Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2024, 20:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Spa 2005, 23:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.26
Amžius:
41
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW
jei kaista variklis, tai cia tik radiatoriuje problema? nes venteliatorius sukasi.
antifrizo irgi yra:)
kol vaziuoji viskas lyg ir normaliai, bet jei ilgiau kamštyje pastovi rodyklė iškart pradeda verstis į kitą pusę


StandartinėParašytas: 25 Spa 2005, 00:01 
  
 
 
Gali buti termostato kontaktai, uzsilenkes termostatas, arba kas butu blogiau ausinimo skystis prasisuka 'mazuoju ratu'... gal dar kas


StandartinėParašytas: 25 Spa 2005, 00:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
realiausia, kad problema termomovoje.


StandartinėParašytas: 25 Spa 2005, 15:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.05
Amžius:
46
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 535iA '92
o ka ta termomova veikia?


StandartinėParašytas: 25 Spa 2005, 15:12 
  
 
 
Tas visas "aparatas",ant kurio sparnuote gyvena.Jo sukimosi intensyvumas priklauso nuo variklio temperaturos.


StandartinėParašytas: 25 Spa 2005, 15:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.04.28
Amžius:
53
Pranešimai:
50
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 525d
Aleksandras rašė:
jei kaista variklis, tai cia tik radiatoriuje problema? nes venteliatorius sukasi.
antifrizo irgi yra:)
kol vaziuoji viskas lyg ir normaliai, bet jei ilgiau kamštyje pastovi rodyklė iškart pradeda verstis į kitą pusę

Turėjau tokią pat bėdą vnadens pompa kalta buvo. Jeigu mašinai stovint duodi gazo ir variklis nekaista, tada greičiausiai vandens pompa.


StandartinėParašytas: 25 Spa 2005, 15:43 
  
 
 
man irgi taip buvo tai- termomova


StandartinėParašytas: 25 Spa 2005, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.05
Amžius:
46
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 535iA '92
o kaip ji veikia, kazkaip uzsitrumpina ir pradeda sukti ventiliatoriu intensyviau? tai kaip ji sugenda, kas ten per mechanizmas? nesuka ventiliatoriaus intensyviau kai reikia? gal kas detaliau jos veikima papasakotu?
beje as nors ir niekad per kamscius nevaziuoju, bet vasara ilgiau pastovejus jei tenka ikliuti i kamsti,- rodykle taip normaliai gresmingai pailnksta i raudonaja puse iki pirmos padalos ar net prie pat raudonos dalies


StandartinėParašytas: 25 Spa 2005, 16:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
41
Pranešimai:
2138
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
Siaip veikimo principas toks: termomova susikabina tada, kai virsyjama darbine temperatura ir atsikabina tada kai temperatura nukrenta iki darbines. Beje jei neklystu, tai pakelus apsukas ji taip pat suveikia...

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


StandartinėParašytas: 25 Spa 2005, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Juodvarnis rašė:
o kaip ji veikia, kazkaip uzsitrumpina ir pradeda sukti ventiliatoriu intensyviau? tai kaip ji sugenda, kas ten per mechanizmas? nesuka ventiliatoriaus intensyviau kai reikia? gal kas detaliau jos veikima papasakotu?
beje as nors ir niekad per kamscius nevaziuoju, bet vasara ilgiau pastovejus jei tenka ikliuti i kamsti,- rodykle taip normaliai gresmingai pailnksta i raudonaja puse iki pirmos padalos ar net prie pat raudonos dalies

Termomova susideda (grubiai) is dvieju tarpusavyje nesujungtu rotoriu, laisvai besisukanciu nepriklausomai vienas nuo kito. Tarpas tarp ju uzpildytas specialiu tepalu. Normaliu rezimu trintis tarp abieju disku nedidele ir varantysis diskas siek tiek (su nedidele jega) suka varomaji. Pasiekus uzsiduota (nustatyta) temperatura, del padidejusios frikcijos, abu diskai sukimba ir visas varanciojo disko momentas persiduoda varomajam. Atvesus iki tam tikros ribos, vel ivyksta atsikabinimas. Jei termomova sugenda, jas kazkaip restauruoja (kiek zinau pripila tepalo). Taciau geriausia pasikeisti i nauja, ne prudus kainuoja. Tuo labiau, kad bmw varikliai (o taip pat ir visi kiti) yra jautrus perkaitimam.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 25 Spa 2005, 16:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Juodvarnis rašė:
ačiū uz issamia info, o kaip pasitikrinti jos gyvibinguma?

Kada variklis uzkaista (normali darbine temperatura) ir kai pats sakei, temp rodykle pradeda krypti i desine nuo centro paimk zurnala, ar kardono gabala ir prikises prie sparnuotes pabandyk sustabdyti. Jei nepavyks- dirba gerai, jei pakankamai lengvai pavyks- sugedus. Pabandyk ja sustabdyti ant salto variklio, gana lengvai sustos.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 25 Spa 2005, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
54
Pranešimai:
2052
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
Jei termomova sugenda, jas kazkaip restauruoja (kiek zinau pripila tepalo). Taciau geriausia pasikeisti i nauja, ne prudus kainuoja. ......
TAI KAD PRUDUS KAINUOJA :lol: :D :lol:

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 25 Spa 2005, 17:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Garbės Narys
Klubo Garbės Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.08.31
Amžius:
49
Pranešimai:
2398
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 540 M62 '99 Touring
Juodvarnis rašė:
kiek pvz krastoj?

negi taip sunku paskambinti ir suzinoti, bent jau tikra kaina zinosi ir savo automobiliui. :)


StandartinėParašytas: 27 Spa 2005, 09:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.26
Amžius:
41
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW
jo, pasirodo, kad ištikrųjų neveikė termomova. įsidėjau kitą, tai lygtais viskas susitvarkė
nenaują termomovą gavau papigiai už 50 lt ( aišku būklė nesuperinė:) ),o pakeitė už 110 lt. karočia valkatos servise ( megamesta ) nuiminėdami termomovą nulaužė vieną tokią plastmasinę detalę tai tipo priskaičiavo už naują metalinę ( kad dar jinai nauja būtų )detalę 60 ir už darbą 60. na***i pas valkatas gyvenime nevažiuosiu. galvojau galvą su***iu jiems. bet nenorėjau pradėti.....
tai vo


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery