Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 03:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Geg 2007, 08:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
41
Pranešimai:
224
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530D
Skype:
bigminas1
Nikas:
bigminas
Dr.Zoidberg rašė:
Greiciausiai perdege ne ventiliatorius, o rezistorius, per kuri pajungiamas ventiliatorius "I" padeciai (kai ijungi kondisa ventiliatorius turi pradeti suktis, tik ne visu pajegumu). Patikrinti paprasta : i ventiliatoriaus jungti paduoti +12 ... Del galios sumazejimo... Na nzn, maniskiame zyzelyje niekas ten nesumazeja, kaip vyniojo taip vynioja. Na gal siek tiek, bet tikrai labai nezymiai.

Tai kad ijungus kondiske ventiliatorius, bent jau pas mane nesisukdavo is karto. Tik pakaitus kondiskes radiatoriui jis tam tikrais tarpais isijungdavo. Jei stovi kokiame kamstyje, tai jis tada praktiskai pastoviai sukasi. Todel idomu nuo ko jis isijungdavo? Ar yra ten koks temperaturos dacikas?


StandartinėParašytas: 23 Geg 2007, 11:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Vyrai, toks klausymas. Man i kompresoriu ateina 12V, freona uzpildytas. Kai jungiau kondisena iskarto po uzpilymo - atsalde iki 6 laipsniu salona. Kaip ir puiku viskas, bet pildant freona labai sunkiai trauke ji (kompresorius jau nekoks). Pralekiau gal kokius 10km ir nustotjo man salona saldyti :) Grizau - pasake kad mova nepritraukia kazko ten. Ar buvo kazkas panasaus kam nors? :roll:

Ar cia del to, kad koks kontaktas blogas, ar tai pasitaikantis mechaninis gedimas :?:


StandartinėParašytas: 23 Geg 2007, 15:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
15
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 530 d, 2000 m.
Kuo greiciau keisk ventiliatoriu nes sudeginsi siurbli ir dar [CENZŪRA] ka nes jis ausina pastoviai kai vaziuoji,o jis nebesisuka todel kad ten tokie magnetai nebesusikabina ir jis nebesisuka,jo kaina Vilniuj apie 200lt pakeitimas labai lengvas tik reikia bamperi nuimt,galima gaut ir pigiau.Patariu kuo greiciau pasikeist.O ventiliatorius pastoviai veikia tik yra 2 padeciu letesne ir greitesne padetis,kai apsukos mazos tada slegis buna apie 20 atmosferu veikia ant 1 padeties, kai apsukos dideles tada 2 padetis apie 25-28 atmosferas.O jeigu jis neveikia perkaitinsit radiatorius ir turesit moketi tikrai daugiau nei 200lt.As tik ka susitvarkiau dabar viskas veikia puikiai.ačiū Pranui is Serviso:Ukmerges 305A.tel.8659 22657.Neblogas meistras.

Radza` rašė:
del to ventiliatoriaus a/c tai ir man nesisuka....pasidalinkit patirtim,kas per bedos gali buti


StandartinėParašytas: 23 Geg 2007, 17:54 
  
 
 
na shiaip tai ventiliatorius pastoviai suktis ir neturi


StandartinėParašytas: 23 Geg 2007, 19:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.29
Amžius:
39
Pranešimai:
689
Miestas:
New Mexico
Automobiliai:
Silver bullet
Nu šeip susilpnėja variklio dirbimas,kai įjungi kondicionierių, tai normalu :roll:

_________________
Tam, kad blogis švestų pergalę, reikalinga tik viena - kad geri žmonės nedarytų nieko..


StandartinėParašytas: 23 Geg 2007, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
SPRAITAS rašė:
Nu šeip susilpnėja variklio dirbimas,kai įjungi kondicionierių, tai normalu :roll:


Susilpneja, ypac motoro reakcijos tampa letos. Pas mane kondiske turi kitokia problema - mova tai pritraukiama, tai ne :( ir nezinau kodel - ryte uzvedi - veikia. Diena kai jis padirba normaliai neisijungia. Mova kompresoriuje - kur eina dirzelis, matosi tokia galvute. Kai jungi ji turi suktis. Mano atveju tai nesuprasi del ko ji kartais isijungia, kartais ne. Reikes kontaktus nuo tepalo pravalyti. Gal zino kas koki aerozolini tepalo valikli?


StandartinėParašytas: 26 Geg 2007, 09:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Na sakai kad keičiasi, bet dar net nezinai kuo keisit ...Bet kokiu atveju lauksim info ...


StandartinėParašytas: 26 Geg 2007, 19:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Nu bet pas koki meistra bepaklausi del to ventilaitoriaus, tai da niekas nepatare remontuot, visi tik keist ... Nebent Jūs būsit pirmi, kur kažką suhimičysit ... Sėkmės ...


StandartinėParašytas: 27 Geg 2007, 12:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.21
Amžius:
43
Pranešimai:
126
Miestas:
Kaunas-Prienai
Automobiliai:
E34 M50 B25 Touring ix, E30 M20 B20 Touring,E30 M30 B35
Tas ventiliatorius prieky neturi veikt visa laika[nebent pas opelius tik pastoviai sukasi] pas bmwus jie suveikia tik tada kai sukyla didelis slegis kondiskes sistemoi :!: ir apie kokius variklio prislopimus kalbat :evil: pabandykit jus prislopint pvz:141kw :wink: :!: paprasciausiai kompas gauna informacija kad ijunkta kondiske, todel truputy sukelia laisvas apsukas :!: uztai gali atsirasti apsuku susvyravimai tuo metu :roll: :!:

_________________
BMW-FOREVER


StandartinėParašytas: 28 Geg 2007, 08:13 
  
 
 
vijurks rašė:
Tas ventiliatorius prieky neturi veikt visa laika[nebent pas opelius tik pastoviai sukasi] pas bmwus jie suveikia tik tada kai sukyla didelis slegis kondiskes sistemoi :!:


A rimtai? :lol: ant E34 sukosi ir E39 sukasi pas mane is karto, tam ir yra keli greiciai. o ziurejau ant mano kapoto BMW zenkliukas :wink: ant wv,opelio, volvo is viso tokio ventiliatoriaus nemaciau :wink:

vijurks rašė:
ir apie kokius variklio prislopimus kalbat :evil: pabandykit jus prislopint pvz:141kw :wink: :!: :!:


o vaziuodamas plente, pakabines greiti ant autopiloto ijunk kondishke ir paziurek i ekonomaizerio rodykle ir tada pasakyk, kiek stabdo kompresorius varikli :wink: negali nestabdyti :!:


StandartinėParašytas: 28 Geg 2007, 09:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
tikrai jaucias kad masina siek tiek tampa bukesne kai kondiske ijungi,jug warikliui reik papildoma yrengini sukt. koks skirtumas kiek ten kilowatu,beto tie jusu kilowatai juk ne prie 2000rpm, o prie kokiu 5000rpm tai juk newarot trecia saiba dugno autostradoj kad butu tie kilowatai kur tech pase parasyta.

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 28 Geg 2007, 11:26 
  
 
 
Cituoti:
ir apie kokius variklio prislopimus kalbat pabandykit jus prislopint pvz:141kw


jauciasi ne tik ant 141kw, bet ir ant daugiau :wink:


StandartinėParašytas: 28 Geg 2007, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.07
Amžius:
46
Pranešimai:
29
Miestas:
Kaunas
kondyskes ijungimas negali neapsunkinti variklio darbo, ir taip yra visoms be isimties masinoms iskaitant ir BMW, kai kuriose masinikese (pvz peugeot 406 coupe) duodant daug gazo kondyske automatiskai atsijungia, kad variklis galetu dirbti visu pajegumu vystydamas greiti, bent jau taip nurodo gamintojai.
Del to ar jauciasi bukumas ar ne, tai nezinau, gal labai smaugiant tos jegos ir truksta, bet siaip tai nemanau kad turetu fiziskai jaustis jegos trukumas normaliai vaziuojant, kai pas mane 525 paprastas varikliukas tai jegos ir be kondyskes ijungimo nuolatos truksta:)


StandartinėParašytas: 28 Geg 2007, 19:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
Berniux rašė:
turiu toki klausima, bet nezinau ar cia beda ar normalu...

siandien vaziavau autostrada ir isijungiau kondiske. kaip ir turi but trauka vos vos sumazejo, bet vaziuojant masina lyg ir pristabdo tarpais pusei sekundes (panasiai kaip per nedidele bala vaziuotumu) paskui vel lyg truputi atpalaiduoja (lengviau traukia) ir taip visa laik kai ijungta kondiske...prislopsta - atleidzia, prislopasta atleidzia...cia normalu?ar beda?

manau kad tau gali but kazkas su kondiskes elektine sankaba,gali but kad waziuojant pritraukineja ja o nelaiko nuolat todel ir jaucias tas trukciojimas.

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 29 Geg 2007, 00:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Pas mane atrodytu kad bus valdymo bloko/varzos problema. Jungiu kondisena - ventiliatorius stovi vietoje. Po to isijungia ir sukasi kaip paseles. Po kazkiek minuciu issijungia kondiske ir negaliu ijungti jos. Gal perkaista kazkas? Bet tai ka man itakotu tas pirmas greitis, jei dirbant antru greiciu kondiske issijungia, juk turetu atsalti normaliai. Visai pasimetes as :roll:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery