Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Vas 2025, 09:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Gru 2008, 16:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.13
Pranešimai:
13
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 318
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: '92
Variklis:1.8
Degalai: benzinas/dujos

Problema/klausimas: Sveiki, ši bėda dažniausiai pasireiškia kai užstringu kokiam kamštyje, nors temperatūra neužkyla daugiau nei įprastai esant įšilusiam varikliui.
Žodžiu, norint pajudėti iš vietos ir įjungus pirmą pavarą bei atleidinėjant sankabą, toks jausmas, kad variklis iššoks iš po kapoto - pradeda kratytis. :x #-o
Pastebėjau, kad jeigu sukeli apsukas labiau, tai ši problema pasireiškia rečiau. Tačiau įsivaizduokit, kaip nervina, kai stovi kamšty ir turi ta procesa (pavaros įjungimas,bandymas pajudėti, o po to sekantis kratymasis) kiekvieną kartą atkentėt..
Bandžiau forume ieškoti gal kam buvo tokia bėda, bet nepavyko rasti, tad jei kas susidūręs, prašau patarimo. [-o<
ačiū :wink:


StandartinėParašytas: 03 Gru 2008, 16:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
sankaba :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 03 Gru 2008, 17:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.13
Pranešimai:
13
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 318
bet tai jeigu problemos su sankaba, ar nebutu šitaip visad bandant pajudėt/jungiant pavaras?
Šiaip važinėjant šios problemos nejaučiu, galbūt po ilgesnės kelionės ar kaip ir minėjau kamšty būnant..


StandartinėParašytas: 03 Gru 2008, 19:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.05
Amžius:
41
Pranešimai:
62
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 318is coupe
teisybe sako bedos su sankaba.


StandartinėParašytas: 03 Gru 2008, 19:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.23
Pranešimai:
982
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 535i 08'
sankaba tikrai. pas mane ta pati situacija

_________________
W210 E55 AMG 99'
S8 D2 98'
e60 535i 08'


StandartinėParašytas: 04 Gru 2008, 10:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.13
Pranešimai:
13
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 318
Ačiū, =D>
taisysim.


StandartinėParašytas: 04 Gru 2008, 12:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Beda sankaboje ir pas 1.8 vibracija isryskeja kai pastovi kamsciuose ir paniurkai sankaba ji uzkaitus ir pradeda vibruoti. Pas mano 1.8 is tas pats buvo. Pravazinejau taip gal pora metu ir toki pardaviau.


StandartinėParašytas: 04 Gru 2008, 20:54 
  
 
 
Jokia cia ne sankaba, tavo variklio sukiai dirbant laisva eiga yra ryskiai per mazi, uz tai tau sunku isvaziuoti is vietos. Kadangi maciau pas tave dujos, tai rekomenduoju LEV benzino rezime pastatyt ant1000 rpm ant laisvos eigos(forume kaip tai padaryt aprasyta) o dujas po to susireguliuosi adekvaciai.Vaziuosi ir bedos nematysi. Tiems kuriems atrodo, kad tai sankaba, tegu paraso teorija, kaip ju manymu sankaba sugeba pristabdyt varikli, kad jis trukciotu, mielieji sankaba tai ne stabdziai :lol: Sankaba nebent vesti gali.


StandartinėParašytas: 05 Gru 2008, 00:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
karpienius318 rašė:
Jokia cia ne sankaba, tavo variklio sukiai dirbant laisva eiga yra ryskiai per mazi, uz tai tau sunku isvaziuoti is vietos. Kadangi maciau pas tave dujos, tai rekomenduoju LEV benzino rezime pastatyt ant1000 rpm ant laisvos eigos(forume kaip tai padaryt aprasyta) o dujas po to susireguliuosi adekvaciai.Vaziuosi ir bedos nematysi. Tiems kuriems atrodo, kad tai sankaba, tegu paraso teorija, kaip ju manymu sankaba sugeba pristabdyt varikli, kad jis trukciotu, mielieji sankaba tai ne stabdziai :lol: Sankaba nebent vesti gali.


Nezinai sitos problemos tai nekalbek nesamoniu.


StandartinėParašytas: 05 Gru 2008, 01:46 
  
 
 
normaliai jis sako .pas mane ir buvo tokia pati problema pakeiciau visa sank. komplekta ir ka ta problema kaip buvo taip ir liko.galiu drasiai sakyt cia nesankabos problema pamirsau pasakyt sankaba buvo firmos LUK. KAINA 600LT.darbas 250lt


StandartinėParašytas: 05 Gru 2008, 11:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
O smagrati ar tikrino kai sankaba keite? Jei dvigubos mases smagratis kas jau pas tavo metu masina greiciausiai yra tai butent del jo vibracijos pareina.


StandartinėParašytas: 05 Gru 2008, 11:59 
  
 
 
Teoriskai smagracio beda gal ir galetu buti, bet jos tikimybe tokia, kaip ir galinio pusasio granatos prasukimas. O jeigu idemiai isiskaitytum i klausima, tai suprastum, kad tas trukciojimas buna ne visada, tuo tarpu jei butu smagracio disbalansas vibruotu pastoviai, ir prie bet kokiu apsuku bei greicio,bet kazin ar trukciotu.


StandartinėParašytas: 05 Gru 2008, 18:55 
  
 
 
Ir dar mustu per sankabos pedala, ja isminant ir atleidziant.


StandartinėParašytas: 05 Gru 2008, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
jei 1, 2 pavarom sokineja (ne tamposi, ne vibruoja, o sokineja), tada sankaba... :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 06 Gru 2008, 01:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
karpienius318 rašė:
Teoriskai smagracio beda gal ir galetu buti, bet jos tikimybe tokia, kaip ir galinio pusasio granatos prasukimas. O jeigu idemiai isiskaitytum i klausima, tai suprastum, kad tas trukciojimas buna ne visada, tuo tarpu jei butu smagracio disbalansas vibruotu pastoviai, ir prie bet kokiu apsuku bei greicio,bet kazin ar trukciotu.


Labai gerai zinau sia beda nes ne viena karta esu su ja susidures ir nereikia man cia kazkokiu teoriju aiskinti. Jei jau jus taip tiksliai zinote sios bedos sprendima tai linkiu sekmes reguluojan variklio apsukas ir tt. Ir apskritai kalba ena ne apie smagracio disbalansa o apie dvigubos mases smagrati kuris skiriasi nuo paprasto (gelezies gabalo) smagracio, kaip diena ir naktis.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery