Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 00:08

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 15:16 
  
 
 
kas gali but nuo to kad yra perpilta tepalu gerokai virs tepalu normos?


StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 15:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.02
Amžius:
45
Pranešimai:
203
Miestas:
Vilnius
Gali isspausti riebokslius ir tiek
bet patarciau tepala geriau nusipilti iki normos, nes kas perdaug, tas ne sveika.
neveltui parasyta MAX :wink:
o dar manau spaudimas varyklyje padideja, jei as neteisus, tai kazkas pataisis gal?


StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 15:36 
  
 
 
Taip del salniku tu teisus :D , del spaudimo nezinau #-o


StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 15:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.02
Amžius:
45
Pranešimai:
203
Miestas:
Vilnius
na logiskai pamascius tai salnikams (lietuviskai RIEBOKSLIAMS :D) spaudimas ir padeda pradeti leisti tepala. nes jei ne spaudimas tai gali tepalo piltis kiek tu nori


StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 15:43 
  
 
 
Logiska :D


StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 15:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
siaip, nzn ar tiesa, bet kazkur skaiciau, kad kai tepalo per daug, tai tipo katalizatorius gali uzsikist, tik nelabai isivaizduoju per kur, ir kodel....


StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 15:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.08
Pranešimai:
131
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39, Ex E30
Nikas:
Karaya
Buvo perpyle ir man. Turiu pastebeti, kad nieko blogo neįvyko. Manau, kad MAX žymė - su pakankamu dideliu rezervu :wink:.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2006, 16:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
faktas 1 - tepalo perpylimas tikrai variklio tarpinems ir rieboksliams ne i nauda, labai siulyciau nusipilti iki normos. variklis jegos slegiui pakelti turi sociai, bet wat tarpines tikrai nera ant tiek atsparios :-P

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 24 Vas 2006, 00:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.06
Amžius:
44
Pranešimai:
105
Miestas:
Vilnius
Panagrinekim si reiskini issamiau-taigi kiek teko matyt varikliu nuimtu karteriu tai tapalo siurblio paemimo galas yra auksciau nuo karterio dugno-taigi jei nera pakankamai tepalo siurblys nepaima tepalo-nesudaro reikalingo slegio ir tada jau blogai-o jeigu tepalo daugiau nei norma MAX rodo kas tada-gi slegis tai nedideja nuo to, tapalo siurblys ir toliau paima tepala kuri paskirsto po visa varikli su tikrai nepadidejusiu slegiu-koks gali but kankimas rieboksliams?Cia tik mano pamastymai-jei klystu pataisykit
Redardz

_________________
E39 2.8l


StandartinėParašytas: 26 Vas 2006, 18:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.13
Amžius:
48
Pranešimai:
152
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d
Kolegos,
manau pamirstate pagrindine problema: kai tepalo perdaug, svaistykliai siekia tepala ir ji suplaka. Tepalas suputoja ir netinkamas naudoti.

M

_________________
530d. Geriau uz BMW tik brangesnis BMW.


StandartinėParašytas: 26 Vas 2006, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.23
Amžius:
44
Pranešimai:
143
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 524td M21 '90
tepalas gi ne sviestas :D jis taip gaminamas, kad neputotų :!: o perpylus tepalo į variklį, galima mėgautis padidėjusiomis kuro sąnaudomis ir sumažėjusiu galingumu, nes suktis judančioms variklio vidurių dalims atsiranda didesnis pasipriešinimas (reik taškyt tepalų, kurių neturėtų būti tiek daug, masę ant sienelių)

_________________
E34 524td '90


StandartinėParašytas: 27 Vas 2006, 00:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Ged@s rašė:
tepalas gi ne sviestas :D jis taip gaminamas, kad neputotų :!: o perpylus tepalo į variklį, galima mėgautis padidėjusiomis kuro sąnaudomis ir sumažėjusiu galingumu, nes suktis judančioms variklio vidurių dalims atsiranda didesnis pasipriešinimas (reik taškyt tepalų, kurių neturėtų būti tiek daug, masę ant sienelių)
putoja ir dar kaip.aisku kai buna karstas


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery