Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 23:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 515 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 35  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Lie 2009, 16:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai del LEV auto neuzgesta... jis nemeta apsuku, jis palaiko jas. jei lev uzsidariusoj padety buna (kaip kad ant gazo, nes tada viskas per klende eina), tai masina ant laisvu nedirba, gesta, ar uzgesta. na bent kazkas pan turi buti.
DME ne vakuma reguliuoja, o apsukas.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Lie 2009, 16:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
va idomu ar kokia nors dalis apskritai E36 matuoja vakuma?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Lie 2009, 18:14 
  
 
 
Kadangi mes abu nezinom atsakymo kodel krenta variklio apsukos atleidus pedala, tai laukiam protingu zmoniu postu, kurie zinos :)


StandartinėParašytas: 29 Lie 2009, 18:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
Kareiviskeliuose rašė:
Na pameginsiu aiskiau. Kai variklis sukasi tarkim 3k rpm, tai sklende yra atidaryta ir jis traukia ora pro ja. Kai atleidziam gaza, tada sklende uzsidaro, bet variklis vistiek sukas ir megina traukti ora. Taigi man idomu ar variklio apsukos krenta tik nuo jo kuriamo vakumo, ar atsidaro LEV ir pro jy einantis oras padeda numest variklio sukius.

Kokiu mechanizmu pagalba DME kontroliuoja vakuma/spaudima?
P.S. idedu video is youtube kaip(mano manymu) turetu vartytis tachometras beminkant gaza.

cia tavo apsukos?
gazo nenori priimt.


StandartinėParašytas: 29 Lie 2009, 19:28 
  
 
 
Ne, nemano. As buvau kazkada rades youtube'i dar geresni apsuku rinkima ir numetima turinti M50b20, be dabar nebera to video. Nors sitame video matosi, kad neidealiai renka/numeta apsukas variklis, bet man uztektu ir tiek :)


StandartinėParašytas: 30 Lie 2009, 10:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ko cia nezinoti? cia ne vakumai, cia degimas ir kuro padavimas. jei su tais reikalais viskas ok bus (neskaitant gero skydelio ir variklio stovio), tai ir rinks apsukas gerai, o jau leidimasis nuo to pacio degimo ir kuro padavimo, bei nuo LEV priklauso.
jei degimas gerai nustatytas, kuro padavimas ir kibirkstis ok, tai ir bus geras rinkimas / numetimas apsuku, vakumai cia ne prie ko, nebent kazkur papildomai traukia ora, tik tiek.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 30 Lie 2009, 10:57 
  
 
 
all in music rašė:
ko cia nezinoti? cia ne vakumai, cia degimas ir kuro padavimas. jei su tais reikalais viskas ok bus (neskaitant gero skydelio ir variklio stovio), tai ir rinks apsukas gerai, o jau leidimasis nuo to pacio degimo ir kuro padavimo, bei nuo LEV priklauso.
jei degimas gerai nustatytas, kuro padavimas ir kibirkstis ok, tai ir bus geras rinkimas / numetimas apsuku, vakumai cia ne prie ko, nebent kazkur papildomai traukia ora, tik tiek.

Degimas pas mane gerai nustatytas(tikrinta). Kaip gali priklausyti apsuku leidimasis nuo kuro padavimo?


StandartinėParašytas: 30 Lie 2009, 11:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
nu pvz ko kiti skundzias, kad pastringa apsukos tieks ~1-1.5k ar pan?
kitas pvz konkretus is mano patirties - viena karta uzvedus apsukos graziai kyla ir leidzias, lengviau dirba variklis perjungiant pavaras, kita karta per greit nuleidineja apsukas ir smugis gaunas perjungias pavaras.
dar kitas pvz kai buna ryte salta uzvedus apsukos gali laikytis ~1-1.2k tam tikra laika kol syla.

ir tas dalykas labai gerai matosi ant karbiuratoriniu varikliu, ar duju. pasuki varztuka ir reguliuoji apsukas kaip nori reguliuojant kuro/oro padavima.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 30 Lie 2009, 11:46 
  
 
 
all in music rašė:
nu pvz ko kiti skundzias, kad pastringa apsukos tieks ~1-1.5k ar pan?
kitas pvz konkretus is mano patirties - viena karta uzvedus apsukos graziai kyla ir leidzias, lengviau dirba variklis perjungiant pavaras, kita karta per greit nuleidineja apsukas ir smugis gaunas perjungias pavaras.
dar kitas pvz kai buna ryte salta uzvedus apsukos gali laikytis ~1-1.2k tam tikra laika kol syla.

ir tas dalykas labai gerai matosi ant karbiuratoriniu varikliu, ar duju. pasuki varztuka ir reguliuoji apsukas kaip nori reguliuojant kuro/oro padavima.

Bet juk zvakes kibirksties neduoda, kai atleistas akseleratorius ir apsukos krinta. Ar vistik duoda?


StandartinėParašytas: 30 Lie 2009, 14:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
stabdant pilnai be gazo varikliu, neduoda kibirksties ir kuro (ekonomas 0 rodo). o visais kitais atvejai duoda pastoviai, juk ant laisvo irgi variklis dirba :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 30 Lie 2009, 15:41 
  
 
 
all in music rašė:
stabdant pilnai be gazo varikliu, neduoda kibirksties ir kuro (ekonomas 0 rodo). o visais kitais atvejai duoda pastoviai, juk ant laisvo irgi variklis dirba :)

O kaip variklio ECU nustato ar variklis stabdo masina, ar tiesiog variklis numeta apsisukimus (tarkim norint permest i aukstesne pavara)?
Vistiek tiesaus atsakymo ner nei kvapo apie tai, kas labiau stabdo varikli, ar jo kuriamas vakumas, ar su spaudziamas oras. Turbut teks kurt tema "vairuotojas vairuotojuj" skiltyje, nes ten turbut daugiau zmoniu lankosi :)


StandartinėParašytas: 30 Lie 2009, 16:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tam yra greicio ir apsuku daviklis, taip pat tapkes daviklis :) o kur automatai, ir atskiras kompas jo darbui ir jis labai susijes su tapkes davikliu ir t.t.
kokio dar tau atsakymo, taigi dirba po kelis cilindrus, ne visi 6 is karto, tai ir kompensuoja vienas kita. o varikli stabdo davikliai ir ECU, jie apsukas reguliuoja.
kazka tu cia buri... :)
juk ir jei leekas buna, tai ne del jo variklio darbas keiciasi, o del to, kad matuokle mato bloga kieki praeinamo oro. jei su LZ auto, tai LZ dar megina kompensuoti tai ir jei matuokle buna bloga (leeko nera), dar prislopina sipmptomus, o jei leekas, tada LZ nusitampyti pradeda ir pulsuoja apsukos.
zodziu nesigilink... gal ir busiu veju prirases kazkur, bet principas panasus. ten spaudziamas oras ar vakumas, tai kazkur per giliai lendi. nebent gilintis i pati degimo momenta nori :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 30 Lie 2009, 17:55 
  
 
 
all in music rašė:
tam yra greicio ir apsuku daviklis, taip pat tapkes daviklis :) o kur automatai, ir atskiras kompas jo darbui ir jis labai susijes su tapkes davikliu ir t.t.
kokio dar tau atsakymo, taigi dirba po kelis cilindrus, ne visi 6 is karto, tai ir kompensuoja vienas kita. o varikli stabdo davikliai ir ECU, jie apsukas reguliuoja.
kazka tu cia buri... :)
juk ir jei leekas buna, tai ne del jo variklio darbas keiciasi, o del to, kad matuokle mato bloga kieki praeinamo oro. jei su LZ auto, tai LZ dar megina kompensuoti tai ir jei matuokle buna bloga (leeko nera), dar prislopina sipmptomus, o jei leekas, tada LZ nusitampyti pradeda ir pulsuoja apsukos.
zodziu nesigilink... gal ir busiu veju prirases kazkur, bet principas panasus. ten spaudziamas oras ar vakumas, tai kazkur per giliai lendi. nebent gilintis i pati degimo momenta nori :D

Vat man idomu KAIP jie tai DARO. Kaip jie reguliuoja tas apsukas? KAIP jie privercia varikli stabdyti? Tu man atsakai KAS atsakingas uz variklio stabdyma, o ne KAIP jis/jie tai DARO.
Cia nera kokia termobranduoline fizika, kad butu labai ilgas aiskinimas. Mano vienintelis klausimas yra: Kas stabdo varikli, kai atleidziamas akseleratoriaus pedalas? Yra 2 variantai:
1. Jo (variklio) kuriamas vakumas.
2. Jo suspaudziamas oras.
Kas laimes milijona? :)


StandartinėParašytas: 30 Lie 2009, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
nu tai atleidi gaza, oras eina tik per LEV, tai pagal ta kieki ir kura paduoda atitinkamai. tam gi programa yra, va kaip. yra ribos, nustatymai, pagal davikliu parodymus ir nustatytas ribas ir dirba variklis...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 30 Lie 2009, 18:05 
  
 
 
all in music rašė:
nu tai atleidi gaza, oras eina tik per LEV, tai pagal ta kieki ir kura paduoda atitinkamai. tam gi prigrama yra, va kaip. yra ribos, nustatymai, pagal davikliu parodymus ir nustatytas ribas ir dirba variklis...

Tai LEV atsidaro, kai reikia apsukas "numest"?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 515 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 35  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery