Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 10:10

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Vas 2009, 19:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
o as patariu daryt kaip as dariau, nuimt isiurbimo kolektoriu, ji praplaut su spec priemonem, isplaut ta voztuva ir viska sudet atgal, ir tiksliai zynosi kad metus ar du ar daugiau vazinesi su sveiku varikliu ir su visom reikiamom slangelem, paskuj galima vel paziuret kaip atrodo, jei daug suodziu vel tapacia procedura atlikt :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 08 Vas 2009, 20:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.01
Amžius:
36
Pranešimai:
486
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Skype:
Edvazas
Nikas:
Edvazas
matau kad vel dvirati isradineja. Vienas dalykas tai kai atsidaro tas reikalas jis mazina temperatura prie turbinos, apsaugodamas nuo ten kazko, kitas reikalas buvo rasyta kad tos dujos kai gryzta atgal yra perdirbamos ir dar kazkiek jose yra ale nesudegusio kuro kuris dar karta sudega - tad maziau kuro reikia, trecias dalykas, jis atsidaro ne ant laisvu o kaip tik davus apsuku, nes kai pakyla daugiau apsukos, susidaro zymiai didesnis vakumas kuris atitraukia voztuva nuo vamzdzio einancio is ismetimo koliko ior tik tada leidzia tom dujom eit i varikli - kazkas ten nusisnekejo kad ant laisvu jis dirba, issiardyk ir pasiziurek, nebent pas tave atbulai ten viskas veikia, nes pas mane veikia taip kaip aprasiau nes valiau ta egr voztuva, jis prikepa, nebeatsidarineja, kai ishvaliau tai ir dumu juodu nebemeta ir panasiai kas iki tol ant aukshtu apsuku budavo

o ir ishvis ten viduj tai pas mane ir kaip pas dauguma yra tepalo likuciu

_________________
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Ex BMW E39 525tds 97'
Ex Rover 620 SDi 95'
Ex BMW E34 520i M50 91' placiapriekis
Ex BMW E34 520i M50 91'
Ex BMW E34 525i M20 88'


StandartinėParašytas: 08 Vas 2009, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
sakau mano pasiulymas geriausias :) tik kad laiko truputi uzims, kokias 3h

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 08 Vas 2009, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
O tas vožtuvas kartais neatsidaro dar prie šalto variklio, kad greičiau įšiltu, nes yra paduodamas šiltas oras.

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 00:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.01
Amžius:
36
Pranešimai:
486
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Skype:
Edvazas
Nikas:
Edvazas
Einhell rašė:
O tas vožtuvas kartais neatsidaro dar prie šalto variklio, kad greičiau įšiltu, nes yra paduodamas šiltas oras.


taip taip gali buti. bet aprasiau kaip man buvo prie karsto variklio. ne elementariai nusiimkit ta zarnele kam idomu vakumo nuo egr voztuvo, uzdekit pirsta ir pajausit kada istraukia ora ir panasiai. kai istraukia ora is slangelio tai reiskia tuo momentu atsidaro egr voztuvas

_________________
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Ex BMW E39 525tds 97'
Ex Rover 620 SDi 95'
Ex BMW E34 520i M50 91' placiapriekis
Ex BMW E34 520i M50 91'
Ex BMW E34 525i M20 88'


StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 18:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.15
Amžius:
36
Pranešimai:
984
Miestas:
Elektrėnai
Automobiliai:
E34 92m 525tds ex
E39 96m 525tds ex
E30 85m 318i ex
E36 92m 318 ex
E32 87m 735 ex
E38 96m 735 ex
E38 99m 740iL
Skype:
waidas5
snd nuemiau ta slangele ant saltos masinos paskui waziuojant kazkaip man ji liewai trauke masina, tai poto uzdejau atgal slangute ir wel nrm traukia gal sutapimas cia gal ne :-k :-k


StandartinėParašytas: 09 Vas 2009, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.09
Amžius:
53
Pranešimai:
79
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 TDS ex
E91 330d rwd
M-51,M-57 varikliuose yra naudojami atidirbtu duju recirkuliaciniai voztuvai,kai kai per specialu voztuva(EGR voztuva) atidirbtos dujos per kalibruota skyle yra paduodamos i isiurbimo kolektoriu.Kam taip buvo nuspresta padaryti?Kad dyzelis sudegtu cilindre reikalingas oras.Ore kaip zinoma yra deguonis.Taciau ta pati ora 75% sudaro azotas.Paprastose klimatinese salygose,azotas yra neautralios dujos,kurios mazai su kuom reaguoja.Taciau cilindre temperatura yra tokia didele,kad azoto dujos neatsilaiko spaudimui ir pradeda oksiduotis i daug grupiu oksidu NOx kurie jungdamiesi su vandeniu,sudaro azoto rugsties garus ismetimo vamzdyje.Va cia si azoto rugstele ir paveikia aplinkiniu plaucius,sirdies kraujagysliu sistema.Stai todel ekologai reikalauja is masinu gamintoju apriboti ismetamus NOx masineje dyzeliniu(del bendros teisybes ir benzininiu)varikliu gamyboje,tuom reikalaudami idiegti EGR voztuvus.Oksidai NOx tiek dyz.ir benzin. varikliu cilindruose susidaro kylant temperaturai.Taciau dyzelyje ji kyla aukstyn didejant variklio apkrovai.Atidirbtos dujos savo ruoztu yra inertinis kunas,kurias grazinus i cilindra galima sumazinti jo temperatura ir tuom paciu neleisti chemines azoto reakcijos ir NOx susidarymo.EGR darbo algoritmas,kai voztuvas yra uzdarytas ir ismetamos dujos nepapuola i isiurbimo kolektoriu butu toks-uzvedimo metu,stabdant varikliu,variklio temp. mazesne kaip+60 arba didesne kaip+102laipsniai,alkuninio veleno sukiai mazesni kaip 1000aps. 20s. begyje,alkuninio veleno sukiai didesni kaip 3200aps.,ir kaip isiurbiamo kuro kiekis didesnis kaip 25mg/stumoklio eigai. Tai tiek kam idomu.

_________________
Vaziuok ir megaukis


StandartinėParašytas: 10 Vas 2009, 09:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
=D>

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 16 Bir 2009, 16:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.02
Pranešimai:
24
Automobiliai:
E39 530d 98'
Su ekologija kaip ir aišku. Bet ar galima E39 530g 136 kw atjungti ta egr, kad į variklį tik švarus oras patektų? ar nemes klaidų? ar nepradės variklis dirbti avariniu režimu???


StandartinėParašytas: 16 Bir 2009, 16:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
for_fun1 rašė:
Su ekologija kaip ir aišku. Bet ar galima E39 530g 136 kw atjungti ta egr, kad į variklį tik švarus oras patektų? ar nemes klaidų? ar nepradės variklis dirbti avariniu režimu???


paskaityk tema nuo pradziu.


StandartinėParašytas: 16 Bir 2009, 16:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.06
Amžius:
35
Pranešimai:
470
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW E39 530i Individual 02'
BMW E39 525i TOPAZ BLUE 02' (Ex)
BMW E38 730d ORIENTBLAU 00' (Ex)
BMW E38 730d JET-BLACK 99' (Ex)
sanimda rašė:
o as patariu daryt kaip as dariau, nuimt isiurbimo kolektoriu, ji praplaut su spec priemonem, isplaut ta voztuva ir viska sudet atgal, ir tiksliai zynosi kad metus ar du ar daugiau vazinesi su sveiku varikliu ir su visom reikiamom slangelem, paskuj galima vel paziuret kaip atrodo, jei daug suodziu vel tapacia procedura atlikt :)

O kokios tos spec priemones, skirtos jam praplaut? :roll: Kaip vadinas?


StandartinėParašytas: 16 Bir 2009, 19:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
viskas kas dega :) vitoldas sake neatjungt nes sutriks visas darbas, kompas paskaiciuoja kiek kuro kiek oro ir t,t jei kazkas neveik tai jau negerai, siuo atveju egr jei atjungsi, prpadziai ir as buvau atjunges ta slangele, paskui vel pajungiau, bet klaida meta susijusia su egr tai ir likau nesuprates delko, vakumine slangele pakeista, pritraukia pirsta prikisus, bet kode ta klaida idomu :} čia buvau dares daignostika tai raso Exhaust-gas recirculation or exhaust-gas recirculation controller ir Boost-pressure control or boost-presure controller

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 27 Rgp 2009, 09:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Prikeliu temą.
Gal kas galėtu smulkiau aprašyti EGR vožtuvo nuėmimo ir išvalymo procedūrą?
Norėčiau profilaktiškai išvalyt.

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 27 Rgp 2009, 09:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
40
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
Blazis rašė:
Prikeliu temą.
Gal kas galėtu smulkiau aprašyti EGR vožtuvo nuėmimo ir išvalymo procedūrą?
Norėčiau profilaktiškai išvalyt.

nusiimi plastmase mazaja, numauni slangele gumine, atsuki metaliniu vamzdeliu sujungima ir atsuki keturis EGR voztovo varztus. Labai lengva. Didziaja dali suodziu isvalai peiliu ir praplauni su benzu.


StandartinėParašytas: 27 Rgp 2009, 09:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
stasietis rašė:
nusiimi plastmase mazaja, numauni slangele gumine, atsuki metaliniu vamzdeliu sujungima ir atsuki keturis EGR voztovo varztus. Labai lengva. Didziaja dali suodziu isvalai peiliu ir praplauni su benzu.


O gal geriau su karbiuratoriu valikliu nuvalyt? Nebandet?

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery