Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 00:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 96 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Lie 2009, 23:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
ablasiejus rašė:

eGzpertai selsta toliau =D>
Pries rasydamas iskart pridek: kalbu apie 1990m senus lauzus :)


Specialistas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jei skaityt nemoki, tai nieko negaliu padaryt.. cia gi tema apie [E34] :!: o sitas modelis buvo gaminamas 1988-1996 :idea: tai kazkaip kalbos apie 1990metu masinas (variklius) cia i tema #-o

as gi nekalbu kaip vaziuoja (prie kokiu apsuku geriausiai begejasi) dabar gaminami bmw :wink:


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 00:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
41
Pranešimai:
2138
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
TADOO rašė:
del apsuku rodykles ji gryba pjauna absoliutu vaziuojant tai puikiai matesi vos vos spusteli gazo rodo apie 5k apsuku, pardavejas sake kad rodo nesamones pagal motoro darba tikrai nepasakyciau kad 1.2k sukiu ant laisvu, o kas per hidrauline pakaba ir jeigu galima placiau apie tai buciau dekingas


Cia toks geris kuris ir pakrauta automobili islaiko viename aukstyje (neleidzia susest), tiesa nepigus variantas... Nusipirkes savaji po 6 men. vazinejimo keiciau i naujus, tai galiniai atsiejo 4,2 k lt... :D Ir siaip ziuriu lietuvaiciai megsta juos pakeist paprastais amortizatoriais...

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 00:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.28
Amžius:
44
Pranešimai:
1145
Miestas:
Panevezys
Temos autoriui: jei ieskai E34 tai vat, cia jau laimes dalykas ,ziurint koks pasitaikis ,pvz :as jau 2 metus kaip vazineju savo kad ir pagal metus kaip kiti sako ''lavonai seni'' 1989metu ,bet jei tinkamai priziuresi tai ir senukas gerai laikis .Per sy laika pakeiciau pagrindini dirzeli ir kitas givybiskai svarbias detales ,daugiau viska dariau savo malonumui ir nepasakyciau ,kad sis modelis islepes ar reikalaujantis daug prieziuros. M20B25 ,benzas ..nebijok senuko ,svarbu tinkamai ji priziureti.

_________________
bmw


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 01:40 
  
 
 
Turbo rašė:

Planuota tai tepalu keitimas ~270 lt. (kas 1,5-2 men. keiciu tai cia jau kaip ir planuotos islaidos) ir oro filtra pasikeiciau...


tu nori pasakyt kad masinai tepalus keiti kas 2 men?


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 01:53 
  
 
 
MYCIUS rašė:

jo butent, kad apsukos =D>
o del uzkalimo, tai jeigu tepalai geri, ju netruksta, laikomasi keitimo periodiskumo, tai nera ten kam uzkalt.. :wink: bmw jau tokie varikliai, kad visas smagumas vaziuojant prie didesniu sukiu, t.y. virs 3000rpm :D

o jau 4 begi jungt prie 60, tai galima (reikia) tik ramiai vaziuojant..pastoviu greiciu..
begetis (greitet) 4 begis, prie 60 visiskai netinka :!: (cia gi benzininis variklis :!: )


tevukas mokindamas vairuot mane man prisake kad geriausia begi jungt prie 2500 (benzas), vaziuot prie 2000. argumentavo tuo kad maziausios kuro sanaudos ir optimalus variklio tepimas. kadangi jis man isugde ta masinos saugojimo jausma tai su savo golfeliu taip ir vazineju. jungiu tik prie 2500 vaziuoju 2000 (mieste, autostradoj zinoma kad vaziuot 100 tai 2700 rodo.) na ir turiu tokia vairavimo beda(?) kaip manot tai gerai ar ne?


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 01:55 
  
 
 
Bimberiux rašė:
Šiaip nelabai sutikčiau, kad M50-benzinui labai jau reikia aukštų apsukų, nes, ypač jeigu yra VANOS'as (o tasai '94 metų modelis tikrai turėjo būti su VANOS'u), tai pakankama trauka (būtent "trauka", o ne "rovimas") jaučiasi jau nuo 1500k/min. :wink:


VANOS. placiau apie ji galima? kas tai per daiktas. ?


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 02:00 
  
 
 
Cia toks geris kuris ir pakrauta automobili islaiko viename aukstyje (neleidzia susest), tiesa nepigus variantas... Nusipirkes savaji po 6 men. vazinejimo keiciau i naujus, tai galiniai atsiejo 4,2 k lt... :D Ir siaip ziuriu lietuvaiciai megsta juos pakeist paprastais amortizatoriais...[/quote]

na va as kaiptik mastau apie universala, bet cia velgi ta hidrauline pakaba knisa prota. ten ji kazkokia mandra yra? tarkim jeigu keist tai tik amortizatorius pakeiti ir viskas? ar daugiau bedos buna?


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 02:05 
  
 
 
Gedas PNVZ rašė:
Temos autoriui: jei ieskai E34 tai vat, cia jau laimes dalykas ,ziurint koks pasitaikis ,pvz :as jau 2 metus kaip vazineju savo kad ir pagal metus kaip kiti sako ''lavonai seni'' 1989metu ,bet jei tinkamai priziuresi tai ir senukas gerai laikis .Per sy laika pakeiciau pagrindini dirzeli ir kitas givybiskai svarbias detales ,daugiau viska dariau savo malonumui ir nepasakyciau ,kad sis modelis islepes ar reikalaujantis daug prieziuros. M20B25 ,benzas ..nebijok senuko ,svarbu tinkamai ji priziureti.


nuomone kuria susidariau kolkas: ieskoti 520 - 518 touring su tiesioginem dujom. nuo 1994 metu. ziuret ar nenuvarges variklis, ar nesupuves (standartine apziura), ir ipatingai gerai apziureti vaziuokle :!: . nusipirkus pasikeisti pagrindini dirzeli, tepalus, ir susitvarkyt visiskai susitvarkyt vaziuokle. planuoti isleist iki 5k lt :?: . :) am i right? or left? ;)


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 02:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.06
Amžius:
36
Pranešimai:
213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 318i 91' ex
E36 318iS 96' ex
E39 523i 97'
eginas rašė:

VANOS. placiau apie ji galima? kas tai per daiktas. ?

http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 02:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.06
Amžius:
36
Pranešimai:
213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 318i 91' ex
E36 318iS 96' ex
E39 523i 97'
eginas rašė:

nuomone kuria susidariau kolkas: ieskoti 520 - 518 touring su tiesioginem dujom. nuo 1994 metu. ziuret ar nenuvarges variklis, ar nesupuves (standartine apziura), ir ipatingai gerai apziureti vaziuokle :!: . nusipirkus pasikeisti pagrindini dirzeli, tepalus, ir susitvarkyt visiskai susitvarkyt vaziuokle. planuoti isleist iki 5k lt :?: . :) am i right? or left? ;)

518i neziureciau net i ta puse, jei tai m40 variklis su dirzeliu, o ne naujesnis m43 su grandine. m40 turi bedu su velenelio tepimu, kompensatoriais, nelaiku jie iseina velniop. ta patirt teko savo kailiu, ir tikrai mano atvejis nebuvo vienetinis, daug kas jais skundziasi, nes zinau kad atsiras tokiu, kurie sakys, kad m40 tai puikus variklis :mrgreen: ekonomijos 0, patikimumo panasiai. nebent rasi nulekusi kokius 150k km, bet ar tai realu tokiu metu masinai ir dar touringui :D


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 08:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Matau ši tema ir taip gaunasi lyg visų E34 temų "konspektas", tačiau apie E34 hidraulinę pakabą (kuri ypač būdinga universalams, bet retai pasitaiko ir sedanams), taip pat apie VANOS'ą - tikrai rasi išsamių ir labiau koncentruotų temų forumo PAIEŠKOJE :!:

Taigi, jeigu Tau tikrai įdomu, tai nepatingėsi pasiknaisioti paieškoje (tai tikrai paprasta) :wink:


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 08:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Topazas rašė:
518i neziureciau net i ta puse, jei tai m40 variklis su dirzeliu, o ne naujesnis m43 su grandine. m40 turi bedu su velenelio tepimu, kompensatoriais, nelaiku jie iseina velniop. ta patirt teko savo kailiu, ir tikrai mano atvejis nebuvo vienetinis, daug kas jais skundziasi, nes zinau kad atsiras tokiu, kurie sakys, kad m40 tai puikus variklis :mrgreen: ekonomijos 0, patikimumo panasiai. nebent rasi nulekusi kokius 150k km, bet ar tai realu tokiu metu masinai ir dar touringui :D


dar vienas egzpertas, jei turejai nudrozta nukankinta krekgzde 318 tai kaltink tik save. o siaip paskaityk tema atidziau, jau apie 518 n kartu parasyta buvo. kas liecia ekspluotacija tai per 6- metus buvo motorui keiciami tik tepalai ir dirzelis pora kartu, nes daug prasukta su juo.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 08:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
eginas rašė:

nuomone kuria susidariau kolkas: ieskoti 520 - 518 touring su tiesioginem dujom. nuo 1994 metu. ziuret ar nenuvarges variklis, ar nesupuves (standartine apziura), ir ipatingai gerai apziureti vaziuokle :!: . nusipirkus pasikeisti pagrindini dirzeli, tepalus, ir susitvarkyt visiskai susitvarkyt vaziuokle. planuoti isleist iki 5k lt :?: . :) am i right? or left? ;)


nu as tavo vietoi ieskociau 525(gal su tesioginem dujom, kuo jaunesni) o jei tokio nerastum tada dairytis 520-518 8) .

jei masina bus 520 ar 525 tai ten grandine, nereikes dirzelio keisti. o ir 5k lt tikrai nereikes, uz 5klt galesi dar viena toki nusipirkt :D .

siaip nera cia jokio mokslo nusipirkti E34, issirink koks tau patinka, nuvaryk meistram parodyk (arba meistra atsivezk) kad iertintu ar uzmusta vaziuokle ar ne ir ar neturi kebulas kur nors kokiu nors baisiu dalyku ir pirk. viskas paprasta, ypac kai tau kaip sakei nereikia geros komplektacijos.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 03 Lie 2009, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
TADOO rašė:
o jei kalbant apie dizeliu varomus bmw, kokios sanaudos kad ir to 2.5tds? ir kaip tarkim atskirti va ta siurblio bukle tarkim vaizuojant, nes kaip suprantu dazna beda yra tds kuro siurblys


2,5tds kuro sanaudos surasytos 5er skyrelyje, ne vienas jau paskelbes savo kuro sanaudas yra. Na o jei nerandi kur - tai miestas 9-12l, uzmiestis 7-8l. Aisku sanaudos priklauso ir nuo variklio stovio, siurblio stovio, greicio ir pan. As pats visada skaiciuoju vidutiniskai ~10l/100km/h. Kas liecia toliau siurblio bukle manau geriausiai nustatytu meistrai, kurie dirba su sitais siurbliais, gal padetu ir diagnostika, o seip neturetu pulsuoti, rasoti, gesti, nesikurti ir panasios bedos ;) panarsyk forumuose rasi tu bedu ;)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 04 Lie 2009, 02:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
41
Pranešimai:
2138
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
eginas rašė:

tu nori pasakyt kad masinai tepalus keiti kas 2 men?


O kas cia tokio prasukt 15000 kilometru per pora menesiu? Kartais tenka ir per tris savaites tiek pravaziuot, o kartais net tiek nereikia... Mano visas gyvenimas praktiskai ant ratu... ;)

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 96 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery