Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 04:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 871 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 59  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Gru 2014, 17:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.27
Pranešimai:
143
Automobiliai:
E61 530d 2006-12 170kw+chip
Nikas:
Faithless
Pas mane irgi nusimušinėja laikrodis esant šaltiem/drėgniems orams. Jokių Low Battery dar neesu matęs per visą eksplotacijos laikotarpį. Nežinau, tiesa, akumas kelintos jaunystės.

Iš tokių niuansų, kurie <galbūt> gali būt susiję - yra pakeistas visas generatoriaus valdymo blokas, rėlė nauja įdėta, žvakės geros.

Kame reikalas su tuo laikrodžiu, akumas nepasikrauna jau, ar kaip?


StandartinėParašytas: 11 Gru 2014, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
106
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Tai jei ikoduota 80ah o akumas 100ah, low nemeta, bet akumas nedakrautas arba primires, todel ir truksta itampos kombi blokui.
kazkaip parasiau sudetingai. :)

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 11 Gru 2014, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
as pirmoj vietoj pabandyciau ibs atjunges pasivazinet, gal grybauja, jei ne reiktu ziuret akumuliatoriaus srove uzkurimo metu, gal ten krenta iki 8-9 voltu, nieko tada keisto jog kombi atsijunge...
o jei jau krinta tada reik ziuret toliau, gal akumas padjobke, o gal starteris per daug pasiema, o gal laidyne nuo akumo iki variklio skyriaus beda


StandartinėParašytas: 11 Gru 2014, 21:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
106
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
donce258 rašė:
as pirmoj vietoj pabandyciau ibs atjunges pasivazinet, gal grybauja, jei ne reiktu ziuret akumuliatoriaus srove uzkurimo metu, gal ten krenta iki 8-9 voltu, nieko tada keisto jog kombi atsijunge...
o jei jau krinta tada reik ziuret toliau, gal akumas padjobke, o gal starteris per daug pasiema, o gal laidyne nuo akumo iki variklio skyriaus beda

Dar durna mintis, gal minusas i varikli nupuves :)

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 00:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.12
Amžius:
37
Pranešimai:
15
Automobiliai:
BMW E60 530D, 2003
Sveiki,
Turiu problema/klausima: ar turi itakos B110 parametras (110Ah) jeigu pas mane akumas 90Ah ir atjungtas IBS? Per INPA istraukiau tokia informacija, ir supratau, kad visgi ne toks akumas prikoduotas koks stovi. Pas mane IBS isvis nera, todel nezinau ar reikia keist sita parametra. Jei, reikia, tai gal turi kas kokia suprantama step-by-step instrukcija kaip ta padaryt ir isvis ar pavyks ta padaryti kai nera IBS?


StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 00:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Buvau juk rases kazkur. Keiciam e60 akumo AH : koreguojam FA keiciam fa cas ir lma perkoduojam lma migdom masina ir turim dde reikama nustatyma tada darom baterijos keitima dde.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 00:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.04.12
Amžius:
37
Pranešimai:
15
Automobiliai:
BMW E60 530D, 2003
O atjungtas IBS sitam reikalui itakos neturi? Ta prasme, IBS valdo akuma, bet jei jis atjungtas tai gal nera reikalo keist situ parametru?


StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 00:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Kaip 100% ten yra velnias zino bet manau teoriskai kad ir atjungtas ibs variklio dde vistiek kazkaip defaultu vadovaudamasis krauna ta akuma it ta jo AH nustatyta atskaita kaip ir turetu tureti kazkiek ytakos. Tai sukoduok del sventos ramybes blogiau nebus.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 09:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
106
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Pats nebandziau, bet atsiradusi funkcija naujos baterijos registracijai ir keitimui BMWHAT programoje, forumai raso, kad ok veikia.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 12:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Naujis baterijos registracija ir baterijos AH tipo keitimas du skirtingi dalykai, nemanau kad tipo keitima tas yrankis padarys nes jo nepadaro net ir rheingoldas.


StandartinėParašytas: 16 Sau 2015, 13:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
106
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Arunas B rašė:
Naujis baterijos registracija ir baterijos AH tipo keitimas du skirtingi dalykai, nemanau kad tipo keitima tas yrankis padarys nes jo nepadaro net ir rheingoldas.

True, tik naujos registracijai -shuds. :)

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2015, 08:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Po nakties nebeužkūriau mašinos. Prieš tai apie padidejusią akumo iškrovą pranešimų jokių nebuvo. Paprasčiausiai, per kokias 8 nakties valandas akumas pilnai išsikrovė. Davus prikūrimo ir 1,5 valandos palaksčius, po užgesinimo nebesikūrė vėl. Patikrinus iškrovą, ji buvo apie 0,2 stabiliai, priežasčių jokių nesimatė.

Krasta kaip paskutinė instancija nustatė, kad visiškai nupuvusi laidų pynė kažkur ties generatorium ir man labai pasisekė, kad neprisiveikiau didesnių bėdų dėl to. Remontas bedieviškai brangus, todėl tokiais atvejais vokiečiai kartais kompensuoja dalį remonto išlaidų, nes čia jau nelabai vartotojo kaltė dėl tų pūvančių laidų.

Man turbūt nekompensuos, nes auto čipuotas. Aišku, nelogiška, nes čipas su puvimu mažai ką bendro turi, bet vokiečiams tai paprasčiausia dingstis atmesti prašymus.

Todėl jei nėra aiškių akumo išsikrovimo priežasčių, siūlau pasitikrinti ir laidynus.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2015, 13:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.11
Pranešimai:
811
Automobiliai:
E60 530d 03'
Simon rašė:
Po nakties nebeužkūriau mašinos. Prieš tai apie padidejusią akumo iškrovą pranešimų jokių nebuvo. Paprasčiausiai, per kokias 8 nakties valandas akumas pilnai išsikrovė. Davus prikūrimo ir 1,5 valandos palaksčius, po užgesinimo nebesikūrė vėl. Patikrinus iškrovą, ji buvo apie 0,2 stabiliai, priežasčių jokių nesimatė.

Krasta kaip paskutinė instancija nustatė, kad visiškai nupuvusi laidų pynė kažkur ties generatorium ir man labai pasisekė, kad neprisiveikiau didesnių bėdų dėl to. Remontas bedieviškai brangus, todėl tokiais atvejais vokiečiai kartais kompensuoja dalį remonto išlaidų, nes čia jau nelabai vartotojo kaltė dėl tų pūvančių laidų.

Man turbūt nekompensuos, nes auto čipuotas. Aišku, nelogiška, nes čipas su puvimu mažai ką bendro turi, bet vokiečiams tai paprasčiausia dingstis atmesti prašymus.

Todėl jei nėra aiškių akumo išsikrovimo priežasčių, siūlau pasitikrinti ir laidynus.

Man vasara irgi tvarke pliusini laida, nes buvo visas apsioksidaves ir kai nusiunciau nuotraukas kaip ten atrodo, sake visa laime, kad neuzsidege, nereikia karkset apie jokius cipus ir panasei, pas mane net ismetimas modifikuotas, bet niekas nei puse zodzio nepasake, viska pakeitei uz dyka, tik kad procedura ilgai uztruko. O pradzoj istorijos Vilniaus Krasta isvis pasiunte toli toli ir sake nieko jie negali, nebent pats is savo kisenes tvarkykis, tada per forumieti Tomejas masina buvo priimta i Kauno Krasta ir viskas sutvarkyta.
P.S. Prisegu vaizdeli pries ir po:
Paveikslėlis

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 21 Vas 2015, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Tai jis čia rašo, kad ties generatoriumi. Ar aš jau čia nesusigaudau nieko. O tas kabelis seniausiai keistas pagal tą vadinamą atšaukimą. Jau kalbėta gi.
Man irgi įdomu, kaip jie nusprendė, kad čipuotas ? Pats prisikalbėjo...
Simon apie ką kalbam ? Jei tai , ką rodo minijas, tai keičia visiems dykai, be jokių ten tralialia.


StandartinėParašytas: 21 Vas 2015, 14:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.10.11
Pranešimai:
811
Automobiliai:
E60 530d 03'
PusėKrokodilo rašė:
Tai jis čia rašo, kad ties generatoriumi. Ar aš jau čia nesusigaudau nieko. O tas kabelis seniausiai keistas pagal tą vadinamą atšaukimą. Jau kalbėta gi.
Man irgi įdomu, kaip jie nusprendė, kad čipuotas ? Pats prisikalbėjo...
Simon apie ką kalbam ? Jei tai , ką rodo minijas, tai keičia visiems dykai, be jokių ten tralialia.

Kazkaip praleidau, kad prie generatoriaus, tada apie ta dalyka nieko nezinau. O tesiant sito laido tema, tai man ji pries 2 metus Vilniaus krasta "tvarke" bet kai dabar buvau nuvaziaves, tai issiaiskinau, kad jie ta laida is vidines puses keicia, o ne lauko, o kai pas mane is lauko taip pasidare, jie bande atsifutbolint, ir tada Kauno krastoj masina buvo palikta 3 savaitem kazkur, kol jie sufotografavo kaip ten viskas atrodo ir kol sulauke atsakymo is Vokietijos, kad tvarkys kaip garantini.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 871 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 59  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery