Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 20:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 852 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 57  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Lie 2016, 05:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
viena kart jis irasomas. neprikelsi jei susigadino. buna situaciju kai pabega dme/dde ir ews/cas sinchronizacija, bet tada starteris sukasi, cia kaip ir netoks variantas.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2016, 13:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.09
Pranešimai:
23
Automobiliai:
ex: E30 325i
Ar gali, dėl šio parametro ant inpa "rate Main-injection" šokinėjimo nuo 3 iki beveik 7, sukelti variklio netolygų darbą (pulsavimą), ir dar pastebėjau kad "rail pressure" šokinėja nuo 337 iki 348. Viskas ant laisvų apsukų.


Prikabinti failai:
14237703_1401745273172905_58586311331359953_n.jpg
14237703_1401745273172905_58586311331359953_n.jpg [ 117.24 KiB | Peržiūrėta 8527 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 07 Rgs 2016, 19:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Tai taip ir yra, tik tu atvirkščiai parašei.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2016, 20:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.09
Pranešimai:
23
Automobiliai:
ex: E30 325i
aukšto slėgio daviklis ant siurblio kaltas?


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2016, 21:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
purkštukai panašiau


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2016, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Ner jokio daviklio ant siurblio, tik voztuvas.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2016, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.09
Pranešimai:
23
Automobiliai:
ex: E30 325i
bebr rašė:
Ner jokio daviklio ant siurblio, tik voztuvas.

ne taip parašiau.


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2016, 22:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.09
Pranešimai:
23
Automobiliai:
ex: E30 325i
purkštukai visi tikrinti ant stendo, per inpa korekcijos neperlipa +-1, ką dar žiūrėti?


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2016, 07:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.31
Pranešimai:
1269
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525D M57 '02
kompresija


StandartinėParašytas: 28 Rgs 2016, 22:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.05.06
Amžius:
32
Pranešimai:
25
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d 142kw
Sveiki,
vakar sugalvojau pakoduoti keleta sviesu funkciju su NCS ir tuo paciu su INPA prachekinau klaidas. Tai uztikau tokia klaida 4704 pre-supply pressure monitoring. Istryniau klaida, lengvai pavazinejau, klaidos neatsirado. Tada nuvaziavau atokiau ir praspaudziau "tapke" iki dugno, kad apsukos sukiltu iki ~4k ar daugiau. Tada ismete sita klaida vel. Dar nufotkinau gyvus parametrus ant laisvu. Nelabai suprantu tuos rodmenis, bet slegis normalus lyg ir magistraliniam siurbliuke ar nelabai? Ir beja, kas susidure su situo reikalu, kas vyksta del sitos klaidos? Trauka sumazeja ant aukstu apsuku?


Prikabinti failai:
pressure 2.jpg
pressure 2.jpg [ 118.62 KiB | Peržiūrėta 8318 kartus(ų) ]
f2.jpg
f2.jpg [ 117.33 KiB | Peržiūrėta 8318 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 01 Spa 2016, 11:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Pagal ideja tai ta klaida turetu mest del per mazo magistralinio slegio (tas pat ir del per didelio), gal slegio daviklis ant kuro filtro "grybauja" i pliusa, susikeisk davikliu pas ka tos klaidos nemeta arba atjung nuo jo laida ir pralek (avariniu rezimu turetu defaultini slegi rodyti-mes kita klaida), neaisku koks tas magistralinis, originaliame stovi redukcinis voztuvas, kuris numeta per dideli slegi
P.S. restoravau ant dienu savo magistralini, tai ant laisvu laiko 3.97bar, o turbai puciant 2.485bar magistralinio slegis nukrenta iki 3.77-3.70bar.....


StandartinėParašytas: 01 Spa 2016, 15:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Apacioj buna parašyta dėl ko klaida

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 01 Spa 2016, 18:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Tai ir raso apie slegio davikli.....
Prikabintas failas:
4704.jpg
4704.jpg [ 58.63 KiB | Peržiūrėta 8565 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 03 Spa 2016, 15:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2015.05.06
Amžius:
32
Pranešimai:
25
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d 142kw
Supratau, bandysiu pradzioj filtra kuro pasikeisti, nes senokai keistas, tada ziuresiu situacija. Pradzioj jauciu tada reikes bandyt kaip sakot gaut davikli is ko nors veikianti ir pasikeist.
ačiū uz info chebryte :) dar po to kai bus proga pasiziuresiu gyvus parametrus su INPA, koks slegis magistralinio bus kai vaziuojant iki ~4k apsuku.


StandartinėParašytas: 09 Spa 2016, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.24
Pranešimai:
215
Sveiki.Turiu tokia problemele :) 530d 142kw saltas vedasi labai lengvai,starteris keli kart pasuka..isilus iki darbines temperaturos,tenka jau ilgiau pasukti(starteris suka apie 8-9 kartus,t.y pora sekundziu) Diagnostika meta klaida rail preasure control at start :) Kame cia bus beda,ka keisti ir kur ieskoti problemos...?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 852 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 57  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery