Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 10:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 744 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 50  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Spa 2014, 14:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.03.13
Pranešimai:
264
Automobiliai:
ex. E39 530dA M57 '98
E60 530d '04
Taigi pradėjau darbuotis toliau nuo EGR valymo. Deja, atsukus vaizdas nenudžiugino - viskas gana švaru atrodė, bet išvaliau iki galo.
Tik pastebėjau, kad viduje esanti plokštelė kreivai stovi ir nors ji yra uždaryta, bet plyšis vistiek yra, taip pat matyti, kad pati plokštelė šiek tiek patrupėjusi. Tam kartui EGR išvis atjungiau (užglušinau vakuuminę šlangelę), bet kaip suprantu jei ten tas plyšis yra norimo rezultato vistiek nebus?
Kokie patarimai? Ieškotis kito EGR vožtuvo?

Čia keletas nuotraukų, kurios paaiškins bendrą vaizdą:
http://i57.tinypic.com/259x2me.jpg
http://i60.tinypic.com/23lnnm0.jpg
http://i58.tinypic.com/r8yqvq.jpg
http://i60.tinypic.com/35n98uf.jpg


StandartinėParašytas: 12 Spa 2014, 15:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
kokia prasme is tavo veiksmu, jei egr voztuvas kiauras?
reikia ne atjungti, o uzglusinti. dek akle, 100 kartu jau kalbeta kaip teisingai atjungti egr.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 31 Spa 2014, 16:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.16
Amžius:
42
Pranešimai:
102
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 320d
E91 318d
Skype:
tesliukas
Nikas:
RegimantasV
Neduoda ištrinti airbag klaidos, kompas rašo "battery disconnection" ar kažkaip panašiai.
Gal kas susidūrę esat, kuomet išmeta kompas tokią klaidą ir negali užgesinti lemputės?
Kažką minėjo servise, kad airbag kompas negauna antro pliuso, bet net neįsivaizduoju kur ir kaip sužinoti, ar gauna ar ne..

Ačiū už bet kokią info.


StandartinėParašytas: 17 Lap 2014, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.04.17
Amžius:
32
Pranešimai:
67
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
'06 E65 745D M67 242kW
Sveiki, turiu tokią klaidą su turbos valdymu, kokie pasiūlymai?

Prikabintas failas:
Untitledd.png
Untitledd.png [ 28 KiB | Peržiūrėta 9973 kartus(ų) ]


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 13:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
cigas4 rašė:
Sveiki, turiu tokią klaidą su turbos valdymu, kokie pasiūlymai?

Tai pats ir atsakei "turbos valdymas"= turbinos valdymo selenoidas, slangutes, vakumo pusle....ir tuo paciu zvakes pasikeisi


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 14:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.04.17
Amžius:
32
Pranešimai:
67
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
'06 E65 745D M67 242kW
kiesha rašė:
Tai pats ir atsakei "turbos valdymas"= turbinos valdymo selenoidas, slangutes, vakumo pusle....ir tuo paciu zvakes pasikeisi


Na tai reikėtų truputį daugiau info kaip tai atlikti. Dėl žvakių tai suradau info, kad reikia po kairiu (tikriausiai) salonu filtru nusiardyt plastmases ir ten bus jų valdymo relė. Ištraukus fyškę bus 6 sunumeruoti laidai kuriais paduodamas pliusas į žvakes, tai tarp jų ir korpuso reikia matuoti varžą. Jei apie 1-2 omus varža, tai žvakė gera. Kad nereikėtų visų keisti, nes 50lt vienetas kainuoja. Ir dar dėl to, kad girdėjau išsukant jas būna, kad nulūžta ir pan., tai kuo mažiau vnt. išsukinėt reikia, tuo mažesnė tikimybė bereikalingų problemų turėt :D

O dėl turbos valdymo, tai kiek iš schemų mačiau, vakuumo bakelis turi šlangutę priekyje ir gale, tai reikėtų patikrint ar jos sveikos. Tikrinti vakuumą galima tiesiog nuėmus tas žarneles ar taip negalima?
Paskui jau nelabai aišku. Schemoj žarnelė iš vakuumo pūslės eina į el. EGR vožtuvą. Jo tikrinimas visai neaiškus.
Iš EGR vožtuvo vakuumo žarnelė eina į tą turbinos valdymo solenoidą. Kokių būdu jį būtų galima patikrinti neturint kažkokio specialaus vakuumo aparato?

Tiesa mintys krypsta į mechaninę valdymo pusę (greičiausiai solenoidą), nes yra buvę klaida ir su "Pressure too high". Galimai jis dėl kažkokių priežasčių užstringa atviroj ir uždaroj padėty. Bet po kiek laiko vėl atstringa.


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 15:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Paprastai keiciamos visos zvakes, man atsisuko 5normaliai, o viena 4 kart purskalu puciau,
Varikliui dirbant ir esant sandariai sistemai, vakumas visada bus, turbina ir EGR valdo tokie patys solenoidai (ju kodai vienodi), pasiziurek, gal i variklio pagalves einancios slangeles kiauros ....
EGR ar turbos valdyma (ar vaiksto stokas) gali patikrinti su dideliu medicininiu svirkstu (turetu uztekt to vakumo),
solenoide yra filtriukas, kai jis uzsikisa, pro ji nepraeina atmosferinis oras ir turbos geometrija lieka pradarytoje padetyje,
tai jei toks taupus, tai galiu geras naudotas zvakes uz puse kainos atiduoti (vistiek nevisas keisi) :mrgreen:


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 15:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.04.17
Amžius:
32
Pranešimai:
67
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
'06 E65 745D M67 242kW
kiesha rašė:
Paprastai keiciamos visos zvakes, man atsisuko 5normaliai, o viena 4 kart purskalu puciau,
Varikliui dirbant ir esant sandariai sistemai, vakumas visada bus, turbina ir EGR valdo tokie patys solenoidai (ju kodai vienodi), pasiziurek, gal i variklio pagalves einancios slangeles kiauros ....
EGR ar turbos valdyma (ar vaiksto stokas) gali patikrinti su dideliu medicininiu svirkstu (turetu uztekt to vakumo),
solenoide yra filtriukas, kai jis uzsikisa, pro ji nepraeina atmosferinis oras ir turbos geometrija lieka pradarytoje padetyje,
tai jei toks taupus, tai galiu geras naudotas zvakes uz puse kainos atiduoti (vistiek nevisas keisi) :mrgreen:


Kuo variklio pagalvių vakuumo slangelės yra susiję su turbinos solenoido valdymu? Ir iš kurios vietos išeina šios pagalvių šlangelės, kad būtų galima patikrinti?
Iš ko galima spręsti, kad tas solenoido filtriukas yra užsikišęs? Jeigu taip, tas filtriukas yra kažkaip valomas/keičiamas ar reikia keisti visą solenoidą?

Dėl žvakių dar bus matyt kai patikrinsiu, jei tarkim viena iš 6 bloga, tai galima ir ne naują įdėti, o jeigu tik kokia viena iš visų sveika, tai jau visas naujas geriau sudėti. :D


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 15:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
cigas4 rašė:
Kuo variklio pagalvių vakuumo slangelės yra susiję su turbinos solenoido valdymu? Ir iš kurios vietos išeina šios pagalvių šlangelės, kad būtų galima patikrinti?

is vienos vietos iseina vakuumas.

cigas4 rašė:
Dėl žvakių dar bus matyt kai patikrinsiu, jei tarkim viena iš 6 bloga, tai galima ir ne naują įdėti, o jeigu tik kokia viena iš visų sveika, tai jau visas naujas geriau sudėti. :D

tavo atveju reikia pajungti diagnostika, jei bus klaida, jau nesvarbu kiek sveiku zvakiu yra.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 15:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.04.17
Amžius:
32
Pranešimai:
67
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
'06 E65 745D M67 242kW
DmK rašė:
is vienos vietos iseina vakuumas.


Na tada logiška.

DmK rašė:
tavo atveju reikia pajungti diagnostika, jei bus klaida, jau nesvarbu kiek sveiku zvakiu yra.


Tai per diagnostiką man jau ir rašo "Glow plug or relay".


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 15:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
:)
tas su varzom zvakiu testas pavirsutiniskas. jei nera varzos, tai aisku kad bloga zvake. o kad varza yra, nereiskia kad viskas gerai su ja, ir kad pajegi jinai kazka uzkaisti.
nori vazineti ramiai - keiti visas 6 zvakes.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 15:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.04.17
Amžius:
32
Pranešimai:
67
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
'06 E65 745D M67 242kW
DmK rašė:
:)
tas su varzom zvakiu testas pavirsutiniskas. jei nera varzos, tai aisku kad bloga zvake. o kad varza yra, nereiskia kad viskas gerai su ja, ir kad pajegi jinai kazka uzkaisti.
nori vazineti ramiai - keiti visas 6 zvakes.


Aišku. Dėl žvakių kainos, mačiau gana įvairių yra nuo 15 ik 50 lt už vienetą. Verta žiūrėti į pigesnes ar ne?


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 15:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
as kai apsigavau su ngk pirkau is krastos. nebenorejau daugiau zaisti.
originale eina beru. galima nupirkti siek tiek pigiau kitur ne bmw pakuoteje.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 15:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
rodos pas pliki maciau Beru po ~35lt
BMW ne pigus malonomas, bet su tokiu tavo mastymu jis greit pavirs i nuvaryta auto su keturiais ratais.....


StandartinėParašytas: 18 Lap 2014, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.04.17
Amžius:
32
Pranešimai:
67
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
'06 E65 745D M67 242kW
kiesha rašė:
rodos pas pliki maciau Beru po ~35lt
BMW ne pigus malonomas, bet su tokiu tavo mastymu jis greit pavirs i nuvaryta auto su keturiais ratais.....


Na tiek dar neuždirbu, kad galėčiau visas org. dalis susidėti iš krastos. Tiesiog žiūriu į tai kad tos žvakės yra sezoninė dalis, kurios pagal dabartines žiemas prireikia vos porai mėn. Kas liečia tokias dalis kaip važiuoklė, variklis ir pan. tai žinoma nedėsi bent ko. Tepalus ir filtrus neseniai keičiausi, org. bmw supyliau ir filtrus MANN sudėjau.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 744 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 50  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery