Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 03:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 190 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 12:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.12
Amžius:
45
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 530d
S1000RR
YZF R1
ex E39 M57d30
ex E36 M42b18
Automobilio, apie kuri norite paklausti E39
Pagaminimo metai:2000
Variklis:m57
Degalai:dyzelinas

Problema/klausimas: Vairo laisvumas
Sveiki, noriu pasidalinti savo "patirtimi" remontuojant laisvuma vairo koloneleje. Centrinej padetyj vairas turejo apie 2 cm laisvuma, todel metydavo i sonus vaziuojant per provrzas, drebedavo vairas staigiai stabdant ir barskejo kolonele vaziuojant per duobeta kelia.
"Restauracija" buvo atlikta ant keltuvo nenuimant vairo koloneles, t.y. buvo atjungtas vairo velenas nuo koloneles, istrauktas krumpliaratis (velenas), pasuktas 180 laipsniu ir vel istatytas atgal, pries tai sutepus ji tirstu guoliu tepalu. Laisvumas buvo del padilusiu dvieju krumpliaracio dantuku, kurie dazniausiai sudyla esant vairuj centrinej padetyj. Istacius atgal, is naujo "prileista" reguliavimo verzle (prispaudejas) iki tiek, kad sukant rankom uz ratu pakeltai masinai, ratai suktusi lengvai be striginejimu. Siuo atveju man pasiseke, nes vairo kolonele skyscio neleido, todel atsargiai istraukus velena, rieboksliai nesusigadino. Po visos "operacijos" buvo is naujo padarytas suvedimas. Vazineju jau antra savaite, laisvumo nera, vairuojasi maloniai, t.y. pries tai reikedavo "gaudyti" masina, stabdant vairo drebejimo nera ir barskesiu taip pat kol kas nesigirdi. Tikiuosi busiu isgydes liga pigiuoju budu, t.y. nenuiminejant koloneles ir nevezant jos restauruoti.


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 12:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
kiek laiko tvarke ir kokia sio malonumo kaina?


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 12:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.12
Amžius:
45
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 530d
S1000RR
YZF R1
ex E39 M57d30
ex E36 M42b18
Tvarke apie 2,5 - 3 val. malonumas gali kainuoti manau iki 200-300 lt, nes man dare pazystamas ir kainavo tiek, kiek kainuoja tauraus gerimo butelis :)


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 12:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
idomu kaip pas 2000m bmw galejo tiek sudilt kolonele :} is kokios salies yra auto ? o tas restauravimas manau laikinas, bent jau tas varzo paverzimas, paskui sako buna dar blogiau :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.12
Amžius:
45
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 530d
S1000RR
YZF R1
ex E39 M57d30
ex E36 M42b18
auto is makaronsciku :) vien varsto paverzimas tikrai nieko neduoda, jis skirtas tik prilaikyti krumpliastiebi ,ty. neleisti jam vaikscioti aukstyn zemyn ivorese. Geriausiu atveju varzto paverzimas pades kai yra barskejimas, tiesiog prispaus krumpliastiebi prie ivores, bet laisvumo nepanaikins. Siuo atveju kalbama apie krumpliastiebine sistema, reduktorinese kolonelese galbut kitaip, taciau nezinau, nes nesidomejau.


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 13:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.12
Amžius:
45
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 530d
S1000RR
YZF R1
ex E39 M57d30
ex E36 M42b18
Beje, 2000 metu auto yra pakankamai sena ir apie 300 tukst rida (cia geriausiu atveju) vairo kolonelei tikrai turejo itakos, plius neaisku kaip vazinejo makaronas.


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 13:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
aisq, reikes savaja paziuret, nors lyg ir gerai viskas, niekas nekliba, nors jau virs 300 pravaziavus :}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
Sviezias rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti E39
Pagaminimo metai:2000
Variklis:m57
Degalai:dyzelinas

Problema/klausimas: Vairo laisvumas
Sveiki, noriu pasidalinti savo "patirtimi" remontuojant laisvuma vairo koloneleje. Centrinej padetyj vairas turejo apie 2 cm laisvuma, todel metydavo i sonus vaziuojant per provrzas, drebedavo vairas staigiai stabdant ir barskejo kolonele vaziuojant per duobeta kelia.
"Restauracija" buvo atlikta ant keltuvo nenuimant vairo koloneles, t.y. buvo atjungtas vairo velenas nuo koloneles, istrauktas krumpliaratis (velenas), pasuktas 180 laipsniu ir vel istatytas atgal, pries tai sutepus ji tirstu guoliu tepalu. Laisvumas buvo del padilusiu dvieju krumpliaracio dantuku, kurie dazniausiai sudyla esant vairuj centrinej padetyj. Istacius atgal, is naujo "prileista" reguliavimo verzle (prispaudejas) iki tiek, kad sukant rankom uz ratu pakeltai masinai, ratai suktusi lengvai be striginejimu. Siuo atveju man pasiseke, nes vairo kolonele skyscio neleido, todel atsargiai istraukus velena, rieboksliai nesusigadino. Po visos "operacijos" buvo is naujo padarytas suvedimas. Vazineju jau antra savaite, laisvumo nera, vairuojasi maloniai, t.y. pries tai reikedavo "gaudyti" masina, stabdant vairo drebejimo nera ir barskesiu taip pat kol kas nesigirdi. Tikiuosi busiu isgydes liga pigiuoju budu, t.y. nenuiminejant koloneles ir nevezant jos restauruoti.

pasuk velea galima max 45 laipsniais 8)
kaip vairas sukasi i kaire? :D


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 18:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.12
Amžius:
45
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 530d
S1000RR
YZF R1
ex E39 M57d30
ex E36 M42b18
Paaiskink kodel tik 45 laipsniais? :D Pas mane buvo persukta 180 laipsniu, t.y. apatiniai krumpliaracio dantukai atsirado virsuje esant centrinei vairo padeciai. vairas sukinejasi i abi vienodai lengvai.


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 20:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
man taip restauravo, bet man pasuko 45laipsniais t.y. pasuko asi ir sliekas truputeli pasislinko i desine puse. todel man vairas i viena puse susisuka daugiau i kita maziau.


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 20:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Andrelisklp rašė:
man taip restauravo, bet man pasuko 45laipsniais t.y. pasuko asi ir sliekas truputeli pasislinko i desine puse. todel man vairas i viena puse susisuka daugiau i kita maziau.


as kaip suprantu jam vaira apsuko aukstyn kojom, o tau paslinko pati stoka :)


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 20:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.12
Amžius:
45
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 530d
S1000RR
YZF R1
ex E39 M57d30
ex E36 M42b18
Butent! Gerai cia tau padare... :)) Paslinko krumpliastiebi i sona ir suvede ratus atgal is suvedimo reguliavimo sriegiu. Vadinasi jie nebuvo istrauke veleno ir vairas i viena sona sukasi maziau, be to pasiziurek kiek sriegiu paliko isukta is reguliavimo sriegiu, nes vienoj pusej jie bus zymiai giliau isukti, o kitoj gali buti tik ant 3-4 apsisukimu.
Mano atveju stokas (krumpliastiebis) paliktas centre, o velenas (krumpliaratis istrauktas ir persuktas puse apsisukimo (180 laipsniu).


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
Linius rašė:

as kaip suprantu jam vaira apsuko aukstyn kojom, o tau paslinko pati stoka :)

taip, man taip padare. as ir galvojau kad taip padarys kad apsuks ten aukstyn kojom. bet tas juodulys man pasake kad neina taip padaryt ir dar pas mane buvo isdile slieke tie dantukai.


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
vaziuosiu pas ta juoduly, bilstelt per kauseli kad privire man. pries restauracija man klibejo is pacios koloneles, bet vairavosi viskas normaliai, nedaug buvo isdile, toks bildesiukas girdedavosi. po restauracijos mann esveikai tampo masina, vairuoju su rankom ir dantimis, tai turbut bus del to kad sliekas kitoj vietoj ne per centra.


StandartinėParašytas: 21 Lie 2009, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Sviezias rašė:
Butent! Gerai cia tau padare... :)) Paslinko krumpliastiebi i sona ir suvede ratus atgal is suvedimo reguliavimo sriegiu. Vadinasi jie nebuvo istrauke veleno ir vairas i viena sona sukasi maziau, be to pasiziurek kiek sriegiu paliko isukta is reguliavimo sriegiu, nes vienoj pusej jie bus zymiai giliau isukti, o kitoj gali buti tik ant 3-4 apsisukimu.
Mano atveju stokas (krumpliastiebis) paliktas centre, o velenas (krumpliaratis istrauktas ir persuktas puse apsisukimo (180 laipsniu).


idomus ir logiskas tavo problemos sprendimo budas, gal ir man reikes pabandyti si varianta :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 190 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery