Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 02:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 12:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.21
Amžius:
40
Pranešimai:
137
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex. E36 320i
E39 523i M52TU '99
Nikas:
Pokstas
Wahahahahaha 1.8 IS geriau uz 2.0 l su protu ir sitas susipykes, M50 - 24 yra voztuvai, variklio resursas didesnis vis del to 6 cilindrai maziau varikli reikia smaugti norint isgauti ta pati efekta ( prie mazesniu apsuku galia ir sukimo momentas) , plius dar VANOS panaudotas pirma karta M50 varikliuose. (o tai jau 150 Ag gyena po kapotu), M50 visa galva modernesnis variklis.

_________________
BMW E36 M50B20 sedan


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.12
Amžius:
45
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 530d
S1000RR
YZF R1
ex E39 M57d30
ex E36 M42b18
Idomiai cia: pagerintas dohc, pablogintas dohc ir t.t. :)
M42 ir M44 varikliai yra DOHC tipo, kadangi turi du skirstymo velenelius (voztuvu skaicius, maitinimo sistemos tipas itakos pavadinimui neturi).
Beje, jei jau apie "pagerinta" ipurskimo sistema, tai paskutiniai M42 ir visi M44 turi dviguba isiurbimo kolektoriu su istatyta sklende, kuria valdo vakumas per elektromagnetini voztuva. Sklende prie zemesniu apsisukimu buna uzdaryta (oras i varikli siurbiamas per viena kanala), prie didesniu (mazdaug nuo 4200 aps) atsidaro (oras i varikli pradedamas siurbti dviem kanalais). Sios sistemos deka gaunamas siek tiek geresnis torkas prie zemesniu apsisukimu.
Tarp kitko, sklende valdanti vakumine pavara megsta suplysti, todel sumazeja trauka prie zemesniu apsisukimu.


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 12:39 
  
 
 
pries savaite buvau kaune apziurenejau 318is,(ieskau panelei) tai seimininkas tikino kad esas su ja padare 325 :D :D


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 12:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.12
Amžius:
45
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 530d
S1000RR
YZF R1
ex E39 M57d30
ex E36 M42b18
Padarymas padarymui nelygu :) As taip pat su IS padarau 328i, kai jis net nesiruosia spusteleti desinio pedalo :))


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 12:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.11
Amžius:
37
Pranešimai:
962
Miestas:
Panevėžys
Pokstas rašė:
Wahahahahaha 1.8 IS geriau uz 2.0 l su protu ir sitas susipykes, M50 - 24 yra voztuvai, variklio resursas didesnis vis del to 6 cilindrai maziau varikli reikia smaugti norint isgauti ta pati efekta ( prie mazesniu apsuku galia ir sukimo momentas) , plius dar VANOS panaudotas pirma karta M50 varikliuose. (o tai jau 150 Ag gyena po kapotu), M50 visa galva modernesnis variklis.

nevark, niekaip neirodysi, jie gi kasdien po 20 320i apdeda :D
cia gi kiekvienas savo masina giria ir tiek, tik nervina tie pastovus svaiciojimai "va siandien apdejau, vakar apdejau,iS geriau vaziuoja, tik gink dieve nepirk 320, ryja be proto..." :evil:
:x


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.12
Amžius:
45
Pranešimai:
62
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e61 530d
S1000RR
YZF R1
ex E39 M57d30
ex E36 M42b18
Ir apskritai nereikia cia tu pasaku: IS'as, kad ir su visokiom"pagerintom" ipurskimo sistemom vistiek niekada neprilygs BMW sesiu cilindru varikliui nei torku, nei elastingumu, nei garsu!
IS'ai buvo skirti taupiems vokieciams ,kurie negalejo sau leisti "six in line", taciau norejo vazineti su BMW ir dar tureti siek tiek traukos.


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 13:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.17
Amžius:
43
Pranešimai:
116
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 325 92' Coupe
brabus rašė:
pries savaite buvau kaune apziurenejau 318is,(ieskau panelei) tai seimininkas tikino kad esas su ja padare 325 :D :D


jei taip butu niekas nepirktu 325 ir visi IS'ais vazinetu :lol:

_________________
E30 320 M20 '86 ex
E36 320 M50 '92 ex
E39 540 M62 MT6 '98 ex


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 13:28 
  
 
 
Kalnas parkiu lygioje vietoje.
Aisku dziugu, kai ir viena ir kita puse prisiskaito ir vis geriau supranta kas ir prie ko.
O esmine klaida buvo padaryta sutapatinant (dedant lygybes zenkla mintyse) 2 skirtingus terminus IS ir DOHC.

IS - automobilio modifikacija.
DOHC - variklio duju paskirstymo mechanizmo.

Ar automobilis yra tik duju paskirstymo mechanizmas? Zinoma ne. Taciau IS BMW automobilio modifikacija turi DOHC duju paskirstymo mechanizma. Dar ir vaira bei pedalus turi. Ir dar daug daug ka.

Hau.


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 17:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
Genius rašė:
The BMW M42 is non DOHC 16-valve I4 piston engine first built for the E30 318is 1989 year model.
paimta is to pacio linko 17.08 lietuvos laiku:)
p.s. nepasitikekit wikipedia 100%, ji gi yra laisvai redaguojama enciklopedija :)
tame ir reikalas, kad wikipadia gali belekas redaguoti. Gali ir pats ieiti ir paraisyti :D

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 17:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.24
Amžius:
40
Pranešimai:
126
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F25 335d
Rytisss rašė:
tame ir reikalas, kad wikipadia gali belekas redaguoti. Gali ir pats ieiti ir paraisyti :D
todel ta ir parasiau ;) laisvai redaguojama enciklopedija


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 17:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
47
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
tarp kitko, ten as ant bajerio ir buvau irases zodi "non". Norejau paziureti kaip tas balamutas sureaguos :lol:

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 18:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.11
Amžius:
37
Pranešimai:
962
Miestas:
Panevėžys
Rytisss rašė:
tarp kitko, ten as ant bajerio ir buvau irases zodi "non". Norejau paziureti kaip tas balamutas sureaguos :lol:

nesureagavo... :D


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 19:03 
  
 
 
nu ** tema.. :lol: skaitau ir plystu is juoko.. temos autorius tai wapse :D :D :D doxas :lol:



cirkas iswaziawo, o klaunas pasiliko.


StandartinėParašytas: 05 Lie 2007, 19:17 
  
 
 
2.0 savininkam. Nereikia galvot kad is pralosia 7kw, bet svori turi mazesni ir pasekoj to top speed tik 1km/h :wink:
kuro sanaudos minimum 2ltr

ka gali 2ltr be vanos :? ogi nieko doro kadangi kad ten ir 6 kausai bet ar mate tie sesiakiausiai kokio jie skersmens :twisted:

ir finalinis verdiktas ne viska lemia tas 2.0i ar 1.8is, 40% motoro bukle, o toliau tarpine tarp vairo ir pedalu.


StandartinėParašytas: 06 Lie 2007, 00:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
CDU 328 rašė:
2.0 savininkam. Nereikia galvot kad is pralosia 7kw, bet svori turi mazesni ir pasekoj to top speed tik 1km/h :wink:
kuro sanaudos minimum 2ltr

ka gali 2ltr be vanos :? ogi nieko doro kadangi kad ten ir 6 kausai bet ar mate tie sesiakiausiai kokio jie skersmens :twisted:

ir finalinis verdiktas ne viska lemia tas 2.0i ar 1.8is, 40% motoro bukle, o toliau tarpine tarp vairo ir pedalu.
tajsinga sakaj,IS lengvesnis,ir didesni cilindraj. :wink:

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 67 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery