Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 14:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Vas 2009, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.15
Amžius:
35
Pranešimai:
80
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i
del ko kyla dvejones ? ;)


StandartinėParašytas: 24 Vas 2009, 23:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.04
Amžius:
36
Pranešimai:
519
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
e61 & er6n
Skype:
rimvydasmac
alvaras rašė:
del ko kyla dvejones ? ;)

daug reikalų jas pakeist,o aš laiko visai neturiu,be to,mkašiną bent pusdieniui reikia palikt


StandartinėParašytas: 25 Vas 2009, 09:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
keičiau pats, su galu šiektiek pavargau, o su priekiu tūrėjau problemų su spyruoklių suspaudimų, bet padariau.

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 25 Vas 2009, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.07
Amžius:
49
Pranešimai:
22
Automobiliai:
E39 Touring Tds+
Šiauliai
Galines nera sunku pakeist.Priekinem darbelio yra,nes dvipusio veikimo amortizatoriai stovi ir stokas neissitraukia (pvz kaip dujiniams paprastiems kad iki galo issauna). Geriausia su 4 suspaudejais dirbt,su dviem spyruokle atskirai suspaudi o su kitom jau spaudi viena gala uzdejes ant lekstes amortiko. yra rizikos dabaigt spyruokle,jei nenauja!
P.S. Pas mane zemintos sudetos (AZ Schnitzer,juodos) is vokieciu buvo,tai dedant kitus amortikus reikejo atramine (atboinika) pritrumpinti per viena banga nes labai mazai darbines vietos lieka. Vaziuoti smagu,kol nera daug prisnige,sia ziema palaidojau apsauga po greiciu deze.Su vasarinem R17 235/45 aukscio pakanka. ziemines R16 215/55 stovi zymiai zemiau.

_________________
Už BMW geriau tik naujas BMW!


StandartinėParašytas: 25 Vas 2009, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.11
Amžius:
42
Pranešimai:
37
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 530d - E46 320d - E30 316i
nepatariu zaisti su sniurais. paciam darant reiks suspaudeju.dar patogiau kai koks daurgas padeda.buna reikia palaikyti ir pan .bet nera taip sunku jai zinai ka darai.

_________________
BMW .. FORMATAS.


StandartinėParašytas: 25 Vas 2009, 20:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.03
Amžius:
46
Pranešimai:
40
Miestas:
kaunas
Automobiliai:
E39 520 m52 00', opel GSI, vw passat 2,8 ,ex E 46
su priekiniais nieko nepadarysi be suspaudeju, delgaliniu nezinau tiksliai, bet manau kad ir galui tas pats, nors touringui galima ir be suspaudeju pakeist gala


StandartinėParašytas: 25 Vas 2009, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.03
Amžius:
46
Pranešimai:
40
Miestas:
kaunas
Automobiliai:
E39 520 m52 00', opel GSI, vw passat 2,8 ,ex E 46
o del sniuru tainetnemastkit jei norit turet sveikas rankas ir akis,nebentristumet su 5mm viela,kazkada taipdarydavau su espeisais betnu ir [CENZŪRA] :?


StandartinėParašytas: 16 Kov 2009, 21:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.23
Amžius:
41
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius - Ignalina
Automobiliai:
E39 touring 525 d '02 120Kw
ex. E39 touring 523 98' M52B25
si savaitgalo keiciausi spyruokles is raudonu i juodas (touringui), na nzn arba kazka ne taip dariau, bet prasiknisau prie galiniu nuo 8 ryto iki 21 vakaro. na nebent visa pakaba isardyt reikejo?! buvau atsukes dvi virsutines traukes, stabilizatoriu, viskas remiasi i pusasius , vietos nera .....


StandartinėParašytas: 18 Kov 2009, 17:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
mackus888 rašė:
si savaitgalo keiciausi spyruokles is raudonu i juodas (touringui), na nzn arba kazka ne taip dariau, bet prasiknisau prie galiniu nuo 8 ryto iki 21 vakaro. na nebent visa pakaba isardyt reikejo?! buvau atsukes dvi virsutines traukes, stabilizatoriu, viskas remiasi i pusasius , vietos nera .....

yra vietos kiek reikia, 3 valandos ir visos spyruokles vietoje.


StandartinėParašytas: 19 Kov 2009, 11:28 
  
 
 
gal kas gali pasakyt ar skires spyruokles pagal modelius? Noriu siek tiek zemesniu, kad ratas ties arka butu.


StandartinėParašytas: 19 Kov 2009, 11:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
tai sulygink kodus ir pamatysi.


StandartinėParašytas: 14 Kov 2011, 22:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.07
Amžius:
38
Pranešimai:
394
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 525 TDS + CHIP
Gal kas supranta kiek sios spyruokles vertos ? pas mane jos dabar stovi, kiek jos zemina ir panasiai...

http://cgi.ebay.de/BMW-E39-Touring-Eiba ... 0623685606

Stai toks kodas: EIBACH KBA 90517 2053001VA 2053


kazkaip google nedaug ka sako apie tai... Gal kas placiau supranta ?


StandartinėParašytas: 15 Kov 2011, 14:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.07
Amžius:
38
Pranešimai:
394
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 525 TDS + CHIP
O dar vienas klausimas, yra kokiu aukstinanciu spyruokliu E39 tds? ir ar reik daryti suvedima po spyruokliu prikiniu keitimo?


StandartinėParašytas: 15 Kov 2011, 15:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
simkas rašė:
O dar vienas klausimas, yra kokiu aukstinanciu spyruokliu E39 tds? ir ar reik daryti suvedima po spyruokliu prikiniu keitimo?


Suvedimo nereikia, o spyruokles tau aukštesnes galiu pasiūlyti, nei dabartines turi... ;)

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 15 Kov 2011, 16:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
savaitgali keiciau priekinius amortikus su spyruoklem
tai nieko sunkaus ten nera.
amortika isimti nera sunku, atsuki amortika nuo stebules ir stabilizatoriu, ir stabdziu suporta kad slangutes nenuplest isimant.
atsukes viska, paimi ilga mantiruote ir spaudi viska zemen ir istrauki amortika.
suspaudejaj senukuose apie 23lt, pats pirkau uzteko, svarbu tik kad skersiau jas uzdeti kad geriau suspaustu, nes statmenai neuztenka suspaudimo, nes vienoj pusei uzkabina tris vijas, kitoj pusei dvi.
ir geriausia turinti orini pistoleta atsukineti, nes lengviau atsukti amortiko varzta su orinuku, nes su terksle atsukti sunku, nes prasisuks ratu stokas, o su orinuku viens du ir atsisuka.
o galines spyruokles sedanui pakeisti lb lengva, vienas rankom atsiremia kitas uzverzia

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery