Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2024, 01:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 90 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Lie 2007, 23:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2468
Miestas:
Vilnius - Panevėžys
Automobiliai:
ex E36 320 M52 94'
E46 M47tuD20 03'
dekui uz atsakymus :)
Pasalyniu garsu negirdeti, o vizualiai reikes savaitgali patikrint.


StandartinėParašytas: 27 Lie 2007, 01:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
36
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Kokia priemone smaliavai tas vietas?

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 27 Lie 2007, 01:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.24
Amžius:
44
Pranešimai:
623
Miestas:
Ziegzdriai
Automobiliai:
E90 320d N47D20C 2010 LCI M Power kit
E46 325ti M54 2002
bitumu rusisku

ale patariau pasikeisti visus sailentblokus
tiek paciame reduktoriuje tiek traverse


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2007, 09:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.08
Amžius:
43
Pranešimai:
47
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 540 00' |
E46 318 03' |
ex E36 316 93' |
ex E36 325 coupe 92'
Beje, gal kam prireiks sutvirtinimo ploksteliu, skirtu siai problemai spresti.

t.y. situ daliu:
http://home.comcast.net/~matthew.c.smit ... 25_big.jpg

kodai:
41 00 2 256 495
41 00 2 256 496
41 11 2 256 497
41 11 2 256 498

Turiu 2 is ju (aisku bmw originalios) - galines, tas didesnes, kur kodai baigiasi 7 ir 8.
Kai uzsakinejau pries menesi ar du, mokejau 65-66Lt uz vnt., paduociau pigiau.
Man tik priekyje keite, o gale neidejo, tai va atliko :roll:

_________________
Fla


StandartinėParašytas: 07 Lie 2008, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
38
Pranešimai:
713
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325
Fla rašė:


o kaip su sriegiu? nes kazkaip ant situ plotksteliu jo nesimato? ar tu ispradziu privirinai tas isplestas dalis ir tik poto sitas ploksteles? ir dar jei virinai tas isplestas detales tai ar isabieju pusiu ar tik is apacios?


StandartinėParašytas: 08 Lie 2008, 09:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.08
Amžius:
43
Pranešimai:
47
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 540 00' |
E46 318 03' |
ex E36 316 93' |
ex E36 325 coupe 92'
MendozaBMW rašė:
o kaip su sriegiu? nes kazkaip ant situ plotksteliu jo nesimato? ar tu ispradziu privirinai tas isplestas dalis ir tik poto sitas ploksteles?


Na sios ploksteles kaip suprantu skirtos virinti ne tik tada kai viskas jau suplyshe, bet ir profilaktiniam sutvirtinimui (t.y. tada kai viskas dar ok, ir nenorima kad supyshtu:).

Todel mano supratimu is pradziu reiketu ivirinti tai kas isplesta :) Tada "ant virsaus" (na is dugno puses pridejus, tai teoriskai skaitosi is apacios:) dar privirinti tas plokshteles. Ir man atrodo tai turetu buti daroma su ishsuktu varztu, o varztas turetu buti isukamas atgal tada, kai viskas suvirinta.. Bent jau man atrodo taip, pats nevirinau :)

Va cia kelios foto yra, gal aiskiau bus: http://home.comcast.net/~matthew.c.smith/mods/rear_subframe/index.htm

MendozaBMW rašė:
ir dar jei virinai tas isplestas detales tai ar isabieju pusiu ar tik is apacios?

Pats nevirinau, bet jei atmintis neapgauna, tai sake kad pas mane tik is apacios virino, ish virshaus skardu nepjauste ;)

_________________
Fla


StandartinėParašytas: 08 Lie 2008, 19:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
oj vyruciai as jus galiu isgelbeti nuo laibai daug darbo. pas mane ir tas pac buvo tai as beveik nieko neardziau ir labai normaliai padariau. klausimas kaip?????????????? :lol:
atsakau nuimi galine sedyne atsuki dirzus ir prapjauni virsutine skarda tada ten viskas labai gerai matos bako laikiklius atsuki baka nuleidi kiek eina atsisedi duobej su bambaliu vandens. ir kai virina is virsaus is apacios kartais vadens papili kad neuzsidektu kasnors. ir is bagazines analogiskas darbas. tada prisuki atgal baka imeti sedyne ir gali lekt. darbo dviem mazdaug valandai.
SEKMES


StandartinėParašytas: 08 Lie 2008, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
PS ir jokiu ploksteliu uz 100lt nereik ten taip kokios skardos is vidaus gali privirint.


StandartinėParašytas: 08 Lie 2008, 20:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.24
Amžius:
44
Pranešimai:
623
Miestas:
Ziegzdriai
Automobiliai:
E90 320d N47D20C 2010 LCI M Power kit
E46 325ti M54 2002
nu cia pigusis variantas


StandartinėParašytas: 08 Lie 2008, 23:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
Pigus,bet tikrai neprastas. :mrgreen:


StandartinėParašytas: 09 Lie 2008, 16:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
man paskutini karta taip dare. Aisku visos skardos po sedyne neispjove. Paskui uzdejo atgal ispjauta lopa , pripipde garso izoliacijos bitumo ir net nelabai matosi kad isviso kazkas daryta. O uz toki vieno tasko sutvarkyma, jei gerai pamenu, meistras paprase 50 lt :D. Isplysta dazniausiai priekinis desinys ir galinis kairys reduktoriaus tvirtinimo taskai, man pirmiausia isluzo galinis, veliau ir priekinis.

o pjauti is virsaus dar geriau, nes gali rimciau sutvirtinti ta vieta is vidaus. Minetos ploksteles yra skirtos kai kuriems galingiems modeliams, tokiems kaip m3. Tokiuose jie budavo sudeti is gamyklos ir tai nera lopas virinimui.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 09 Lie 2008, 16:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.08
Amžius:
43
Pranešimai:
47
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 540 00' |
E46 318 03' |
ex E36 316 93' |
ex E36 325 coupe 92'
Rytisss rašė:
Minetos ploksteles yra skirtos kai kuriems galingiems modeliams, tokiems kaip m3. Tokiuose jie budavo sudeti is gamyklos ir tai nera lopas virinimui.


Man atrodo teoriskai jos yra skirtos tik m3, o ne "kai kuriems galingiems modeliams" :)
Praktiskai (kiek teko girdeti:) reduktoriai isplyshta ir pas tuos treciukus, kurie ne nepretenduoja i galingu kategorija :)

Todel manau jei su masina planuojama vaziuoti ilgai - geriausia juos butu ten ideti kol dar niekas neisplyse..
Na o jei jau isplyso - sutvarkius tuos isplysimus, manau tikrai nepamaisytu uzdeti kaip papildoma sutvirtinima.

Na bet cia tik imho :)

_________________
Fla


StandartinėParašytas: 10 Lie 2008, 08:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
Fla rašė:

Man atrodo teoriskai jos yra skirtos tik m3, o ne "kai kuriems galingiems modeliams" :)
Praktiskai (kiek teko girdeti:) reduktoriai isplyshta ir pas tuos treciukus, kurie ne nepretenduoja i galingu kategorija :)

Todel manau jei su masina planuojama vaziuoti ilgai - geriausia juos butu ten ideti kol dar niekas neisplyse..
Na o jei jau isplyso - sutvarkius tuos isplysimus, manau tikrai nepamaisytu uzdeti kaip papildoma sutvirtinima.

Na bet cia tik imho :)
kas del galingesniu modeliu, tai as nelabai zinau, kaip buvo kad ir pvz su alpinom, tai todel taip ir rasiau :).

Taip pat manau, kad kaip prevencine priemone ploksteles tiko kol masina buvo visiskai nauja ir skardos tvirtinimo taskuose nebuvo pazeistos del nuovargio, nes akivaizdu, jog tai senu E36 problema, t.y. kol skardos sivezios, viskas ok, po 10+ metu jau pasidaro praktiskai garantuota problema. Tai kol naujas kebulas, sutvirtintos plokstelemis vietos daug maziau juda ir problemos nera, o kai skardos jau pazeistos (nebutinai turi buti isplyse), imho sutvirtinimu reikia rimtesniu nei tos ploksteles tvirtinamos is apacios.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 10 Lie 2008, 11:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.08
Amžius:
43
Pranešimai:
47
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 540 00' |
E46 318 03' |
ex E36 316 93' |
ex E36 325 coupe 92'
Rytisss rašė:
kas del galingesniu modeliu, tai as nelabai zinau, kaip buvo kad ir pvz su alpinom, tai todel taip ir rasiau :).

Heh, gali but kad tu teisus, ne nepagalvojau apie sita egzotika :)

Rytisss rašė:
Taip pat manau, kad kaip prevencine priemone ploksteles tiko kol masina buvo visiskai nauja ir skardos tvirtinimo taskuose nebuvo pazeistos del nuovargio, nes akivaizdu, jog tai senu E36 problema, t.y. kol skardos sivezios, viskas ok, po 10+ metu jau pasidaro praktiskai garantuota problema. Tai kol naujas kebulas, sutvirtintos plokstelemis vietos daug maziau juda ir problemos nera, o kai skardos jau pazeistos (nebutinai turi buti isplyse), imho sutvirtinimu reikia rimtesniu nei tos ploksteles tvirtinamos is apacios.

Na cia manau viskas priklauso nuo to kaip toli norima eiti su "patobulinimais" ir "sutvirtinimais" :) Kazkodel tikiu, kad +- tvarkingam kebului (net ir 10+ metu senumo) tu ploksteliu turetu uztekti gan ilgam (visgi ju plotas ne toks ir mazas).. Lygiai taip, kaip manau ju turetu ilgam uztekti standartiniu "ishpleshiau reduktoriu, man meistrai viska graziai/tvarkingai suvirino, ir kaip papildoma apsauga uzsidejau tas ploksteles" atveju. Aisku jei tas ploksteles uzdesi ant kiaurai ispuvusio dugno, ar pan., tai vargu ar rezultatas dziugins ilgai :) Na bet cia tik mano pamastymai, galvos nukirsti neduodu :lol:

_________________
Fla


StandartinėParašytas: 11 Lie 2008, 03:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
36
Pranešimai:
241
Miestas:
Siauliai - Kursenai
Automobiliai:
EX.E36 316i Sedanas M40 91-92
Jeep Cherokee 4.0L 88m.
E46 320d Touring 2003 facelift
EX.E46 316i Sedanas 99
E53 3.0d 2004 facelift
O jei pvz pajudant is vietosi i prieki ar atgal jokio dunksejimo. O vaziuojant pvz kai numini sankaba ir ismeti begi kad junkt 2 sudunksi? arba is antro kai ismeti kad 3 junkti irgi sudunksi? cia irgi reduktorius isplyso? dar jei antru begiu ar pirmu vaziuoji ir staigiai paspaudi gaza ir atleidi tai irgi kazkas dunksi,atrodo kad galinis tiltas vaiksciotu.

_________________
BMW = Power


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 90 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery