Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 02:36

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 144  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Spa 2015, 16:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Justys rašė:
Sveiki,

gal kas žinot kiek Krastoj kainuos atnaujinti automatinės dėžės softą? Ar dar kas Vilniui tuo užsiima?


Uzsiima ne tik krasta, bet.. jei servisas rimtas, sita procedura pradedama nuo tepalu ir karterio keitimo, tada naujinamas soft'as..
bent jau mane taip informavo..soft'o nenaujina, kol nepakeiciu tepalu.

p.s. jauciu smugi pries sustojant (na taip jau vazineju visus metus, smugis nesikeicia, bet aisku sie tiek erzina).. taip ar taip, reikes atlikti sita procedura, tik vis dar galvoju, ar ne geriau iskart ieskoti kito valdymo bloko arba remontuoti esama..


StandartinėParašytas: 08 Spa 2015, 10:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.27
Amžius:
39
Pranešimai:
33
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E36 325i
ex E60 530d
F07 530d
MYCIUS rašė:

Uzsiima ne tik krasta, bet.. jei servisas rimtas, sita procedura pradedama nuo tepalu ir karterio keitimo, tada naujinamas soft'as..
bent jau mane taip informavo..soft'o nenaujina, kol nepakeiciu tepalu.

p.s. jauciu smugi pries sustojant (na taip jau vazineju visus metus, smugis nesikeicia, bet aisku sie tiek erzina).. taip ar taip, reikes atlikti sita procedura, tik vis dar galvoju, ar ne geriau iskart ieskoti kito valdymo bloko arba remontuoti esama..


Pas mane kiek kitokia situacija. Po bloko keitimo atsirado smūgis prieš sustojant. To anksčiau nebuvo. Dingo viena problema atsirado šita. Krasta pasiūlė su naujinimais nerizikuoti, nes gali numirti kiti blokai. Auto 2003m

Bandysim keiti dar viena kompą ir žiūrėti kas bus.

Tepalai remonto metu nebuvo keisti.


StandartinėParašytas: 08 Spa 2015, 14:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Justys rašė:

Pas mane kiek kitokia situacija. Po bloko keitimo atsirado smūgis prieš sustojant. To anksčiau nebuvo. Dingo viena problema atsirado šita. Krasta pasiūlė su naujinimais nerizikuoti, nes gali numirti kiti blokai. Auto 2003m

Bandysim keiti dar viena kompą ir žiūrėti kas bus.

Tepalai remonto metu nebuvo keisti.

mechaninis gedimas/isdilimas, programiskai, aisku, geriau yra tureti naujausia versija, bet ji tavo bedos neispres, geriausia surasti tikrai nusimananti zmogu, kuris zinotu, kurioj vietoj beda ir ja pasalintu, siais laikais yra daug patobulintu nuo orginalo detaliu dezems, kurios sprendzia tokias problemas


StandartinėParašytas: 08 Spa 2015, 16:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.10.27
Amžius:
39
Pranešimai:
33
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E36 325i
ex E60 530d
F07 530d
siomka rašė:
mechaninis gedimas/isdilimas, programiskai, aisku, geriau yra tureti naujausia versija, bet ji tavo bedos neispres, geriausia surasti tikrai nusimananti zmogu, kuris zinotu, kurioj vietoj beda ir ja pasalintu, siais laikais yra daug patobulintu nuo orginalo detaliu dezems, kurios sprendzia tokias problemas



pagalvojau, kad galbūt nebuvau visai tikslus. Smūgio tokio kaip ir nėra. Beveik sustojus mašiną pastumia į priekį. Ant sport/manual to nera.


StandartinėParašytas: 23 Spa 2015, 09:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
sutvarkiau vieną problemą BMW E60 (gresyviau paspaudus akseleratorių persijungiant į žemesnį bėgį pasijaučia smūgis ir iškart išmeta klaidą "transmission fault" ) - buvo kalti greičių dėžės diskai, pakeitė, problema išnyko,
bet dabar atsirado kita,
įjungus R pavarą timpteli - sutampo atgal, jeigu kelis kartus perjungi stovint tas tampymas nebesijaučia,
tas pats ir su D , kartais šiek tiek "pašoka" į priekį.
Kur čia dabar problemos gali būti? gal pūslė jau į pabaigą?


StandartinėParašytas: 23 Spa 2015, 20:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
jei ne paslaptis kiek kainavo keitimas tu disku greiciu dezes? :)


StandartinėParašytas: 24 Spa 2015, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.14
Amžius:
41
Pranešimai:
532
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525dA'02
Ex E39 530dA'01
Ex E46 330d'01
diskai, įvorės, darbas, tepalas 400e.
Esmė tame , kad dabar įjungus R bėgį galas šiek tiek pasikelia, nenuspaudus kietai stabdžio timpteli atgal.


Paskutinį kartą redagavo August 26 Spa 2015, 09:31. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 25 Spa 2015, 23:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Na man visada įjungus R galas pasikelia. Tas pats buvo tiek prieš tiek po pūslės restauracijos.


StandartinėParašytas: 01 Lap 2015, 11:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.06.16
Pranešimai:
34
Automobiliai:
530 E60
Sveiki, bmw e60 xd verka keisti rasdatkes tepala, jokiu problemu nejauciu, tiesiog pamastymai tokie ar verta be reikalo keisti?


StandartinėParašytas: 01 Lap 2015, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.11
Pranešimai:
811
Automobiliai:
E60 530d 03'
Erke rašė:
Sveiki, bmw e60 xd verka keisti rasdatkes tepala, jokiu problemu nejauciu, tiesiog pamastymai tokie ar verta be reikalo keisti?

o kai variklio tepalo keitimo intervala pravaziuoju ir variklis graziai dirba tai irgi nekeiti tepalu?


StandartinėParašytas: 01 Lap 2015, 18:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.06.16
Pranešimai:
34
Automobiliai:
530 E60
Seip ir greiciu dezes tepalus sako istikruju be reikalo nereikia keisti, nes is patirties su tuo susduriau, cls turejau pakeiciau tepalus, durniuot deze pradejo, BMW ir pakeiciau tepalus to pasekoje iskarto pradejo nebegraziai begius junginet pradejo, ko pasekoje deze perinkt reikejo, tad tikrai kila klausimas ar verta rasdatkes ji keisti


StandartinėParašytas: 01 Lap 2015, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.14
Pranešimai:
51
bent jau man diagnostikoje pasakė, kad jau laikas keisti paskirstymo dėžutės tepalus.
tą patį vėliau ir "Daivantoje" pasakė, kai kompą pasijungė.
tai, kiek suprantu, poreikis keisti/nekeisti turėtų matytis programiškai.


StandartinėParašytas: 01 Lap 2015, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
54
Pranešimai:
2053
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
minijas rašė:
o kai variklio tepalo keitimo intervala pravaziuoju ir variklis graziai dirba tai irgi nekeiti tepalu?

=D>
Ką ir bepridursi - originaliai atsakytą, bet taikliai.
P.s. parodykit man tepalus, kurių nereik keisti ir jie tarnaus ALL TIME

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 01 Lap 2015, 23:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
nekeiciama mechanine deze, reduktorius yra mazgu kur geriau nelysti jei prasisunkimu ar kitu gedimu nera. Cia labai daug nuomoniu tuo klausimu ir diskusija begaline yra. As pats asmeniskai mokiausi mechanikos inzinerija ir kiek teko is vgtu destytoju vadinamu profesioriu kalbeti projektuojant darbus apie krumpliaratines pavaras jog juose tepalo geriau nekeisti ir nerekomenduoja, nes tepalas susimaiso su dilanciomis metalo dalelemis palieka atitinkamas klampumas ir reikiamas tepimas. Pakeitus tepala dantraciai netenka tokio tepima viskas isbega is kontaktuojamu daliu, prasideda uzimai ir kitos bedos. Aisku kas remontais uzsiima, kad cia tas pats kaip, kad varikli nekeisti tepalo, bet sie agregatai ne vidaus degimo varikliai visai kiti procesai vyksta. Kiekvieno reikialas keisti nekeisti. Kas liecia automatine deze tai manau butina keisti prailginant jos amziu, nes ten dyliancios dalys ne tik krumpliaraciai nors ir nevyksta tokie procesai kaip variklyje kalbant apie suodzius ir tt kas pakliuna i tepalus.


StandartinėParašytas: 05 Lap 2015, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Butina keisti, jei rida iki 100 000 km. Jei daugiau ir nera jokiu pasaliniu garsu ar smugiu ( daznu atveju keitima snepadeda ) tai geriau jau nekisti nagu, daznu atveju problemu zmogus prisidaro tik daugiau.
_minde_ rašė:
nekeiciama mechanine deze, reduktorius yra mazgu kur geriau nelysti jei prasisunkimu ar kitu gedimu nera. Cia labai daug nuomoniu tuo klausimu ir diskusija begaline yra. As pats asmeniskai mokiausi mechanikos inzinerija ir kiek teko is vgtu destytoju vadinamu profesioriu kalbeti projektuojant darbus apie krumpliaratines pavaras jog juose tepalo geriau nekeisti ir nerekomenduoja, nes tepalas susimaiso su dilanciomis metalo dalelemis palieka atitinkamas klampumas ir reikiamas tepimas. Pakeitus tepala dantraciai netenka tokio tepima viskas isbega is kontaktuojamu daliu, prasideda uzimai ir kitos bedos. Aisku kas remontais uzsiima, kad cia tas pats kaip, kad varikli nekeisti tepalo, bet sie agregatai ne vidaus degimo varikliai visai kiti procesai vyksta. Kiekvieno reikialas keisti nekeisti. Kas liecia automatine deze tai manau butina keisti prailginant jos amziu, nes ten dyliancios dalys ne tik krumpliaraciai nors ir nevyksta tokie procesai kaip variklyje kalbant apie suodzius ir tt kas pakliuna i tepalus.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2153 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 144  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery