Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 10:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 02:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
BMWpower7 rašė:
Taip lauzo, masinos nenaujos, ar tu nori pasakyti kad naujas konverteris tarnauja labai trumpai? Cia lietuvoj iprasta, nusiperka bmw ir uzlinksta deze, iskart komentarai pasipila, ''gaidys'' dezes, o kad tikra rida musu perkamu auto nuo 200 000 prasideda, i tai niekas neatsizvelge, kaip tu pats manai kiek tukstanciu km turetu nauja deze laikyti?


Jei teoriskai tai sakuciau turetu deze laikyti tiek kiek vriklis laiko. Bet praktikoje deja taip nera. Beja pas mane UK masinos daug su mazesnem ridom ir tai konverteriai luzineja nepriklausomai nuo ridos. Mano manymu i tai labiausiai ytakoja tarpine tarp sedynes ir vairo.


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 02:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
Del tarpines tarp vairo ir sedynes sutinku, o kad deze turetu laikyti tiek pat kaip ir variklis ar panasiai, tai visiska nesamone, o kas liecia naujas dezes, tai jei mechanika patvari tai kita vieta trapi, as asmeniskai uz senesnes dezes, jei kalbant apie patvaruma.

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 09:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
tai ar atsakytumet kas i Rams ir mano klausima-kokia turi buti pavaru dezes tepalo temperatura darbine? :| :roll:

esant saltam orui -10 - -15 dezes darbas tikrai kreivesnis ir ilgai pavaziavus pagereja, bet ne taip kaip prie +5 buna. kas cia per nesamone? tai ar gali del temperaturu taip darytis? ar cia filtras kaltas? ar tepalas? ar tas ausintuvas :|

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 10:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
Astuntame puslapyja atsakiau i tavo ir rams klausima apie dezes temp.!

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 10:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
Prie +5 deze pasieks darbine temperatura greiciau, nei prie -10 ar -15, o kas negerai su tavo deze?

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 10:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
na pvz taip:jei ijunges pilota vaziuoji 100 ir 6 pavara ir papuola ikalne ideali (jei statesne ar ne per daug stati nieko) paplaukineja sukiai, kartias nieko nebuna. taippat priespriesinis vejas jei yra pabanguoja. taip pat esant saltam orui pavara 5 kazkaip imeta grubokai. buna kad kai ijungia ja ji taip isuijungia ir sukiai staiga krenta ir pabanguoja. jei begejies greitai arba tolygiaia viskas idealu. o dar vienas dalykas pakabinus ant variklio vaziuojant, tai is 6 i 5 ir is 5 i 4 pavara sukaiia nukrenta iki laisvu ir pasokcioja po kelis kartus kol imeta pavara. ant sport rezimuo nebuna negeroviu jokiu. :roll: tai pat pvz vaziuoji 5pavara gazas apie 1800aps, ir nuimi gaza staiga tai rodykle biskeli sokteli i virsu. keisciausisa kad va avakar issitikinau kad esant minusinei temperaturai tie simptomai aiskesni, o kai temp pliusine, tai simptomai reti. nuvaziavau pas meistreli tai ziuri kaip i asila :lol: nu isdesciau lyg viska betgal suprasit. as buvau pasiruoses keist tepalus. nusipirkes viska, bet taip ir suismeciau del jo keitimo.

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 11:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
BMWpower7 rašė:

geriausia paziureti oro srauto matuokles parametrus vaziuojant, tada bus aisku ar ja reikia keisti ar ne.


na as tai nelabai suprantu tu parametru, bet meistras man buvo issijunges, tai nieko blogo nesako. jis sako kad nesvarbi ta klaida tipo ir nieko itakos neturi niekam :roll: tas skaicius kai klaida imesta man atrodo buvo 580mg kakokiu tai vienetu :lol:
del tu suplaukciojimu vaziuojant emiausi viska tikrint. kuro visi davikliai geri, dabar klausimas del to matuokles ar ji gali cia mane nervint :lol: nes forumietis vienas su e65 3.0d garantavo kad tie simptomai jam buo ir matuokle kad ir be klaidos buvo kalta, kitam forumieciui esant panasiem simptomam e60 530d pakeitus tepalus su filtru pavaru dezej viskas dingo. nezinau ne kuo cia tiket :lol:

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 11:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
apsukos plaukioja esant apkrovai, vaziuojant i ikalne, esant stipriam vejui is priekio, nagarantuoju, bet mano nuomone TCC praslydineja.

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 11:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
cia aisku kompa pasijunge, paziurejo ir viskas tuo baigesi? niekur nevaziavot, niekas nestebejo parametru, isibegejant palengva ir raunant esant didesniai apkrovai.

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
kas ta TCC? :lol: ikalne jei stati viskas gerai reik idealiai rast tokia kad taip butu :lol: tepalu keitimas gali pagelbet? ar jau nieko nepades

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 12:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
TCC- torque converter clutch, sankaba esanti "pusleja". Naujas tepalas nepriaugins nusidevejusiu detaliu.

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 12:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
problemos sprendimas-konverterio keitimas? o nieks daugiau beto ir negali buti taip? o turint kita konverteri kiek pas jus uztruktu jo keitimas?

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 12:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
Isitikinus tikrai kad tai konverteris kaltas, ji keisti i nauja arba restauruoti, kartu keistusi ir tepalai, su karteriu ir "fyske".

_________________
V12 Addict


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.09.01
Amžius:
14
Pranešimai:
1281
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E65 740d matte black
cia turbut tas pats konverteris, apie kuri ir ejo kalba, kad nuo cipo gali pareiti..?
Beje, kiek mazdaug kainuoja tokio konverterio keitimas ir pats konverteris? ar restauruoti pigiau? Norisi kaip sakant suzinoti ant kiek gali papulti, pasididines galia...


StandartinėParašytas: 13 Vas 2011, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.15
Amžius:
38
Pranešimai:
365
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
E61 530xd M57 '09/11
ex E38 750i M73 94/11'
ex 3x E30 320i 87-89'
padidinus galia gali nelaikyti TCC, jei jis praslydines, tai susidros greiciau, restauruotas konverteris ~700lt, naujas ~5500lt.

_________________
V12 Addict


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery