Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 01:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Kov 2005, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.28
Amžius:
48
Pranešimai:
88
Miestas:
Vilnius
Sveiki,kolegos,

Vieną žiemos rytą susidūriau su štai kokiu nemalonumu :( : atidaręs kapotą pastebėjau, kad aušinimo skysčiu apibėgęs variklis (M40, 1,6i) ties termostatu - vandens pompa. Užvedus variklį, antifrizas ėmė sunktis dar smarkiau, susidarė vaizdas, kad aušinimo skystis sunkiasi pro termostato guminį sandariklį - žiedą. Tačiau, pastebėjau, kad skystis sunkiasi ir kitoje dantyto dirželio dangtelio pusėje, t.y. per dangtelį nuteka apačion :( .
Bet įdomiausia štai kas - kai tik variklis pradeda dirbti, nuvarva gerų 10 lašų antifrizo, o po to gedimo kaip nebūta :? - įkaitus varikliui, viskas nudžiūsta ir skystis nesisunkia...Jei variklis nors truputį šiltas, jokių problemų, kai tik visiškai atvėsta, pradeda sunktis antifrizas ir slėgis aušinimo sistemoje nebesilaiko, per naktį "dingsta" skysčio per dvi-tris ant radijatoriaus pažymėtas briaunas.
Pakeičiau termostato guminį žiedą (tiesa - hermetiko nedėjau), nepadėjo :( . Gal problema kitur. Apskritai, variklis neperkaitintas, aušinimo skystis keistas laiku, termostatas veikia puikiai. Patarkite, prašau, ką daryti. Iš anksto didelis dėkui.


StandartinėParašytas: 03 Kov 2005, 08:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
na sunku ką ir patarti, nes dar su tokia problema neteko susidurti. :cry:

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 04 Kov 2005, 01:35 
  
 
 
Nu cia nematau problemos. Uzversk stipriai tuos ziedus ant slangu (xamutus) ir nieks ten neturi begt.


StandartinėParašytas: 04 Kov 2005, 01:37 
  
 
 
O tasolas as irgi pastebejau kad an salto megsta begti jei kur kokie nesandarumai. An karsto nebega.


StandartinėParašytas: 04 Kov 2005, 09:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
tai negesink mataro :D juokauju
jei rimtai tai pamegink gal nuplaut gerai ta variklio vieta , ir megink ziureti, gal kur nors itrukes metalas ar kas..gal ne tik per sujungima ar tarpine varo


StandartinėParašytas: 04 Kov 2005, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Saulius2 rašė:
Sveiki,kolegos...


Patarkite, prašau, ką daryti. Iš anksto didelis dėkui.


buvo ir man. normaliai uzverzi visus slangu sujunmgimus, viskas normaliai uzsandarini, ir niekas nebega. matyt kazka dar praleidai. pereik per visa sistema ir patikrink

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 10 Kov 2005, 11:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.28
Amžius:
48
Pranešimai:
88
Miestas:
Vilnius
ačiū, vyrukai, uz patarimus. Situacija po siai dienai nepakito :( . Varikli, be abejo, nuolat stebiu. Nustaciau, kad ausinimo skystis sunkiasi ties termostatu. Tik neaisku, ar jis sunkiasi pro pati termostata, ar gali sunktis pro sandarinimo ziedeli, kuris yra tarp galvutes ir vandens pompos vamzdelio :? Gal kam is jusu taip buvo nutike? Gal tai varikliu M40 "liga"? O gal kur nors yra galvutes mikroitrukimas? Ar niekam taip nebuvo? Ir apskritai, kurioje vietoje dazniausiai truksta galvute, gal priekineje? Gal tuomet pradeda sunktis skystis, kai variklis atsala??? Patarkite. ačiū uz atsakymus.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2005, 13:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
kiek mano kuklios žinio siekia, tai kai galvutė trūksta, aušinimo skystį varo į cilindrus, o ne laukan. ir tai daro pastoviai, nepriklausomai nuo variklio temperatūros.

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 01 Bal 2005, 10:08 
  
 
 
kaistant varikliui metalas pleciasi - tarpelis sumazeja ir nebebega tau skystis saltam varikliui metalas susitraukia ir tarpeliui padidejus bega stai ir visa beda bandyk keisti tarpinike jei tingi ar gaila pinigu pilk i radiatoriu sandarintojo 10-20 lt. ir nebeleis as taip nusipirkau masina su kiauru radiatoriu 6 men atvazinejau ir tik tada pakeitus skysti suzinojau kad teks keist radijatoriu :) nes jis kiauras nesinorejo to s.. vel pilt i radiatoriu


StandartinėParašytas: 01 Bal 2005, 10:22 
  
 
 
Saulius2 yra sukures kita tema apie pakeitima. pati tarpine tik 15Lt kainuoja bet reikia nuimti galvute norint ja pakeisti :( . va kame esme.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery