Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 23:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 07:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Amžius:
32
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E46 320d 1999m
ventiliatorius atrodo veikia, kokia gali buti priežastis dėl per aukšto slėgio?


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 09:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Vadimass rašė:
Paskutinis klausimas kolegos, kaip turi veikti kondiškes siurblys?
Ar ijungus kondiškes jis turi pastoviai suktis?
Ar pasiekus reikiama temperatura jo sankaba turi tai atsileisti tai vel susikabinti ir suktis?(atsijunginejant siurbliui kondiške išlieka ijungta)
Pati kondiške šaldo lyg ir gerai

Kondyškė jokio siurblio neturi.
Kompresorius turi veikti visada esant įjungtai kondyškei, būna atsijungia kitose pagal temperatūrą.
Šiaip jei jis atsijunginėja, tai čia yra elektrinis gedimas, kažkas su dačiku, su klimos valdymu ar temperatūriniu klimos dačiku. Padės diagnostika.

_Darius_ rašė:

atsijungineja kompresorius tik kai virsija darbini freono slegi, ant laisvu turetu visada but susikabinus sankaba, taip pat atsijungineja jei neveikia ventiliatorius kai uzkaista.

Parašei du kartus lygiai tą patį, tik kitaip apibūdinai :)

Vadimass rašė:
ventiliatorius atrodo veikia, kokia gali buti priežastis dėl per aukšto slėgio?

Dėl per aukšto slėgio gali būt kelios priežastys.
Pirmoji, tai neveikia ventiliatorius.
Antroji, ventiliatorius veikia, bet nepakankamai aušina, nes apsinešęs kondensatorius (radiatorius).
Trečioji, perpildyta sistema, per daug freono.
Ketvirtoji, blogas dačikas, prasti kontaktai, kažkas knisasi elektriškai, rodo kad yra aukštas slėgis, nors taip nėra.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 12:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
36
Pranešimai:
3760
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
VienŽo, važiuokit kauniškiai pas Andrių ir viską padarys. Sako, forume, jis mldc tvarko :D

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 13:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Andrius S. rašė:
Parašei du kartus lygiai tą patį, tik kitaip apibūdinai :)


Nezinau ar taip turi but, bet pas mane veikiant ventiliatoriui, prie dideliu apsuku kyla slegis ir atsijungineja kompresorius :)


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 13:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
_Darius_ rašė:

Nezinau ar taip turi but, bet pas mane veikiant ventiliatoriui, prie dideliu apsuku kyla slegis ir atsijungineja kompresorius :)

Taip neturi būt. Gal kondensatorius (radiatorius) apsinešęs, būna, kad net užklijuoja, turėtų ir antifrizas kaist.
Kai kompresorius atsijungia prie didesnių sūkių ar ventiliatorius veikia maksimaliu galingumu?
Gal sistema perpildyta?


Daugumos ale servisų su mandrom stotelėm, kur išmuša čekius ir super duper automatinėm yra didžiausias blogis.
1. Jie pildo, tai kas parašyta ir daugiau nieko nesupranta, nes ne šiaip sau ant lentelės rašo ribas +- 50g ir t.t. kompresoriai dyla, krenta našumas ir užpylus lygiai, tiek kiek parašyta atsitinka tokios bėdos.
2. Visiškai nežiūri į slėgius, kaip dirba darbiniu rėžimu, kas su jais darosi, kai sistema pilnai įšyla, nes kartais geriau vasarą esant dideliam karščiui geriau nedapilti 50-100g freono.
3. Pila visada tepalo, kai jo nereikia pilt, sistema gana maža, tepalo eina maži kiekiai + freono tiek kiek reikia, tai niekas ten netelpa, nors ale užpildyta puikiai ir dar čekį turi, bet neveikia taip kaip priklauso.
4. Turi tą patį indą į kurį sutraukia viską ir vėl pildo, prisitraukia visokių kitokių freonų, oro, azoto ar biesas žino ko ir tokiu miksu pildo kitiem, plius būna visokių sandariklių, kurie gali patekti su tuo visu miksu iš vienos mašinos į kitą, kai to visai nereikia.
5. Pilama perdaug dažų, didina tepalo klampą, dylą kompresoriai, dažnai net ir sugadinami, užkemšami trv vožtuvai.

rDx^ rašė:
VienŽo, važiuokit kauniškiai pas Andrių ir viską padarys. Sako, forume, jis mldc tvarko :D

Cha :mrgreen: Nevisagalis aš, galiu ir nepadaryt, visko būna, galima ir pražiūrėt ar ko nepastebėt, tuo labiau elektronika kartais būna labai kaprizinga ir su ja reikia mokėt gerai sutart :mrgreen: Ko nelabai mėgstu ir šiaip :lol:


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.18
Amžius:
36
Pranešimai:
3760
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E46 330d
Golf Variant
2019 1.5TSI 130H DSG
Is rasliavu matos kad viska supranti, gana meluot :D

_________________
///M3


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Andrius S. rašė:
Taip neturi būt. Gal kondensatorius (radiatorius) apsinešęs, būna, kad net užklijuoja, turėtų ir antifrizas kaist.
Kai kompresorius atsijungia prie didesnių sūkių ar ventiliatorius veikia maksimaliu galingumu?
Gal sistema perpildyta?


Ta prasme kondensatorius tai tas prieki ar tas kur peciuke? Antifrizas sitam nekaista net tada kai neveikia ventiliatorius (daugiau nei metus vazinejau su neveikianciu).

Del ventiliatoriaus veikimo galingumo neesu tikras, reikes atidziau kuria diena pasiziuret.

Sistema uzpildem su "mandra" stotele, kieki nustatem pagal knyga :)


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 22:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
_Darius_ rašė:

Ta prasme kondensatorius tai tas prieki ar tas kur peciuke? Antifrizas sitam nekaista net tada kai neveikia ventiliatorius (daugiau nei metus vazinejau su neveikianciu).

Del ventiliatoriaus veikimo galingumo neesu tikras, reikes atidziau kuria diena pasiziuret.

Sistema uzpildem su "mandra" stotele, kieki nustatem pagal knyga :)

Kondensatorius yra prieky. Salono pečiuky yra garintuvas.
Pasižiūrėk kaip veikia ventiliatorius, jei jau kompresorius kaip sakai atsijungia dėl per aukšto slėgio, tai ventiliatorius turi suktis maksimaliu greičiu.
Aišku kai pildė į slėgius net nežiūrėjo, tokiu atveju reiktų pasijungus pasižiūrėt kas darosi su slėgiais ir jei jis tikrai per aukštas, tai šią bėdą gal pakaktų sutvarkyt nuleidus kokį 50g freono ir slėgis nepasieks avarinio - neatjunginės kompresoriaus.

Šiaip gali pats biški nuleist, atsisuk žemos pusės pajungimą (tas mažesnis kalpačiokas) ir su kokiu buku daiktu biški nuleisk kelis šnypštelėjimus (turi pradėt eit garai) tokius ir žiūrėk ar pasikeis kas ar ne, turėtų net ir ventiliatoriaus greitis sumažėt. Tik labai neįsijausk.

Tik nelįsk prie to didesnio ir nespaudinėk, nes ten aukštas slėgs ir gali būt iki 25bar ir dar gausi skysto freono su tepalu į nosį :mrgreen:


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Amžius:
32
Pranešimai:
86
Automobiliai:
E46 320d 1999m
Ventiliatorius sukasi tikrai nepilnu pajegumu, o freono pripyle gerus 700g gal net 750g. ar neperdauk?
o atsijungineja net ir ant laisvu, bet saldo gan neblogai sakyciau, nors nzn kaip turi buti istiesu.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2014, 23:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
Vadimass rašė:
Ventiliatorius sukasi tikrai nepilnu pajegumu, o freono pripyle gerus 700g gal net 750g. ar neperdauk?
o atsijungineja net ir ant laisvu, bet saldo gan neblogai sakyciau, nors nzn kaip turi buti istiesu.

Jei tavo auto, kaip paraše, tai pas tave 670-690g eina. Tai jei tiek pripylė kaip parašei, tai net kompresorius turėtų braškėt kai pasileidžia :mrgreen:


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 00:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Andrius S. rašė:
Kondensatorius yra prieky. Salono pečiuky yra garintuvas.
Pasižiūrėk kaip veikia ventiliatorius, jei jau kompresorius kaip sakai atsijungia dėl per aukšto slėgio, tai ventiliatorius turi suktis maksimaliu greičiu.
Aišku kai pildė į slėgius net nežiūrėjo, tokiu atveju reiktų pasijungus pasižiūrėt kas darosi su slėgiais ir jei jis tikrai per aukštas, tai šią bėdą gal pakaktų sutvarkyt nuleidus kokį 50g freono ir slėgis nepasieks avarinio - neatjunginės kompresoriaus.

Šiaip gali pats biški nuleist, atsisuk žemos pusės pajungimą (tas mažesnis kalpačiokas) ir su kokiu buku daiktu biški nuleisk kelis šnypštelėjimus (turi pradėt eit garai) tokius ir žiūrėk ar pasikeis kas ar ne, turėtų net ir ventiliatoriaus greitis sumažėt. Tik labai neįsijausk.

Tik nelįsk prie to didesnio ir nespaudinėk, nes ten aukštas slėgs ir gali būt iki 25bar ir dar gausi skysto freono su tepalu į nosį :mrgreen:


A, kondensatoriu galima praplaut profilaktiskai, bet jis gan graziai atrodo.

Koks patikimas budas nustatyt ar tai maksimalus ventiliatoriaus greitis ar ne? :)

Kompas ant laisvu rodo ~16 baru, pakelus apsukas kyla iki 19-20 ir tada atjungia kompresoriu, kai nukrenta iki ~16 baru vel isijungia.


StandartinėParašytas: 04 Bir 2014, 06:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
_Darius_ rašė:

A, kondensatoriu galima praplaut profilaktiskai, bet jis gan graziai atrodo.

Koks patikimas budas nustatyt ar tai maksimalus ventiliatoriaus greitis ar ne? :)

Kompas ant laisvu rodo ~16 baru, pakelus apsukas kyla iki 19-20 ir tada atjungia kompresoriu, kai nukrenta iki ~16 baru vel isijungia.

Slėgiai šiaip net ir geri. Nes darbo ribos yra 12-22bar. Avarinis nuo 25bar.
Nuo 12bar pasileidžia ventiliatorius 1 greitis.
Kažkur nuo 18-20bar kaip kokia mašina pasileidžia maksimaliai.
Būna dar trijų greičių, tai antras greitis įsijungia nuo maždaug 15bar.

Kai labai smarkiai ūžia, tai maksimalus greitis :D
Galima praplaut, prapūst dulkes visas iš plyšių, kad nebūtų tie tarpai tarp lamelių užklijuoti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery