Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 06:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Gru 2008, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.26
Amžius:
46
Pranešimai:
367
Miestas:
Kaunas, Garliava
Automobiliai:
E39 530d 99' Shadow Line
Norėčiau šiek tiek padiskutuoti būtent apie dyzelinio variklio galimybes o ypač apie apsukas.
Žiūrėjau šį video kelis kartus, na atvirai pasakes buvau sužavėtas kaip bachuras užsmaugia savo 3.0d.
Pirma pavara iki 4.5, antra vėl gi nuo 4-4.5 bei sumetamos visos likusios irgi panašiai.
Primena variklio žudymą ar dyzeliokui čia saldainis ??

http://www.youtube.com/watch?v=a5NAECSuq70&NR=1

_________________
BMW 530d Power --> I6 24V - 135 kW (184 PS/181 bhp) @ 4000


StandartinėParašytas: 26 Gru 2008, 16:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Manau kad pas ji automatas ir vaziuoja S rezimu, nesuprantu sios temos, ka tuo nori pasakyti?!
Man cia viskas normaliai.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2008, 16:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.26
Amžius:
46
Pranešimai:
367
Miestas:
Kaunas, Garliava
Automobiliai:
E39 530d 99' Shadow Line
Linius rašė:
Manau kad pas ji automatas ir vaziuoja S rezimu


norėtum pasakyti su mechanika neįmanoma palaikyti tokias apsukas ?

Linius rašė:
nesuprantu sios temos, ka tuo nori pasakyti?!


Temos pavadinimą paskaityk dar kartą..gal suprasi :mrgreen:

_________________
BMW 530d Power --> I6 24V - 135 kW (184 PS/181 bhp) @ 4000


StandartinėParašytas: 26 Gru 2008, 16:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
nenoriu :) nera visiskai skirtumo su kuo ir nesuprantu kas tau keisto, kad apsukas suka iki redline?
Juk vaziuoja gazas-dugnas.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2008, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Patikslinimas, skydelyje ikalta yra D raide, reiskiasi vaziuoja numynes kick down, o tada apsukas deze perjungia ties max apsukomis. Dar karta kartoju, nematau cia nieko keisto!!!!


StandartinėParašytas: 26 Gru 2008, 17:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
koks čia stebuklas, zmogus chipa isidejo ir parode kaip begejas tokiu video n yra, jei negaila variklio ir jei nori tau gali padaryt kad ir iki 6k apsukos kiltu

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 26 Gru 2008, 17:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.24
Amžius:
37
Pranešimai:
105
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 740i M62 96'
Išsiimk ribotuvą ir išsiaiškinsi tas "galimybių ribas", jeigu tave taip jau labai domina ir negaila automobilio :) Čia joks ne saldainis, nemėgsta dyzeliai aukštų apsukų.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2008, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.25
Amžius:
41
Pranešimai:
268
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Audi Q7
ex E39 530d
Taip cia automatas, bet vaziuojama ne Sport rezimu - butu S raide salia D skydelyje. kaip kazkas minejo - pedalas iki dugno nuspaustas. Tada pavaros jungiamos prie gana aukstu apsuku.


StandartinėParašytas: 26 Gru 2008, 20:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
man tai atrodo ,kad atoriui su galva nekas po svenciu :D
kas cia stebetino ,kad variklis sukas iki red line?
as buvau uzmynes apie 5 k apsuku su mechanine deze ir variklis necipuotas ir kas cia tokio?
maksimalus greitis 230km/h apsukos gal apie 4500

kvaila tema..................................
uzkurk varikli ir nuspausk dugna ant laisvu ir pamatysi galimybiu ribas ir palaikyk apie 2 min ,kad indeklai prasisuktu :mrgreen: :lol: :lol: :lol:


P.S. nieko izeist nenoriu


StandartinėParašytas: 26 Gru 2008, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
jeigu tepimas geras, tai ilgai reiktu laukti, kol variklis uzsilenktu, esu mates per youtube, kai isleidzia tepala ir vazineja, taj gan ilgai dar vaziuoja varikliukai, netgi tokie pavarge, kaip, kad 1 golfas ar panasiai.

varikliui labiau kenkia, kai prie mazu apsuku duodama didele apkrova, negu dideles apsukos, jei variklis nepavarges, tepaliukas geras, ausinimas geras, tai suk tu ji iki redlaino kiek nori.

jei gamintojas neleistu dideliu apsuku, tai ribotuvus sudetu ant 3000 rpm. :mrgreen:

temos autoriui reiktu pamirsti bielarusus, cia juk naujos kartos turbo dyzeliniai varikliai!


StandartinėParašytas: 27 Gru 2008, 00:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.26
Amžius:
46
Pranešimai:
367
Miestas:
Kaunas, Garliava
Automobiliai:
E39 530d 99' Shadow Line
ElDiablo rašė:
nemėgsta dyzeliai aukštų apsukų.


dėl šito posakio būtų galima ilgai ginčytis..aišku jai variklis lavonas dvesiantis tai gal ir negerai paspausti, bet jei viskas ok, manau kartais reikia prapusti turbina :D

1-2-3 pavara kokias apsukas sukeliate kiekvienai atskirai ?

_________________
BMW 530d Power --> I6 24V - 135 kW (184 PS/181 bhp) @ 4000


StandartinėParašytas: 27 Gru 2008, 02:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.18
Amžius:
36
Pranešimai:
139
Automobiliai:
E34 525i
siaip as irgi nematau nieko cia keisto, vairavau seniau vw dyzeli, buvo pora kartu kai su draugu irgi dyzeliu pabandem siek tiek pasivarzyt idomumo delei, na sukau as ji irgi dugnais ir nieko, bet, bent man pasirode, kad dyzelio grezti iki redlaino nera prasmes, jis nebetraukia pre ausktu sukiu.

Pasinaudodmas autoriaus tema, noriu paklausti, kodel dyzeliniai varikliai sukasi tik 4-4,5aps/min? SKaiciau zurnale apie audi R8 su V12 TDI varikliu, jo apsukos ribojamos irgi tik ties 4,5k apsisukimu.


StandartinėParašytas: 27 Gru 2008, 03:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.14
Amžius:
34
Pranešimai:
87
Miestas:
Vilnius
Nera reikalo sukt ju taip ilgai... 4000+ apsuku ir jungi begi,nes nebevalina toliau totaliai


StandartinėParašytas: 27 Gru 2008, 10:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.18
Amžius:
42
Pranešimai:
246
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 525
Skype:
riegers1
Visu pirma su sventemis jus visus!! =D>
As vieno negaliu suprasti: jei tema nepatinka, tai kokio B komentuoti?? Yra gal kam aktuali ir idomi. O jei savo branduma/edukcija cia norite parodyti, tai pagalvokite ar labai jau protingas temas patys kuriate :mrgreen:
PEACE!


StandartinėParašytas: 27 Gru 2008, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
dolcas rašė:

Pasinaudodmas autoriaus tema, noriu paklausti, kodel dyzeliniai varikliai sukasi tik 4-4,5aps/min? SKaiciau zurnale apie audi R8 su V12 TDI varikliu, jo apsukos ribojamos irgi tik ties 4,5k apsisukimu.


Todel, kad dyzeliai vaziuoja sukimo momentu, o jis dazniausiai buna prie mazu apsuku.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery