Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 17:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 710 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 48  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Bal 2015, 16:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
vakar buvau rades uz 13e 50gr :D spjoviau i ji ir nepirkau.. Pries metus laiko buvau pirkes is firanto 1z fyrmos 200(gal 250gr) ir mokejau 80lt.. O cia uz 50gr uzsiprase 13e.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2015, 16:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.03
Pranešimai:
106
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528i
O gal kas isbande is ebay tuos po keleta euru kur tekainuoja?


StandartinėParašytas: 03 Bal 2015, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
Taip atrodo galutinis variantas poliravimo :)
Paveikslėlis

O cia problemos.. daug maz visas stogas toks, plius kebulas.. Gal patarimo kokiu? (akmenuku idauzos)
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 04 Bal 2015, 07:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
Nieko jiems nepadarysi.
Iš kur ant stogo akmenys? :)

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 04 Bal 2015, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
Evka' rašė:
Nieko jiems nepadarysi.
Iš kur ant stogo akmenys? :)

Kai tu tiek pravaziuosi, kiek mes pravarom dar ne ten ju atsiras :D Ant sparno vakar uztaisiau jas, su laku.. po to pasveiti, bet sugaisau gal gera valanda vien su sparnu.. Tai nafik.


StandartinėParašytas: 04 Bal 2015, 14:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
Tai gerą laką turi, jei tiek greit kietėja. Aš paauginu, tada po paros tik skutu.

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 04 Bal 2015, 18:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
Nu itariu neblogas, kai keli gr kainuoja 30lt.. cia is firanto pirkau tu one touch ar kaip ten jie :D


StandartinėParašytas: 07 Bal 2015, 10:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.07
Amžius:
32
Pranešimai:
630
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E87 118d 04'
C4 05'
A8 D2 00'
W220 S430 98'
E46 320d 04'
Marea 98'
Colt 96'
E38 730d 00'
E46 320Ci 02'
V40 1.9D 01'
W210 E240 98'
E38 730 95'
Taip ir maniau, jog LHR21 perdaug didelis :).

Kodel neperki LHR15 backing plate? Turesi ta pati throwa bet mazesni pada. :)

Ka su bamperiais darai? Nes su ta karve nepatogu!

Ar daznai stoja masinele :)??


StandartinėParašytas: 07 Bal 2015, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
Umburgis rašė:
Taip ir maniau, jog LHR21 perdaug didelis :).

Kodel neperki LHR15 backing plate? Turesi ta pati throwa bet mazesni pada. :)

Ka su bamperiais darai? Nes su ta karve nepatogu!

Ar daznai stoja masinele :)??


Kam pirkt, kai i metus nusipoliruoju 1 karta :D

Su mk5 golfo bamperiais tai gerai buvo buvo, o bmw dar nepoliravau bamperiu, perdazyti.. Masinele tai gali drozt nors ir 2h be perstojo, jai niekas..


StandartinėParašytas: 10 Bal 2015, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.07
Amžius:
32
Pranešimai:
630
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E87 118d 04'
C4 05'
A8 D2 00'
W220 S430 98'
E46 320d 04'
Marea 98'
Colt 96'
E38 730d 00'
E46 320Ci 02'
V40 1.9D 01'
W210 E240 98'
E38 730 95'
BigMan rašė:

Kam pirkt, kai i metus nusipoliruoju 1 karta :D

Su mk5 golfo bamperiais tai gerai buvo buvo, o bmw dar nepoliravau bamperiu, perdazyti.. Masinele tai gali drozt nors ir 2h be perstojo, jai niekas..

Sujuokinai :)))).. As po 12h pradirbu apart to, kad kaista nieko.


StandartinėParašytas: 04 Geg 2015, 18:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.06
Pranešimai:
37
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E60 535D
Sveiki,
gal kas žinote kontaktą, kur galėtų Vilniuje nupoliruoti BMW X6 aliumininius slenksčius/laiptelius? Nuo plovimo chemijos, druskų jie apsioksidavę, pakeitę spalvą.
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 04 Geg 2015, 18:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.12.14
Pranešimai:
557
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[CENZŪRA] e devym
justynas rašė:
Sveiki,
gal kas žinote kontaktą, kur galėtų Vilniuje nupoliruoti BMW X6 aliumininius slenksčius/laiptelius? Nuo plovimo chemijos, druskų jie apsioksidavę, pakeitę spalvą.
Paveikslėlis

http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=de ... nid=x10429 + MF sluoste. :)


StandartinėParašytas: 10 Geg 2015, 02:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.21
Pranešimai:
93
Automobiliai:
E30 320i
Klrs rašė:
ne vienus metus poliraves masinas.ir juokas paeme kai paskaiciau jog poliravimas tai gadinimas :-D zinoma pavirsius lako kazkiek sumazeja.bet jai nekaitinsi vienos vietoj tai neprakaitinsi nei lako, kampu ar kanteliu.buna kad ir nenaujai dazytam pavirsiui reikia praeiti su skurke, ten kur ybrezimai matosi jog vien poliruojant nepasinaikins...2000 smulkumo.taip juoda atkaitinti yra sunkiausia kad nesimatyti tu mikro ybrezhinu pries saule.tam ir yra naudojami skirtingu minkstumu paralonai.siaip kur naujai nudazhyta ir pasendinta masina kur lakas sviezus su pacia minksciausia yra pats tas.o kur seni dazhai tai kartais minksta jau neykerta ir imi kieta, ar vidutinio kietumo. po to ant galo apdirbi su minksta panaikindamas tuos mikro ybrezimus kuriuos visgi padaro kietasis poliravimo diskas.poliruodavau visada tik ant tikros paprastos lempos o ne dienos sviesos, prie kurios tie mikro ybrezimai nesimato visiskai.nuvarai ant saules ir ziuri ratilai...pasta naudojau bent as tai FORELCA G3.nenaudokit MIPA, ji labai limpa prie plasmasiu, moldingu ir paskui be juodintoju ar silikono gali ir nenuimt.taip kad geriausia yra apsiklijuot lipnia juosta kad paskui maziau vargo butu.del poliravimo pastu dabar jau naudoja ziuriu ir kitokoas, kur maziau tashkosi nes nereikia vandeniu skiesti.poliruojama yra nuo 900 iki 1500 apsuku.ir vien kaitinimas trukdavo neskaitant galutinio poliravimo tai 8h.na o pabaigai del ilgaamziskumo tai cia jau kaip savininkas priziires...jei negrandys zemiu su skurliu ir nesiramstus kiekvienas su dzinsinem sagom y masina tai laikys ilgai ir vanduo ant masinos nestoves, begs kaip no zasies.zinoma kartais reiktu ir su poliroliu dar praeiti nusiplovus.kad dazu sluoksnis butu padengtas juom.



Matosi, kad yra zmoniu kazkiek nusimananciu apie poliravimo esme.

Tai vat, uzmaciau tema, o kadangi poliravimai yra ir mano kasdienine duona, galvoju kodel nepasidalinus savo ziniom su bendraminciais :)

Dauguma zmoniu, pries pradedami sakyti kad reikia to ar ano, kad gaut gerus rezultatus, nepasidomi apie tai kas ir kaip pats poliravimas veikia. Kokias savybes turi skirtingi padai? Kokias savybes skirtingi poliroliai (abrazivai)? Ka reikia zinot apie metalo pagrinda, o ka apie plastiko?

Taigi trumpai drutai, klausimus galesyte uzduot veliau :)

Visu pirma dirbama yra su laku (Cia kalbama apie naujesniu masinu technika, kur dazas yra dengiamas laku, kad ji apsaugot).
Antra poliravimo masinele yra tik tam, kad sudaryt didesne frikcija kurios nepasieksi trindamas ranka (nebent bicepsa gerai pripompaves esi :) )

Poliravimo esme yra kaip medzio slifavimo. Paimk grubu svitrini ir naudok ant siurkstaus medzio gabalo ir nuslifuosi ir bus geriau, bet reiks smulkesnio svitro kad padaryt geriau ir t.t.
Paemus minksta svitra ir kibus prie to pacio medzio, pavargsi svitrint, nes paprasciausiai tas svitras nebus pakankamai edrus.

Lygiai tas pats principas su poliravimo padais ir pastom. Jei paimsi siurkscia pasta ir uzdesi ant labai minksto pado (Padai beje ne visada pagal spalvas koduojami, skirtingu gamintoju skirtingi standartai, todel visada geriausia vadovautis savo pastabumu, spaudziant ir nutuokiant kiek minkstas yra padas lieciamas) as gausis? O gi, tu priduosi daug blizgesio, bet nenugramdysi pakankamai lako (nes padas nepakankamai pjauna) ko pasekoje, nenuimsi gilesniu (lako neskrodzianciu kiaurai) ibriezimu.

Paimk kieta (ar net vilnoni pada) pada ir minksta poliroli ir gausi daug blizgesio, bet siuo atveju sudraskysi dar daugiau pavirsiu, nes kuo kietesnis padas (o vilna sudaro labai didele temperatura frikcijos metu ir taipogi del savo specifines strukturos veikia kaip grubus svitras) tuo daugiau ibrezimu paliksi proceduros eigoje kuriuos reiks bus pasalint pereinant prie maziau agresivesnes kombinacijos.

Taigi, faktoriai faktoriai. Lako tipas irgi daug priklauso. Tarkim ferrariai iki 2003 metu buvo dengiami labai minkstu laku. Nezinant to, ankstesniu atveju galima skaudziai nukentet, naudojant net labai minksta kombinacija poliroliio pastos, ko neuzteks dirbant su po 2003 metu ferrariu.

Kadangi mes dirbam su vokieciais, tai problemu cia mums maziau. Kokybiskas dazymas masinu suteikia galimybe maziau bijoti tokiu reikalu, kaip brake through (kiaurai laka) nes lakai yra tikrai kieti, ka as pats esu padares ir ant savo E30. No fun, bet bus naujai dazomas, tai nebeda :)

Kitas dalykas: Plastikas ir metalas skirtingai absorbuoja temperatura. Metalo pagrindu dazytos masinos poliravimas maziau absorbuoja karscio sudaromo trinties metu, kas leidzia drasiai eit ant didesniu sukiu (jei tam yra butinumo). Nes karstis issilaksto is centro ir apskritimu i kampus. Padaryk ta pati ant plastiko ir kaip mat prasides rinktis asaros akyse, kai pamatysi susukta nuo karscio laka ir daza, nes karstis koncentruojasi ir siurbiamas ties tuo tasku kur yra centras poliravimo masineles.

Ties kampais kaip kolega sake, nereikia (ir siaip poliruojant nereikia ne kiek spaust poliravimo masineles galvutes, nes masina turi veikt nuo savo svorio ir tik) spaust, nes metalas tose vietose yra standesnis, ka reiskia, jog ir karstis absorbuojasi tose vietose 2 o tai ir 3kart sparciau.

Kitas dalykas yra taisyklingas masinos plovimas, kuri jei yra galimybe vykdyt (2 bucket system with gritguards "Plastmasiukai kibirams su skylutem, neleidziantis purvui patekt i kempinele" ) eliminuos jums poreiki poliruoti masina kas met.

Antras dalykas apsauga. Rekommenduoju Carnauba based vaska, nes jis yra kietesnis uz Turtle wax ir Sonax consumer (basiniai bendronanudojimo ju serija) produktuose esama biciu vaska, kuris savo eiga yra minkstesnis.

Vaskas vasku, bet jei paklausyt manes, konservantai (sealants) siuo metu pranoksta smarkiai vasku ilgaamziskuma. Technologijos daro savo. Yra labai brangiu vasku ir labai brangiu konservantu, bet konservantai visvien pranoksta myliom vasku kietuma. Nes Nano is Nano. O jei dar kokybisko brando kaip Gtechniq ar Nanolex nano gaminiai, kur teikia keleta metu garantija, tai ir automatinese plovyklose galima plauti masinas nebijant gaut kokiu riksiu (voratinkliu).

Poliravimo menas yra tame, kad panaikint maziausia kieki lako ir gaut optimaliausia rezultata tuo paciu metu.

O jei kam reik labai gero video tai nueikyte i Youtube ir suraskyte toki bica junkman2000 kurio guidai (filmukai kaip kas) yra kogero paprasciausi suprast ir geriausiai isaiskinti. Ir jis pasiulys labai idomiu ir kurybingu paprastu metodu padaryti viena ar kita uz labai pigiai ir gerai :)

Ir toliau seksiu sia tema, nes tikrai smagu pasiskaityti zmoniu komentarus ir pamatyti puikius rezultatus :)

Vienu pasidalinsiu ir is savo puses:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Cia tarkim lako matavimai rode 80micronu, kas yra labai pavojinga, nes lako kiekis ant ribos. Tai teko padaryti, kiek ejo ir tai buvo ganetinai nedrasu :x
Paveikslėlis

Paveikslėlis

O cia apdorota Gtechniq Crystal Laquere su ExoV2.

http://vid572.photobucket.com/albums/ss ... 48_Pro.mp4


StandartinėParašytas: 18 Geg 2015, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.07
Amžius:
32
Pranešimai:
630
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E87 118d 04'
C4 05'
A8 D2 00'
W220 S430 98'
E46 320d 04'
Marea 98'
Colt 96'
E38 730d 00'
E46 320Ci 02'
V40 1.9D 01'
W210 E240 98'
E38 730 95'
Norbert rašė:


Matosi, kad yra zmoniu kazkiek nusimananciu apie poliravimo esme.

Tai vat, uzmaciau tema, o kadangi poliravimai yra ir mano kasdienine duona, galvoju kodel nepasidalinus savo ziniom su bendraminciais :)

Dauguma zmoniu, pries pradedami sakyti kad reikia to ar ano, kad gaut gerus rezultatus, nepasidomi apie tai kas ir kaip pats poliravimas veikia. Kokias savybes turi skirtingi padai? Kokias savybes skirtingi poliroliai (abrazivai)? Ka reikia zinot apie metalo pagrinda, o ka apie plastiko?

Taigi trumpai drutai, klausimus galesyte uzduot veliau :)

Visu pirma dirbama yra su laku (Cia kalbama apie naujesniu masinu technika, kur dazas yra dengiamas laku, kad ji apsaugot).
Antra poliravimo masinele yra tik tam, kad sudaryt didesne frikcija kurios nepasieksi trindamas ranka (nebent bicepsa gerai pripompaves esi :) )

Poliravimo esme yra kaip medzio slifavimo. Paimk grubu svitrini ir naudok ant siurkstaus medzio gabalo ir nuslifuosi ir bus geriau, bet reiks smulkesnio svitro kad padaryt geriau ir t.t.
Paemus minksta svitra ir kibus prie to pacio medzio, pavargsi svitrint, nes paprasciausiai tas svitras nebus pakankamai edrus.

Lygiai tas pats principas su poliravimo padais ir pastom. Jei paimsi siurkscia pasta ir uzdesi ant labai minksto pado (Padai beje ne visada pagal spalvas koduojami, skirtingu gamintoju skirtingi standartai, todel visada geriausia vadovautis savo pastabumu, spaudziant ir nutuokiant kiek minkstas yra padas lieciamas) as gausis? O gi, tu priduosi daug blizgesio, bet nenugramdysi pakankamai lako (nes padas nepakankamai pjauna) ko pasekoje, nenuimsi gilesniu (lako neskrodzianciu kiaurai) ibriezimu.

Paimk kieta (ar net vilnoni pada) pada ir minksta poliroli ir gausi daug blizgesio, bet siuo atveju sudraskysi dar daugiau pavirsiu, nes kuo kietesnis padas (o vilna sudaro labai didele temperatura frikcijos metu ir taipogi del savo specifines strukturos veikia kaip grubus svitras) tuo daugiau ibrezimu paliksi proceduros eigoje kuriuos reiks bus pasalint pereinant prie maziau agresivesnes kombinacijos.

Taigi, faktoriai faktoriai. Lako tipas irgi daug priklauso. Tarkim ferrariai iki 2003 metu buvo dengiami labai minkstu laku. Nezinant to, ankstesniu atveju galima skaudziai nukentet, naudojant net labai minksta kombinacija poliroliio pastos, ko neuzteks dirbant su po 2003 metu ferrariu.

Kadangi mes dirbam su vokieciais, tai problemu cia mums maziau. Kokybiskas dazymas masinu suteikia galimybe maziau bijoti tokiu reikalu, kaip brake through (kiaurai laka) nes lakai yra tikrai kieti, ka as pats esu padares ir ant savo E30. No fun, bet bus naujai dazomas, tai nebeda :)

Kitas dalykas: Plastikas ir metalas skirtingai absorbuoja temperatura. Metalo pagrindu dazytos masinos poliravimas maziau absorbuoja karscio sudaromo trinties metu, kas leidzia drasiai eit ant didesniu sukiu (jei tam yra butinumo). Nes karstis issilaksto is centro ir apskritimu i kampus. Padaryk ta pati ant plastiko ir kaip mat prasides rinktis asaros akyse, kai pamatysi susukta nuo karscio laka ir daza, nes karstis koncentruojasi ir siurbiamas ties tuo tasku kur yra centras poliravimo masineles.

Ties kampais kaip kolega sake, nereikia (ir siaip poliruojant nereikia ne kiek spaust poliravimo masineles galvutes, nes masina turi veikt nuo savo svorio ir tik) spaust, nes metalas tose vietose yra standesnis, ka reiskia, jog ir karstis absorbuojasi tose vietose 2 o tai ir 3kart sparciau.

Kitas dalykas yra taisyklingas masinos plovimas, kuri jei yra galimybe vykdyt (2 bucket system with gritguards "Plastmasiukai kibirams su skylutem, neleidziantis purvui patekt i kempinele" ) eliminuos jums poreiki poliruoti masina kas met.

Antras dalykas apsauga. Rekommenduoju Carnauba based vaska, nes jis yra kietesnis uz Turtle wax ir Sonax consumer (basiniai bendronanudojimo ju serija) produktuose esama biciu vaska, kuris savo eiga yra minkstesnis.

Vaskas vasku, bet jei paklausyt manes, konservantai (sealants) siuo metu pranoksta smarkiai vasku ilgaamziskuma. Technologijos daro savo. Yra labai brangiu vasku ir labai brangiu konservantu, bet konservantai visvien pranoksta myliom vasku kietuma. Nes Nano is Nano. O jei dar kokybisko brando kaip Gtechniq ar Nanolex nano gaminiai, kur teikia keleta metu garantija, tai ir automatinese plovyklose galima plauti masinas nebijant gaut kokiu riksiu (voratinkliu).

Poliravimo menas yra tame, kad panaikint maziausia kieki lako ir gaut optimaliausia rezultata tuo paciu metu.

O jei kam reik labai gero video tai nueikyte i Youtube ir suraskyte toki bica junkman2000 kurio guidai (filmukai kaip kas) yra kogero paprasciausi suprast ir geriausiai isaiskinti. Ir jis pasiulys labai idomiu ir kurybingu paprastu metodu padaryti viena ar kita uz labai pigiai ir gerai :)

Ir toliau seksiu sia tema, nes tikrai smagu pasiskaityti zmoniu komentarus ir pamatyti puikius rezultatus :)

Vienu pasidalinsiu ir is savo puses:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Cia tarkim lako matavimai rode 80micronu, kas yra labai pavojinga, nes lako kiekis ant ribos. Tai teko padaryti, kiek ejo ir tai buvo ganetinai nedrasu :x
Paveikslėlis

Paveikslėlis

O cia apdorota Gtechniq Crystal Laquere su ExoV2.

http://vid572.photobucket.com/albums/ss ... 48_Pro.mp4


Sveikas.

Turiu pastebejima del vilnos - vilna dirba salciau nei kempine :). Downsides yra, kad vilna dar daugiau dulka.

Tiesa, malonu rasti bendraamziu..

Pasidalinsiu savo galerija:
https://www.facebook.com/MRdetailingas?fref=ts


StandartinėParašytas: 18 Geg 2015, 22:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.06.21
Pranešimai:
93
Automobiliai:
E30 320i
Cia pirmas postas ivedus i google paieska wool ir foam skirtumus :)

"Foam pads are much more forgiving IMO. Most wool pads are VERY aggressive, and really aren't necessary on clear coat finishes. On single stage paint, wool holds more dead/oxidized paint vs. foam. On clear coats, wool tends to introduce swirls to the paint if used improperly (even sometimes if you use them properly). If you lift up on a wool pad, as you approach edges, you'll likely introduce swirls.

If your foam pad is 'grabbing' you might not be using enough product to 'prime' the pad. I use wool spot pads on occassion to level scratches, but stick with foam for everything else.

You can accomplish 95%+ with foam pads. Wool on clear coat is an exception, for very neglected or abused finishes."

Paprasciausias testas: Paemi vilnoni pada ir patrini labai greitais judesiais i delna ir ta pati padarai su foam padu ir paziurek kuris greiciau isildins ranka (ar net ant rotary poliravimo masinos uzsidejus galima :) )


Vilna naudojama tik tais atvejais kai reik daug ir greit nuimt lako ir kai isblukusi spalva stipriai yra. Bet vilna palieka daug ryksciu po saves del savo strukturos.

Ir taip, labai malonu padiskutuot su bendraminciais :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 710 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 48  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery