Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 05:08

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 43  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Gru 2014, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.13
Pranešimai:
15
Automobiliai:
BMW e60 525d 2005m
Ash nuresetinau su Dis.


StandartinėParašytas: 11 Gru 2014, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.11
Pranešimai:
1
Sveiki,

Ruosiuosi pirkti E60, 525d, automata. Automobilis labai gero stovio, vaziuoja puikiai, variklis ir automatas dirba gerai. Bet yra vienas bet, nepakyla kuro rodykle ir dega kolonele sydelyje, kad nera kuro, nors kuro tikrai yra. Tuo paciu dega Engine checkas. Pardavejas sake, jog reikia pakeisti pludes davikli, bet ar tokiu atveju degtu ir engine checkas?


StandartinėParašytas: 22 Gru 2014, 23:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.11.07
Pranešimai:
6
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
e60
E30
vectra c
gal kas zinot meta klaida: 4bd7 engine mount,activation ?
520d 2006m dekui


StandartinėParašytas: 23 Gru 2014, 00:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
be fun rašė:
gal kas zinot meta klaida: 4bd7 engine mount,activation ?
520d 2006m dekui


Pagalviu vakuumo slangutes, pagalve, solenoidas, fyske ir t.t.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 23 Gru 2014, 11:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
arthur123 rašė:
Sveiki,

Ruosiuosi pirkti E60, 525d, automata. Automobilis labai gero stovio, vaziuoja puikiai, variklis ir automatas dirba gerai. Bet yra vienas bet, nepakyla kuro rodykle ir dega kolonele sydelyje, kad nera kuro, nors kuro tikrai yra. Tuo paciu dega Engine checkas. Pardavejas sake, jog reikia pakeisti pludes davikli, bet ar tokiu atveju degtu ir engine checkas?

check engine klaidas galima patikrinti paprasciausiu obd skaneriu ir jos gan lengvai perskaitomos :)


StandartinėParašytas: 03 Vas 2015, 23:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.23
Pranešimai:
10
Automobiliai:
bmw e61
sveiki pradejo trukcioti automobilis bmw e61 525d 2005 pamaniau kuro filtras pasikeite kuro filtras vis tiek tas pats karta uzgeso auto ir ismete cheka klaidos 4560 4590 rail presure tai kaip suprantu cia kuro spaudimo dacikas.gal kas susidure su panasia bedele nnuo ko pradet ?


StandartinėParašytas: 03 Vas 2015, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Pradet reiktu nuo pradziu. Tikrink pre-supply pressure.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 03 Vas 2015, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.23
Pranešimai:
10
Automobiliai:
bmw e61
aiskiau gal galima ? :D as ne koks profas dar :)


StandartinėParašytas: 04 Vas 2015, 18:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.12.23
Pranešimai:
10
Automobiliai:
bmw e61
4671 - Power supply 1
4B90 - Rail pressure monitoring; rail pressure too low during start
4560 - Rail pressure monitoring, delivery deviation
4590 - Rail pressure monitoring, delivery deviation
Snd praskanavau autocomu ir va ka rado


StandartinėParašytas: 05 Vas 2015, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
263
4671 - Power supply 1 gali buti del daug ko, silpnas akumas, apipuve klemos, ar betkoks kitas kontakto nebuvimas elektros maitinimo sistemoje,

4B90 - Rail pressure monitoring; rail pressure too low during start
4560 - Rail pressure monitoring, delivery deviation
4590 - Rail pressure monitoring, delivery deviation
sitos klaidos del vienos arba iskart keliu priezasciu
1 blogas slegio daviklis(mazai tiketina)
2 blogas kuro slegio reguliavimo voztuvas(ne dazna beda)
3 kiauras (nelaikantis slegio) vienas arba daugiau purkstuku, del to galetu blogiau kurtis, gal duminti, padideti sanaudos, pirmiausia reiktu pasiziureti ka rodo purkstuku korekcijos
4 pats blogiausias atvejis, nudveses auksto slegio kuro siurblys
:wink:


StandartinėParašytas: 05 Vas 2015, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
- Pre-supply pressure too low (filter blocked, leakage on low pressure side).

- Incorrect value displayed by rail pressure sensor.

- Leakage in the high pressure area.

- Injector jammed open.

- Worn high pressure pump.

- Worn injection system.

- Internal leakage in the common rail system.

- External leakage in the common rail system.

- Air in the common rail system.

Check possible fault causes, perform system test - rail pressure control

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 05 Vas 2015, 19:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.03.20
Pranešimai:
680
Automobiliai:
E92 330 M57/T2 '06
ex CIVIC FK3 2.2 iCDT-i '06
Gintarasgt rašė:
4671 - Power supply 1 gali buti del daug ko, silpnas akumas, apipuve klemos, ar betkoks kitas kontakto nebuvimas elektros maitinimo sistemoje,

4B90 - Rail pressure monitoring; rail pressure too low during start
4560 - Rail pressure monitoring, delivery deviation
4590 - Rail pressure monitoring, delivery deviation
sitos klaidos del vienos arba iskart keliu priezasciu
1 blogas slegio daviklis(mazai tiketina)
2 blogas kuro slegio reguliavimo voztuvas(ne dazna beda)
3 kiauras (nelaikantis slegio) vienas arba daugiau purkstuku, del to galetu blogiau kurtis, gal duminti, padideti sanaudos, pirmiausia reiktu pasiziureti ka rodo purkstuku korekcijos
4 pats blogiausias atvejis, nudveses auksto slegio kuro siurblys
:wink:

šūdas tos korekcijos... reik tikrint purkštukus, jei kuro filtras keistas, tada abratke - iš pigesnių procedūrų, namų sąlygom galima tikrinti, šaltam varikliui, užvedimo metu žiūrėt kuris myža :)


StandartinėParašytas: 05 Vas 2015, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
263
Kaikuriems visur ir viskas panasu i šūda :D


StandartinėParašytas: 07 Vas 2015, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
Butent :)
idomu, kam tada isvis korekcijos matuojamos ir t.t.
Jau kitoj temoj, ir turbut ne vienoj, buvo prieita isvada, kad darant diagnostika, korekcijas pasiziureti yra gerai, ir jeigu jos geros, t.y. nedideles - valio, tada purkstukai dirba gerai, kompresija turetu buti panasi.
Jeigu korekcijos dideles (nuo +3 iki +5) turim perspejima, jog neuzilgo bus bedu, jei virs +5 jau yra blogai (bet sitas blogis turetu jaustis net ir be diagnostikos). tik korekcijomis negalima pasitiketi 100% - jei korekcijos rodo kazka negero, pirma iseitis imt visus purkstukus ir patikrint ant stendo. patikrinus,blogus pakeist gerais, ir butinai sudeti naujas VIENODAS varines tarpines, gerai isvalant purkstuko lizda ir pati purkstuka.
p.s.jei jau nera galimybiu ir noro tikrint visus purkstukus ant stendo, remiantis korekciju parodymais, pirmiausia reikia kaltinti purkstuka, kuris rodo daugiausiai i +. Tie kurie rodo i - tik stengiasi suvienodinti variklio darba, o labiausiai "pliusuojantis" turetu buti problematiskas. Bet cia tik teoriskai, nes tos korekcijos priklauso ne vien nuo purkstuku (uztat yra tikimybe, jog net ir labiausiai "pliusuojantis" purkstukas gali buti geras).


StandartinėParašytas: 08 Vas 2015, 02:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Jei sita reikala ir vadinti sudu tai tik tokiam zmogui kuris susidares toki vaizda, va man pajungs kamputeri ir paskys kuris pirkstukas yra blogas o as jau ji pasikeites leksiu su vejeliu. O realai tai buna atveju dar sudetingesniu su jais negu cia apkalbeti. Beja tas purkstuku isemimas ir ju tikrinims ant stendo tai irgi slidus reikalas nes tu tikrintoju su stendais yra tokiu kurie tuos purkstukus patikrina dar prasciau negu zinantis zmogus ka daro paziurejas i ju korekcijas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 644 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 43  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery