Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 22:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Geg 2008, 19:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
galingas rašė:
Darbas darbui nelygu (apie chipavima). Kas tau ji dare?
Is visu pas mane darytu 3.0d varikliu vidutiniskai sanaudos sumazeja tarp 0.7 ir 1l / 100km (litru sumazejo pas X5 E53).


Na man nebūtų blogai, jei ir 10l/100km "rytų", kad tik 220kw po kapotu gyventų.
(ir kur gauti tokią turbiną, kuri "užpūstų" tuos kw?)

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 03 Geg 2008, 20:00 
  
 
 
Nuvarai pas koki vitolda. Pasitari, kokia turbina reikia statyti, ka dar be jos keisti ir tada varai per srotus ir perki. Su ta nupirkta turba nuvarai i turboservisa, ten atrestauruoja. Tada statai pas vitolda. Cia vitolda tai kaip pvz. Yra gi visokiu groundzero ir t.t. Realiai intercoolerio tau dabartinio uztektu (cia apie 330d kalbu), turbina keiti, jeigu purkstuku neuztenka, tada ieskaisi pralaidesniu, manau 740d tiktu, nes kiek ziurejau schemas tai identiskos, dar buna, kad plundzeri kurio siurblio pakeist galima, bet del to nlb zinau. Ale spaudima didesni palaiko siurblys. Nu ir programa ant galo.


StandartinėParašytas: 04 Geg 2008, 09:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.05
Amžius:
109
Pranešimai:
481
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E90lci 320d efficientdynamics mt
(ex) E46 328i mt
Pasistojo klausimas, ar "čipuotojų kontoros" atsakys už turbinos nusprogimą? :lol: Na, o maža kas...

galingas rašė:
Darbas darbui nelygu (apie chipavima). Kas tau ji dare?
Is visu pas mane darytu 3.0d varikliu vidutiniskai sanaudos sumazeja tarp 0.7 ir 1l / 100km (litru sumazejo pas X5 E53).

Iš serijos mūsų skalbimo milteliai patys geriausi...


StandartinėParašytas: 04 Geg 2008, 14:33 
  
 
 
G3D45 rašė:
Pasistojo klausimas, ar "čipuotojų kontoros" atsakys už turbinos nusprogimą? :lol: Na, o maža kas...


Labai tuom abejoju. Nebent koks turboservisas uz restauravima duotu garantija siokia tokia.


StandartinėParašytas: 08 Geg 2008, 15:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.19
Amžius:
40
Pranešimai:
52
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E31 powered by S70B56
EVO VIII
EVO IX RS
Maniškei po blackbox'o sankaba taip pat greitai numirė, pakeičiau naują originalią
(keičiau sankabą ir smagratį), po 5.000 km pradėjo jaustis buksavimas.
Todėl patariu iškarto statyti rimtesnę, nes stock'as tiek Nm nelaiko. Ir nevažinėk su
mirštančia sankaba, nes kitaip ir smagratį teks keisti.

Taspas rašė:
Vidutinės degalų sąnaudos iki čipavimo buvo 5,4, o po išaugo iki 6,6.
Sankabai jau nenumaldomai artėja paskutiniosios.
Turbinai nusimato keitimas (į dar didesnę).
Interkūleris ir taip nebesugeba atvėsinti oro. Reiks dėti didesnį.
Ypač juntamas gamyklinis brokas, kad tam modeliui nebuvo numatyta LSD, nes ratai prasisuka net 3 bėgiu. To broko pašalinimas kainuos apie 4500Lt :shock:


StandartinėParašytas: 08 Geg 2008, 15:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.19
Amžius:
51
Pranešimai:
154
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 528 97'
Bet kuris mechanizmas paprastai gali atlaikyti tik tam tikras apkrovas, su tam tikromis sąnaudomis. Ir niekur jūs nenubėgsit [-X - norit greičiau, daugiau- tad ir mokėti reiks daugiau: už degalus, detales. Kaip sako rusiška patarlė, nori važinėti- nepamiršk rogučių sutepti :D O BMW ar kito gamitojo auto tikrai skaičiuota optimaliam darbui ir taip padaryta. ](*,)


StandartinėParašytas: 09 Geg 2008, 01:03 
  
 
 
hmm.. o dabar tai po tiek komentaru ir susipainiojau jau.. nebezinau ar cipuotis savo 330d ar ne.. kazkaip nesinoretu po to sankaba keist ar dar kazka.. nors as su savaja nemanau ir vazinet amzinai.. ar bent pora meteliu istrauksiu be gedimu..? kolkas lyg viskas veikia puikiai. Be to kur kaune gerai ir nebrangiai diagnostika daro? kalbu apie patikrinima galios,sankabos,turbinos ir tt.?


StandartinėParašytas: 11 Geg 2008, 17:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.07
Amžius:
42
Pranešimai:
31
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
A4 B8 3.0TDI '09
Scirocco 2.0TDI '10
Smart 0.6 Turbo '00
Skype:
galingas.lt
Nikas:
galingas.lt
Nebezinau ka ir atsakyti dabr, kai toks bardakas forume tarp temu.

1. Blogai, jei vairuotojas, besidomintis galios didinimu, neskiria box'o (blackbox, dieselbox ir t.t.) nuo chip tiuningo (viso kompo, tiksliau varikli valdancios dalies, perprogramavimo). Galia isgaunama panasi, taciau apkrova tenka jau skirtingoms detalems: box'as agresyviai apgauna siurbli, trumpai sakant.
2. Del besidevinciu sankabu, smagraciu: kiekvieno reikalas, kaip daznai laikyti "gaza" ant dugno, nes normaliai padaryta programa galinguma stipriai itakoja akseleratoriaus padeciai esant ties paskutiniais 20-30%.
Jei pasidares programa stosi su kiekviena masina "prie sviesoforo", gali kaltinti ka nori, bet moketi uz apkraunamu daliu remonta teks paciam. Po chip tiuningo atsiranda ir norinciu stipresnius stabdzius statytis, nezinau ar cia irasyti prie chipavimo minusu? :P
Kiekvieno reikalas, kaip vazineti su galingesne masina. As asmeniskai dazniau girdziu geras nuomones nei blogas. Kaip taisykle blogas is tu, kurie nei vienai masinai nieko neprogramavo.. :)

_________________
Chip tuning: aš už.

Arklio jėgos parduoda mašinas. Sukimo momentas laimi lenktynes [Carroll Shelby].


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 14:33 
  
 
 
Artz rašė:
Manau lygiai tas pats kas ir mechaninei, nes sankaba tokia pati. Tik automate ja valdo a.begiu deze, o mechanikoj tu pats.


:^o [-X kam kalbet to ko nezinai :?:

Ir dar klausimas. Masina yra garantine OOOO 3,0tdi, reikia daugiau Ag. Jei kas nors atsitinka tarkim varikliui tai ar imanoma poto atstatyti gamyklinius parametrus ir kad servise nepastebetu kad buvo kisti nagai prie kompo? Ar tokiu atveju geriau koks nors xxxbox'as?


StandartinėParašytas: 20 Geg 2008, 02:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.07
Amžius:
42
Pranešimai:
31
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
A4 B8 3.0TDI '09
Scirocco 2.0TDI '10
Smart 0.6 Turbo '00
Skype:
galingas.lt
Nikas:
galingas.lt
Boxa nuimti yra lengviausia - taip kad jei kalbeti apie nuolatini varinejima i garantini remonta, siuo poziuriu jis patogesnis. Bet as kategoriskai pries box'us vien todel, kad jie viso labo kelia slegi ir vercia kompa matyti nesamones (kokiam nors Ebay'uj kaina tikrai atitinka kokybe :D )
Del normalaus chip tiuningo (perrasymo) - reikia irasyti originala pries vaziuojant i garantini.

_________________
Chip tuning: aš už.

Arklio jėgos parduoda mašinas. Sukimo momentas laimi lenktynes [Carroll Shelby].


StandartinėParašytas: 20 Geg 2008, 08:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.27
Amžius:
43
Pranešimai:
105
Automobiliai:
E46 330cd
kai buvau susimastes savo cipuoti dizeliuka tai kurie galejo cipuoti nieko dauk pries neturejo pati cipavima. bet pakalbejus su krastos meistrais ir isgirdus kad kai kuiros cipavimo programos yra pagrystos pastoviu / didesniu kuro purskymu i cilindra ir po 20-60 tkm linksta motorai (parode kieme stovincius kelis) kazkaip atsoko noras tai daryti. kitas dalykas, man tos galios pakankamai ir taip. beabejo noretusi tureti ne 150kw o nors ir keleta daugiau, ir sukimo momenta aukstesni, bet ar tai verta del padidintos rizikos? jei pastoviai redlina laikai tai.... matyt dyzeliuks ir taip greit sugrius :] tados galim ir deti...

_________________
It's aint about chicks weight, it's about her performance


StandartinėParašytas: 22 Geg 2008, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.25
Amžius:
41
Pranešimai:
165
Automobiliai:
E46 330d 00'11 Touring
Google before asking dumb questions :)
KarolisK rašė:
kai buvau susimastes savo cipuoti dizeliuka tai kurie galejo cipuoti nieko dauk pries neturejo pati cipavima. bet pakalbejus su krastos meistrais ir isgirdus kad kai kuiros cipavimo programos yra pagrystos pastoviu / didesniu kuro purskymu i cilindra ir po 20-60 tkm linksta motorai (parode kieme stovincius kelis) kazkaip atsoko noras tai daryti. kitas dalykas, man tos galios pakankamai ir taip. beabejo noretusi tureti ne 150kw o nors ir keleta daugiau, ir sukimo momenta aukstesni, bet ar tai verta del padidintos rizikos? jei pastoviai redlina laikai tai.... matyt dyzeliuks ir taip greit sugrius :] tados galim ir deti...


Kaip jau mineta anksciau nepainiokit cipavimo su boxu. Pirmiausia prasilenkaima su logika, jei jau visalaik daugiau kuro paduoda i cilindrus tai is kur atsiranda mazesnes kuro sanaudos ? Antra chipavimas apima tiek ipurskimo kampo keitima tiek turbinos slegio keitima, galbut dar kaska. Del gedimu, tai nieko keista kad sankaba ar stabdziai prasosi upgrado visgi didesne galia.
Cia kaskas klause kaip del garantijos, tai teko skaityt forumuose, kad norint galima pamatyt ar programa nebuvo perrasyta net jei ja atstatysit varydami i servisa. Kompas saugo programos perrasymu skaiciu.
Manau chipavimas vertas demesio dalykas jei viskas veikia kaip laikrodukas: nera galios praradimo pagal gamyklinius parametrus, turbina be bedu, naudojat normalu kura nedurniuoja purkstukai ir panasiai. Bet jei bandysit is uzgainioto masiniuko isspaust kaska paskui nesiskuskit kad tas ar anas nelaiko ar genda. [-X


StandartinėParašytas: 23 Geg 2008, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.27
Amžius:
43
Pranešimai:
105
Automobiliai:
E46 330cd
cia matay is postu yra kurie tikrai nusimano ir daugiau bei galetu pasakyti / isduoti ka ir kaip programuoja kad padidinti masinos galia.

visgi, galia yra = sukimo momentas X apsukos. kiek zinau is motsu literaturos bei siokios tokios praktikos, tai ka stengia daryti galios didintoajai: lygina sukimo momento kreive, kad butu per visa apsuku diapazona kuo lygesne ir aukstesne (cia ir padeda turbina dyzeliams) ir tuo paciu gali padidinti leidziama apsuku skaiciu (nors ir minimaliai). o galia negali atsirasti ne is niekur ir tik padidinus kuro purskimo kampa, kieki bei turbinos darbo ipatumus galima losti su galia. tai taip ir sako (gaunasi) - vaziuojant ant vidutiniu apsuku (autostradoj) kuro maziau naudoja, nes yra suzaista su paminetais parametrrais. a vat jei daugiau spaudi (del ko ir buvo kisti nagai :) ) tados ragas greitas #-o

jei kas zinot daugiau apie pati tiek box tiek cipo veikima pasidalinkit, o kas norit mane pataisyt - prasom

_________________
It's aint about chicks weight, it's about her performance


StandartinėParašytas: 08 Bir 2008, 22:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.07
Amžius:
42
Pranešimai:
31
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
A4 B8 3.0TDI '09
Scirocco 2.0TDI '10
Smart 0.6 Turbo '00
Skype:
galingas.lt
Nikas:
galingas.lt
As tai neturiu kantrybes ilgai rasyti ar daryti copy-paste is anglu kalbos :)

Bet labai trumpai:

Boxas - veikia kuro siurblio ir kompo santykius, keisdamas kuro kieki ir slegi ir toki, kad atsirastu daugiau galingumo, kai to reikia (ir kai nereikia kartais taip pat) :)

Normalus programavimas - is dalies boxas + kuro ipurskimo kampo koregavimas (kur imanoma), turbinos slegio reguliavimas, ribotuvu nukelimas/nustatymas, ivairiu davikliu duomenys.

Del ekonomiskumo - is dalies - is mazesnio kuro kiekio isgauti didesne siluma. Is kitos puses - tom paciom salygom gaunant didesni sukimo momenta, priversti vairuotoja maziau spausti "gaza".

_________________
Chip tuning: aš už.

Arklio jėgos parduoda mašinas. Sukimo momentas laimi lenktynes [Carroll Shelby].


StandartinėParašytas: 08 Bir 2008, 22:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.08
Amžius:
41
Pranešimai:
124
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E 34 525i, ex E34 525 tds, ex E46 330d, ex E91 320d, e90 330d, 2WD Dyno
Skype:
startline_chiptuning
Noriu paklausti Galingo,ar jus patys modifikuojat failus individualiai?ar irashot jau modifikuotus ish turimos duomenu bazes?Ar nebutu galimybes isigyti pas jus tik ecu file'a ?,patikrinta ir gera :) ačiū


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery