90 % atveju... Jei kazkas netaip po remonto - reiskia kad remontas buvo nekokybiskai/ne iki galo atliktas. Sioje vietoje jei keite dirza ir dingo galia - man itarima keltu - ar tiksliai pastate dirza pagal zymes.
Jei jie nepataike per viena danti - galios praradimas jauciamas jau.
Taigi pradziai kad daug neburti - siulyciau pasitikrinti dirzo skriemuliu zymes. Yra vienas bet. Zymes zymemis. O pries perrenkant pastebejus kad realiai pastatyta ne pagal zymes reiktu pasiaiskint kodel ne pagal jas pastatyta... Nes jei buvo pastatyta ne pagal zymes ir veike gerai - o pastate pagal zymes ir nieko gero - reiskia buvo daryti kazkokie burtai iki taves. Tuos burtus atsekti kai isreguliuota ir nezinai pradiniu duomenu (kaip buvo sustatyta) gali buti labai sunku.
As kiek kartu keiciau dirza tai:
1. Pabandai dirza pasistatyti kad sutaptu zymes.
2. Jei nepavyksta pasidarai savo zymes.
3. Tik zinant/pasidarius zymes nuimi dirza.
4. Pabandai isstatyti pagal gamyklines zymes.
5. Pastacius pagal gamyklines zymes su raktu (ne rakteliu!) prasuki pora taktu varikli kad isitikintum ar tikrai niekas nekliuna.
6. Bandai uzvesti ir paziuret kaip dirba. Jei dirba prasciau - atstatai i pries tai buvusias zymes.
7. Vel prasuki raktu ir bandai paziuret kaip dirba.
8. Kilus neaiskumams skambini pazystamiems motoristams
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ai dar... Jei dirzo nepataikymas per viena danti dideliu problemu (ty fizinio gedimo), bent jau sukant nedideliais sukiais tikrai neturetu sukelt, tai nepataikius per kokius keturis jau gali baigtis labai brangiai... Iki variklio keitimo.
Siaip jei variklis ne superduper forsuotas, jis dirba dar ir su nepataikymu per 3 dantis, bet vistiek, nepataikymo reiketu vengti kaip velniui kryziaus.
Nes ypac prie didesniu sukiu (arba staigaus sukiu kitimo) gali uztekti vieno stumoklio vieno voztuvo pasivijimo.