Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 04:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Rgp 2010, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
pas mane vasara toks dalykas kai karstis yra jei ijungiu kondiska is karto susikabina termova, o jei isjungta kondiska termova susikabina tik masina gerai uzkaitinus, keistas dalykas :)


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2010, 07:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
40
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
pas mane panasiai. Stebejau temperatura per skydeli. Tai vazinejant su kondisu temperatura laikosi apie 96-105 laipsniu. Be kondiskes apie 84-87. Pas mane termomova sukimba mazdaug prie 89 laipsniu.


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2010, 12:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.19
Amžius:
38
Pranešimai:
83
Miestas:
vilnius-radviliskis
Automobiliai:
e23 745 m106 83'
E39 530 m57 99'
Sveiki, kad nekurti naujos temos, tai parasysiu cia.
Problema, kad netraukia masina taip kaip turetu.
Variklis turetu buti 142kw.

Kolkas prieita isvados, kad mazas slegis kuro padavime, pakeiciau siurbliuka(deveta) po sedyne niekas nepasikeite. Siurbliukas bake veikia, bet ji atjungus niekas nepasikeicia traukoje, nzn ar turetu i ji reaguoti trauka?

Idomu, koks slegis turetu buti tarp filtro ir auksto slegio siurblio? TIS'e radau, kad prie laisvu aps. 800rpm, turetu buti 2-3.5 bar. (kazkos keistai didelis diapozonas)
Pas mane tai ant laisvu aps. yra 2.8 bar. paspaudus gaza(tipo apkrovos) krenta iki ~2 bar, speju neturetu taip kristi. Bet idomu, kaip pas kitus?
Galvoju gal blogai veikia slegio limiteris? Nes ji atjungus slegis buna 3.5 bar laisvomis aps. ir krenta iki 2.8 bar
Ar reikia bandyti kito siurbliuko po sedyne ieskoti?

_________________
BMW 530 E39 99m. kasdieninis
BMW 745 e23 83m. giliam remonte
ex: 3x 728,1x 735
donorai: 2x 735 1x745


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2010, 12:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
o kuro filtra keitei?

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2010, 19:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.19
Amžius:
38
Pranešimai:
83
Miestas:
vilnius-radviliskis
Automobiliai:
e23 745 m106 83'
E39 530 m57 99'
kuro filtra keiciau, oro srauto matuokle keiciau,

ir netraukimas pasireiskia tokiu bangavimu galios. o virs 4000 isvis nelabai kyla apsukos.

_________________
BMW 530 E39 99m. kasdieninis
BMW 745 e23 83m. giliam remonte
ex: 3x 728,1x 735
donorai: 2x 735 1x745


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2010, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.31
Amžius:
38
Pranešimai:
242
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530d 08'
Ex. E39 530d 01'
Skype:
Smauglys
Nikas:
Smauglys
Nebus kad surbliai užsilenkę kažkurie? Žinau eina su live diagnostiką pralėkti ir žiūrėti kas darosi, kodėl virš 4k nekelia, dėl slėgių ar dar ko. Kai ieškojausi sau pirkti, tai su 2 tokiais variantais susidūriau kad virš 4k nekėlė apsukų, jungėm prie kompų, metė siurblių klaidas.


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2010, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.19
Amžius:
38
Pranešimai:
83
Miestas:
vilnius-radviliskis
Automobiliai:
e23 745 m106 83'
E39 530 m57 99'
jokiu klaidu nemeta, siurbliai veikia nu bent tas bake, po sedyne ir pagrindinis.

_________________
BMW 530 E39 99m. kasdieninis
BMW 745 e23 83m. giliam remonte
ex: 3x 728,1x 735
donorai: 2x 735 1x745


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2010, 23:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
geriau reikejo restauruota nei deveta, restauravimas ~150lt kaune su garantija, stasietis turetu zynoti kiek naujas siurblys baru duoda, dar rasyta kazkur buvo, manualus reiktu paziureti

jeigu siurbliukas po sedyne jau ledinis tai ziurek kuro filtra, geriau ne pati pigiausia, toliau oro srauto matuokle, pilnai veikiancia ir deveta rasti LABAI sunku, geriausias varijantas yra pirkti nauja, vokiska pierburg ~350lt bosch ~450lt, keiciant matuokle reikia ziureti kodus ant matuokles, pastave jei tas pirmasis m57 530d variklis tai matuokle turetu buti Bosch F00C2G2029, atrodo taip http://www.worldcarparts.co.uk/CarParts ... fault.aspx pas truputi naujesnius m57 530d keiciasi matuokles kodai ir gali jau nebeatitikti tavajai auto, vaziuoti vaziuos, bet blogai, suzynoti ar gerai veikia matuokle gali servize pajunges kompa, kur mato realius parametrus, uzmynus iki dugno turi buti kazkas apie 800 ten kazko :) siurblius ir purkstukus taipat graziai rodo, toliau jeigu ir matuokle jau gera ziurek vakumines slangeles, turbina, turbina pastave su kintama geometrija, jei ji pastriks vienoi padeti tau is vietos sunkiai begesis, jei kitoi tai is vietos ok, o veliau nelabai, labai neprosali yra geometrijos isvalymas, dar buna karsciui atsparus tepaliukas, galima papusti kur reikia kad nestriginetu

ps. naujas po sedyne siurbliukas pierburg vokiskas orig 500-600lt bako turetu irgi panasiai kainuoti nes jie laiko tiekpat, jei vienas pareis tai ir kitas neuzilgo, auksto spaudimo siurblys dazniausiai pradeda labai rasoti pries nusprogima, jo isimimas/idejimas ~300-400lt, siurblio kapitalinis remontas ~700lt

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2010, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.19
Amžius:
38
Pranešimai:
83
Miestas:
vilnius-radviliskis
Automobiliai:
e23 745 m106 83'
E39 530 m57 99'
tai niekas nezino koks slegis turetu buti? :(

_________________
BMW 530 E39 99m. kasdieninis
BMW 745 e23 83m. giliam remonte
ex: 3x 728,1x 735
donorai: 2x 735 1x745


StandartinėParašytas: 12 Rgs 2010, 11:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.26
Pranešimai:
96
Automobiliai:
E39 530d 2002'
tai virs 4tukst apsuku neleidzia kelti nes variklis isijungia i avarini rezima..tau reikia naujo magistralinio siurbliuko ..numauk fiske nuo daviklio kur ant kuro filtro stovi ir tada pravaziuok..jei viskas gerai bus tai tada arba tas daviklis kaltas arba siurbliukas tas po sedyne jau prie pabaigos


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2010, 17:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
cia pas kiekviena dyzeli varganai apsukos kyla nuo 4-4.5 tukstanciu


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2010, 08:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.11
Pranešimai:
2356
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
2015 BMW i3 REX
2013 E93 LCI, 2.8i
2016 F25 X3, 3.5i x-Line
ex - 2007 E83 X3, 3.5d M-sport
ex - 2004 E61 525d
Stovint automobiliui vietoje sukiu virs 4 tks ir neturetu kelti. Suveikia ribotuvas apsaugantis varikli nuo per dideliu sukiu be apkrovos. Jei tik auto pajuda is vietos (ABS davikliai gauna impulsa kad ratai sukasi) tada sukius leidzia sukelti ir didesnius. Tai isbandyta ir taip yra su MB - 100 proc! Ant BMW rodos tas pats.. :wink:


StandartinėParašytas: 11 Bal 2011, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.25
Amžius:
33
Pranešimai:
39
Problema: dingusi trauka, įsijungus turbinai i darbą girdisi užymas, tikrai negrazus garsas, daugiau spustelėjus pedalą meta juodus dūmus kaip turi būt...
kame galėtų but problema? geriausia kad kas pasakytu, kam buvo tokia jau problema...nes dabar tai sako, jog ir turbina, ir siurblys, ir oro srauto matuokle ir net šiaip pro kažkur oras gali praeit :?


StandartinėParašytas: 11 Bal 2011, 20:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.31
Amžius:
38
Pranešimai:
242
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530d 08'
Ex. E39 530d 01'
Skype:
Smauglys
Nikas:
Smauglys
Jei garsas prasideda tuomet kai turėtų pradėt traukimas į sėdynę, tai jaučiu bus turbina :). Pas mane panašiai buvo.


StandartinėParašytas: 11 Bal 2011, 20:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.25
Amžius:
33
Pranešimai:
39
nu siaip jo, panasiai :) ir duma mesdavo juoda?
restauravai?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery