Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 23:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Kov 2006, 22:09 
  
 
 
Del kompensatoriu, tai gali pabandyt tepaliuka pasikeist, man padejo, dingo tas ciksejimas.
Del temos tikrai neisizeidziau, bet nutariau cia padiskutuot, nes kai mes ten tokie meistrai is didziosios M pradedam gincytis tai zinot :lol: o cia manau vistiek daugiau yra zmoniu ismananciu apie variklius, uz tai ir uzvedziau sita tema :wink:
Na ta fraze pats sugalvojau, nezonojau kaip kitaip apibudinti, juk sakiau, kad nesu auksarankis ar ismincius ant tu varikliu :lol:
Tai jei kalimas tik buvo ant to karto ir pasikeitus ar dapylus na neesme cia vel to tepalo, tai gal nieko blogo varikliuj ir neturetu buti? Ten kokiem ziedam ar kam pakenkt neturetu? Galesiu ryt savo tiesa apginti? :wink:


StandartinėParašytas: 15 Kov 2006, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
V@ldas rašė:

Jei pas tave stovi kompensatoriai tai nereikia. Masinai ilgai pastovejus tepalas isbega is voztuvu. Masina uzvedus kol tepala sukelia tai voztuvai ir patarska, po to jie susireguliuoje ir dingsta visas kalimas.
Pataisykit jei klystu :wink:


Nu M50B25 tikriausiai yra kompensatoriai. Geda truputi :oops: bet nezinau net kaip jie atrodo, ju funkciju ir pan.. :roll:

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 15 Kov 2006, 22:18 
  
 
 
V@ldas rašė:
Na ziurint kas ten pakale? jei ten voztuvai del tepalo stygiaus tai nieko baisaus, dapilk norma arba pakeisk tepala ir viskas. Siaip tai tokiu bandymu geriau nedaryk.


O beja, kas dar gali pakalt, jei ne voztuvai? :roll:


StandartinėParašytas: 15 Kov 2006, 22:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
36
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Nu tai savaime aishku, kad yra ten kompensatoriai. Siaip as vienam eksploatacijos ir remonto manuale ir dar kazkur skaciau, kad trumpalaikis kompensatoriu kalenimas uzvedus salta varikli nenesa jokiu negeru pasekmiu.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 15 Kov 2006, 22:34 
  
 
 
BMW.SauberF1Team rašė:
V@ldas rašė:

Jei pas tave stovi kompensatoriai tai nereikia. Masinai ilgai pastovejus tepalas isbega is voztuvu. Masina uzvedus kol tepala sukelia tai voztuvai ir patarska, po to jie susireguliuoje ir dingsta visas kalimas.
Pataisykit jei klystu :wink:


Nu M50B25 tikriausiai yra kompensatoriai. Geda truputi :oops: bet nezinau net kaip jie atrodo, ju funkciju ir pan.. :roll:


Cia geda kam, kas kvailai klausineje ar tam kas bando atsakyti i kvailus klausimus.


StandartinėParašytas: 15 Kov 2006, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
V@ldas rašė:
BMW.SauberF1Team rašė:
V@ldas rašė:

Cia rimtai klausi ar pizdavojis?


Rimciau nebuna. Siaip visi purto galva kad nereikia, kad taip turi buti. O as kazkaip nenoriu tiketi - ne pas visus tokie garsai uzvedant...


Jei pas tave stovi kompensatoriai tai nereikia. Masinai ilgai pastovejus tepalas isbega is voztuvu. Masina uzvedus kol tepala sukelia tai voztuvai ir patarska, po to jie susireguliuoje ir dingsta visas kalimas.
Pataisykit jei klystu :wink:


Jei kompensatoriai seni ir variklis daug km prasukes, tai tada kalena voztuviukai ant salto variklio. Dar gali buti netinkami tepalai parinkti. Ir tepalo siurblys privarges jau. Ant tvarkingo variklio tokiu bedu niekada nebus ir taip neturi buti. Na buvo ten gamyklines isimtys, bet...


StandartinėParašytas: 15 Kov 2006, 23:03 
  
 
 
Ten rase, kad masina uzvedus voztuvai suklaksi ir viskas. Tai cia nera joks gedimas.


StandartinėParašytas: 16 Kov 2006, 07:59 
  
 
 
O del ko prarandama pas varikli kompresija? Kokie padariniai kenkia kompresijai? Aplamai variklio kalimas pirmiausia kam pakenkia? Ziedam? Kokiu principu viskas buna? :roll: Jeigu isgirstamas kalimas masinoje tai kas ji sukelia? Kiek esu girdejas is paskojimu, tai ir masina truputuka purtitis pradeda :roll:


StandartinėParašytas: 16 Kov 2006, 15:18 
  
 
 
Butu labai malonmu, jei dar atsirastu kokiu zmoniu gerai ismananciu visa sita variklio sistema, butu tikrai faina isgirsti jusu nuomone :wink:


StandartinėParašytas: 16 Kov 2006, 20:15 
  
 
 
Labai nerimti tie tavo klausimai :D


StandartinėParašytas: 16 Kov 2006, 23:14 
  
 
 
Na gal aplamai mane galetum pvz.apsviesti apie kompresija pacia?


StandartinėParašytas: 16 Kov 2006, 23:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
buk zmogus, eik tu... i paieska ir ivesk pvz "kompresij*" be kabuciu, katik bandziau - info tiek kad visa vakara tuersi ka veikti :-)
Skeleton rašė:
Na gal aplamai mane galetum pvz.apsviesti apie kompresija pacia?

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 16 Kov 2006, 23:38 
  
 
 
Na labai tu man itartinas, bet pabandysiu truputi paaiskinti.
Kompresijia buna bloga kai yra sudile ziedai ir pats blokas jau yra isdiles. Todel sumazeje pats suspaudimo laipsnis. Kuo tas laipsnis mazesnis tuo blogiau. Vadinasi arteje variklio kapitalinis remontas.
Esi maciau klauses del pacio kalimo. Tai cia sunku ka tau atsakyti. Pvz veleno indeklai isdile arba prasukti ir tau jau kalimas, kuris baigesi liudnai. Klausiai kam pakenke kalimas: Varikliui, cia ziurint kas eme tau kalti. Jeigu kazkas su voztuvu mehanizmu tai uztekti gali tik galva sutvarkyt, jeigu indeklai tai gali imti varikli lauka. Cia tu varentu labai daug, priklauso kas sudilo ir taip toliau :wink:


StandartinėParašytas: 16 Kov 2006, 23:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
36
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Skeleton rašė:
V@ldas rašė:
Labai nerimti tie tavo klausimai :D


Na gal aplamai mane galetum pvz.apsviesti apie kompresija pacia?


Jeigu dar paprasciau nori apie kompresija, tai pasakysiu taip: kad variklis dirbtu, i cilindra turi isisiurbti oras su kuru, po to jis yra suspaudziamas iki tam tikro laipsnio kylanciu stumokliu. Kad oro/kuro misinys butu gerai suspaudziamas, reikia, kad cilindras jis per niekur nepraleidinetu (isivaizduok, kad bandai pripust baliona su skyle). Kai variklis jau senas/susidevejes (susideveje stumokliu kompresiniai ziedai, pats cilindras, voztuvai), tai tarpai, per kuriuos oras gali "pabegt" yra dideli, ko pasekoje degusis misinys blogai suspaudziamas = krenta kompresija => pablogeja variklio darbas, krenta galingumas...

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 16 Kov 2006, 23:55 
  
 
 
Ir AMEN :cry: kaip sakant masiniukas savo atgyveno.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery