Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Gru 2024, 05:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 59 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 21:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
MYCIUS rašė:
ne ta parasiau, ka turejau omeny :D
turejau galvoj, kad nebetenka matyt "neplaukiojanciu", tai yra tu paprastu - vienos mases smagraciu.
ačiū, kad pataisei :wink:


nauja, LUK.
ant senojo, taip pat yra uzrasas LUK (yra ir BMW)
stai jis (kaip ir zadejau, veliau bus video, kaip jis juda):
Paveikslėlis


Patariu nuemus smagrati susitvarkyti ta galine plokste kuri sujungia abi galvas nes pro ten dazniausiai buna kad praleidineja ausinimo skysti. o iki tos vietos gali daeiti tik nuemus smagrati. As tokiais atvejais ja visviena lupu net jei ji ir neleidzia ir dedu ten nauja tarpine nes anksciau ar veliau ji vistiek prades begti.


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Smauglys rašė:
Kiek kainos, keitimas?


sankaba pirkau is insaid'o, originalia.
o del smagracio kainos, paklauskit Arunas B, gal jis pades nusipirk pigiau nei Lietuvoje galima rast. (man padejo \:D/ ir taip susitaupe kruva pinigu)

keitimas siaip butu apie 350-450lt, bet as viska darausi pats. neskubedamas viena diena nuemiau ismetima, atsukau kardana. kita diena - isemiau greiciu deze, sankaba, smagrati.


lipalas rašė:
Sukursi temą ?
O kaip tu išsiaiškinai ,kad jis blogas? Kokie simptomai pasireiškė ?


ne, sudesiu viska i savo prisistatymo tema, bet kadangi nusimato dar daugiau remonto (su greiciu deze) ir t.t., tai dar teks palaukt, kol viskas bus baigta :)
is pradziu blogumas pasireiskia taip:
1. uzgesinant masina, kai sankaba neiminta, pasigirsta barskesys. kai sankaba iminta - variklis sustoja tyliai.
2. perjungiant pavara, arba tiesiog siaip atleidus pilnai gaza, ir vel truputi paspaudus, girdisi - "klinkt".
3. pradedant vaziuoti, truputi trukcioja masina.
veliau, kaip ir rasiau buvo taip:
vaziuoju tarkim 3begiu, apsukos 2500rpm, staigiai duodu gazo, apsukos pakyla iki ~3500rpm, tada masina pradeda vaziuot :twisted: apsukos siek tiek pakrenta, ir jau iki sekancio begio perjungimo vaziuoja.
is pradziu tai pastebejau tik su treciu begiu, kai tarkim kur uzmiesty nori "palekt", tai vaziuojant kokia 80, ijungiu 3 begi, ir paspaudziu..
paskui pradejo jaustis ant 6 ir 5 begio, net ir nespaudziant taip smarkiai..tada 4,3,2...irgi nespaudziant jau iki galo..
tiesa, bandziau, tai pirmu begiu, ratus is vietos prasuka be jokiu problemu (ir padangos dar ne "medines" ir ne plikos..)

mano, kaip nelabai patyrusio mechaniko supratimu, tai esme tame, kad esant dideliam smagracio laisvumui (tabalavimui), staigiai davus galios, jis susipurto ir todel prastysta sankaba, bet kadangi sankaba dar +- padori, tai ji vistiek "pagauna" sukimasi, ir nebeleidzia kilt apsukom - traukia masina.


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Arunas B rašė:
Patariu nuemus smagrati susitvarkyti ta galine plokste kuri sujungia abi galvas nes pro ten dazniausiai buna kad praleidineja ausinimo skysti. o iki tos vietos gali daeiti tik nuemus smagrati. As tokiais atvejais ja visviena lupu net jei ji ir neleidzia ir dedu ten nauja tarpine nes anksciau ar veliau ji vistiek prades begti.


ačiū uz patarima.
tikrai taip ir bus padaryta.
tarpines, tai butinai pakeisiu, juolab jos kainuoja vos 24lt (nr10) ir 7lt (nr14) originalios. tik va dar nezinau, ar keista ta rieboksli dideli..jis visgi link 200lt, ir dar atrodo labai neblogai.
Paveikslėlis
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 23:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Riebokslio pabandyk pasiieskoti be korpuso gal pigiau gausis.


StandartinėParašytas: 02 Geg 2011, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Arunas B rašė:
Riebokslio pabandyk pasiieskoti be korpuso gal pigiau gausis.


tai cia be korpuso ir yra 180lt. o su korpusu (ta prasme komplektas nr12) tai 300lt..
bet siaip sakai, ta rieboksli vistiek vertetu pakeist?


StandartinėParašytas: 03 Geg 2011, 01:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.06
Amžius:
35
Pranešimai:
470
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW E39 530i Individual 02'
BMW E39 525i TOPAZ BLUE 02' (Ex)
BMW E38 730d ORIENTBLAU 00' (Ex)
BMW E38 730d JET-BLACK 99' (Ex)
O keiciant sankaba ar butina keisti ir smagrati? :roll:


StandartinėParašytas: 03 Geg 2011, 01:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
DiMoN rašė:
O keiciant sankaba ar butina keisti ir smagrati? :roll:


tikrai nebutina, jei smagratis dar geras, t.y. neturi dideliu laisvumu.
apie smagracio tikrinima kalbama ir sitame video:
Arunas B rašė:
Cia bendrai apie dignostika :


StandartinėParašytas: 04 Geg 2011, 15:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.28
Pranešimai:
22
Automobiliai:
530
tai va siandien nuvariau i serviza Domikavoje pas ipolita

Man buksavo nuo 2tukstanciu apsuku kada turbina isijungia po biske spaudi gaza nieka tik greiciau ir buksoja vaziuotum,kaip su automatu atleidi gaza apsukas grysta su trenksmu man nei variklis tabulavos nei vibracijos buvo neitartum isvis kad smakraktis kaltas.

mano galva jai vibracija jaucias ir kuriant susitabaloja variklis ar gesinant masina tas pats tai dideli tikimybi,kad smakraktis saki kartais jisai ir usikerta,tu varijantu isgirdau tai nesuprasi nepakeitias nesuzinosi :?


Paskutinį kartą redagavo Mariusaas84 12 Vas 2012, 11:08. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 06 Geg 2011, 00:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.04
Amžius:
34
Pranešimai:
211
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 1996.11.
M sportfahrwerk
Pavargau net skaityti tokia rašleva :))

Papuoliau į tokią situaciją. Pasikeičiau sankabą, diskatorių, guolį išminamą ir svirtį. Surenku. Sankaba puiki, vibracija baisi. Nusprendžiau ,kad tai smagratis. Ardau vėl. Pasikeičiu smagratį, surenku viską atgal - vibracija dingo , sankabos neina išminti, (kaip šalto variklio stabdžiai). Ardau vėl, žiūriu apsitepalavęs sankabos cilindriukas, keičiu. Viską surenku atgal, nuorinu, sankaba kieta, toks vaizdas kažkur remiasi. Ardau vėl, matau - svirties šonas remiasi į diskatorių.
Dabar turiu du variantus :
1. Sankabos svirtis verčiasi netinkamu kampu ir nespaudžia guolio. Svirties obuoliuko pusėje jaučiasi nemažas laisvumas , lyg trūktų kokios šaibutės ar pnš. Per rinkinėjant byrėjo kažkokios masės trupiniai.
2. Ne toks smagratis. Senam smagračiui jautėsi didesnis laisvumas sankabos diskui. Gal ne nuo tokio modėlio nupirkau.

Gal turit kokių variantų ?


StandartinėParašytas: 28 Rgs 2011, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.04.28
Pranešimai:
22
Automobiliai:
530
man ir buksafo galvojau, kad sankaba kalta buvo nusipirkau nauja idejo bet vistiek buvo ta pati beda. Paskui teko keisti smakrakti pirkau deveta uz 600lt ir dingo bedos bet neilgam suedziau ir ta neperseniausei nusipirkau nauja issidejau smakrakti cia E39.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2016, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.10.15
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39 530d '01
Sveiki. Nutiko bėda kad pradėjo buksuot sankaba, o gal ir smagratis prasisuko. Teko girdėt kad deda iš kelių modelių sankabos dalis, kad laikytų geriau. Kaip dėl smagračio iš E46 2d 110kW? Viskas tinka į E39 3d 142kW?


StandartinėParašytas: 03 Bal 2017, 01:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.31
Pranešimai:
119
Automobiliai:
E39 520i M54 '01
paklausiu čia: variklis m54, mech, atsiranda(ne visada) kaip ir tratėjimas ar burzgimas, gal daugiau iš kairės pusės(reiktu lysti po mašina, pasitikslint). Iš pradžių maniau kad pečiukas, nes garsas nedidelis ir lyg sklistu iš kairio ortakio ant panelės. Paspaudus sankabos pedalą dingsta, atleidus- atsiranda, gazuojant- stiprėja. Kas į pabaigą: sankaba, smagratis, pirminio veleno guolis, dar kas? Remonto eiga, kaina+ -. Dėkui.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2017, 11:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Smagratis arba greičių dėžė. Kainos paieškok internete (naujas nepigus), o pakeitimas kainuos nuo 70eur. Žinoma, nuėmus greičių dėžę ir sankaba, pasimatys sankabos būklė, greičiausiai vertės ir ją keisti kartu..

p.s. sankaba neskleistų garsų, išmynimo guolis užtų paspaudus sankabos pėdalą, smagratis kaip tik barška, kai sankaba nepaspausta, nes ją paspaudus, tuo pačiu prispaudžiamas ir smagratis, ko pasekoje jis "nebetabaluoja" ir nebarška.
Bet garsas gali būti ir iš pačios gr.dėžės, nes atleidus sankaba, sukamis pirminis dežės velenas, taip kad vistiek reikia meistro apžiūros.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2017, 13:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.05.31
Pranešimai:
119
Automobiliai:
E39 520i M54 '01
o galimas variantas dėl tepalo trūkumo dėžėj? Pas ru forume mačiau per kažkokį dėžės salniką galimas tepalo leidimas, pas mane palindus matosi ant dėžės iš kažkur tepalo, lygio nepatikrinau.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 59 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery