Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 01:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 63 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Bal 2008, 00:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.05.26
Amžius:
36
Pranešimai:
54
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E90 335i, E65 740d
zygasbmw rašė:
jo teko ir man isbandyti sita sjomnika.tikrai geras daiktas. =D>


ne nu xebra neerzinkit bent :D kad bent mazdaug isivaizduociau kaip jis atrodo ir kaip tiksliau vadinas bei kur ieskot jo :roll: nes nebenoriu vest tilto ir kazkam moket lt uz presavima


StandartinėParašytas: 12 Bal 2008, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.25
Amžius:
45
Pranešimai:
296
Miestas:
Kaunas
na zinok geriau nuvezti tilta perpresuoti nes jo savikaina nera maza,ir ji pirkti kad gyvenime pakeisi kelis salenblokus,manau neverta.

_________________
BMW E30 OLD SCHOOL IS COOL


StandartinėParašytas: 13 Bal 2008, 21:44 
  
 
 
nereikia jo isimti, vazokit Y KDN pas kolia 50lt ir bus viskas ten pakeista... sjomnikai visokie panasai... nieko ten nereikia


StandartinėParašytas: 15 Bal 2008, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.25
Amžius:
45
Pranešimai:
296
Miestas:
Kaunas
na jeigu norit brezinuko tai E30.de yra jo brezinys

_________________
BMW E30 OLD SCHOOL IS COOL


StandartinėParašytas: 17 Bal 2008, 11:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.07
Amžius:
37
Pranešimai:
10
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
E34 525tds 96m
Bass rašė:
nereikia jo isimti, vazokit Y KDN pas kolia 50lt ir bus viskas ten pakeista... sjomnikai visokie panasai... nieko ten nereikia


deje kolia neapsiema buvau savaji nuvares sako nesk kojas is cia :) teko paciam pasikeist :) ir ne su kuvalda...


StandartinėParašytas: 28 Bal 2008, 21:47 
  
 
 
Niu nzn, seip pakeicia :) Gal neformoj buvo :D


StandartinėParašytas: 16 Spa 2008, 10:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.10
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E36 316 M43 95'
Gal kas galit truputi detaliau papasakoti kokia yra sio galinio sailentbloko keitimo eiga? Ka reikes nuimti, ka atsukti? E30 Manuale raso kad kazkodel reik nuiminet galines sedynes :shock: Pas mane siaip 95 Compactas, bet galine pakaba pas juos stovi nuo E30. Tad kaip juos visgi pakeisti?


StandartinėParašytas: 16 Spa 2008, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.10
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E36 316 M43 95'
Perziurejau internete turbut apie 100 websaitu ir forumu ir visais atvejais keiciant siuos sailentblokus nuleidineja visa galini tilta. Tad ar tikrai siuos sailentblokus galima pakeisti tik nuimant visa tilta? O gal imanoma kazkaip atlaisvinti viena tilto puse ir paeiliui pakeisti sailentblokus?


StandartinėParašytas: 16 Spa 2008, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.10
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E36 316 M43 95'
tas BUTENT reiskia kad imanoma ar kad neimanoma? :) jei imanoma, tai gal galetum bent trumpai pakomentuoti kaip tai padaryti?


StandartinėParašytas: 16 Spa 2008, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.28
Amžius:
40
Pranešimai:
117
Miestas:
Dublinas
Automobiliai:
E36 325 S50B32 :)
Daug patogiau butu nuimti visa tilta ir daug maziau laiko bei vargo butu tai padaryti su nuleistu tiltu. Juk labai sunku ir daug vargo reikalaujau vien senu selenbloku isemimas:
Paveikslėlis

Kad mazdaug susidarytum nuomone apie tai, gali paziuret kaip tai daroma ant E36 (E30 butu panasu):
E36 DIY PFlex Rear Subframe Bushings Done!

O stai irankis selenblokams isimti:
Irankis #1:
Paveikslėlis

Irankis #2 :D:
Paveikslėlis

_________________
http://www.sidabra24.com/


StandartinėParašytas: 17 Spa 2008, 14:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.10
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E36 316 M43 95'
Taip, suprantu, kad protingiausia butu nuimti visa tilta. Bet deja neturiu db antros masinos, su kuria galeciau vazineti kol pirmoji stovi su nuimtu tiltu. Tad tenka suktis is padeties alternatyviais budais.

Daug kas situos sailentblokus iskrapsto tokiu budu: prigrezioja kruva skyliu per ta gumine sailentbloko dali, tada ja isgramdo kazkiek ir po to lanksto metaline dali, kad butu galima istraukti visa sailentbloka.

Tad visgi kaip ten su daliniu tilto nuleidimu?


StandartinėParašytas: 17 Spa 2008, 15:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.28
Amžius:
40
Pranešimai:
117
Miestas:
Dublinas
Automobiliai:
E36 325 S50B32 :)
Tikriausiai, mane ne taip supratai, tad pakartosiu... Tas KRAPSTYMAS IR LANKSTYMAS tau ilgiau uztruks nei tilto nuleidimas. Kad nuleistum tilta tau tereikia atsukt 2x3 verzles alkuninio balkio, 1x2 verzles amortizatoriu ir balkio varztus (nezinau kiek pas E30 ju yra, pas E36 - 4 varztai). Ir viskas, zmogau, jokio krapstymo ir pan. Greiciau apsisuksi nei krapstydamas ten kazka ir pan. Graziai nusileidi visa tilta iskrapstai senus selenblokus be jokiu problemu, nes priejimas prie ju CLASS 1 :D Sumeti naujus selenblokus, pakeli tilta ir varztus susukioji.
Jei dar koki drauga pagalboj turetum, manyciau, jog per pusdieni laisvai apsisuktum :)

P.s. Jei suklydau del verzliu skaiciau, atsiprasau, nes derinau pagal E36.

_________________
http://www.sidabra24.com/


StandartinėParašytas: 17 Spa 2008, 16:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.10
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E36 316 M43 95'
Speju kad E36 lengviau ardomas :D nes E30 tilto nuemimo procedura mazdaug tokia:

By memory....

• Break loose the big main subframe nuts. There's one on each side and they sit vertically.
• Break loose the rear wheel lug bolts.
• SAFELY and securely raise the rear half of the car. I used two heavy duty jack stands, plus two more lighter duty ones to back them up. I also put the rear wheels under the rear half of the body for another backup.
• Remove the rear wheels.
• Remove the spare tire.
• Remove the exhaust. Unbolt it at the spring connection, not at the manifold. Mine were in bad shape and they snapped. Buy new ones to have on hand. It's kind of awkward to lower. A helper would be nice, but I used a jack stand to help a bit.
• Remove the parking brake cable lock nuts, up at the lever. (4 total)
• Unplug electrical connections (brake pad, wheel speed sensor)
• Disconnect brake lines at the forward most flexible flexible hoses. It'll drip like crazy, so be ready to catch a lot of fluid. It seems to drip forever too. (You might actually want to do this step as late as you can, then you won't have dripping fluid getting in your way)
• Unbolt the sway bar links. Or, I might have unbolted the sway bushing brackets at the body and let the bar stay attached to the suspension.
• Remove all the heat shielding below the driveshaft. There's a small tunnel crossmember in there also. Make sure you get rid of that because it'll help you lower and flex the rear half of the driveshaft.
• Unbolt the four nuts/bolt at the differential to driveshaft connection.
• Loosen, but don't remove, the differential "ear" bolt/nut.
• Place the floor jack under the center of the differential. This will be close to the balance point of the entire subframe. Jack it up so it takes some weight.
• Remove the lower rear shock bolts.
• Remove the differential "ear" bolt.
• Remove the two main subframe nuts.
• Remove the subframe reinforcement plates. These are sandwiched between the subframe bushing and the main subframe nut. There are two bolts on each side that bolt the plate to the body.


Aisku galima butu atiduot servisui ir viskas. Bet uz darbus jie nori 200 lt. Bet principe as ne del kainos, o tiesiog norisi kazkaip paciam viska pasidaryti neskubant ir tvarkingai, na ir siaip malonus jausmas kai pats kazka nuveiki :)


StandartinėParašytas: 18 Spa 2008, 01:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.10
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E36 316 M43 95'
Na zinok isnarsiau ir si foruma ir kruva uzsienietisku, bet tikrai niekur neradau info apie situ gumu keitima nenuemus tilto :?

Tai jei teisingai supratau, tereikia issukti ta varzta kuris eina per pati sailentbloka ir tiltas toj pusej nusileis? Right? :)


StandartinėParašytas: 18 Spa 2008, 02:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.28
Amžius:
40
Pranešimai:
117
Miestas:
Dublinas
Automobiliai:
E36 325 S50B32 :)
Domantas rašė:
Na zinok isnarsiau ir si foruma ir kruva uzsienietisku, bet tikrai niekur neradau info apie situ gumu keitima nenuemus tilto :?

Tai jei teisingai supratau, tereikia issukti ta varzta kuris eina per pati sailentbloka ir tiltas toj pusej nusileis? Right? :)

Cia jie kalba apie E30 reduktoriaus rema, E36 daugiau keturkampas, tad niekaip ten jo nepasileisi ir neprieisi, taciau E30 atrodo taip:
Paveikslėlis

Tad tikrai matau, kad galima pasileidus viena sona krapsytis prie jo, o veliau prie kito :)

_________________
http://www.sidabra24.com/


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 63 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery