Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 09:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Kov 2009, 18:48 
  
 
 
doncew rašė:
Tas termostatas skirtas droselines sklendes sildymui, pro ji joks oras neina :D

Kokio velnio sildyti ta droseline sklende? Kam gali buti reikalingas dar papildomas sildymas, kai variklis jau yra pasiles(juk kitaip ji nesildys...)?


StandartinėParašytas: 20 Kov 2009, 19:28 
  
 
 
Pasirodo is pradziu klydau, bet radau vistik ta oro temperaturos davikli :)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
13 detale, 190 lt krastoj. Jei tas daviklis puliuoja, tada oro srauto matuokle nesugeba teisingai pamatuoti ora. Gal yra tokiu, kas nejaucia krizes? :)


StandartinėParašytas: 20 Kov 2009, 21:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
doncew rašė:
Tas termostatas skirtas droselines sklendes sildymui, pro ji joks oras neina :D

taigi is dangtelio eina ta stora slanga iki sklendes ir nuo slegio reguliatoriaus plona minksta i ta pacia vieta... as bandziau nuimti ja, tai ten ne taip paprasta, o jei kas nezinojes eme, tai ir sulauze :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Kov 2009, 00:39 
  
 
 
pagrindines variklio smegenis turi keist , ECU , didele plokscia rele i kuria jungia ilga plokscia fyske


StandartinėParašytas: 21 Kov 2009, 05:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
gal tau ora traukia per ta slanga kur fotkej.kaip su sklendes davikliu ar darei diagnostika ji pakeites?gali but to daviklio laidai ne pats daviklis.termostatas kur oro filtro dezej ne prie ko,ten sklendes korpuso sildymui,pas save as ji isvis atjungiau.


StandartinėParašytas: 21 Kov 2009, 10:30 
  
 
 
Kasnors zinot kaip veikia OSM?


StandartinėParašytas: 21 Kov 2009, 12:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
zodziu gal ne i tema as,bet butu idomu suzinot kaip jausis variklis jei trauks ora pro suskiluse gofra? (tarpe tarp isiurbimo kolektoriaus ir OSM,ties sonu,kur is apacios jungiasi dvi slangos,berods alsuoklio ir dar kazkokia gal nuo LEV bet tiksliai nepamenu).
suskile nedaug,kaip nuo salcio ar nuo ko,nelanksciau nenorejau dabaigt jos.
kaip minejau kituose postuose,skundziausi,sunkia trauka prie zemu apsuku ir lb stipriai tai jauciasi kai auto pasila-jis apguveja/apdusta..


StandartinėParašytas: 21 Kov 2009, 13:00 
  
 
 
Kregzdzius rašė:
zodziu gal ne i tema as,bet butu idomu suzinot kaip jausis variklis jei trauks ora pro suskiluse gofra? (tarpe tarp isiurbimo kolektoriaus ir OSM,ties sonu,kur is apacios jungiasi dvi slangos,berods alsuoklio ir dar kazkokia gal nuo LEV bet tiksliai nepamenu).
suskile nedaug,kaip nuo salcio ar nuo ko,nelanksciau nenorejau dabaigt jos.
kaip minejau kituose postuose,skundziausi,sunkia trauka prie zemu apsuku ir lb stipriai tai jauciasi kai auto pasila-jis apguveja/apdusta..

Jei yra suskilusi gofra, tai patariu nusipirk nauja, nes dabar OSM darbas yra bergzdias.


StandartinėParašytas: 21 Kov 2009, 13:40 
  
 
 
Radau wikipedijoj kaip dirba OSM:
This is achieved by heating a wire with an electric current that is suspended in the engine’s air stream, not unlike a toaster wire. The wire's electrical resistance increases as the wire’s temperature increases, which limits electrical current flowing through the circuit. When air flows past the wire, the wire cools, decreasing its resistance, which in turn allows more current to flow through the circuit. As more current flows, the wire’s temperature increases until the resistance reaches equilibrium again. The amount of current required to maintain the wire’s temperature is directly proportional to the mass of air flowing past the wire. The integrated electronic circuit converts the measurement of current into a voltage signal which is sent to the ECU.
Taigi as pirmadieni varysiu ieskoti oro temperaturos daciko per parduotuves. Mano galva cia ir bus problemos sprendimas del perleto apsuku kilimo.


StandartinėParašytas: 21 Kov 2009, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
all in music rašė:
taigi is dangtelio eina ta stora slanga iki sklendes ir nuo slegio reguliatoriaus plona minksta i ta pacia vieta... as bandziau nuimti ja, tai ten ne taip paprasta, o jei kas nezinojes eme, tai ir sulauze :)

truputi ne apie ta parasiau :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Kov 2009, 14:55 
  
 
 
all in music rašė:
truputi ne apie ta parasiau :D

Nieko tokio, as irgi daznai i pievas parasau. Man idomu, ar tu esi isbandes toki varianta? Kiek zinau, tai ciut ne viska esi megines.


StandartinėParašytas: 21 Kov 2009, 19:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kuri varianta? :) ant b25 esu daugiau isbandes, bet daznai tiesiog keiciant detale laikinai is kito b25 ir ziurint skirtuma :) cia padekoti reiktu vienam forumieciui, daug padejo :)
o su b20 truputi kiti dalykai buvo, o veikimo principas bosch ir siemens panasus is esmes (M50), tai viskas ir susidejo :) nesekmingi kazko man tie varikliai abu, na bet gal viskas greit ir sutaisyta bus :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Kov 2009, 19:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
Kareiviskeliuose rašė:
Jei yra suskilusi gofra, tai patariu nusipirk nauja, nes dabar OSM darbas yra bergzdias.

sita suprantu,bet simptomus gal galetumet apibudint jei ir blogai dirba OSM?


StandartinėParašytas: 21 Kov 2009, 20:06 
  
 
 
Kregzdzius rašė:
sita suprantu,bet simptomus gal galetumet apibudint jei ir blogai dirba OSM?

Ant uzvesto variklio tu neatjunges osm fiskes nuimk visa osm ir papusk i ja. Jei variklio darbas pasikeis- tai ji gera. O kai OSM buna bloga, tai masina daugiau dumu ismeta, gali svyruoti apsukos, gali nepriimti apsuku, ruosia bloga misini, nera traukos ir t.t. Daug variantu cia yra.


StandartinėParašytas: 21 Kov 2009, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
auBi A6 2.5tdi+chip

ex E38 740i
ex E36 320 M50B20TU 93
na aisku,apsukos siaip nesviruoja,bet trauka dingsta kokia turi but kai pasiekia darbine temperatura...buvai fyske atjunges ant dirbancio tai sureguoja...kazkaip levai pradeda jis dirbt,greiciausia veikia,nes prijungus atsistato,kas del kilimo apsuku,taspats,su ja ar be jos...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery