Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2024, 11:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 277  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Rgp 2010, 13:36 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1998/2003
Variklis:530D/mechanika
Degalai:Dyzelinas

Problema/klausimas:Sveiki forumieciai. Uzduosiu toki klausima kuris jau daug kartu buvo aptarinetas, bet pakankamai informacijos taip ir nerdau. Tai va i ka reiketu atkreipti demesi perkanti 530d? Skaiciau kad reikia pasiziureti, kad antifrize neplaukiotu tepalas dar skaiciau, kad atsukus tepalo dangteli neturi taskytis tepalai ir pedejus kamsteli jis turetu beveik nejudeti. Gal dar yra kokiu smulkmenu i ka reiketu atkreipti demesi. Noreciau prisirinkti kuo daugiau informacijos nes kekviena karta eidamas i turgu nesivesi dyzelisto kad pasiziuretu ir patartu nes automobilio paieskos gali labai ilgai uztrukti.O pastoviai trugdyti zmogu nesinori. Ir dar turiu viena klausima skaiciau apie chip'a ir noreciau paklausti kiek laiko suchipuotas varyklis laiko vazinejant ramiai aisku karts nuo karto ir pravaikomas. Gal yra dar kokiu budu sukelti siam automobiliui galia? :)


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2010, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.31
Amžius:
38
Pranešimai:
242
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530d 08'
Ex. E39 530d 01'
Skype:
Smauglys
Nikas:
Smauglys
Per metus laiko: čipavau (po pusės metų) mechaninę, turbina pabiro (nebūtinai dėl čipavimo, gal dar dėl ko nors), purkštukas vienas, siurblį po sėdyne tvarkyti reikės. Šiaip patinka viskas, tik užknisa tie remontukai :roll:


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2010, 15:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.01.12
Pranešimai:
157
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Lexus LX470 99'
Chrysler Town&country 3.8 02'
ex Chrysler Town&country 3.3 duj 01'
ex Kia Sorento 3.5 duj 141kw 05'
ex E39 530D M57 Touring 01'
O siaip lyg buvo prieita isvados, kad 528 + dujos pigiausias variantas eksploatacijos poziuriu. Jei dabar reiketu rinktis E39, butent toki pirkciau ir butinai iki facelifto, nes tada nakty ramiau miegasi jeigu prie daugiabucio laikai :lol:
O jeigu jau butinai dyzelis (suprantu, jeigu zmogus saliarka valdiska pilsis arba kontrabantine, arba zalia :) ), tai pradziai svarbu, kad variklis dirbtu be jokiu pulsavimu. Na ir aisku neturi apsipilti dumais pagazavus. O siaip jis bet kokiu atveju bus labai daug beges, ir tu istoriju apie dieduka viena seimininka tikrai neverta klausyti... Na dar gerai butu, kad lietuviai meistriukai nebutu ten nagu kise, na ta kartais galima pastebeti po kapotu, jeigu daug ju apziurinesi: tai vamzdelis koks uzlenktas, tai koks varztas neoriginalus, tai chamutas itartinas, plastmases truksta kokios nors ir t.t. Del to kartais ir verta paciam parsivaryti masina, kas labai retai gaunasi pigiau, nei pirkti is vietiniu "meistriuku" :)


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2010, 16:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.06.27
Pranešimai:
38
Automobiliai:
E34 525 1995
E39 530 2003
Visi sako kad perkant ziureti kad nebutu lavonas, o kokie "lavono" pozymiai?


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2010, 16:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.02
Amžius:
36
Pranešimai:
89
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
[E91]
netingėk pas kaityt tema, juk visa tema vien apie tai, į ką atkreipti dėmesį perkant:)


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2010, 22:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
35
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
Sveiki, visai nesenai atradau, kad E39 buvo dedami 2,0d varikliai, seniau galvojau, kad tik 3,0d 2,5d ir tds :D. Mane domina kiek jis atsigeria ir kaip jis? Man reikia kuo ekonomiskesnio dyzelio, bet ir ne skarbonkes o normalaus dydzio auto, todel galvojau isduoti bmw ir imti A6 1,9 tdi, bet jei viskas ok tai noreciau 520d. Ir kaip eksplotacija sio modelio lyginant su a6 1,9tdi gal yra susidurusiu? Kaip sio variklio aptarnavimas, ar labai paplonina pinigine, audines 1,9 tai kiek teko susidurti tai paparasta viskas ir palyginus nebrangu, o vat 2,5 tdi tai papraso nemazu pinigu, o kaip sis bmw 2,0d?


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2010, 23:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
:)
na apie savo ispudzius jau esu rases, ir sitoj temoj, ir ne viena karta. del traukos, na su "vedroveriais" tai nera ka lyginti, su rimtesniais jau ne palenktiniausi. panasios kubaturos modeliai lieka galiniam veidrodyje, mazda6 2,0d, ta pati audine su 1,9d varikliu. nors pas mane ir sumazintas galingumas, 95kw vietoj 100. kuro sanaudos yra aprasitos, mieste man apie 8ltr (8,5-9ltr kondicionirius / ar webasto). del variklio islaikimo, hmm, jei pasiseka ir nusiperki sveika dyzeli tai ir nezinuosi kur tie servisai randasi ir kokios remonto kainos :wink: jei nepasiseks, keiksi ant visu kampu kad M47 brangus malonumas. asmeniskai per 3 eksploatacijos metus jokiu dideliu gedimu, truksta tik dar 2 cilindru. bet turi suprasti, kiekvienam gali buti skirtingai.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2010, 11:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
35
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
Turiu dar klausima del 525tds E39, yra dabar vienas neblogas ir gundausi pasiimti ji per daug neieskojes. Bet apie tds tike skaites, kad bijau jog vos nusipirkus jis ims ir pabyres :lol: . Ka labiausiai tds'e reikia patikrint, kokios gali buti investicijos i ji jei tarkim nusiperku ir tai del ko jo visi bijo man neuzilgo pareina? Siurbliai berods ju buna negyvi? Cia tik del ju tokios blogos nuomones? Kiek jis geras kainuoja ir jeigu ji isidejus tikria gera ar butu dar kokiu specifiniu bedu su tuo tds. Ar net negalvot apie toki


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2010, 11:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.03
Amžius:
42
Pranešimai:
193
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 tds
Apie tds'us jei paiešką naudotum prisirinktum tiek info, kad knygą išleisti galėtum. Bet kokia sena mašina reiks remontuoti daugiau ar mažiau. O bmw remontas labai nepigus. Tad jei baidaisi remontuoti brangiai - geriau rinkis ne bmw. O jei vis dėlto bmw - tai būk nusiteikęs remontams padėti daug litų, jų gali prireikti, o gal ir neprireiks. Loterija.

_________________
Kiek BMW sunaudoja kuro? Kiek įpili, tiek ir sunaudoja.


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2010, 12:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
35
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
Nu as viska suprantu ir nereikia man demagogijos. Zinau as, kad bmw remontas brangus ir t.t. ir kad per paieska galiu rasti daug info, per ja ir ziurejau ir prisiskaiciau apie tds vien blogus atsiliepimus, todel ir uzklausiau ar begt nuo jo is tikruju kuo toliau ar galima ziureti is bedos? Ir kiek galetu kainuoti tu jo ligu isgydymas, kad butu normali kasdiene auto?


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2010, 14:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.03
Amžius:
42
Pranešimai:
193
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 tds
Dabar vidutines sanaudas turiu apie 8L. Žiema 9L gal kiek daugiau. Bet labai mažai praleidžiu laiko prie šviesaforų kamsčiuose. Važinėju Kaune.

_________________
Kiek BMW sunaudoja kuro? Kiek įpili, tiek ir sunaudoja.


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2010, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
35
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
Tiek to pagalvojau tas tds'as :lol: siaip as ju visada baidziausi, tik dabar ieskausi salyginai ekonomiskos auto ir noriu visgi bmw, galvojau apie 520d, bet, kad ji isigyti reik priverzti siek tiek dirza :lol: , todel ir susigundziau tuo tds'u, nes atsirado toks gan patrauklus bent vizualiai pasiulymas... Nu, bet geriau atsisakysiu galimu galvos skausmu su juo ir imsiu benzinas/dujos E39 arba ieskosiuosi 520d toliau. Dekui pasisakiusiems


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2010, 20:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
520d kogero nera vertas savo pinigu, jei neklystu uz juos iseina 525d/530d.

tds'o as visai nebijociau su saliga kad imciau ji ne uz "500" litu o uz normalia kaina. nera ten nieko netvarkomo. tiek kad jo siosk toks trukumas kad labai jis jau letas...

vot. bet cia mano asmeniniai pamastymai pagristi tuom kiek esu susidures su sitomsi masinomis.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2010, 21:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.15
Amžius:
35
Pranešimai:
962
Automobiliai:
e61 525d 05'
Ex:
E39 530i 01'
E34 525i 88'
E32 735i 89'
Tai uz "500lt" as net negalvociau imti, nes tada jau faktas, kad isigysi beda. Pazystamas E34 touringa tds'a pirko gal uz 1600LT, as buciau net neziurejes, nu bet vazineja kolkas...

O uz normalia kaina kai pagalvojau, tai tada nafik man tas tds'as jei galima pasiimti kazka geriau. Nu zodziu galim baigti tds tema, pasisveriau visus uz ir pries ir atsisakiau jo. O del 520d, tai as apie ji mastau, nes man kaip minejau reikia kaip imanoma ekonomiskesnes auto renkantis is tam tikru modeliu. Uz 530d jis tikrai ekonomiskesnis. O jei galvot apie 525d, tai tada 530d


StandartinėParašytas: 30 Rgp 2010, 02:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.21
Pranešimai:
309
Automobiliai:
Ex BMW E39 525 tds 97m
Ex BMW E65 730 sport 2003(duzo :D)
EX BMW E46 05 325ci convertible (nusibodo)
Now BMW E60 06 520d diesel power
turiu pats tds E39 jau 2 metus beveik,su siurbliu jokiu problemu,o visa kita kaip ir kitu auto,filtrai,tepalai keiciami laiku,kuras is koloneles,tepalai pusiau sintetiniai,per 1 metus ir 10 menesiu pravaziavau 68k km,1 kart tvarkiau vaziuokle,2 oro srauto matuokles keiciau(viena pirkau is sroto :D ),siurblys dirba is pirmo abaroto starterio....taip kad nzn,loterija.drauge vazineja su 318tds irgi jokiu prob jau metus.manau masina kaip masina,jei priziuresi laikys,jei vaziuosi kol subyres...tai nieks jau nepades.mieste sanaudos su mano vaziavimu ir r17(vasara) ir r15(ziema) 10l,uzmiesti ~6.5l .Taip kad tikrai nenuvyle masina,o kaip kazkas paminejo tai jau tikrai geriau dyzeliukas nei kad bmw su bezdalu iranga.tikrai ten nieko nepritaupysi


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 277  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery