Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 22:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 208 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Kov 2011, 23:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
sanimda rašė:
originalus filtras kiek pamenu buna siulinis, o naujas is krastos ar is kitos vietos jau paprastas popierinis



Ne tame esme senas filtras buvo siulinis paskui jie buvo n kartu modifikuoti kol patapo tas tepalo lasu nusedintuvas plastmasiniu. Kad ir kaip ten bebutu galima ta filtriuka mest lauk arba keisti ji i plastmasinio tipo (naujausiais tipas). Esme yra sito filtriuko sulaikyti tepalo lasus, arba nusodinti tepala esanti karterio garuose atgal i varikli. Geriausiai sia funkcija atlieka seno tipo filtras, bet jis turi neigiama poveiki tame kad greit uzsikisa ir paskui pridaro mums visiems gerai zinomas bedas. Plastmasinis filtras praleidzia daugiau tepalo i turbina, interkuleri ir isiurbimo kolektoriu. Ismetimas sio filtro visiskai manau nereikalauja paaiskinimo kas vykta tokiu atvejiu, bet cia kiekvieno asmeniska teise rinktis ar mesti ta filtra lauk ar ne.


StandartinėParašytas: 01 Kov 2011, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Faktiskai del alsuoklio filtro ismetimo turbina nepareis, greiciau ji pareis jei uszikis seno tipo filtra laiku nepakeistas. Ismetimo minusas tame kad patenka nemazas kiekis tepalo i isurbimo sistema ko pasekoje greiciau uzsinesa erg voztuvas, isisurbimo kolektorius, pradeda "kraujuoti" tarpine ties salto oro paemimo vamzdzio sujungimu su turbina, tada tas tepalas patenka ant variklio pagalves kuria sugrauzia anksciau laiko. Kas susiduriai su naujiu masinu dyzeliniais varikliai kur jau isviso gamintojas atsisake bet kokio tipo tu filtru tai ten pas juos viskas plaukia tepale :D


StandartinėParašytas: 19 Lie 2011, 14:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1019
Miestas:
Vilnius
klausimas:
keiciant separatoriaus filtra ar reikia ji sutepti tepalu? lygiai tas pats apie tepalo filtra, ar reikia ji sutepti, ir jeigu taip, tai ant kiek slapiai?


StandartinėParašytas: 19 Lie 2011, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.25
Amžius:
43
Pranešimai:
575
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E66
Nieko tepti nereikia,dedi ten kur jis priklauso ir viska surenki.


StandartinėParašytas: 19 Lie 2011, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
skraidykle rašė:
siandiena krastoj kaune pasikeiciau separatoriaus filtra, tiklsiai jisai vadinasi "variklio karterio alsuoklio membrana", na bent taip irasyta aptarnavimo lape.......


Jo geri Kaziai ten toj krastoje dirba. Pripasakojo tau ten pasaku :D Siai dienai yra naujo tipo tepalo nusodintuvas (liaudiskai sepratorius, turbinos filtras ir tt) Vortex tipo, kuris yra praktiskai amzinas. Ji tik reikia tikrinti kas trecia tepalo keitima ir reikalui esant praplauti. O dabar del uzsikisusio alsuoklio poveikio turbinai. Manau labai daug ka kalidina kai karterio alsuokli pradeda vadinti turbinos filtrais ir tt. ko pasekoje visi ima galvoti kad jis ten turbinai kazka tiesiogiai filtruoja. Karterio alsuoklio pagrindine paskirtis perduoti karterio dujas i variklio isiurbiama ora. Kas dar nezino, karterio dujos yra susimaise su tepalu ir del to kad to tepalio kuo maziau patektu i isiurbimo kolektoriu yra toks daigtas kaip tepalo nusodintuvas kuris atskiria tepalo laseliuis nuo karterio duju. Kai tepalo nusedintuvas uzsikemsa susidaro didelis spaudimas karteryje, o jau tada ir prasideda problemos. Negana kad susidares spaudimas pradeda pramusineti tarpines ir riebokslius , didziausias blogis gaunasi turbinai del turbinos tepimo principo. Paduodamas tepalas po spaudimu ir pratekejas pro turbinos guolius tepalas savaime nuteka i karteri, per mazdaug pirsto storio vamzdeli. Kai susidares didelis spaudimas karteryje tepalas is turbinos paprasciausiai nenuteka i karteri, o i ja vis brukamas naujas tepalas po spaudimu ko pasekoje pradeda leisti turbinos guoliu rieboksliai isvarydami tepala i duslintuva arba i isurbimo kolektoriu. Taip ilgiau pavazinejus tiesiog subyra turbina. O uzsikisus tepalo nusedintuvui alsuoklyje spaudimas kartais susidaro toks kad man atsukus tepalo uzpylimo kamsti uzvestam varikliui jis taip sove i atidaryta kapota kad net ji sulenke, aisku jau nekalbu apie tai kad patis buvau issimaudes tepalu, nuo to karto turiu fobija tepalo kamscio atsukinejimui uzvestam varikliui :D

Naujo tipo alsuoklio komplekto detales numeriai: 11 12 7 799 225, 11 12 7 799 224


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 20 Lie 2011, 01:05. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 20 Lie 2011, 15:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
Pakeičiau šiandien tą filtrą savajam bmw. Na, pirmą kartą keičiant pusvalandį užtrukau, manau, antrą kartą jau greičiau viskas vyktų, kai žinai, kur ką ardyti. Prie filtro priėjau nepasileidęs laidų nuo purkštukų, kaip čia kažkas minėjo. Priėjimo ten sočiai, tereikėjo pravodkę į šoną patraukti purkštukų.
Tik kažkodėl įtarimas, kad jis ten nebuvo keistas gyvenime, nes viskas ten apdulkėję, pats filtras irgi su 2001m data.

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 20 Lie 2011, 23:20 
Prisijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
Arunai as ant separatoriaus korpuso radau tokius skaicius 11 12 7781465,bet fyltro viduje nebuvo,o tik plastikas su dviejom skylutem?


StandartinėParašytas: 20 Lie 2011, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Kazkasjau lindes buvo ir pakeite tik tepalo nusedintuva i naujo tipo, o korpusas su menbrana likes senas.


StandartinėParašytas: 21 Lie 2011, 00:15 
Prisijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
tai ka tokiu atveju daryti? palikti kaip yra ar nauja pasieskoti?kad linde,tai zinau kai pirkau man sake jog pakeistas,bet pagalvojau pasitikslinti :)


StandartinėParašytas: 21 Lie 2011, 00:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Palik ramybeje.


StandartinėParašytas: 31 Lie 2011, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
298
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
e61 530d
Sitas cia su plasmase jau tas nekeiciamas?

Paveikslėlis

_________________
BMW - Brutal Money Waster


StandartinėParašytas: 31 Lie 2011, 23:39 
Prisijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
nu jo,argi nematai jog an tos plasmases susuktas toks kaip veilokelis,kuris ir atlieka fyltro funkcija ir kadangi jis kai veilokas tai ir uzsikemsa ir jisai keiciamas...o tas kur nekeiciamas tai grynai plastikinis ir toks vos ne piltuvelio formos :wink:


StandartinėParašytas: 01 Rgp 2011, 13:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Ne ta turi galvoje. Vortex tipo nusedintuvas tinka visiems iskyrus m47 100kw motora ten korpusas siek tiek kitos tai negarantuotas ar jam 100% tinka.

meikas rašė:
Sitas cia su plasmase jau tas nekeiciamas?

Paveikslėlis


sitas keiciamas ir yra seno tipo. Jus veiloko nuo platmases neskiriat?


Skirtumai dar nemaciusiems:


Prikabinti failai:
5164982420_7aeb49d43d.jpg
5164982420_7aeb49d43d.jpg [ 115.9 KiB | Peržiūrėta 24074 kartus(ų) ]
images.jpg
images.jpg [ 4.61 KiB | Peržiūrėta 26073 kartus(ų) ]
S3700055.jpg
S3700055.jpg [ 73.68 KiB | Peržiūrėta 24043 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 01 Rgp 2011, 22:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
298
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
e61 530d
dabar aiskumas yra :wink:

_________________
BMW - Brutal Money Waster


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2011, 15:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.08.03
Amžius:
35
Pranešimai:
134
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d
Sveiki, na atejo ir mano 1999m. 530d 135kw metas keisti tepalus. Pasiskaiciau viena tema apie tepalu keitima, kur rase, kad reik keist 4 filtrus, turbinos, kuro, oro, tepalo. Na liko nusipirkti tik ta turbinos. Pasiskambinau i Eolta paklausiau kokia kaina turbinos filtro, man tsake 85lt. Na gerai nuvaziavau ten, imuse ta filtra i kasa, ziuriu rodo 99lt, na idomiai jie ten skaiciuoja :D Bet ko noriu paklausti tai yra, tai cia tas vadinamasis "turbinos filtras" ir yra alsuoklio filtras? Ir kodel krastoj jo kaina 76lt o eolte 99lt? ir dar nesupratau is jusu pamastymu, ar ji verta pirkti su membrana ar be, ar eolte ten jau viskas yra su membrana toj dezutej? Ir dar gal, galetumet ideti schema kur jisai randasi, nes ta foto kur vienas buvo ikeles nebegalioja :\

P.S. Beto an to "turbinos filtro" buvo parasyta Made in Czech respublic ir man pardavejas sake, kad lenkai tipo gamina originalias Bmw detales, o poto grizes issiaiskinau, kad Czech yra Cekija :D

ačiū :)

_________________
Moteris prie vairo - tai žvaigždė danguje: spindi, žiba. Tu ją matai, o ji tavęs ne....


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 208 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery