Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 13:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 171 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Lie 2014, 17:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.07.22
Amžius:
40
Pranešimai:
520
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E61 535D '05 M-Sport
Kawasaki ZX6R '98
Prie to pačio, kol tema aktyvi. Draugas nusipirko taipogi e61 535d 2004-09. Tai jam apsukos šokinėja stovint vietoj ant neutralkės. Šokinėjimo diapazonas 100rpm. Važiuojant viskas kaip ir ok, pavaros sklandžiai junginėjasi. Any ideas? Ar taipogi lai jis nesuka galvos?


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2014, 01:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.12
Pranešimai:
5
Automobiliai:
BMW E60 530i
Bavaras rašė:
Taip, del pulsuojančiu apsuku vaziuojant dezes mova ir bus kalta.

Ir ka tada rektu daryti? ziureti pacia mova? kiek ji mazdaug kainuoja? pas mane ta pati problema isibegejus daugiau nei 50-60km atleidus gaza pulsuoja arba kaip sakant tampo masina, sokineja apsukos nuo 1000 iki 1200 kazkur. ir dar kol isedi i salta auto jauciasi labiau kai jungia is 1 i 2 pavara kazkaip labiau, ir rodos kad uzlaiko truputi begius, pavaziavus ir ilgiau ir isilus tepalams visi begiai jungiasi svelniai, tik lieka tas tampymas atleidus gazo pedala.


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2014, 08:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
deimantas222 rašė:
Ir ka tada rektu daryti? ziureti pacia mova? kiek ji mazdaug kainuoja? pas mane ta pati problema isibegejus daugiau nei 50-60km atleidus gaza pulsuoja arba kaip sakant tampo masina, sokineja apsukos nuo 1000 iki 1200 kazkur. ir dar kol isedi i salta auto jauciasi labiau kai jungia is 1 i 2 pavara kazkaip labiau, ir rodos kad uzlaiko truputi begius, pavaziavus ir ilgiau ir isilus tepalams visi begiai jungiasi svelniai, tik lieka tas tampymas atleidus gazo pedala.

Su movos restauracija, nauju karteriu, tepalais ir darbu, iseina apie 3000lt.


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2014, 18:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.12
Pranešimai:
5
Automobiliai:
BMW E60 530i
Bavaras rašė:
Su movos restauracija, nauju karteriu, tepalais ir darbu, iseina apie 3000lt.


Cia 3000 uz visos dezes restauracija? o tai negeriau nauja mova pirkti? ta mova orginali apie 200 lt+guoliukas 140lt . ir manai kad cia jau dezei taipat kaput? as manau kad tepalu nereiktu keisti nes kazkaip po keitimo dar kartais buna blogiau.


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2014, 09:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
ne apie kardano guma kalbama, apie hydro pusle


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2014, 12:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
deimantas222 rašė:

Cia 3000 uz visos dezes restauracija? o tai negeriau nauja mova pirkti? ta mova orginali apie 200 lt+guoliukas 140lt . ir manai kad cia jau dezei taipat kaput? as manau kad tepalu nereiktu keisti nes kazkaip po keitimo dar kartais buna blogiau.


Šitom dėžėm keičiami tepalai kas maždaug 60000 km. Tik karterį būtinai naują dėk, jis vienkartinis. Man kažkada paliko seną, tai pradėjo tepalai bėgti lauk. Beje, tepalo trūkumas irgi nėra sveikas dėžei. Omeny turėjo kolega ne dėžės restauracija. Normali visos dėžės restauracija, kaip priklauso, kainuoja apie 1600 EUR pas latvius, lt tokios normalios paslaugos negausi. Ko gero, turėta omeny tik automato movos ("pūslės") restauracija, tepalų ir karterio pakeitimas plius darbas. Tokios kainos, nieko nepadarysi. Kad mova tiek kainuoja pirma kartą girdžiu... Turbūt suklydai ir apie kardano gumą pagalvojai...


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2014, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Stipa rašė:
Prie to pačio, kol tema aktyvi. Draugas nusipirko taipogi e61 535d 2004-09. Tai jam apsukos šokinėja stovint vietoj ant neutralkės. Šokinėjimo diapazonas 100rpm. Važiuojant viskas kaip ir ok, pavaros sklandžiai junginėjasi. Any ideas? Ar taipogi lai jis nesuka galvos?


Nesukt galvos, 100 rpm yra normalu. Man irgi pulsuoja tokiam diapazone. Viskas čia gerai :)


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2014, 12:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Simon rašė:

Nesukt galvos, 100 rpm yra normalu. Man irgi pulsuoja tokiam diapazone. Viskas čia gerai :)


Neturi apsukos taip šokinėti. Nieko gero tame nėra, ieškok kame bėda.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2014, 13:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
Einoras R. rašė:

Neturi apsukos taip šokinėti. Nieko gero tame nėra, ieškok kame bėda.


Čia gali labai daug bėdų iš to prisikurti ir baubų prisigalvoti, užuot radęs vieną konkrečią su konkrečiu sprendimu.
Tai visiškai juntamai neįtakoja automato darbo ir paties važiavimo. Apie kokią konkrečią bėdą mes kalbam? Koks sprendimas?
Kokios konkrečios pasekmės neišsprendus?


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2014, 14:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Simon rašė:

Čia gali labai daug bėdų iš to prisikurti ir baubų prisigalvoti, užuot radęs vieną konkrečią su konkrečiu sprendimu.
Tai visiškai juntamai neįtakoja automato darbo ir paties važiavimo. Apie kokią konkrečią bėdą mes kalbam? Koks sprendimas?
Kokios konkrečios pasekmės neišsprendus?


Kompresija cilidruose gali skirtis, purkštukų darbas, aukšto slėgio siurblys. Nieko blogai nenutiks, tiesiog kažkada vienu momentu kažkuris iš išvardintų komponentų užlinks.
Esmė, kad nereikia žmonėms sakyti, kad apsukų plaukiojimas 100 rpm diapazone yra normalu ir tvarka-tai jau yra ženklus variklio pulsavimas. Tai ne tik kad netvarka, o ryškus komplesinio variklio nuovargio požymis.

Mano variklyje apsukos plaukioja 15 rpm.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2014, 14:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Einoras R. rašė:

Kompresija cilidruose gali skirtis, purkštukų darbas, aukšto slėgio siurblys. Nieko blogai nenutiks, tiesiog kažkada vienu momentu kažkuris iš išvardintų komponentų užlinks.
Esmė, kad nereikia žmonėms sakyti, kad apsukų plaukiojimas 100 rpm diapazone yra normalu ir tvarka-tai jau yra ženklus variklio pulsavimas. Tai ne tik kad netvarka, o ryškus komplesinio variklio nuovargio požymis.

Mano variklyje apsukos plaukioja 15 rpm.

Del variklio nuovargio tai kaip ir perlenkta, pulsuoti gali ir naujas variklis, del ivariu priezasciu...

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 14 Rgp 2014, 15:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Egr, purkstukai, kuro spaudimo sviravimai ir tt


StandartinėParašytas: 15 Rgp 2014, 01:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.12
Pranešimai:
5
Automobiliai:
BMW E60 530i
Simon rašė:

Šitom dėžėm keičiami tepalai kas maždaug 60000 km. Tik karterį būtinai naują dėk, jis vienkartinis. Man kažkada paliko seną, tai pradėjo tepalai bėgti lauk. Beje, tepalo trūkumas irgi nėra sveikas dėžei. Omeny turėjo kolega ne dėžės restauracija. Normali visos dėžės restauracija, kaip priklauso, kainuoja apie 1600 EUR pas latvius, lt tokios normalios paslaugos negausi. Ko gero, turėta omeny tik automato movos ("pūslės") restauracija, tepalų ir karterio pakeitimas plius darbas. Tokios kainos, nieko nepadarysi. Kad mova tiek kainuoja pirma kartą girdžiu... Turbūt suklydai ir apie kardano gumą pagalvojai...

o gal tada galetum pasakyti kur gauti normaliom kainom detales ir tepalus?


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2014, 00:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.08.12
Pranešimai:
5
Automobiliai:
BMW E60 530i
ir siaip manau ka daryti restauracija dezei tai tikrai neverta, verciau jau nupirkti kite deze nuo anglo uz 1000 litu ir vaziuoti sau ramiai, negu moketi 5000lt, juk nevazinesi su ta masina visa gyvenima, ir radau del ko man pulsavo buvo kazkokiu budu atsilaisvine vidinio pusasio varstai, trys jau visai iskrite, o kitus visus galejau pirstais issukti, tai va problema sutaisyta!


StandartinėParašytas: 20 Rgp 2014, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.02.02
Pranešimai:
217
Automobiliai:
E60 530 xd '07
E53 X5 3.0 d '05
deimantas222 rašė:
ir siaip manau ka daryti restauracija dezei tai tikrai neverta, verciau jau nupirkti kite deze nuo anglo uz 1000 litu ir vaziuoti sau ramiai, negu moketi 5000lt, juk nevazinesi su ta masina visa gyvenima, ir radau del ko man pulsavo buvo kazkokiu budu atsilaisvine vidinio pusasio varstai, trys jau visai iskrite, o kitus visus galejau pirstais issukti, tai va problema sutaisyta!


Sveikas, sveikinu suradus problemą - gerai, kai imasi paieškos protingi žmonės, o ne tokie meistrai, kur keičia viską iš eilės su mintim "o gal padės" :) Dėl dėžės tepalų, karterio, filtrų ir šiaip visa ko, tai kreipčiausi į autoplikis.lt arba insaid.lt. Visų pirma todėl, kad galima gauti labai normaliom kainom, o visų antra todėl, kad ne fuflo pardavinėja. :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 171 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery