Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 21:08

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E30 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 237 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Vas 2008, 22:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.24
Amžius:
39
Pranešimai:
712
Miestas:
Kaunas
dareks rašė:
na taip as irgi daugiau linkstu link v8 nes ten paprastesnis variantas,bet kaip norit taip sakykit vistiek v12 graziau ir atrodo ir graziau skamba,o gal esate kas deje v8?


o kame skiriasi groziai motoru? tau V8 negraziai atrodo? o skamba patikek tikrai gerai, o ka pvz tu galvoji po to daryt su vaziuokle? stabdziais?

_________________
E34 525ix touring ex
E30 324 sedan ex
E39 530d touring
E30 328 mtech2 coupe


StandartinėParašytas: 28 Vas 2008, 23:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.26
Amžius:
39
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
as tai neatmesciau tokios galimybes del stabdziu, kaip naudot is to pacio donoro :) manau stabdziai tikrai puikus butu.

_________________
sunkus batas-plona pinigine...


StandartinėParašytas: 28 Vas 2008, 23:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.26
Amžius:
39
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
seip del varikliu grozio, tai abu atrodo tikri sedevrai, bet E30'tam ispudingiau mano manimu atrodytu v12 :D bet idet v8 lengviau. o kai vienas cia rase, kad pirk 850csi ir tipo bus pigiau, tai as netikiu, nes manau jog uz gero 850csi kaina pasidarytum BMW 340 Twin turbo :D

_________________
sunkus batas-plona pinigine...


StandartinėParašytas: 28 Vas 2008, 23:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.24
Amžius:
39
Pranešimai:
712
Miestas:
Kaunas
Marijuss rašė:
seip del varikliu grozio, tai abu atrodo tikri sedevrai, bet E30'tam ispudingiau mano manimu atrodytu v12 :D bet idet v8 lengviau. o kai vienas cia rase, kad pirk 850csi ir tipo bus pigiau, tai as netikiu, nes manau jog uz gero 850csi kaina pasidarytum BMW 340 Twin turbo :D


nu neesu specas 850 bet argi ji negalima nupirkti uz 10e? ir kazkaip toks vaizdas kad neesi domejasis apie varikliu idejimu i E30 kaip v12 ar v8, nes viskas taip paprasta tau atrodo kaip apmys.. du pirstus

_________________
E34 525ix touring ex
E30 324 sedan ex
E39 530d touring
E30 328 mtech2 coupe


StandartinėParašytas: 29 Vas 2008, 01:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.15
Amžius:
35
Pranešimai:
168
Miestas:
Kaunas
Ten siaip sau tokiu varikliu neikisi.Tie kas daro pinigu neskaiciuoja,o lietuvio tokio nelabai rasi... [-o<

_________________
Vairavimo menas reikalauja auku. E30


StandartinėParašytas: 29 Vas 2008, 01:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
Pigiau iseitu, nei perdarineti :) P.s. as iskaiciuoju laika ir nervus, ir t.t., prie tuo paciu nesigautu tai, ko noretum, gautusi tik vaizdas, bet valdymas, manevringumas, nebutu nieko gero... pigiau iseitu pasiimti stai toki http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbima ... id=1544586

Ir butu tikrai geresnis varijantas

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 29 Vas 2008, 10:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.15
Amžius:
35
Pranešimai:
168
Miestas:
Kaunas
Cituoti:
http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbima ... id=1544586


Uzskaitau =D>

_________________
Vairavimo menas reikalauja auku. E30


StandartinėParašytas: 29 Vas 2008, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.24
Amžius:
40
Pranešimai:
563
Miestas:
raseiniai
Automobiliai:
E30 350 v12 gyvas (pramogai)
E30 330d (sandeliukas)
e31 850ci (tiiesiog pasikrapstymui)
nusipirkt 850 tai yra lengviausia ka gali padaryt,o perdirbt E30 tai ne kiekvienas gali(as nesakau kad esu genijus) ir beto nedaug tokiu projektu yra tai kaip ir butum vienas is nedaugelio,beto tai butu tavo ranku darbas.kas liecia utomobilio stabdzius,vaziuokle tai viska tektu patobulint.tai jei atsiras tokiu bendramiciu tai parasykit i sia tema,tai kaip ir padiskutuosim,siaip man v12 yra ispudingesnis variklis nei v8 tad nusprendziau jei desiu tai tik v12.


StandartinėParašytas: 29 Vas 2008, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
Kas is to, kad patobulinsi??? Valdymo charakteristiku nelabai patobulinsi..Per sunkus priekis, per lengvas galas, nebent masina tik burnoutams, ir siokiam tokiam drift, bet va tikro vaziava gausi tik is 850, o ka sakai lengviausia padaryt, nusipirk pavargusi 850, ir atkelk, padarysi daug daugiau nei cia perdaryt ta masina, i kuria sukisi daugiau litu, nei tikiesi, o rezultato nebus tokio kokio nori, geriausiai yra, tas kas orginalu, jai masina is gamyklos isejo su galingu motoru, ji ir pritaikyta tam :) neisradinekim dviracio :)

bet jai nori daryti visdelto, pirmyn, bet as tik padedu apsispresti taupyt pinigus, nes tikrai daug ismestum i bala, ir galu gale parduotum:)

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 29 Vas 2008, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.24
Amžius:
40
Pranešimai:
563
Miestas:
raseiniai
Automobiliai:
E30 350 v12 gyvas (pramogai)
E30 330d (sandeliukas)
e31 850ci (tiiesiog pasikrapstymui)
vokieciai nesiskundzia valdymu po perdarymo,tai manau as irgi nesiskusiu,o orginale gamykline masina su tokiu varikliu turiu tai man kaip nereikia pirkt pavargusio ir atkelinet,geriau perdarysiu,o kad parduociau padares tai to manau tikrai nebus nes perdaug vertinu savo darbus.


StandartinėParašytas: 29 Vas 2008, 22:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.24
Amžius:
39
Pranešimai:
712
Miestas:
Kaunas
dareks rašė:
nusipirkt 850 tai yra lengviausia ka gali padaryt,o perdirbt E30 tai ne kiekvienas gali(as nesakau kad esu genijus) ir beto nedaug tokiu projektu yra tai kaip ir butum vienas is nedaugelio,beto tai butu tavo ranku darbas.kas liecia utomobilio stabdzius,vaziuokle tai viska tektu patobulint.tai jei atsiras tokiu bendramiciu tai parasykit i sia tema,tai kaip ir padiskutuosim,siaip man v12 yra ispudingesnis variklis nei v8 tad nusprendziau jei desiu tai tik v12.


o ka pvz darysi su pavaru deze? ka vaziuokleje tobulinsi ir stabdziuose? motora reik ne ideti, o ji reik TEISINGAI ideti!!!

_________________
E34 525ix touring ex
E30 324 sedan ex
E39 530d touring
E30 328 mtech2 coupe


StandartinėParašytas: 01 Kov 2008, 12:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.15
Amžius:
35
Pranešimai:
168
Miestas:
Kaunas
Kebulo irgi nemazai reiks ispjauti ir salone vietos pamazes :) As mieliau pasirinkciau koky v8 + turbo.Ar siaip koky motoriuka su turbina.Bus naudingiau ir paciam mieliau.O is mases tikrai nieko gero nebus

_________________
Vairavimo menas reikalauja auku. E30


StandartinėParašytas: 01 Kov 2008, 12:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.27
Amžius:
41
Pranešimai:
605
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 B54B25
Pirma reikia zinoti ko is masinos nori ir tikiesi.Tiek V8 tiek V12 yra sunkus varikliai E30 kebului.Teisingai ideti reikia daug laiko pinigu.Draskytis galima ir su 1,6l., o teisingai driftinti v8 ar v12 jau sukels problemu. Priekis sunkus, slysta ir t.t. O deti v8 ar v12 kad butum krutas kieme ar tiesiai normaliai neisvaziuotum manau neverta. As asmeniskai apsistojau ties E30 ir m50b25-2,8, nors su 2,8 truputi sunkiau su elektra.Yra zmoniu kur su 2,7 dirfta laimi.Manau pirma reiktu iskelti klausima ko nori is masinos ir tada spresti koki varikli kisti, kokia vaziuokle daryti, stabdziu sistema.

_________________
BMW


StandartinėParašytas: 01 Kov 2008, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.26
Amžius:
39
Pranešimai:
133
Miestas:
Kaunas
tawas rašė:
jai v12 bmw uzsimanei, ir dar coupe tai ieskok bmw 850sci, pigiau iseitu :D



na seip as nemanau kad bus pigiau. pigiau galbut nusipirkt 850i su mazdaug 300ag. o ne 850csi su mazdaug 400ag, ir jis skaitomas jau "M" :D ir toki jau tikrai pigiai nerasi. ir tikrai pigiau manau iseitu pasidaryt 340 twin turbo. 850csi isibegeja 0-100km\h 5,3s o manau E30 su 4,4 ar 4,0 ir turbo tikrai geresnis variantas :D cia mano nuomone :D ir dar 850csi svoris yra +-1900kg tuscio, (bendra mase+-2400kg) o pvz E30 coupe +-1200kg tuscio (bendra mase +-1700kg) nu ir manau jog skirtumas netgi labai didelis :lol: :lol: :lol: as esu uz E30 tobulinima. sekmes ir kantrybes :wink:

_________________
sunkus batas-plona pinigine...


StandartinėParašytas: 02 Kov 2008, 05:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.13
Amžius:
41
Pranešimai:
297
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E30 325i 24v Turbo 700AG
E46 330cd 2004 M-Technic
Skype:
laimisbmw
Nu tik nepradekit lyginti 850CSi su garaziniais namu darbais :D Tai nesulyginami dalykai ..

Del V12 swapo, kaip ir stashas minejo varikli reik ideti teisingai, o ne tik ideti. OK, viskas aisku yra padaroma, bet dabar problemos:
1) V12 gaut su mechanine deze bus didele problema. Sprendimai:
a) Palikti automata
b) Uz daug pinigu gauti 850i mechanine deze su smagraciu, sankaba ir t.t.
c) Uzsiimti konstruktoriu taure ir uzdeti perdaryta deze nuo M30B35, pritaikyti smagrati su sankaba ir t.t.
2) Elektra. O cia jau nebus taip paprasta kad pajungti 10 laiduku, ale starteris, mase, apsukos ir pan. Pravodke yra integruota su saugikliu deze ir t.t., stovi 5 kompai. Elektronines gazo sklendes, t.y. nera gazo trosu (surprise!). Kitas dalykas, jei bus automatine greiciu deze ir uzdesi mechanika, kompai persijungs i avarini rezima, nu ten truputi vaistu suleidus patvarkoma, bet irgi reikia zinot. Pasirinkimai:
a) Deti visa automobilio pravodke ir viska is E32/e31. Prietaisu skydeli, el. gazo pedala, visus kompus ir pan. Daug darbo, bet viska teisingai pajungus motoras bent jau uzsikurs ir vaziuos kaip jam priklauso.
b) Pasiimt el. schemas ir iskarpyti ko nereikia, palikti tik minimuma ko reikia.
c) Viska mesti lauk ir statyti programuojama variklio kompiuteri(-ius).
3)Variklio montavimo smagumai. Savaime aisku kad reikes gaminti variklio kronsteinus, greiciu dezes, burti kardana. Stabdziu stiprintuvo bugna perkelti i prieki ir t.t. Nu cia siaip viskas padaroma ir neturint kazkokiu specifiniu ziniu, ale mokant tik su "kuju ir pjautuvu" teisingai dirbt, bet tai mano galva kogero lengviausia darbas ir bus visam projekte, nes galvoti daug nereikia, tik daug laiko teks sudeginti matuojant viska ten ir kitaip CENZURA.

Tikiuosi kiek nors situacija aiskesne.

_________________
Dynapack 2WD 1500HP Dyno


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 237 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery