Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 13:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 59 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 10:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.04.18
Amžius:
42
Pranešimai:
78
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
KIA Ceed 1.6 CRDI 08'
E34 525 TDS 94'
E32 730 V8 93' ex
Mitsubishi Eclipse 93' ex
Mazda 626 93`ex
VW passat 91' ex
Honda Civic 90' ex
Opel Ascona 86' ex
Skype:
tigras2
nu idomu idomu. Pas mane purkstukas (gal) truputi leidzia. siurblys sausas. Traukos yra (galima taip sakyt) mechanke. nu bet iš 10-11 Ltr 100 km neišlipu niekaip. Vazineju siaip ramiai. Siurblys kartais supulsuoja. kartais atsiranda keistai slykstus cypenimas is siurblio kai uzkuri ir pasyla apie min, daugiau pasylus dingsta.
Man esme susimazint kuro sanaudas iki jusu deklaruojamu 7 Ltr nes traukos man pilnai uztenka. Gali but toks suvartojimas del kokio EGR blogai veikiancio ar uzsikirtusio? siurblio el dalies? plundzerio?ar dar del ko? nes kiek zn del situ bedu tik blogai kuriasi ar nevalina. Auto buvo perdaryta is AT i MT. AT valgydavo apie 12-13 Ltr su R17 kokiais priklauso pločiais.

Sanaudos uzkniso juodai. :evil:

_________________
E34 525 TDŠ 94'


StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 12:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.09
Pranešimai:
13
Automobiliai:
volvo s602.5T
E34 525tds
nu pries tai turetoi nolvo v70 2.5d buvau uzglusines egr. (taip patare volvistai) del to kartais uzsidegdavo chekas. bet kuro apie 0.5ltr maziau naudojo. pasak meistro nuo to egr isiurbimo kolektoriuje tik suodziai auga ir sanaudos didesnes. gal tds,e galima ji atjungti, nes realiai is jo jokios naudos. tik ar kompas negrybaus cia :idea:


StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.03
Amžius:
34
Pranešimai:
48
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 525 M51 93'
Skype:
ogogo3
Nikas:
Ogogo2
galima atjung ir negribaus. bet kuro sanaudos nepamazes. Negali tds 2,5 mieste valgyt 7 litrus. cia trasoje nebent laikant 100km greiti visa kelia. Del elektronines dalies gali valgyti daugiau kuro bet nelisk prie jos vistiek bus 10, imtu 15 tada galima galvot


StandartinėParašytas: 15 Vas 2011, 18:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Egr jei jis uzstriges atidarytoje padetyje gali itakot ir kuro sanaudas, nes nukencia trauka ir ismetamosios dujos vel gryzta i isiurbima prie visu apsuku, o turi tik ant laisvu. 2 tds'am uzglusinau juos tai pradejau gyviau vaziuot ir po 0.5-1 sumazino sanaudas, nes tapke palengvejo.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 22 Bal 2011, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.12
Pranešimai:
24
Automobiliai:
Bmw E39 touring m54b30
Imola red
Sveiki nusipirkau E34 tds ir susiduriau su problema.Kuriasi tiek saltas tiek siltas sunkiai,bet pakaitinus kokius 3 kartus kuriasi is puses abaroto.ant silto irgi kaitina nes atjunkta kazkokia fyske. Ja pajungus ant karsto nekaitina bet tada sunkiai kuriasi.Kur ieskot galu?Ar jau siurbliui amen ar kokius purkstukus zvakes ziuret?Dekui


StandartinėParašytas: 10 Geg 2011, 23:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.07
Amžius:
37
Pranešimai:
19
Automobiliai:
E36 316 M40 91' ex
E34 525tds 94' ex
E39 525tds 97'
Mano nuomone, tavo atveju kaltos pakaitinimo zvakes, greiciausiai keletas zvakiu mirę arba jau nebekaitina kaip turėtų [-X


StandartinėParašytas: 11 Geg 2011, 08:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Cia labiau plunzeris bus isejes, nors istikro reiktu ir kompresija matuot ir ziureti degimo kampus.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 11 Bir 2011, 13:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.23
Amžius:
33
Pranešimai:
16
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E34 525tds 93'
E36 coupe 320 92'
sutkobmw rašė:
Sveiki nusipirkau E34 tds ir susiduriau su problema.Kuriasi tiek saltas tiek siltas sunkiai,bet pakaitinus kokius 3 kartus kuriasi is puses abaroto.ant silto irgi kaitina nes atjunkta kazkokia fyske. Ja pajungus ant karsto nekaitina bet tada sunkiai kuriasi.Kur ieskot galu?Ar jau siurbliui amen ar kokius purkstukus zvakes ziuret?Dekui

Manau ta fyske kuri atjungta bus temp. daviklio, kaip ji atjungta visada kaitina zvakes, del to ir gerai kuriasi siltas;] o nuo pastovaus zvakiu kaitinimo, bus kaskurios sudege, del to saltai ir reikia daug kartu kaitint ;] mano tokia nuomone :mrgreen:


StandartinėParašytas: 14 Lap 2011, 14:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.08
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E34 525tds M51 93
as apie ta pacia fyske, su daug motoristu pakalbejau, pavaziuotam varikliui reikia pries kiekviena kurima kaitinti zvakes, naujam taip valio, bet pavaziuotam prasideda. man ta pati beda, meistras motoristas, elktrikas(kuris nuolat neturi laiko) pasake viena ta pacia isvada, atsijunk temp davikli kuris nereguliuoja kada kaitinti zvakes o kada ne,tik vat beda nezinau nei kur tas daviklis nei kaip jis atrodo....


StandartinėParašytas: 14 Lap 2011, 18:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.08
Pranešimai:
7
Automobiliai:
E34 525tds M51 93
tai vat, asmeniskai as problema issiprendziau :) esme radau temperaturos daviklyje kuris kisasi i galvos bloka. istraukus davikli zvakes kaitinamos ir masina vedasi puikiai is poros prasukimu, bet nerode temperaturos. tuomet is daviklio zaisdamas ir ilgai ieskodamas istraukiau laideli, tada ir temp rodo ir auto vedasi ir zvakes kaitina pries kiekviena kurimasi :)


StandartinėParašytas: 15 Lap 2011, 15:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.08.13
Pranešimai:
529
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E34 535i M30B35 '88m.
E34 525tds M51D25 '92m.
Ex E28 525i M50 '87m.
Ex E39 525tds M51D25 '98m.
Ex E30 325i M20B25 '90m.
Ex E32 730i M30B30 '89m.
Ex E34 525tds M51D25 '92m.
gal foto padarytum kuris ten tiksliai daviklis ir kurioj vietoj randasi?


StandartinėParašytas: 15 Vas 2012, 22:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.20
Amžius:
38
Pranešimai:
16
Miestas:
Pagegiai, Lillesand
Automobiliai:
E30 324d, E61 525d
Skype:
DjSharazz
Nikas:
DJSharazz
Jo rimtai galetum tiksliai parodyti kur jis yra :)


StandartinėParašytas: 15 Vas 2012, 23:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.24
Amžius:
38
Pranešimai:
383
Automobiliai:
E34 524td 1990m mexanine
E34 525tds 1993m,automatine.
karolisgreitai rašė:
tai vat, asmeniskai as problema issiprendziau :) esme radau temperaturos daviklyje kuris kisasi i galvos bloka. istraukus davikli zvakes kaitinamos ir masina vedasi puikiai is poros prasukimu, bet nerode temperaturos. tuomet is daviklio zaisdamas ir ilgai ieskodamas istraukiau laideli, tada ir temp rodo ir auto vedasi ir zvakes kaitina pries kiekviena kurimasi :)




Tai jej atjungi ta temperaturos davikli apsukos tureji sukilt


StandartinėParašytas: 19 Vas 2012, 20:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.06
Amžius:
38
Pranešimai:
151
Automobiliai:
E34 525TDS 95' Touring a/t
Vimota Chipped
O kaip kuro sanaudos atjungus temperaturos davikli? Neskompas visada galvoja kad variklis saltas todel naturalu turetu kuro ilti kokias 2-3 litrais daugiau...


StandartinėParašytas: 19 Vas 2012, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.24
Amžius:
38
Pranešimai:
383
Automobiliai:
E34 524td 1990m mexanine
E34 525tds 1993m,automatine.
BMW_525TDS rašė:
O kaip kuro sanaudos atjungus temperaturos davikli? Neskompas visada galvoja kad variklis saltas todel naturalu turetu kuro ilti kokias 2-3 litrais daugiau...



pritariu kolegai,valgis kuro daugiau,ir variklis truputi astrau dirbs [-X


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 59 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery