Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 12:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Lap 2008, 21:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.16
Amžius:
44
Pranešimai:
9
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 525d 2005 now
E39 530d 2001 now
E34 535i 1990 now
ex E39 525 TDS 1998
ex E38 750iL 1998
ex E34 535i 1990
ex E34 525i 1990
first E30 316i 1982
Nikas:
Swentasis
E34 535
1990
3.5
benzinas

žodžiu šaltas kuriasi iš pusės apsisukimo, kai variklis karštas arba šiltas sunkiai griebia ( reikia sukti starteri kokias 10 sec. kol užsiveda). Bet tai yra nereguliariai, pasitaiko kas pora dienų. net nzn kur ieškot sliekų? paskirstytojo dangtelis naujas, kaip ir skriejikas, žvakės. dujų nebuvo ir nebus. LEV išplautas ir apsukų svyravimo nera. Akumuliatorius naujas Bosch toks koks priklauso. paieška naudojaus neradau man tinkamo nieko. gal kas turi kokių minčių?

_________________
Per aspera ad astra


StandartinėParašytas: 05 Lap 2008, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.23
Amžius:
40
Pranešimai:
156
Miestas:
Nyderlandai
Skype:
energie321
pas mane ta pati beda saltas kuresi ir apsuku kai duodi gyviau reaguoa i pedala..o kai uzkaista motoras, apsukos sunkiau kyla ir uzsiveda sunkiau..pakeiciau zvakes snd diagnostika padare rase" no problem" nez ka daryt meistrai saudo aplinkui sneka nesamones tipo filtrai kalti ..ryt bandysiu atjunkt oro srauto matuokle gal pades ant uzkaitusio motoro..gal kam dar buve panasiai?

_________________
Man is a pupil, pain is his teacher...


StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
filtrai, arba koks siurbliukas kuro...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 18:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.23
Amžius:
40
Pranešimai:
156
Miestas:
Nyderlandai
Skype:
energie321
isemiau snd siurbliuka is bako radau siuksliu bake nemazai ,isvaliau ..bet beda liko tik pasilo variklis ir apsukos sunkiai kyla ir pridusias variklis pasidare, ant salto gerai duodi gazo reaguja i gaza gerai trauka akivaizdi tik pasyla viskas nebetraukia pridusias pasidaro..kame reples? :( :?

_________________
Man is a pupil, pain is his teacher...


StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 19:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
bandyk pakeist temperaturos davikli kuris siuncia signala kompui, kompas nelabai sitos klaidos meta.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.16
Amžius:
44
Pranešimai:
9
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 525d 2005 now
E39 530d 2001 now
E34 535i 1990 now
ex E39 525 TDS 1998
ex E38 750iL 1998
ex E34 535i 1990
ex E34 525i 1990
first E30 316i 1982
Nikas:
Swentasis
Kuro filtras naujas Mann firmos, oro filtras naujas Champion. Važiuojant nei šaltai nei karštai jokių galios nuostolių ar pablogėjusios reakcijos į akceleratoriaus paspaudimą nėra (vadinasi kuro siurbliukas sudaro normalų slėgį ? ). Degalai visalaik pilami Orlen degalinėje po pilna baka ir mažiau nei 20 ltr. niekada nebūna ( manyčiau nuosėdų negali būti, nes kuras niekada mašinai esant Lietuvoje nebuvo pilamas iš kokių nors "bačkų" ). Klaidų diagnostikoj nemeta. nors dabar bandau prisimint kada tai prasidėjo: buvo atiduota į servisą vožtuvų šiluminių tarpelių reguliavimui, karterio tarpinės keitimui, bei tada po ilgalaikio pusiau sintetinių tepalų 10W40 naudojimo pakeisti į Castrol sintetiką 5W40. Tačiau kaip tai gali būt susiję su užvedimu?

_________________
Per aspera ad astra


StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 23:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.29
Amžius:
41
Pranešimai:
186
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 M54B30 05'
ex E46 M52TUB20 98'
ex E34 M20B25 88'
mano nuomone tokia: vienu zodziu - kompresija.
kolegos, pamatuokit kompresija ir parasykit ka rodo. jeigu, visuose cilindruose vienoda ir pakankamai auksta, tada lausim galvas toliau.
is teorijos: metalas sylant pleciasi, tas pats vyksta ir VDV (vidaus degimo varikliuose), del tos priezasties kinta suleidimo tolerancija tarp cilindro ir ziedu, kitaip sakant atsiranda tarpai, ko pasekoje krenta kompresija, liaudiskai tariant suspaudimo metu, t.y. 4turtakcio VDV, 3ciojo takto metu, jega prasiskverbia pro tarpus tarp ziedu ir cilindru - is degimo kameros nueina i karteri...del to VDV netenka galios, taip pat sunkiau kuriasi ir t.t.
kas liecia ta kartais gerai, kartais blogai kuriasi, tai is senu varikliu perrinkinejimo vilku pletku - cilindrai issidevi kiausinio formos (vietoj apvalaus tampa kaip kiausinis, del ko remontuojant varikli nepakanka tik pakeisti ziedus, neapsieinama be cilindru istekinimo), beabejo ziedai siukiojasi aplinkui stumokli ir kai atitinkata vienoda issidevejimo vieta su cilindru tada kuriasi gerai, kai ziedai pasisuka ir issidevejimas nesutampa, tada kuriasi blogiau ir t.t.
del alyvos, senesniuose varikliuose rekomenduojama pilti pusiausintetika, bet tai tikrai neitakoja nei galios nei traukos. pats esu supyles i m20b25 5W50 sintetika - tik teigiami pojuciai riedant savuoju BMW.

_________________
Freude am Fahren


StandartinėParašytas: 07 Lap 2008, 11:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
mindaugas14 rašė:
bandyk pakeist temperaturos davikli kuris siuncia signala kompui, kompas nelabai sitos klaidos meta.

darant diagnostika matosi tikroji temperatura. na nebent dare diagnostika, kur tik klaidas snuskaito...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 07 Lap 2008, 19:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.23
Amžius:
40
Pranešimai:
156
Miestas:
Nyderlandai
Skype:
energie321
nu diagnostika kai dare as neklausiau ar temperatura gerai rodo..zinau tik kad apie 95% bmv normalu..pas manie ties viduriu visada rodo..nejaugi tikrai motorui [CENZŪRA] ..taip keistai kad ir pralekes bunu katik koki 100km uzgesinu, uzkuriu vel gerai traukia ..gal tikrai kox daviklis ? o tas temp.dav. kur stovi ? tas kur i radijatoriu sukas gal? :x

_________________
Man is a pupil, pain is his teacher...


StandartinėParašytas: 08 Lap 2008, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
i galva po koliku isukti 2, vienas kompui, kitas skydeliui. kur kompui, vat del to gali buti nekas, o darant diagnostika parodo kiek tas daviklis rodo temperaturos.
tas pasakymas "kai uzvedi is naujo buna gerai" man primena kai buvo bedu su temp davikliu ir holo (alkuninio) davikliu. bet abiem atvejais bedos buvo salto uzvedimo, o kai pasyla ir uzvedi is naujo, tada budavo gerai.
o cia kai silta uzvedi, tai gal temp daviklis, o labiau paplites reiskinys, kad taip buna, kai tarkim pavazineji, nnueini i parduotuve ir isejes nebegali uzsivesti, buna del siurbliuko mirstancio.
tai vat tiek tegaliu pasakyti :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 10 Lap 2008, 19:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.23
Amžius:
40
Pranešimai:
156
Miestas:
Nyderlandai
Skype:
energie321
hm o tas daviklis holo jis nuo silumos gali pradet grybaut kazin? :|

_________________
Man is a pupil, pain is his teacher...


StandartinėParašytas: 10 Lap 2008, 19:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
tai nera holo daviklis.temperaturos daviklis veikia varzos principu kylant variklio temparaturai atitinkamai keiciasi verza,temperaturini davikli galima patikrinti matuojant jo varza prie tam tikru temperaturu.pas mane E36 uzvedus silta varikli zemai laikydavo laisvas apsukas,tai pakeiciau ji ir susitvarke.


StandartinėParašytas: 10 Lap 2008, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.23
Amžius:
40
Pranešimai:
156
Miestas:
Nyderlandai
Skype:
energie321
o tj uzgesdavo ane jei negazuodavai? aisq reix tikrint ta davikli

_________________
Man is a pupil, pain is his teacher...


StandartinėParašytas: 10 Lap 2008, 23:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
neuzgesdavo.jei kompas pas tave klaidu jokiu nerodo,bandyk ji pakeist,jis nebrangus.testavimas ne 100%, geriausia naujas.


StandartinėParašytas: 12 Lap 2008, 18:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
pabandyk cia paziureti, karsto m20/m30 variklio "sunkus" uzvedimas yra dazna problema: http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.p ... +hot+start

_________________
E60 535xi, F30 320xi


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery