Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 07:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E53 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo kodą laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 283 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Bal 2016, 12:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.12
Amžius:
41
Pranešimai:
150
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 160kw 3D '04
Pucenas rašė:

Manau, kad rasi kazka uz tokia suma +- apie 6 manau galima senuka nupirkti padoru. Sekmes besirenkant. Gera automobili.


Pas tave čia plėvelė? Labai lux spalva


StandartinėParašytas: 22 Bal 2016, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.12
Pranešimai:
216
Automobiliai:
E53
ToTi_ rašė:

Pas tave čia plėvelė? Labai lux spalva


jo plevele.


StandartinėParašytas: 25 Bal 2016, 08:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.12
Amžius:
41
Pranešimai:
150
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 160kw 3D '04
Pucenas rašė:

jo plevele.


nepasakysi kiek tau kainavo šis visas malonumas su medžiagomis ir darbais?


StandartinėParašytas: 25 Bal 2016, 18:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.11.12
Pranešimai:
216
Automobiliai:
E53
ToTi_ rašė:

nepasakysi kiek tau kainavo šis visas malonumas su medžiagomis ir darbais?


4400lt


StandartinėParašytas: 07 Geg 2016, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.27
Amžius:
46
Pranešimai:
85
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E31 4.0Ci
F31 2.0d
Simon rašė:

Aišku, gerokai pavėlavau su atsakymu, o bet tačiau. Sportinė pakaba nuo standartinės bent jau man labai niekuo nesiskiria - iksas yra ganėtinai kieta ir šokčiojanti mašina. Su sportine pakaba ji mažiau svyruoja posūkiuose bei manevruojant ir truputį geriau laiko kelią. Tam, kad kelyje stovėtų puikiai, reikalingas pakabos sužeminimas, sureguliavimas ir platūs ratlankiai su žemo profilio padangomis. Štai tada ji ant kelio stovi be priekaištų (jeigu padangos geros). Jeigu pakaba nežeminta, automobilis posūkiuose šiek tiek svyruoja ir sukuria nestabilumo įspūdį. Aišku, tai nėra taip blogai kaip VW Touareg arba Jeep Grand Cherokee - ten kur kas blogiau.

Bet kokiu atveju, pasikartojant, iksas tikrai yra kietas kaip taburetė (ypač sėdint gale), skirtas pagrinde maltis mieste ir netolimu atstumu aplink, ilgose kelionėse jis komforto nesuteikia - kadangi yra aukštas, greičiau važiuojant aplink švilpia vėjas, garso izoliacija nepakankama ir išorės triukšmas ilgainiui įgrįsta, vairą reikia laikyti įsikabinus, nes dėl plačių ratų dažnai svaido po provėžas. Malonumą teikia face-lift agresyvi išvaizda, vairavimo sportiškumas, didelis pagreitis (4.4 benzinas arba čipuotas 3.0 dyzelis), ganėtinai suvokiamos kuro sąnaudos (mieste 3.0 čipuotas dyzelis ima 11-13 litrų netaupant), važiavimas mieste žiemą. Tik reikia prisiminti, kad bėgėjasi iksai labai gerai, o dėl nemažo svorio žiemą stoja ne taip gerai, kaip startuoja. Automobilis tikrai saugus, sėdėsena aukšta, neilgose kelionėse smagu ir patogu.

Jaunimas su tokiu gali vaidinti gangsterius prieš tiolkas, draugus ir kaimynus. Iki pirmo rimto remonto. Tuomet pritrūkus pinigų, teks parduoti ir pirkti kokį passatą. Tai jei ruošiatės pirkti iksą FL už paskutinius pinigus, kurie sudaro 5000-9000 Eur, tai jums tokios mašinos tikrai nereikia, nes užsiknisit parduot, kai reikės VISKĄ remontuoti. O viską remontuoti už tokią kainą pirktuose iksuose tikrai reikės.

Perkant BŪTINA ATLIKTI IŠSAMŲ PATIKRINIMĄ. Ilgai ieškojau būtent FL modelio, tuo metu sutikau krūvą visokio plauko "pedantų-savininkų-perekupų". Parduodami dažniausiai lavonai surūdijusiom apačiom ir važiuoklės elementais, dažnas turi problemų su nepasidarančiu suvedimu, suveltom pakabom ir važiuoklėm. Užmušti pusašiai, razdatkės, reduktoriai, automatai, sulaužyti salonai, barškantys, varvantys ir vandenį leidžiantys panoraminiai liukai bei galiniai dangčiai (kurie dar ir klaikiai barška), paskandinti ir neveikiantys radio blokai bagažinėje, mirę dvd skaitytuvai ir cd changer'iai, pulsuojantys ir drebantys motorai. Variklių, automatų, razdatkių pilnas remontas (keitimas) kainuos tiek pat, kiek automobilis, todėl rinktis reikia atidžiai.

Visų perekupų pasakos "čia mielačius, remontas 100 litų" baigiasi, kai padarai normalią kompiuterinę diagnostiką.
Tada prasideda "ko tu nori iš senos mašinos".

Svarbiausia žiūrėti, kad būtų geri varikliai, turbinos, automatai, razdatkės, pusašiai, pasidarytų suvedimas.

Tikriausiai daug ką nuliūdinsiu, bet praktika rodo, kad padoraus stovio iksų kainos prasideda nuo 10000 Eur. Ir tai su jais dar būtų ką veikti.
Be to, už tuos pinigus jūs negaunate liukso klasės limuzino. Ikso durys užsidarinėja kaip skarbonkės. Tai tik naglesnis ir aukštesnis E39.

Tuomet automobilį galima pirkti ir su laiku susitvarkyti pilnai, nes neišvengiamai bus ir daugiau visokių niuansų, smulkmenų, norint tvarkos turbūt reikės restauruoti salono plastikus, koreguoti išorę, gali būti bėdų su webastom, media blokais (labai dažna bėda), salono barškesiais. Viskas koreguojama, bet reikalauja laiko, noro ir investicijų. Remontas ikso kainuoja ne taip ir pigiai, atsižvelgiant į amžių.

Be didelės baimės galima žiūrėti automobilius, kainuojančius 12000-13000 Eur. Tie dažnai būna tikrai prižiūrėti ir nereikalauja didelių investicijų.

Apskritai, naudoto BMW pirkimas ir eksploatavimas yra gyvenimo būdas, kuris neleidžia apkerpėti, nuolat įlieja šviežio kraujo į venas, pateikia įvairių staigmenų, ugdo kantrybę ir skatina sėkmingą karjerą (nes dažnai prašo plačiai atverti piniginę).

Todėl jei tavo gyvenimas nuobodus, neturi iššūkių darbe ir asmeniniame gyvenime, turi nemažai laisvo laiko ir mėgsti rasti draugų autoservisuose - naudotas BMW yra tavo geriausias pasirinkimas :D



Desimt balu uz aprasyma! Pats dazniausiai klausinejantiems/galvojantiems apie BMW (bet kokio) isigijima kolegoms kartoju viena rusiska fraze "ne nuzna tebe takaja mashina, poverj ty mne", nes visu ju norai susiveda i automobilio pirkima uz 25% mazesne kaina, nei mobile.de vidurki ir papildomom investicijom planuojama skirti 5% pirkimo vertes arba nieko (legendine "sedi ir vaziuoji" formuluote).
O kai isgirsta, kad as automobili kazkada pirkau uz daug didesne, nei rinkos vidurkis suma, i ji per keleta metu imurkdziau dar 1/2 vertes ir vis tiek, bunant savikritisku, yra prie ko prikibti, tai tiesiog nesupranta. Bet atsisako minties pirkti BMW, kas mane bent jau pradziugina :)

PS Kazkada, kai dar buvo litai, buvau suformulaves tokia taisykle - jei remonto suma yra trizenkle, tai tiesiog uzsimerki ir susimoki, nes dazniausiai remontai yra vertjnami keturzenklem sumom ;)


NB Jei jau i tema, zmones, mielieji, uz 6, 7 ir 8 kilobaitus jus isigysite daug problemu savo galvai. Ir kisenei. Jei uz daugiau, dar turite sansu, bet ir tuomet reik rimto patikrinimo. Niekas geru automobiliu neparduoda. Never.

_________________
E53 3.0i
E31 4.0Ci


StandartinėParašytas: 08 Geg 2016, 12:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
visada gali pasiimt vokiecio nuvarginta modeli,svarbu variklis ,deze butu geri, ir normaliai i ji suinvestavus pasidaryt tvarkinga automobili,kaip bebuvo Lietuvoj remontas zymiai pigesnis nei ten is kur jie atkeliauja :)
Bet kaip ir sakei,reikia suvokt ,kad automobilis pareikalaus bent jau 30% nuo sumoketos sumos :)


StandartinėParašytas: 07 Bir 2016, 19:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.08.28
Amžius:
36
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46
sveiki,i ka reiktu atkreipti demesi perkant e53 dyzeli? ir ar ejo dyzeliai su mechanine greiciu deze?


StandartinėParašytas: 07 Bir 2016, 21:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Mantase36 rašė:
sveiki,i ka reiktu atkreipti demesi perkant e53 dyzeli? ir ar ejo dyzeliai su mechanine greiciu deze?

ejo su mechanine deze, atkrepti demesi reikia i VISKA, ten viskam bus atejes laikas


StandartinėParašytas: 08 Bir 2016, 00:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
Mantase36 rašė:
sveiki,i ka reiktu atkreipti demesi perkant e53 dyzeli? ir ar ejo dyzeliai su mechanine greiciu deze?

varikliai tikrai pyp,o i visa kita kreipk demesi , razdatke,pavaru deze,turbina,purkstukus,galines pakabos pagalves ir dar daug daug visko,jei pirksi nuo tralo tik parvaryta is uzsienio,tai pasiruosk kad teks visko daug keist,siulyciau pasiieskot is pazystamu,kurie jau bus daug maz pakeite dali detaliu ;)


StandartinėParašytas: 08 Bir 2016, 06:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.08.28
Amžius:
36
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46
kiek domejausi tai pre-fl turi bedu su automatais,tai gal geriau tada mechanine ieskot?o kuom blogi tie varikliai?


StandartinėParašytas: 08 Bir 2016, 08:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Neieskok mechanikos.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 08 Bir 2016, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.06.15
Pranešimai:
74
Automobiliai:
BMW X5 E53 3.0d M 135kW
O kas su mechanika negerai? :?:


StandartinėParašytas: 08 Bir 2016, 12:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.08.28
Amžius:
36
Pranešimai:
107
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46
Nu rimtai,kodel ne?


StandartinėParašytas: 08 Bir 2016, 12:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Nu jei tau patinka drocint ta rankena ant tokio tanko tai pirmin, jei nori sutaupyti ant galimu islaidu geriau pirk koki E46. Speju siaip greiciau sankabas keisi nei auomta, bet ir ana galima tiek sutvarkyt tiek pakeisti, bet jei patinka mechanke gali ieskot aisku.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 08 Bir 2016, 12:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Nu jei tau patinka drocint ta rankena ant tokio tanko tai pirmin, jei nori sutaupyti ant galimu islaidu geriau pirk koki E46. Speju siaip greiciau sankabas keisi nei auomta, bet ir ana galima tiek sutvarkyt tiek pakeisti, bet jei patinka mechanke gali ieskot aisku.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 283 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery