Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 17:57

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Bir 2009, 11:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
for All in music
Pas tave beda priekiniose lonzeronose,atstatysi i vieta "stakanus" priekiniu amortiku-atsistos masina tiesiai :wink:
Apie sita jau minejau,kada buvai pas mane.

Temos autoriui siulau pradziai pasitikrinti ratlankiu ET,nes ribiniam ET gali viena puse lesti ir del minimalios kad ir sparno deformacijos,pavizdziui jei ET 35-36.
Aisku reikia ir vaziuokle labai idemiai apziureti (sudilusios detales,lenkimai ir panasiai) [-X

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 23 Bir 2009, 13:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.17
Amžius:
46
Pranešimai:
80
Miestas:
mancesteris
Automobiliai:
E36 320 93m'
ex E30 325i 88
mazda6 2,0ldyzel 03m
pas mane ir kabina ratas vairuotojo puse bet priejau isvados kad mustas tas sonas buvo minimaliai,nes salona prasidrakiau ir matosi kad buvo tvarkytas tas sonas turbut per mazai ispute sparna vokieciai todel ir kabina


StandartinėParašytas: 23 Bir 2009, 14:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Labai tiketina......

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 23 Bir 2009, 16:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
E36Coupe rašė:
for All in music
Pas tave beda priekiniose lonzeronose,atstatysi i vieta "stakanus" priekiniu amortiku-atsistos masina tiesiai :wink:
Apie sita jau minejau,kada buvai pas mane.

del kebulo kreivumo, tai as neabejoju, bet kad ir su tokiu kebulu gi buvau atvaziaves, o net tuo metu niekas neliesdavo su tais paciais ratais, tai del to ir turiu dar vilciu viska truputi paprasciau susitvarkyti :) nes kebula tvarkyti dabar nei pinigu, nei laiko yra, o ir meistru rasti rimtu klp sudetinga... na bus matyt :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 24 Bir 2009, 06:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.31
Amžius:
48
Pranešimai:
1111
Automobiliai:
2004 JEEP Grand Cherokee , Limited 4.7
all in music rašė:

Mod - paziurek dabar koks aukstis yra, nes kai nuleidi masina buna vienas aukstis, o pavazinejus, kai sukrenta ji i savo vieta, tada gali vel pasikeisti :)


Pavazinejus keleivio puse (galas) pasedus ~2-3cm daugiau nei vairuotojo. Pakelus ant domkrato , aukstis laikinai atsistato ... Pries kelias savaites to nebuvo ... Reiks geriau apziuret ar neluzus

_________________
netepsi - nevaziuosi / Советов не просить! У меня чувство юмора сильнее чувства жалости…


StandartinėParašytas: 01 Lie 2009, 09:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
all in music rašė:
del kebulo kreivumo, tai as neabejoju, bet kad ir su tokiu kebulu gi buvau atvaziaves, o net tuo metu niekas neliesdavo su tais paciais ratais, tai del to ir turiu dar vilciu viska truputi paprasciau susitvarkyti :) nes kebula tvarkyti dabar nei pinigu, nei laiko yra, o ir meistru rasti rimtu klp sudetinga... na bus matyt :)

tai va, issiaiskinau savo rato lietimo priezasti. visgi nei isvirtimas, nei lanzeronai (lanzeronai del kreivumo ir pasedimo kalti). buvo prabreze man ta kampa (vairuotojo puses galas), panasiai nuo faros galines iki arkos. arka buvo prabrezta truputi, bet net nepagalvojau, kad del to galetu liesti, tada is vis negalvojau nieko blogo, galvojau prabreze tai prabreze, juk kelis kartus per metus panasiu ivykiu buna. o pasirodo visgi turejo buti stipresnis atsiremimas... tai pakeiciau moldinga, papoliravau sparna ir laikinai tiks galvoju, mazai tesimato. paziurejau i arkas is virsaus ir palyginau, tai vairuotojo puses arkos galas truputi i vidu uzsilenkia, o kitos puses eina beveik tiesiai. tai arkos galine dali atlenkus atgal, issilenktu ir arkos vidurys ir nebelies ten niekas.

dabar klausimas kaip atlenkti sparna? ten meginau truputi "padraskyti", bet taip paprastai neatlenksi, skardos storos, o ir spakliaus yra prie arku. yra ten is kitos puses koks sparno tvirtinimas i kebula netoli arkos, ar tiesiog meginti po truputi lupti i isore?
po nudazymo metai praejo, bet jau spejo apibaladoti ir prieki ir gala ir abu vairuotojo puses kampus... ziauru... :cry:

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery