Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2024, 16:31

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 15:42 
  
 
 
all in music rašė:
kazkodel kiek su kuo kalbejau, kas restauravo, tai nusiskundimu nebuvo...
turbut neveltui... bendradarbis tikrino efektyvuma ant stendo, tai 50-60 %. sakyciau tikrai normaliai.


Cia priklauso kaip isivertinsi ta 50%
Galima vertint - 50% situaciju dar veikia
Galima vertint - 50% situaciju jau neveikia (ruko)


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 15:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.08
Amžius:
41
Pranešimai:
559
Miestas:
Vilnius - Alytus
Lincas rašė:
Vytauto 129.Garliava.Tel: 8-686 59905.Priekis kainavo po 130lt,su ju darbu butu mazdaug po 150lt.Dave metu garantija,po 3men jokio blogio neislindo.


tai blin nepigiai. Jeigu cia galinius. Nes man galas nauji sachs kainavo po 140lt + 2 m garantija

_________________
ex E36 325 coupe '92
E39 530d '01


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 16:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.24
Amžius:
40
Pranešimai:
126
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F25 335d
all set rašė:
Lincas rašė:
Vytauto 129.Garliava.Tel: 8-686 59905.Priekis kainavo po 130lt,su ju darbu butu mazdaug po 150lt.Dave metu garantija,po 3men jokio blogio neislindo.
tai blin nepigiai. Jeigu cia galinius. Nes man galas nauji sachs kainavo po 140lt + 2 m garantija
priekis priekis ;) :)


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 16:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.28
Amžius:
40
Pranešimai:
501
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325i Coupe '94
mano stai tokia situacija: pirkti naujus sport amortizatorius tikrai brangoka, o deti stock neiseina, nes zeminta zymiai daugiau nei 5cm(cia kazkas minejo apie tai). manau beliko tik restauravimas.


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 16:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
lomas rašė:
Cia priklauso kaip isivertinsi ta 50%
Galima vertint - 50% situaciju dar veikia
Galima vertint - 50% situaciju jau neveikia (ruko)

sitam atvejuj buvo, kad 40% = gerai veikiantys (ar l. gerai). na zmogus po metu vazinejimo su jais, pasitikrino vaziuokle ir buvo tvarkoj dar viskas.
na bet suprantama, kad loterija ir restauruoti yra restauruoti...

prie to pacio, gal kas pasakytu, ka is sio rinkinio galima butu naudoti nuo seno amortizatoriaus, o ka butina keisti.
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-33_0386/
Nr 12 cia ta atramine guma?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 06 Lie 2007, 22:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.09
Amžius:
35
Pranešimai:
324
Miestas:
Kaunas-Ariogala
Automobiliai:
ex E36 318i m40b18 92m.
ex E36 325 TDS. 95m.
ex E39 523i 00m.
ex mazda6 03m.
Volvo xc90 03 m.
Skype:
arnoldas3001
Nikas:
arnoldas
lomas rašė:
Heh... gera tema. Linksma sakyciau.
Turiu patirties ir su vienais ir su kitais. (ko tik neprisibandai)
Dabar pabandysiu parasyt trumpa suvestine

Restauruoti
Pliusas - kaina
Minusas - gerai veikia tik tam tikrais rezimais ( kai kuriais momentais rezonuoja)

Nauji
Pliusas - veikia gerai visais normalaus eksploatavimo rezimais
Minusas - kaina

Kaip daryciau as? Sau vazineti deciau naujus, kitiems - restauruociau :)

ir kuo si tema linksma? :D

_________________
BMW - it isn't car, it's my life style


StandartinėParašytas: 09 Lie 2007, 10:37 
  
 
 
Linksma tuom, kad kyla tokie klausimai.
"Ar verta" puikiausia atsakyma gautume pamirse kaina. Mintyse ivertine tarkim nuline kaina. 2 daiktai uz dyka, kuri rinktumeis?
Kaina yra klausimas ar jau esi pasiruoses tiek susimoketi.

Matai skirtuma - verta, nematai skirtumo - ne.

P.s. O dar linksma nes man irgi kildavo tokie klausimai. :)


StandartinėParašytas: 10 Lie 2007, 23:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.15
Amžius:
42
Pranešimai:
248
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex - e21, E30, E34, E36, E38
In this time - E38 740 M62TUB44
Dar šis tas apie tepalų filtravimą, atnaujinimą, arba vadinamą rafinavimą, yra pionierių jau ir LT, pavadinimo nepamenu, bet firma užsiima būtent panaudotų automobilinių alyvų rafinavimu, rafinavimo principas tas kad centrifugavimo būdu atskiriamos kietosios dalelės, + kiti procesai, beje, tokių tepalų jau galima įsigyti ir LT :wink: Tačiau kol kas žinoma Lietuvoje rafinuojama labai nedidelė panaudotų alyvų dalis, didžioji dalis sudeginama tokioje įmonėje kaip "Palemono keramika",dalis eksportuojama utilizacijai į kitas šalis, na, dalis dingsta aišku kažkur kitur, čia jau kaip kas sumąsto O:)

_________________
BMW - Be My Wife - ALL MY LIFE


StandartinėParašytas: 11 Lie 2007, 10:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.08
Amžius:
41
Pranešimai:
559
Miestas:
Vilnius - Alytus
all in music rašė:

prie to pacio, gal kas pasakytu, ka is sio rinkinio galima butu naudoti nuo seno amortizatoriaus, o ka butina keisti.
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-33_0386/
Nr 12 cia ta atramine guma?


NR 8 yra atramine guma

_________________
ex E36 325 coupe '92
E39 530d '01


StandartinėParašytas: 11 Lie 2007, 17:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
netgi taip...
tai gal kas pasakytu, ka butina keisti keiciant amortizatorius? kad neprisipirkt daliu, kurios ir nuo seno amortizatoriaus tinka...
labai jau noriu sestadieni susitvarkyti vaziuokle, tai butu labai i tema sie patarimai...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 12 Lie 2007, 10:09 
  
 
 
Ramūnas 320 rašė:
Dar šis tas apie tepalų filtravimą, atnaujinimą, arba vadinamą rafinavimą, yra pionierių jau ir LT, pavadinimo nepamenu, bet firma užsiima būtent panaudotų automobilinių alyvų rafinavimu, rafinavimo principas tas kad centrifugavimo būdu atskiriamos kietosios dalelės, + kiti procesai, beje, tokių tepalų jau galima įsigyti ir LT :wink: Tačiau kol kas žinoma Lietuvoje rafinuojama labai nedidelė panaudotų alyvų dalis, didžioji dalis sudeginama tokioje įmonėje kaip "Palemono keramika",dalis eksportuojama utilizacijai į kitas šalis, na, dalis dingsta aišku kažkur kitur, čia jau kaip kas sumąsto O:)


Ramiai chebryte. Viskas ok su tuo rafinavimu.
Tik reikia visada prisimint kokia ir kur funkcija atlieka tepalas.
Pirmine savybe aiski ir puikiai visiem zinoma - tepti (mazinti trinti).
Tokia funkcija jis is esmes ir atlieka pavydziui greiciu dezeje, reduktoriuje.
Dar viena uzduotis keliama skystiem tepalams - valyti nuo mechaniniu priemaisu.
Siu priemaisu atsikratymui puikiai tinka centrifuga, iki ~60 metu sunkiojo transporto filtrai buvo butent centrifuga vietoje dabar mums visiem iprastu popieriniu.
Centrifugos is automobiliu ismestos del primityvios priezasties - pakankamai bjaurus darbas jas valyt, kai tai reikia atlikti daugiau nei viena karta (Gaunasi tokia kaip pluta ant sieneliu, kuria reik nukrapstyt, plius nuskalbti likucius dabar nebepamenu acetonu ar benzinu)
Ir pramoninis rafinavimas (centrifugavimas) cia gali puikiai atlikti savo vaidmeni.
Ir dar yra trecia uzduotis keliama labiausiai vidaus degimo varikliu tepalams - valyti nuo veikimo metu susidaranciu cheminiu junginiu.
Cia praktiskai pagringine priezastis kodel variklio tepalas juoduoja - jis kaupia savyje chemines medziagas. Mechaninis valymas cia bejegis, todel tepalus tenka keist.
Vat nuo cheminiu priemaisu kaip atsikratyt? Geras klausimas, speju virti/distiliuoti. Ar tai daro minetos rafinavimo imones as nezinau. Gal kas nors zino?

Vo kiek prirasiau :)


StandartinėParašytas: 12 Lie 2007, 10:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
50
Pranešimai:
1692
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36
Skype:
p.pinigas
nzn kaip su tuo panaudotu tepalu, taciau tikrai zinau imone, kuri gavo ES parama siam projektui, ir kuri supirkineja naudota alieju. Ji perdirba ir gauna produkta, kuri naudoja kaip dyzelino prieda. Taigi brangus dyzelistai - studentai paskrudina bulves, po to alieju priduoda tai imonei, galiausiai jus ta bruda pilat i savo baka... :) Netrukus musu lietuvele nebesmirdes dyzeliu, o kvepes keptomis bulvemis, skrudinta duona, zemaiciu blynais ir t.t. :)
Netolimoj ateity tikriausia bus imone, kuri perdirbines kakuti, kuris atsiranda po to, kai zmogus valgo kazka, kas veliau gali buti panaudota kaip priedas automobilio variklio tepimui ar kuro sistemoje :)

Taigi, nzn kaip jums, taciau man rankos nekyla deti neaisku produkta i savomasina, juolab, kad su ja as pats vazineju, o dar ir seimyna vezioju.
Amortikas perdaug svarbi transmisijos dalis, tiesiogiai itakojanti sauguma, todel keli sutaupyti litai dedant restoruota detale gali atsisukti pries pati taupantyji, kai papuls i ekstremalia situacija.
Visi teiginiai, kad restoruotas amortikas lygiavertis naujam, manau yra vaiku pasaku lygio. Gamintojas konkreciam modeliui atlieka didelius skaiciavimus koki amortika det, amortiku gamintojai gamina paciu ivairiausiu modifikaciju amortikus, kurie gali buti is paziuros nesiskiriantys, taciau labai skirtingu techniniu charkteristiku. Taigi, Garliavoje isardyti amortika, pakeisti jame tepala dar nieko nereiskia. Jei amortiko "shtokas" vaiksto pakankamai standziai, dar nereiskia, kad jis gerai veikia. Beje, kalbant apie ta pati restoravima, gal galit kas pasakyt ar tie restoratoriai amortikus dujomis uzpildo? Mano kukliomis ziniomis visiems bmw padefoltu gamintojo yra numatyti dujiniai amortizatoriai...

Galiu gale, man kaip ir nesvarbu ka jus dedat i savo masinas, tik man nelabai suprantama logika: restoruotas amortas pasak jusu kainuoja apie 150 litu, naujas amortikas ne pacios "kruciausios" firmos iki 200 litu (kalbant apie E34 modeli). Taigi, ka mes sioj vietoj sutaupom ir ka turime po tokio taupymo?

_________________
Va taip va...


StandartinėParašytas: 12 Lie 2007, 11:02 
  
 
 
Piktas_pinigas rašė:
Taigi, Garliavoje isardyti amortika, pakeisti jame tepala dar nieko nereiskia.


Kiek man zinoma pagrindinis darbas restauracijos metu siek tiek kitas.
Restauracijos metu slifuojamas "shtokas", keiciamos tarpines. Is dujiniu padaromi tepaliniai (gal ir patobulejo, taciau abejoju). Dujinis amortizatorius nuo tepalinio skiriasi praktiskai vienintele savybe - virs tepalo po slegiu pripuciama duju, tuo budu isvengiant tepalo putojimo. Normaliu testu zinoma 0. Rysium su tuo kaip minejau atsiranda salutiniai reiskiniai - rezonavimas tam tikrais darbo rezimais.
As pilnai sutinku - imanoma gal net gerai atrestauruot (kelis kartus bandant, reguliuojant). Taciau uz perreguliavima speju tektu papildomai susimoket. Tada dingsta visa ekonomija. Ir dar testus tektu paciam atlikinet....


StandartinėParašytas: 01 Vas 2008, 10:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.06
Amžius:
40
Pranešimai:
151
Miestas:
Vilnius-Panevezys
O gal kas zinot kur Vilniuje restauruoja amortizatorius a?

_________________
BMW318


StandartinėParašytas: 01 Vas 2008, 13:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.16
Amžius:
41
Pranešimai:
21
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 535 M30B35 91m
nu, jus nematot ekonomijos, o as matau. pats restauravau savam E34 visus. nuvariau masina su blogais, pasiemiau su gerais :D kaina 500lt. tai dabar paskaiciuokit kiek jums kainuos vien nusipirkt kad ir kokios nelabai aiskios firmos tada dar pasiskaiciuokit kiek reiks palikt uz tai, kad jums juos idetu :shock: o seip su savo atrestauruotai jau vazineju kokius 5 menesius ir jokiu problemu nematau =D>


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery