 19 colių, 265 pločio ratus. Plačios padangos nespėja išspausti vandens/oro burbulų. Todėl pataikius į fūrų išspaustas provėžas, auto su plačiom padangom tampa nevaldoma. Man su 205/65 R15 einant 150km/h per lietų, gana sėkmingai valdoma E39.
Kas norit maksimaliai saugiai važiuoti, atkreipkit dėmesį į raly krose naudojamų padangų konfiguracija. http://www.rallytyres.eu/index.php?opti ... &Itemid=37
Iš mano patirties, E39 geriausiai laikosi ant kelio žiemą, su ne platesnėm nei 215 ir ne didesniais nei R16 diskais. Jei daug sniego/ledo slėgį padangose laikant 1.6 atm.
Grožis ir saugumas, nelabai suderinami dalykai.


:lol: :lol: :lol: :mrgreen: prajuokinai iki negaliu- iš vasarinių r17 235/45 perėjau į žieminius r15 205/65, tai ant auto valdymo kaip mat pasijautė: "smarkiau" posūkius imant jau auto kaip plūduras gaunasi, tai nepasakok, kad su r15 ant 150 su duper valdoma auto...


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 17:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
underunit rašė:

pas pardaveja siunciu, kad isgirstum tiesiai is zmoniu kurie prekiauja padangom, ir zino daugiausiai, nes tu musu nematai ir nezinai ka kas veikia gyvenime, del nokian ir continental, nematau problemos del to, tik padangos minkstumas turi atitikti, jeigu priekines ar galines bus minkstesnes vienos uz kitas, ir atvirksciai, tada turesi problemu, pvz, labai minksta padanga kaip (falken epz) yra labai slidi ant slapios dangos, bet super ant ledo, o tarkim nokian wr g-2 yra super ant slapios dangos, ir ant sniego, bet silpnoka ant ledo, na tada nesuvaldysi automobilio :)

Cia jau kita kalba :) Is kart galima normaliai diskutuoti, o ne vienas kitam i atlapus kipti :) As aisku uz visas 4 vienodas, bet 2 ir 2 tikrai nera blogai :)


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 17:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
viewtopic.php?p=551832#p551832

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 17:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.12
Amžius:
38
Pranešimai:
41
Miestas:
Hull
Automobiliai:
E39 525D 03'
dainiokasss rašė:
Cia jau kita kalba :) Is kart galima normaliai diskutuoti, o ne vienas kitam i atlapus kipti :) As aisku uz visas 4 vienodas, bet 2 ir 2 tikrai nera blogai :)


as tame ir nematau nieko blogo, esu ne su viena auto taip vazinejas, juk ne raly ar tukstancio lenktynese vazinejam, ir tuo paciu nespaudziam is auto max kad pasijustu, tiesiog gamintojas rekomenduoja, o juk net nevisas detales jo rekomenduojamas zmones perka, bet tame nera nieko blogo, jeigu auto 4wd tada tik keturios vienodos. tai va, o dabar galima padiskutuot, ar galines asies geriau deti padangas su daugiau mm ar ant priekines :) neskaitant ar bmw su galu varomu, ar koks kitas auto kur priekis varomas:)


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 17:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
As vsd dedu ant priekio su daugiau mm- geriau uzsukti ar sustabdyti ekstra atveju, nei ant galo geresnes ir geresnis pravazumas.. Nors nlb kada ant tiek daug mm skiriasi.. Cia mano nuomone :)


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 17:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.12
Amžius:
38
Pranešimai:
41
Miestas:
Hull
Automobiliai:
E39 525D 03'
dainiokasss rašė:
As vsd dedu ant priekio su daugiau mm- geriau uzsukti ar sustabdyti ekstra atveju, nei ant galo geresnes ir geresnis pravazumas.. Nors nlb kada ant tiek daug mm skiriasi.. Cia mano nuomone :)


geresnes padangas deti reikia ant galines asies, jei kalbam apie padevetas, nes kai vaziuosi dideliu greiciu, ir kai sumetis gala, bus lengviau suvaldyti, cia tiek kalba eina apie galu varomas auto, tiek priekiu.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 18:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.20
Amžius:
45
Pranešimai:
725
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
[e 63] 650i
Subaru Outback
ex[e 39] 530 d, touring,
honda cbf 1000
ex[W 126] 500 SEC
ex[e 39] 525 tds,touring
ex[e 34] 524 td
ex[e 30] 320i
as geresnes dedu ant priekio,,vistiek priekis vairuoja..ir stabdymas efektyvesnis


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 18:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.10
Pranešimai:
881
Miestas:
Šakiai-Vln
Automobiliai:
BMW D
Na as tos pacios nuomones, kad ant priekio geresnes.. Juk priekiu vairuoji, o ne galu, o jei jau gala sumete- prasideda menas kaip tu sureaguosi i tai :) Na aisku kai ant galo geresnes- mazesne tikimybe, kad uzmes, bet kai uzmes- tai su priekyje basesnem galesi sukioti ratais vaira ir nieko nebus.. Man jau vien del stabdymo ant priekio geresnes priklauso manau..


StandartinėParašytas: 06 Lap 2011, 18:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.08
Pranešimai:
6
Automobiliai:
E28 524td, E34 524td
Kas gyvena kaime, tai patarimas deti ant galo geresnes padangas, kad grioviais geriau liptu :mrgreen: O normaliais keliais vairuojantiems, manau geriau tureti vaira rankose su geresnem ant priekio. Jei turi bmw, manau zinai kaip reikia tiesinti užpakalis uzmetus. Tad geresnes ant galo manau tinka tik kaime lekioti :lol:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 100 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery