Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 12:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 14:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
ir isvis jei galvai "ragas" tai issipletimo bakelyje tepalai matytusi - (dėmės tepalinės kiltų), o tepalas irgi būtų kartu su antifrizu susimaises -tada jau beda bėda..... taip ,kad baisiausia varianta dėl variklio galima atmesti.


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 14:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.23
Amžius:
38
Pranešimai:
1073
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VAZ 21063
MB W210 E300TD
pas mane irgi aisku pro kur bega, bet kaip ta isspresti tai nzn :twisted: tenka vazynet be dangtelio :twisted:


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 15:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
pas mane tiek pas buvusiaja E36 316 tiek pas esamaja E36 tas pats reiskinys - ausimo skystis pakrenta iki minimumo ir daugiau nebekrenta. dapili - po kiek laiko wel iki min pakrenta ir daugiau nekrenta nors ir kiek km besuktum.
nesenai pas draugeli E36 325 ziurejau irgi tas pats:)jis ir dapilineja pastoviai:) gal kok voztuvas atsidaro nuo perdidelio spaudimo ?


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 15:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Juozukas rašė:
pas mane tiek pas buvusiaja E36 316 tiek pas esamaja E36 tas pats reiskinys - ausimo skystis pakrenta iki minimumo ir daugiau nebekrenta. dapili - po kiek laiko wel iki min pakrenta ir daugiau nekrenta nors ir kiek km besuktum.


Fokusas daznas :wink:

Manau suo pakastas kamstuke.Prie mazesnio sliegio atsidaro ir atitinkamai anksciau sumazina sliegi ausinimo sistemoje,aisku kartu prarandama dalis antifrizo.....

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 17:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Annoucements rašė:
ir isvis jei galvai "ragas" tai issipletimo bakelyje tepalai matytusi - (dėmės tepalinės kiltų), o tepalas irgi būtų kartu su antifrizu susimaises -tada jau beda bėda..... taip ,kad baisiausia varianta dėl variklio galima atmesti.
Kaip jau cia E36Coupe rase,nebutinai turi tepalas maisytis su antifryzu,jei galvai arba tarpinei "misios".Trukus galvai arba pradegus tarpinei,antifryzas gali patekti tiesiai i degimo kamera o ne maisytis su tepalu.As jau auksciau esu aprases pozymi kai pradega tarpine,dingineja antifryzas,o tepalas svarus.Neskaitantims nuo pradziu aprasysiu dar karta,tai nereiks klausinet to paties, toje pacioje temoje kelis kart.Taigi:Dinginejo vienam zmogui vanduo bet buvo idomus niuansas.Saltam varikliui ipildavo iki zymos "cold".Pavazinejus,antifryzas ikaisdavo,pasiplesdavo,to pasekoje pakildavo per 5 rantelius virs "cold"zymos.Atrodo taip ir turetu buti,bet...Ryte,atsalus varikliui antifryzo lygis budavo ne ties "cold",bet per 3 rantelius zemiau.Atsukus kamsti dapylimui,antifryzas sukildavo per 2 rantelius virs "cold"Atrodo kad ji laikytu koks vakumas.Jei antifryzo nedapildavo,tai tie kylimai-nusedimai kartojosi,kol isipletimo bakelis likdavo tuscias.
Automobilyje,su tvarkinga ausinimo sistema,pripildzius iki "cold
zymos(salta motora).ir pavazinejus,antifryzas zinoma pasiplecia,todel sukyla per tuos 5 rantelius irgi.bet atausus varikliui jis buna ties"cold"zyme.t.y.,nukrenta i pradini lygi.Ir atsukus kamsti kita ryta(esant saltam varikliui),jis nei seda,nei sukyla-zodziu stovi ten,kur ir buvo pires atsukant kamsti


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
o kai ant karsto motoro atsuki ishsipletimo bakelio kamsty turi smarkiai snypsti oras ar reiskias kad yra netvarkingai nuorinta sistema?


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 17:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Juozukas rašė:
o kai ant karsto motoro atsuki ishsipletimo bakelio kamsty turi smarkiai snypsti oras ar reiskias kad yra netvarkingai nuorinta sistema?
Siaip atsukineti ant karsto isvis nepatariama(tai raso ir ant kamscio) :lol: o snypsti turi,juk ten susidaro slegis,ir pas bmw beje -nemazas :lol:


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 18:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
gerai tada - mano speliones pasitvirtino :)


StandartinėParašytas: 25 Sau 2007, 17:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
viena karta atsukinedamas karstam varikliui esant isipletimo bakelio kamsty - apsideginsi karstu antifreezu arba is kamscio i aki gausi... :)


StandartinėParašytas: 25 Sau 2007, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
o gal pas temos autorių ta pati problema kaip ir pas mane? beje, jos dar neišsprendžiau. ir kiek pamenu, antifryzo leidimas paspartėjo pernai per pačius šalčius. jiems atslūgus, vėl sumažėjo. plačiau apie tai kas per problema, čia:
viewtopic.php?t=6659&start=0

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 25 Sau 2007, 18:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.27
Amžius:
41
Pranešimai:
605
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 B54B25
prie to pacio masina E36 M50B20 vanos 93m.Masina usyla,antifrizas vaiksto,zarnos neispustos.Prasidejus salciam pastebejau kad mano paemimo zarna(atifrizo) salta,nors pasilusi masina,peciukas pucia karsta ora,na viskas kaip ir gerai,tik salta paemimo zarna.grystamoji silta.Ka patarsit?Ar cia viskas gerai,ar pradeti jaskoti bedos?


StandartinėParašytas: 25 Sau 2007, 18:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.13
Amžius:
37
Pranešimai:
69
Miestas:
Vilnius
pas mane lygiai tas pats.manau,kad artinasi termostatui pskutinioji.nors taip vazineju jau puse metu ir kol kas sildo gerai.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery