Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 06:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Gru 2009, 23:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.08
Pranešimai:
37
Automobiliai:
E36 m42 95m.
mariaubelekaip,tu nors nerasyk nesamoniu jei nieko nerauki apie motorus,dar tur but taves nebuvo kaip as rusiskiems ziguliukams darydavau kapitaliniu remontus.Salnikus isvercia del padilusiu kompresiniu ziedu kaltes,kai susidaro per didelis oro slegis karteryje ir blogai funkcionuoja alsuoklis.Leisti pro salnika gali pradeti ir padilus jam,kartais ir praplovus motora su visokiais priedais,bet tiktai ne nuo indeklu.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 01:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.23
Amžius:
41
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius - Ignalina
Automobiliai:
E39 touring 525 d '02 120Kw
ex. E39 touring 523 98' M52B25
Sveiki,

sakykit, kaip atsukti priekinę stebulę ( ar kaip ją ten pavadinti, ant kurios sukasi paskirstymo škyvas), tiksliau tą varžtą , nepamenu ar 24, ar 27, ar kt raktu turėtų suktis - variklis išimtas, nuimtas karteris, smagračio nebėra.
ar tas sriegis kartais nėra atvirkštinis? banžiau fiksuoti alkūninį, bet baisu sulaužyt ar derformuoti bloką, ar dar ką?
varikilis M52 (iš 523i, 98m )


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 03:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
ten priverzta normaliai,reikes gero rakto ir vamzdzio,ant m50 sriegis normalus.skyvui palaikyt yra spec raktas.gali kazka pasidaryt jei turi kokias dirbtuves,prisiversi su tais sesiais varztais kad velena islaikyt,ir tada suki centrini. tas yrankis atrodo taip http://www.samstagsales.com/SirTool/stbmw_3034-2.jpg


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 10:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.23
Amžius:
41
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius - Ignalina
Automobiliai:
E39 touring 525 d '02 120Kw
ex. E39 touring 523 98' M52B25
mindaugas14 rašė:
ten priverzta normaliai,reikes gero rakto ir vamzdzio,ant m50 sriegis normalus.skyvui palaikyt yra spec raktas.gali kazka pasidaryt jei turi kokias dirbtuves,prisiversi su tais sesiais varztais kad velena islaikyt,ir tada suki centrini. tas yrankis atrodo taip http://www.samstagsales.com/SirTool/stbmw_3034-2.jpg



Ačiū, badysiu pasidaryt spec. įrankį.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 19:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
mackus888 rašė:
kaip atsukti priekinę stebulę

su taip vadinamu smuginiu verzliasukiu. nieko nereikia fiksuoti. yra spec. automobiliniai, 12v i prikurke, ir kainuoja limonada. tik lietuvoje negaliu rasti, tik professionalus ir brungiai kainuoja (as tiek nedirbu). ebay ir amazone yra.
ps. ka jus avatarus vienas is kito skolinates, jau nebesuprantu kas kur.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 21:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.26
Pranešimai:
218
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 525tds 98'
Skype:
mariusbelekaip
Nikas:
mariusbelekaip
soda rašė:
mariaubelekaip,tu nors nerasyk nesamoniu jei nieko nerauki apie motorus,dar tur but taves nebuvo kaip as rusiskiems ziguliukams darydavau kapitaliniu remontus.Salnikus isvercia del padilusiu kompresiniu ziedu kaltes,kai susidaro per didelis oro slegis karteryje ir blogai funkcionuoja alsuoklis.Leisti pro salnika gali pradeti ir padilus jam,kartais ir praplovus motora su visokiais priedais,bet tiktai ne nuo indeklu.



=D> =D> =D> kuriam ziguliui, salnikas laikydavo 15 metu??! ten kas tris metus kapitalkes dare jei daugiau vazinejo ir salnikai nesukietedavo. o daba masina vazineja virs 15 metu be variklio remonto. tai tas salnikas sukieteja ir jam tiek bereik, isiman is vietos jis net gabalais subyra, kaip kauciukinis buna tik skarda telieka. kaskas pavaziavo be tepaliuko uzsidege lempute, dapyle, o velenas pasokinejo ir gana. taigi nepasakok, as ant varikliu irgi nezalias.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2009, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.08
Pranešimai:
37
Automobiliai:
E36 m42 95m.
Ziguliukas daugiau 100 tukst. po kapitalinio nevaziuodavo ir kiek meteliu zmogelis vaziuos ta 100 tukst. ar 3 ar 15 nieks nezino,antra tu gal nezinai kokie tepaliukai pildavosi? Galiu pasakyti MG 8 ,MG12,tai yra totalus sudas,jie ne sintetiniai ir net ne pusiau sintetiniai,o mineraliniai,jis degdavo taip kad is tu salniku ir po 3 metu nelabai kas likdavo(kaip tu sakai suluzdavo rankose),o ant vidiniu bloko ar tai karterio sieneliu tai patikiek to degesio kiek susirinkdavo.O kas link leidzia tepala del sudilusiu indeklu,tai cia totali nesamone.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery