Skaitinejausi as tech. reikalavimus ir kilo man siokie tokie neaiskumai terminuose, neturiu dar patirties tu taisykliu skaitime-virskinime
Manau kad ne vienas is jusu esat pasportuojantys, tad speju, kad jum tokie dalykai skaitosi kaip savaime suprantami. Klausinejau daugiau nusimananciu uz mane apie tokius dalykus, bet savo nusivilimui gavau kelis skirtingus variantus-paaiskinimus, taigi kyla neaiskumu. Sakau gal kas galetu siektiek pakomentuot-apibrezt kelias eilutes:
Visu prima del to 'serijinis', taisyklese pasakyta:
SERIJINIS – dalis ar detalė tokios formos, kuria ji buvo įrengta gamykloje – automobilių markės gamintojoje, neturinti jokio mechaninio, cheminio, termiškai ar kitokiu būdu atlikto apdorojimo.Imsiu kaip pavizdi, priekine mortizatoriaus 'stoike', pas BMWgamintojo 3serijos e30kebula jos yra keliu rusiu, be ausinamu stabdziu, su ausinamais stabdziais skirtingu storiu, 4 arba 5 rato skyliu, 3serijos e36kelulas velgi ne vienas variantas, 5 rato skyliu.
Klausimas: tas 'serijinis' tai butent BMW gamintojo detale tinkanti siam modeliui ar butent siam modeliui skirta detale, nes jei butent siam modeliui tai mano 316 turetu turet neventiliuojamus stabdzius priekyje, jei butent siam kebului tai jau issipleciu iki venetiliuojamu stabdziu jei siai serijai ventiliuojami dideja ir t.t... Klausiu del to kad BMW turi labai daug detaliu katros gali but keiciamos kitu BMW modeliu detalemis kurios mano supratimu yra 'serijines'. Del tu stoikiu tai siaip klausiu nes galima kaip pavizdy imt ir vairo kolonele e30-e36 jos tos pacios bet skiriasi ir abi 'serijines' norint ant E30 uzdet E36 kolonele nereikia:
jokio mechaninio, cheminio, termiškai ar kitokiu būdu atlikto apdorojimo. tie patys pilni priekines sakes vadinami Mkiniai 'sailentblokai...
Manau suprantat apie ka sneku.
Toliau pakaba:
9.5. Atraminės įrangos šarnyrai ir įvorės - be apribojimų, išsaugant jų originalius dydžius, tipą ir skaičių. kaip suprantu cia 'sailentbloku' medziaga - be apribojimu
9.7. Priekinė atraminė įranga ir užpakalinis tiltas - serijinis, jų perdirbimas jokiu būdu neleidžiamas, išskyrus medžiagos prijungimą. o cia jau nebe? ar tai apie pacia pakabos konstrukcija?
Kad lengviau butu velgi pavizdys: ar galiu naudoti ne guma ten kur yra guma? (pvz. polyurethanas)
Stabdziai:
10.1 .Serijinio tipo konstrukcijos iš konkretaus modelio, bet kokių jos detalių perdirbimas – draudžiamas, išskyrus žemiau minimus leidžiamus pakeitimus.Velgi, pagal dokumentus mano automobilio modelis yra BMW 316, su mazuciais neventiliuojamais diskais...
10.6. Leidžiamas stabdžių diskų perdirbimas – darbinio paviršiaus išlyginimui, ventiliacijos ir savaiminio išsivalymo savybių pagerinimui.Ta
perdirbimas suprast kaip skyliu greziojimai, grioveliu frezavimai ant tu mazuciu neventiliuojamu ar visgi galima pakeist visa diska jau nebe
iš konkretaus modelio bet nuo kito 'serijinio' BMW?
Ir dar apie kebulas:
5.2 Priek. sparnai - 'serijiniai'
5.4 Variklio gaubtas - 'serijinis'
Abiejuose punktuose nepamineta apie medziaga, kai:
5.3 Durys 'serijines' taciau cia jau sakoma kad negali buti panaudota kita medziaga.
Ar tai reiskia kad sparnai ir 'kapotas' gali buti is kitos medziagos ir turi pilnai atitikt 'serijinis' forma, ar paprasciausiai prie duru parasyta tai kas savaime suprantama kad turetu buti ir su 'kapotu' bei sparnais?
Labai idomu butu suzinot jusu nuomone, ypac jei tures laiko tie kas tikrai zino kas cia parasyta. Velgi pasikartosiu neturiu patirties tokiu taisykliu perpratime, todel man kazkaip cia labai painu, o masinukas jau net spurda kaip riedet nori
Nefainai butu puse ziemos ruostis tam kad tech. komisija pries starta neprileistu vien delto kad keliose eilutese nesusiprantu
Is anksto dekoju.