Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 09:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Rgs 2008, 08:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
eina 2 tipu skysciai ATF-24litai uz litra krasta auto .arba kazkoks kitas kaian krastoj apie 50lt uz litra.
koki skysti pilti paziurek ant vairo stiprintuvo dangtelio.
o kas liecia del keitimo ,yra 2 salngai prie siurbliuko,su jais reik atsargiai,kur yra perejimas is gainio slango i aliumini,yra tokia greita jungtis ispradziu pastumi ta jungti i prieki,o tada pastumi toki maza plastikini ziedelio i vidu .tada graziai viskas atsijungia,ir ziurek,kad ant generatoriaus nepribegtu,nes po 10k km reiks taisyt generetoriu ,(susikaupia dulkes ant tokio zieduko ir ir sepeteliai su tom dulkem ji "sueeda" 80lt remontas jau zinau :mrgreen: )


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 19:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Prikeliu tema,

Kazkaip sunkokas vairas, nors tepalai pakeisti. Kas dazniausiai del to kaltas buna, siurblys ar pati kolonele?


Paskutinį kartą redagavo Linius 24 Gru 2008, 10:52. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 24 Gru 2008, 08:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
39
Pranešimai:
331
Miestas:
Vilnius / Utena
Skype:
b_easter
pvz kaip as keiciau... ir kaip servisuose daro ta praplovima... uzdeda nauja siurbli, ipila tepalo prasukioja vaira kokia 10 min uzvedus varikli... uzgesina isleidzia vel, ir jei reikia procedura pakartoja ( P.S. tepalas ne tiek daug kainuoja lyginajnt su siurblio keitimu) pvz as du kar isaleidau ir dapyliau.... po antro praplovimo jau bego grazus tepalas, biskiuka spalvba pakeites, bet tai normalu.... naudojau dextron III.. tai pusantru metu pravazinejau ir pardaviau masina.. manau zmogelis iki siu dienu vazineja ir problemu neturi ;)


StandartinėParašytas: 24 Gru 2008, 09:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
39
Pranešimai:
331
Miestas:
Vilnius / Utena
Skype:
b_easter
tikslu pavadinima radau to tepalo"PITT PENN premium "dezron III mercon" pirkau degalineje, dabar nepamenu pavadinima i koki pakeite- anksciau vadinosi eurovista berods ;)
gal yra ir kitose degalinese, detaliua kaip vizualiai atrodo buteliukas, kad lengviau ieskot - 1 litro buteliuko kaina kazkas 13-15 lt http://www.pittpenn.com/prodInfo.asp?pID=68&gID=3


StandartinėParašytas: 24 Gru 2008, 13:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Tepalu keitimai, jau manau man nepades, vairas tolygiai sunkiai sukasi ir pagazavimai nepadeda, zinoma sukasi lengviau, nei uzgesinus varikli, bet ne taip, kaip turetu. Neseniai vaziavau su vieno forumiecio 535i, tai vairiukas zymiai zymiai lengviau sukosi. Sakau, gal kokio Xadox pabandyti :)


StandartinėParašytas: 25 Gru 2008, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
o pas tave vairo kolonele su servatroniku?


StandartinėParašytas: 26 Gru 2008, 15:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
mindoo rašė:
o pas tave vairo kolonele su servatroniku?


kiek zinau, ne :)


StandartinėParašytas: 28 Gru 2008, 19:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Kas dazniausiai pareina vairo stiprintuvo siurbliukyje? Siandien truputi domejausi, tai ten yra "I" formos tokia gumine tarpine, kuria keicia. Ten nieko sudetingo ja pakeisti, tiktai idomu kas nuo to pasikeicia, gal kas yra bande tai padaryti?


StandartinėParašytas: 28 Gru 2008, 21:47 
  
 
 
Prasiplauk tuo paciu ir sistema su 5-6l pigesniu skysciu pvz ABRO,nes likusios drozles sugriaus ir kita siurbli,rasau is praktikos.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2008, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Kolkas siurblio nezadu keisti, o pasikeisti rem komplektus. Ar esate tai atlike?


StandartinėParašytas: 29 Gru 2008, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.02
Amžius:
48
Pranešimai:
225
Miestas:
Panevėžys
kas ieina i remkomplekta ir kur pirkai?


StandartinėParašytas: 30 Gru 2008, 00:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
tiesiog paerziurejau sia info http://www.bimmernut.com/forum/showthread.php?t=40168 ir sove tokia mintis :)


StandartinėParašytas: 16 Kov 2009, 12:10 
  
 
 
pas mane ir tokia pat problema sunkiai vairas sukasi. kaip tu ja issprendei?


StandartinėParašytas: 16 Kov 2009, 12:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Nerijus.Mazelis rašė:
pas mane ir tokia pat problema sunkiai vairas sukasi. kaip tu ja issprendei?


neissprendziau :) vis dar kenciu, reikes keisti arba restoruoti kolonele ir siurbli.


StandartinėParašytas: 16 Kov 2009, 12:50 
  
 
 
mano varais gana sunkiai sukinejasi, su vienu pirstu pasukt reiketu ideti labai daug pastangu. o ryte uzkurus masina sukant vaira, tai jis tarpais visai toks kietas buna, atrodo kad kur uzstringa, bet po to prasisukineja ir vel normaliai (bet ne lengvai) sukasi.
dar ir siltam varikliui vaziuojant pajutau, kad posukiuose vairas kartais kazkaip pastringa sukant.
tai nuo ko cia man pradet tvarkyt? :?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery