Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 09:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 13:30 
  
 
 
Sveiki, kilo toksai klausimukas :shock: ar kam nors yra teke susidurti su e 34 touringo galine amortizacija kur stovi kiek man yra zinoma pneumatiniai ar kazkokie tai kitokie amortizatoriai, koks yra sio mazgo aptarnavimas, kiek gali kainuoti nenaujas toks amortikas, kaip ji pakeisti kad niekas nesusiknistu, gal zinote kur kaune tai padarytu.
Kitas variantas atrodo yra galima ideti paprastus amortikus, koks efektas bus tada.
Nu zodziu viskas labai idomu apie tai, taigi kas ka turit tas ta ir rasykite viska perskaitysiu ir busiu labai dekingas :)


StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 13:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Garbės Narys
Klubo Garbės Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.08.31
Amžius:
49
Pranešimai:
2398
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 540 M62 '99 Touring
Kalba eina apie hidraulinius amortizatorius. Ju funkcija - palaikyti automobilio lygi vienoda, nepriklausomai nuo pakrauto krovinio svorio.

Amortizatoriai nera pigus, neseniai kazkur vaiksciojo informaciaj kad vieno kaina apie 500Lt, bet kaip taisykle neoriginalus kainuoja apie 1000 Lt(vienas), originalaus kaina apie 3000 Lt. Kainos tik is nuogirdu, nes paciam neprireike keistis. Tiesa siuos amortizatorius gali keistis po viena.

Galimas variantas atjungti hidraulika ir statyti paprastus amortizatorius, dalis taip ir daro. Automobilis tiesiog bus paprastais amortikais, daugiau niekas neiskeicia.


StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 13:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.29
Amžius:
53
Pranešimai:
179
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E31 850Ci,E23 735i,Saab 9-5 Aero,Saab 9-5 2t
Pas mane M5 tokie stovi.Jie buna tik originalai,bent mano auto.Vieno kaina 1500 Lt. plius atramine guma 500 Lt.Bandziau dometis del restauravimo,bet nieks jokios info neturi.Priekyje pasikeiciau tik gumas - padejo.Galas siek tiek siubuoja,bet pakol skyscio neleidzia vazineju taip.


StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Garbės Narys
Klubo Garbės Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.08.31
Amžius:
49
Pranešimai:
2398
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 540 M62 '99 Touring
Cia dziaugiasi tie kas jo neturi, nes nesupranta.
As pavazinejas su hidrauliniais, nenoreciau paprastu. Jei butu pareje, tikrai buciau tokius pat states. Vien tik masinos isvaizda, kai ji stovi horizontaliai, o nenusedusi kaip koks pasatas. Kai pakrauni pilna bagazine, o masiniuskas lieka tokiama pat lygyje. ehh... :)


StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 14:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Jau kazkada rasiau apie tai, bet pasikartosiu. Sita sistema vadinasi self leveling. Jos paskirtis- visuomet laikyti masinos auksti (galines asies musu atveju) viename aukstyje nepriklausomai nuo to kiek krausi. Tai igyvendinama hidrauliniu amortiku pagelba. Skystis jiem pasiduoda is vairo stiprintuvo siurblio, jis yra dvieju sekciju ir aptarnauja vairo stiprintuva ir self levelinga. Skystis pilasi specialus- pentosin chf 11s. Jo su niekuo negalima maisyti. Galima gauti pas dilerius. Kai turejau savo touringa kazkada idomumo delei pasidomejau pas dileri kiek kainuoja amortikas. Naujo kaina apie 1300 Lt. Taciau jau jei istiko beda ir reikia juos keisti, o tokiu pinigu nesinori leisti, tada vietoj situ hidrauliniu amortiku laisvai galima ideti paprastus amortikus (standartinius). Tereikia atjungti skyscio padavima ir ji baipasuoti, i.e. pajungti taip, kad jis cirkuliuotu ratu per griztama kanala. Tai gana lengvai igyvendinama, yra specialus komplektai sutvarkyti sitam dalykui civilizuotai, bet jei yra koks geras krapstukas meistras sita baipasavimo sistema gali sukonstruoti ir pats. Idejes paprastus amortikus prarasi self levelingo fukcija ir viskas. Vat taip vat.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Chebra, papasakokite kaip nustastyti skyscio CHF11 lygi. Pas mane juodas cilindras ir matuokles nera. Tik sieteli matau...
Tikrai galima keist amortizatorius po viena :?:

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 15:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Skystis turi semti sieteli iki puses. Tada norma. Jei sietelis sausas- truksta skyscio. Ar galima keisti po viena nezinau. Noretusi abejoti, bet visko gali buti.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 15:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Pas mane sausa. Ojojoj...

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 15:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Garbės Narys
Klubo Garbės Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.08.31
Amžius:
49
Pranešimai:
2398
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 540 M62 '99 Touring
BMW.SauberF1Team rašė:
...
Tikrai galima keist amortizatorius po viena :?:

Si fakta girdejau is keliu zmoniu, kuriais pasitikiu, bet geriau pasikonsultuok su dileriu.


StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 15:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Pas mane apsedes amortikas purvais - matyt paleides skysti. Bet dirba jis gerai - nebraska, nekala. Idomu ar gali perkrautas paleist 'netyciom' ir po to dar pagyvent. Ar jei taip atsitiko - jam jau kabzdec. :?:

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 15:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
Kai klausiai koks turi buti lygis, tai atstovai pasake, kad skysi turi apsemti verzhel, kuri laiko sieteli... tik nelebai zhinai ar ant ishjungto variklio reikia zhiureti ar ant uzhvesto...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 19:16 
  
 
 
O kur to tepalo imanoma gauti?Ar tik Krastoje jo tera,ar imanoma ir kitur rasti?Pas mane taipogi atsukus bakeli,matosi tik sietelis.Skyscio nesimato,o tai kaip supratau reiskia,kad jo truksta


StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Evaldas rašė:
O kur to tepalo imanoma gauti?Ar tik Krastoje jo tera,ar imanoma ir kitur rasti?Pas mane taipogi atsukus bakeli,matosi tik sietelis.Skyscio nesimato,o tai kaip supratau reiskia,kad jo truksta

Niekur daugiau iskyrus dileri neteko matyti. Gausi varyt i klaipeda i baltijos autocentra nusipirkti skyscio litrine skardine uz 45 litus.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 13 Sau 2006, 23:00 
  
 
 
martynasg rašė:
Niekur daugiau iskyrus dileri neteko matyti. Gausi varyt i klaipeda i baltijos autocentra nusipirkti skyscio litrine skardine uz 45 litus.


Aisku,dekui uz info.Ziurejau,yra ant bakelio kamscio uzrasyta chf 11 s.Ir atsukus kamsteli bei nukelus dangteli,skyscio nesimato,bet sietelis dregnas matosi.Siaip del idomumo dar ir sieteli nusukau,tai skystis visai salia sietelio,tai net nezinau,ar verta del tiek visa packa skyscio pirkti?Nu bet manau reiks vistiek prie progos nusipirkti.


StandartinėParašytas: 14 Sau 2006, 12:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.15
Amžius:
41
Pranešimai:
219
Miestas:
Vilnius LT - UK
Automobiliai:
E-34 m20b25 89'
E-39 m54b25 00'
Nikas:
wiperis
A6 universale irgi buvo tokio tipo amortizatoriai..jiems uzsilenkus..vietoj ju buvo imesti paprasti amorizatoriai ir sekmingai vazinejima lyg siolei..
Manau ta pati galima ir bmw pritaikit..

_________________
Dede Juozas


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery