Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 02:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 188 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Gru 2010, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
jei jau skyscio ant dugno tebuvo, gali buti, kad vel oro burbula turi.
arba pompa...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 04 Sau 2011, 20:44 
  
 
 
Pas mane irgi tokia pat problema kaip tu rasai vienas prie vieno irgi nezinau ka ir bedaryti kas kokia nesamone gal ka tu suradai. Ir pakeites termostata ir prasidejo nesamones izbandziau atrodo viska ka pats zinojau nors pas mane balta gara meta tai nezinau gal trukus galva ar tarpine


StandartinėParašytas: 04 Sau 2011, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.08
Amžius:
35
Pranešimai:
90
Automobiliai:
E39 525tds
pas mane taip pat dingineja antifrizas, bet paskutiniu metu pradejo auto nesilti iki darbines temperaturos, siandien pralekiau 200 km, uzmiesti ir mieste tai visa laika buvo virs melyno tik truputi pakilus temp rodykle... kame beda? kaip tik ryte pyliau antifriza, gali but kad padauginau pripilt ir del to nebesyla auto iki darbines temp?

p.s. su tempertaura visa laika jau nuo auto pirkimo yra nesklandumu, mieste kaip ir ok, taciau uzmiesti svyruoja, pakyla iki darbines temperaturos tai nukrenta iki melyno, tai vel pakyla... (nesvarbu ar lauke -10 ar +10). o vat paskutiniu metu isvis pakyla iki melyno virsaus ir stoja, nesvarbu ar mieste ar uzmiesty.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2011, 00:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
swordas rašė:
siandien pralekiau 200 km, uzmiesti ir mieste tai visa laika buvo virs melyno tik truputi pakilus temp rodykle... kame beda?

pirmyn i garaza-servisa keisti termostata

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 07 Sau 2011, 18:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.08
Amžius:
35
Pranešimai:
90
Automobiliai:
E39 525tds
E36Coupe rašė:
pirmyn i garaza-servisa keisti termostata

taip ir buvo, pasikeiciau siandien termostata ir visos problemos dingo, uzteko pravaziuot 800 metru (ziurejau i skydeli) ir temperatura jau buvo pilnai darbine! o anksciau tekdavo pravaziuot ir 10 km :twisted:


StandartinėParašytas: 07 Sau 2011, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
GINTE 987 rašė:
Pas mane irgi tokia pat problema kaip tu rasai vienas prie vieno irgi nezinau ka ir bedaryti kas kokia nesamone gal ka tu suradai. Ir pakeites termostata ir prasidejo nesamones izbandziau atrodo viska ka pats zinojau nors pas mane balta gara meta tai nezinau gal trukus galva ar tarpine

baltas garas del saltu oru, dabar reta masina kuri nemeta to garo, maziau kreipt demesi reikia i ta gara. jau kai pradeda litrais dinginet antifryzas, pust slangas, dauget tepalo va tada jau apie galva ir tarpine reikia galvot.


StandartinėParašytas: 10 Bir 2011, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.03
Amžius:
34
Pranešimai:
45
Automobiliai:
E39 523i '96
Masina 96m 523i. Turiu toki klausima o gal ir problema nezinau net pats, daug prirasyta, kaip zmonem kaist pradeda variklis, o man jis niekad nepakila auksciau 90 laipsniu, pasieke darbine temp. ir viskas. Nors atidarius kapota siluma eina nemaza. Negi cia taip turi but? Ar bus temp. dacikas parejas? Beto kartais antifrizas labai nezymei dingsta, nors paskutiniu metu ziurejau kiek ipiliau tiek ir yra.


StandartinėParašytas: 10 Bir 2011, 14:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.07
Amžius:
38
Pranešimai:
394
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 525 TDS + CHIP
slangas ziurek, jei iskarto uzvedus jau didysis ratas sila ir atvirksciai ar isvis didysis ratas syla.


StandartinėParašytas: 10 Bir 2011, 17:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.17
Pranešimai:
495
Tai o kaip tu nori - kad temperatura rodytu 150 laipsniu? Darbine temperatura ir yra 90-100 laipsniu, o kad po kapotu karsta, tai ismatuok kiek ten temperaturos ir zinosi. Zmogui jau 60 laipsniu - vos ranka islaiko, o 90-100 - nuplikys kaip uoga. Nesuprantu ko tau truksta? :D

_________________
"...bandziau issukt su spec tais isukejais ir tas uzluzo vidui zvakes, surinkes viska atgal pravaziavau 10 km ikrito zvakes galiukas ir uzkale matoras..."


StandartinėParašytas: 10 Bir 2011, 19:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.03
Amžius:
34
Pranešimai:
45
Automobiliai:
E39 523i '96
che che :D na man vienas zmogelis tapati sake variklis dirba ant normalios temp. ko tu dar nori dziaukis kad nekaista ;D Bet as galvoju gal rodo ten nesamone, o istikro variklis pakaista retkarciais, nes visgi per kamscius pavazinejant tikrai jis turetu uzkaist o dbr kaip ismeigta stovi vienoi vietoi, beto visada galvojau kad pas mane ties 90 laipsniu stovi, o snd i draugo E39 tik tds ziurejau pasji kai jau isila variklis rodykle temp per viduri stovi, o pas mane kazkiek kairiau, virs balto ruoziuko neisivaizduoju net kiek ten laipsniu rodo, tai taip gaunas kad net ik idarbines nesusyla jis, reiks jau truputi pasigilint i visa tai..


StandartinėParašytas: 10 Bir 2011, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.17
Pranešimai:
495
Tu paskaityk forumus, temperatura darbine ~90 laipsniu (paprastai per viduri), bet ten koki milimetra i ta ar ta puse - nieko baisaus. O kad per karscius kamsciuose neuzkaista - tam yra termostatai, termomovos su sparnuotem. Pas mus dar ne tokie karsciai. Jei sukuria afrikietiska varijanta, kuris neuzverda esant ju karsciams, tai patikek - ir pas mus neuzvirs :D Vazinek ir dziaukis, kad rodykle kaip ikalta (ir kitiems gali girtis :mrgreen: )

_________________
"...bandziau issukt su spec tais isukejais ir tas uzluzo vidui zvakes, surinkes viska atgal pravaziavau 10 km ikrito zvakes galiukas ir uzkale matoras..."


StandartinėParašytas: 11 Bir 2011, 01:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.03
Amžius:
34
Pranešimai:
45
Automobiliai:
E39 523i '96
Pas mane temp. laikosi ties baltu bruksniuku nepasiekus dar vidurio, gal ciut virs jo. Nezinau tiksliai kaip pas tuos bmw yra, zinau kad pries tai turetai audinei kamsciuose pasitrinus kelis kart net isijungdavo ventiliatorius atvesinti varikli. O apie 2.5 benzina esu girdejas, kad jie turi problemu su perkaitimu, tai jei cia pas mane viskas tvarkoi neisivaizduoju kaip jis perkaist turetu. Kazkas vistiek necistai cia, ieskot reiks kita savaite :idea:


StandartinėParašytas: 11 Bir 2011, 10:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
vamzdis rašė:
...niekad nepakila auksciau 90 laipsniu, pasieke darbine temp.

kaip nustatei temperatura? sitaip:
vamzdis rašė:
atidarius kapota siluma eina nemaza.



vamzdis rašė:
...visada galvojau kad pas mane ties 90 laipsniu stovi....rodykle temp.....pas mane kazkiek kairiau, virs balto ruoziuko

vamzdis rašė:
Pas mane temp. laikosi ties baltu bruksniuku nepasiekus dar vidurio,

keisk termostata, pradersi kaisti kamsciuose. ko dar is zmoniu nori? pajunk kokia diagnostika, parodys tau realia temperatura. ar per skydelio testa. bet termostatas tavo kiauras 100%.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 12 Bir 2011, 00:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.03
Amžius:
34
Pranešimai:
45
Automobiliai:
E39 523i '96
Is zmoniu ko tenorejau tai paklausti ar gali but, kad taip sunkei variklis uzkaista.


StandartinėParašytas: 12 Bir 2011, 00:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
benzininis, tuo labiau vasara - NE

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 188 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery