Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 02:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Kov 2005, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Kiek teko isoriskai matyti, te yra sankabos diskeliai, nuo trinties jie sukimba geriau. Ir gaunasi LSD. Del reguliavimo, kiek zinau cia jau nieko nepadarysi. O su laiku, tai silpneja tas sukibimas. Vis tiek dyla tos sankabos. Ir dar, tokiam reduktoriui reikalingas specilus tepalukas.


StandartinėParašytas: 09 Kov 2005, 14:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
46
Pranešimai:
545
Miestas:
Mažeikiai
apie LSD rasho chia: http://auto.howstuffworks.com/differential8.htm


StandartinėParašytas: 09 Kov 2005, 14:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1692
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36
Skype:
p.pinigas
Pablo rašė:

vo tai dekui...prasviesejo bifki :)

_________________
Va taip va...


StandartinėParašytas: 09 Kov 2005, 16:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
Ir kas tau paaiskejo?
:))

Del to iverzimo, kaip raso BMW 25% ir t.t. tai nelabai aisku.
Nes yra labai daug parametru, kurie turi itakos "praslydimui": momentinis iverzimas, laikinas, pastovus, dalinis... kiek zinau zodziu, visus galima surasyti.

Kaip reguliuoti reduktorius yra isleista knyga "Quaif" ar kaip ten. Joje viskas surasyta ir protinga, ir nesuprantamai.

Zodziu, BMW blokiruote skaitosi minksta - gera. Labai tinkama naudoti asfalte ir ant zvyro. Neturi dideles itakos understearui ir pan. Kitais zodziais - nenustumia priekio, kaip nereikia.. :)) Bet jei gerai uzvanoti per gaza ir galiniai ratai sukine (pvz. slikai padangos), tada ..problemos buna.

Pvz. formules blokiruotes galima reguliuoti iki tokio lygio, kad pvz. stabdant begiais, kaip apkrova priesinga - blokuojasi reduktorius ir stabdymas vyksta abiems ratais - deje, pas BMW taip nesidaro :) NEtokia jau ji protinga.

Ir siaip, blokiruote yra JEGA!!!
As su 320is be padangu be probl. i kalniuka namo uzvaziuoju... be blokiruotes su 318is.. 8 is 10 :)


StandartinėParašytas: 09 Kov 2005, 16:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1692
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E36
Skype:
p.pinigas
didzhej rašė:
Ir kas tau paaiskejo?
:))
ogi veikimo principas truputi aiskenis pasidare. Kaip supratau is to piesinuko, tai kuo stripriau spaudzia ta spyruokle, tuo sunkiau praslysta ar nia?

_________________
Va taip va...


StandartinėParašytas: 09 Kov 2005, 17:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
46
Pranešimai:
545
Miestas:
Mažeikiai
ten apie keliu tipu LSD rasho, next page paspausk ;) spyruokle papraschiausia ten


StandartinėParašytas: 09 Kov 2005, 18:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
didzhej rašė:
Zodziu, BMW blokiruote skaitosi minksta - gera. Labai tinkama naudoti asfalte ir ant zvyro. Neturi dideles itakos understearui ir pan. Kitais zodziais - nenustumia priekio, kaip nereikia.. :))


Va va... Kazhkada seniai su kieta blokiruote su LADA Kaceriginei zhiema dave pabandyti... tai apachioje prie azhuolo tiesiai i apsaugine tvorele nuvazhiavau... suk vaira nesukes kaip tarktorius tiesiai... o duodi gaza vistiek tiesiai, ir ten variklis buvo 1.3...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 16 Kov 2005, 17:18 
  
 
 
As viena ausim girdejes, kad ne spyruokle, o ploksteles pas bmw...
Ale cia DJ pas mus diferencialu guru, galetu atvesti tauta i tiesos kelia


StandartinėParašytas: 16 Kov 2005, 17:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
50
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
ju tipu kokiu gal 5 arba daugiau... pas BMW plokshteles tepliukas kuris nuo trinties plechiasi ir uzhspaudzhia diferencialu darba... su spirkuoklem visa laika jis dirba...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 17 Kov 2005, 18:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
Taip, pas mus (BMW) blokiruotes is ploksteliu ir tik jomis daromas iverzimas. Jei butu spyruokle butu paprasciau galima reguliuoti iverzimus, bet reikia nepamirsti, kad visa tai yra medziagos- nors ir metalas, bet vistiek NELAIKO :)


StandartinėParašytas: 08 Bal 2005, 22:51 
  
 
 
Virgis rašė:
Ir dar, tokiam reduktoriui reikalingas specilus tepalukas.


na Virgi... o kox tas specialus tepaliukas, koky reikia pilt?
kas zinot?
o gal ten betkox transmisinis tinka?


StandartinėParašytas: 11 Bal 2005, 13:32 
  
 
 
na... meistrai... profesoriai... tai visgi kaip ten su tuo tepaliuku?


StandartinėParašytas: 11 Bal 2005, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
43
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
kazkada domejausi krastoj, tai y blokuota pila 75w140, y neblokuota 75w90. bet man keist nereikejo, tai daugeu nieko ir nezinau :)

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.


StandartinėParašytas: 11 Bal 2005, 21:55 
  
 
 
pastebejau jog visi labai dziaugiasi jog ju masinytes turi LSD, na mano taipogi:) tagi pasidalinkite patirtimi apie tapalo keitima. kaip daznai jy reikia kaisti?


StandartinėParašytas: 12 Bal 2005, 08:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.12.10
Amžius:
49
Pranešimai:
252
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 320 88'
Del tepalo: Krastoje tas tepalas 1L kainuoja apie 70 LTL. As i saviske ipyliau sintetinio tepalo ir dapyliau spec prisadkes, skirtos blokuotiems reduktoriams. Ta prisadke kainavo apie 40 LTL.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery