Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 06:08

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Vas 2010, 16:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.24
Amžius:
39
Pranešimai:
64
Miestas:
KAUNAS-PANEVEZYS
Automobiliai:
E39 525tds 96
Automobilio, apie kuri norite paklausti bmw 525 tds e 39
Pagaminimo metai:1996
Variklis:2,5
Degalai:dyzelis

Problema/klausimas:problema tame kad kai masina susyla nekaitina zvakiu ir sunkiai tada kuriasi,o salta be problemu.anksciau kad ir vasara budavo karsta kaitindavo pries kuriant,o db kai silta nekaitina ir taip pasidare po tu salciu dydeliu.


StandartinėParašytas: 08 Vas 2010, 16:55 
  
 
 
kiek zinau tai ant visu dyzeliu nekaitina zvakiu jei siltas variklis


StandartinėParašytas: 08 Vas 2010, 16:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.24
Amžius:
39
Pranešimai:
64
Miestas:
KAUNAS-PANEVEZYS
Automobiliai:
E39 525tds 96
nu nzn pas mane tai anksciau kai siltas budavo tai nors trumpai pakaitindavo ir kurdavo iskart gerai,o db isvis nekaitina ir reikia bruzint starteri kol uzsikuria


StandartinėParašytas: 08 Vas 2010, 18:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
kiek pamenu jei siltas blogai kuriasi tai bedos su siurbliu gali buti :} man ir nekaitindavo pas 530d kaip siltas variklis

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 08 Vas 2010, 18:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
38
Pranešimai:
146
Miestas:
Rietavas
Automobiliai:
E34 525tds M51 94' m-tech
Na man pvz ant E34 tds anksciau nekaitindavo zvakiu siltam, o dabar apie puse metu jau kaitina siltam. Kad ir masina karsta uzgesinus ir iskart ijungus degima kaitina zvakes apie 5-6 sek, tiek pat kaip saltam varikliui.


StandartinėParašytas: 08 Vas 2010, 19:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
180
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E60 530d 07',
E39 525tds 99',
E34 525tds 94'.
Skype:
zilvutiz
Nikas:
zilvutiz
Jei siltas sunkiai kuriasi gali but kaltas veleno daviklis...


StandartinėParašytas: 08 Vas 2010, 20:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
siurblio mechanine dalis gali buti, plunzeriai, jaj karsta reikia sukti
nes cia juk TDS cia bedu kalnas

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


StandartinėParašytas: 08 Vas 2010, 21:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.24
Amžius:
39
Pranešimai:
64
Miestas:
KAUNAS-PANEVEZYS
Automobiliai:
E39 525tds 96
nemanau kad cia siurblys kaltas,man idomu suzinot kas ir kur atjungia siltai pakaitinima,man nors kad truputi pakaitintu iskart uzsikurtu,nesakau kad as ten bruzinu 10s,tiesiog kokias 3s pasuki tada tik uzsiveda,o salta is puse abaroto.


StandartinėParašytas: 08 Vas 2010, 21:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.26
Pranešimai:
218
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 525tds 98'
Skype:
mariusbelekaip
Nikas:
mariusbelekaip
pas mane lygiai tas pat. tik kad kartais kaitina kartais ne. pvz jei atvarai iki pardes ir ibegi kokiom 10 min tai pareini ir jungi degima, nesildo zvakiu nebiskio ir sunkiai vedasi. o kartais viskas gerai,atejus i masina zvakiu lempute padega 2-3 s ir vedasi labai gerai. salta vedasi nepriekaistina ir silta vedasi labai gerai, tik vo kartais buna kad nesildo ir tenka ant starterio pasukt kokias 4-5s. jei praeina kokias 20 min nier buve kad nesildytu. beto ciabuna dazniausiai ant salciu, kai siltesni orai nier problemu. manau gal cia koks temp daviklis yra ar kaskas panasaus pagribaves, nes nemanau kad cia siurblys butu. viskas atsiremia i zvakiu pakaitinima, jei ju nesildo ir vedasi suniai, jei bent sekunde padega tai vedasi kuo puikiausiai.


StandartinėParašytas: 08 Vas 2010, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
180
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E60 530d 07',
E39 525tds 99',
E34 525tds 94'.
Skype:
zilvutiz
Nikas:
zilvutiz
Pas mane irgi taip pat... Ir tikrai ne siurblys. Testuota pratestuota n kartu... Kaip jau minejau gali but veleno padeties daviklis arba su zvakem kazkas... as kazkaip dar neimu i galva. O kaip minejo kolega apie TDS tai manau geras jis yra.. tik jau nebe pirmos jaunystes... Kiek vazinejau su E34 tai tik siurblys ir grybaudavo, o jokiu kitu bedu neturejau.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2010, 00:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.24
Amžius:
39
Pranešimai:
64
Miestas:
KAUNAS-PANEVEZYS
Automobiliai:
E39 525tds 96
mariusbelekaip rašė:
pas mane lygiai tas pat. tik kad kartais kaitina kartais ne.....

pas mane viskas identiskai kai pas tave.tik pas mane visada nekaitina kai pasilus buna.gal ir gali but kad koks daviklis puliuoja


StandartinėParašytas: 09 Vas 2010, 00:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.01
Amžius:
36
Pranešimai:
486
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Skype:
Edvazas
Nikas:
Edvazas
truputi ne i tema, bet atsiprasant uzpi** tokie pasisakymai kad TDS bedu kalnas. Su savo pravaziavau gal 80tukst km, pyliau visoki [CENZŪRA] i baka ir dar neaisku kiek pries mane buvo prasukes tas siurblys ir tik dabar plundzeris pradeda gest. Nu ir ka? Nuvaziuoji pas meistrus, susimoki 1100lt ir toliau vargo nemates vazineji. As lygiai tiek pat uz priekinius amortikus su visko pakeitimu mokejau, tai kainos vienodos, tai taip iseina kad jeigu amortizatoriai xerovi tai irgi reikia sakyt kad cia sudas ne masina? Nelabai as suprantu tokiu pasisakymu.


Del zvakiu pakaitinimo daugumoje paprastu masinu buna kad jeigu is pirmo raktelio pasukimo nekaitina zvakiu tai isjungus degima ir vel ijungus (sukant rakteli antra karta) visada pakaitina zvakes.

_________________
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Ex BMW E39 525tds 97'
Ex Rover 620 SDi 95'
Ex BMW E34 520i M50 91' placiapriekis
Ex BMW E34 520i M50 91'
Ex BMW E34 525i M20 88'


StandartinėParašytas: 09 Vas 2010, 01:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.11
Amžius:
34
Pranešimai:
51
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Bmw X5M
Bmw E36 344i Mtech
Pas silta dyzeli, jei viskas gerai su elektronika ir zvakiu pakaitinimo rele, siltam ar pasilusiam varikliui zvakiu pakaitinimas neturi isijunkt. turejau ne viena Td/s ir nei pas viena darbinei temperaturoj uzgesinus ir palikus netgi pusei valandos neuzsidegdavo zvakiu pakaitinimas. zvakiu pakaitinimo rele isijunge tada kaip ausinimo skystis atvesta iki tam tikro laipsnio, o tai skaiciuoja temperaturos daviklis esantis galvoja. jei viskas gerais su siurbliu fyltrais ir visa kita, saltas gyvas variklis uzsikurs prie +5 +10 netgi be zvakiu is puse abaroto.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2010, 09:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
Man ir įdomiai visi pasako, kad TDS šššš......., turi pažystamas 3,0d, tiek vargsta, kad už galvos imas. O dėl kaitinimo, tai pvz pas mane, kai šiltas nekaitina ir vedas i pusės pasukimo, bet rudenį kai jau pradėjo atvesti, pasijuto, kad truputi vedas blogiau, neimiai į galvą ir kai atšalo čia iki -15 reikėjo ilgiau pasukti. Ėmiau tikrinti žvakes, dvi neveikė, o 4 buvo leisgivės, pasikeičiau žvakes, daba kol šiltas variklis nekaitina, ir suka iš puses raktelio.

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 09 Vas 2010, 12:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.11
Amžius:
34
Pranešimai:
51
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Bmw X5M
Bmw E36 344i Mtech
zvakes kaista kaip ir nedega lempute, ijungus saltam automobiliui degima, uzsidegus lemputei ir jei uzgesus zvakes kaista dar +-10sekundziu


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery