Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 08:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 201 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2015, 10:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
dar šiek tiek papildysiu:
jei variklis tvarkingas, tepalu nedegina/per riebokslius neleidzia, geriau butu naudoti skystesni tepala - lengviau varikliui dirbti saltam, mazesnes kuro sanaudos.

p.s. i savo buvau supyles ELF'a 5w30 LL04, o dabar 0w40 BMW alyva LL01.


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2015, 23:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.14
Pranešimai:
51
tiek latviai (Rygos "Wess Select"), tiek lietuviai (Kauno "Krasta") sako, kad jei pilsi 0w40, tai tikėkis tepalų mažėjimo ("ryjimo"), o 5w30 - važiuosi nuo keitimo iki keitimo. abiem atvejais kalba apie LL, jie neišskyrė LL01 ar LL04

bent jau mano mašinoms tas pasitvirtino. tiek E91 320d, tiek E61 530xd. abiejų varikliai tvarkingi, jokie DPF ar katalizatoriai neišpjauti.
5w30 atvažinėdavau nuo keitimo iki keitimo, o 0w40 pradėdavo mažėti po 14-18.000 km (priklausomai nuo "padraskymo") - tai būdavo geras indikatorius, kad jau laikas keisti tepalus, o ne dapilti ir laukti, kol kompas pasiūlys.

prieš gerą mėnesį nuvariau į Kauno "Krasta" keisti tepalų, tai pakeitė į 0w30 - su tokiais dar nesu važinėjęs.
ir nors, tipo, akcija, bet gavosi ženkliai brangiau, nei 0w40 (prieš tai buvę akcijiniai tepalai).


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2015, 11:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.05
Amžius:
38
Pranešimai:
513
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
E39, 530d 99m
e60 530d 08m LCI
mano nuomone tapalus geriausia keisti ne reciau nei kas 15tukst jei nori ilgiau vazineti su masina. 25-30tukst man tokie intervalai nepatinka dar kai lietuvos kuras nera is kokybiskiausiu.


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2015, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.28
Pranešimai:
21
VK_KNS rašė:
tiek latviai (Rygos "Wess Select"), tiek lietuviai (Kauno "Krasta") sako, kad jei pilsi 0w40, tai tikėkis tepalų mažėjimo ("ryjimo"), o 5w30 - važiuosi nuo keitimo iki keitimo. abiem atvejais kalba apie LL, jie neišskyrė LL01 ar LL04

bent jau mano mašinoms tas pasitvirtino. tiek E91 320d, tiek E61 530xd. abiejų varikliai tvarkingi, jokie DPF ar katalizatoriai neišpjauti.
5w30 atvažinėdavau nuo keitimo iki keitimo, o 0w40 pradėdavo mažėti po 14-18.000 km (priklausomai nuo "padraskymo") - tai būdavo geras indikatorius, kad jau laikas keisti tepalus, o ne dapilti ir laukti, kol kompas pasiūlys.

prieš gerą mėnesį nuvariau į Kauno "Krasta" keisti tepalų, tai pakeitė į 0w30 - su tokiais dar nesu važinėjęs.
ir nors, tipo, akcija, bet gavosi ženkliai brangiau, nei 0w40 (prieš tai buvę akcijiniai tepalai).


Visiškai sutinku, pyliau BMW 0w40 teko pastoviai dapilinėti, pasikeičiau i 5w30 jokių problemų.


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2015, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.06
Pranešimai:
37
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E60 535D
Stipa rašė:
Ir ką dabar pilt? :D Nes kažkas čia forume minėjo jog ir pačios Krastos tepalai ne originalas :D Kaiptik metai suėjo, man jau reikia keistis alyvą.


https://youtu.be/BzwTlJkOfKY?t=6m6s
paziurekit kas netingit video... testuoja castrol, mobil, bmw tepalus.. iiiirrr lietuvoj gal nelabai girdėtą variantą... Gal kam teko išbandyti?? Nes pats pilu LiquiMoly LL04


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2015, 01:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Užsisakiau MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30 tikiuos tik viena, kad nebus blogiau. Stebuklų tikėtis neverta, tai tik alyva.


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2015, 08:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
35
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
Aš motul supyliau 5W40. Tai BMW LL04 5W30 šiek tiek pavalgydavo, šitų nevalgo nei lašo.

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2015, 08:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Vytautas88 rašė:
Aš motul supyliau 5W40. Tai BMW LL04 5W30 šiek tiek pavalgydavo, šitų nevalgo nei lašo.

tai logiska, nes 5w40 yra tirstesnis prie darbines temperaturos, uztat jo maziau prasiskverbia i degimo kamera/turbina.

man labai keista, kodel teigiama, kad 0w40 deginama labiau, nei 5w30 , nes pirmasis irgi yra tirstesnis prie darbines temperaturos, ir tik siek tiek skystesnis esant saltam varikliui..taip iseina didziausias kiekis tepalo sudega esant saltam varikliui (arba didzioji dalis km prasukama, esant nesusilusiam varikliui).

p.s. naudojau 5w30 elf'a LL04 - praktiskai nedegino, nedapyliau per 15k km, dabar bmw alyva 0w40 LL01, dar negaliu daryti isvados, nes pravaziuota 10k km, bus matyt pries keiciant, bet panasu, jog irgi nemazeja. Sekantis bandymas (ziemai) bus kazkas is 0w30 kategorijos (gamintojo dar nenusprendes), matysim, kokie rezultatai :)


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2015, 11:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
Man va castroli 5w30 degindavo kaip pamises apie 1l ant 10k km pakeitus i motorex'a ir bardahl problemos dingo.. Aisku cia bala zino kiek tas castrolis orginalas, nes turbut neimanoma jo orginalo nusipirkt bet va su kitom fyrmom nesiskundziu..


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2015, 12:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Pas mane dabar dar Castrolis 5w30, tai per pirmą pusmetį po keitimo teko dapilti porą kartų, nes buvo jau žemiau normos. Antram pusmetyje dar nedapylinėjau, tiesa ir nežiūrėjau tiek ten to tepalo beliko, gal jau vakumas ten bėra :D Gal šaltesniu metų laiku daugiau suryja to tepalo?


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2015, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.24
Amžius:
41
Pranešimai:
571
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
X-5 4.4 i (marciose)
JUKE 1.5 dci (marciose)
E61 525d 04
chrysler grand voyager 2.8 CRD 07
Vytautas88 rašė:
Aš motul supyliau 5W40. Tai BMW LL04 5W30 šiek tiek pavalgydavo, šitų nevalgo nei lašo.

ir as motuli 5-30 pilu ir nematau vargo, motulis uz casrtroli mobola ar sela geresnis


StandartinėParašytas: 02 Spa 2015, 17:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Sorry uz gal ir kvailoka klausima, bet man jis iskilo... Ar kinta tepalu savybes i neigiama puse per ilga laika juos sandeliuojant? Paprasciausiai siandien gavau tepalus Motul Specific LL-04 5W40, o ant bakeliu pagaminimo datos 26.09.13, kazkaip nelabai man sis faktas pasirode.


StandartinėParašytas: 02 Spa 2015, 18:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
BMWprekeivis rašė:
Sorry uz gal ir kvailoka klausima, bet man jis iskilo... Ar kinta tepalu savybes i neigiama puse per ilga laika juos sandeliuojant? Paprasciausiai siandien gavau tepalus Motul Specific LL-04 5W40, o ant bakeliu pagaminimo datos 26.09.13, kazkaip nelabai man sis faktas pasirode.

Grietinei ir pienui puse metu galiojimas, aliejui apie 2m, o cia del tepalo pergyveni, jei uzdarytas ir buvo atitinkamai sandeliuojamas, kas jam gali nutikti (motore temperaturos tai ne 20 ar 40 laipsniu)..., juo labiau sintetika.


StandartinėParašytas: 02 Spa 2015, 18:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
BMWprekeivis rašė:
Sorry uz gal ir kvailoka klausima, bet man jis iskilo... Ar kinta tepalu savybes i neigiama puse per ilga laika juos sandeliuojant? Paprasciausiai siandien gavau tepalus Motul Specific LL-04 5W40, o ant bakeliu pagaminimo datos 26.09.13, kazkaip nelabai man sis faktas pasirode.


Kiek pamenu, penki metai tepalui yra terminas, bet ir vėliau nuo to nieko blogo neatsitinka manau

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 02 Spa 2015, 21:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Amžius:
45
Pranešimai:
291
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
X5 E70 3.0d 07'
Evka' rašė:

Kiek pamenu, penki metai tepalui yra terminas, bet ir vėliau nuo to nieko blogo neatsitinka manau


Taip, ta pati atrase ir pardavejas, 5 metai tepalui garantinis / sandeliavimo laikotarpis. Ka gi pilsime i motora ir bandysime Motul po daugelio metu Castrol naudojimo :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 201 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery