Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 21:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 70 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Lie 2006, 15:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
ne cia ta prasme rasiau kad wazineju ne kaip pencininkas,kad pagainioju wisokius ciwikus ir pan. ir kad pawazineju letai kad wisi matytu mane.na supranti ka noriu pasakyt,kad normalei wazinejant :wink:

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 09 Lie 2006, 15:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
force rašė:
zillwe rašė:
pas mane widutines sanaudos benzo apie 9ltr duju apie 10ltr,normalei waziuojant kaip priklauso bmw :twisted:


o kaip priklauso bmw? varyklis suktis pradeda tik nuo 4000rpm, taigi normalej cia iki 4000 ar po?


ne reikia pasaku,ne taip viskas tragiskai :)

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 09 Lie 2006, 19:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
kokiu pasaku? kas ne tragishkai? su 2.5 varykliu gal ir netragishkai, kada bepaspausi vaziuoja o is'as tai truputi kitaip :)

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 09 Lie 2006, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
53
Pranešimai:
192
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E87 118d Facelifted
kiek spejau pajusti - iS'as gyvena nuo mazdaug 3-4 tukst. apsuku. Iki tol siaip ramiai vaziuoja :) ir dar spejau pajusti - labai ekonomiska masinele :)

force rašė:
kokiu pasaku? kas ne tragishkai? su 2.5 varykliu gal ir netragishkai, kada bepaspausi vaziuoja o is'as tai truputi kitaip :)

_________________
As soon as you make something idiot proof, Nature makes better idiots :)


StandartinėParašytas: 11 Lie 2006, 15:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
46
Pranešimai:
545
Miestas:
Mažeikiai
ramiai/ekonomishkai vaziuojant sanaudos ~6-7 ltr. o jei reikia pashokt i prieki - apsukos labai greitai susikelia. nera jokio 'turbo lago' (kabutese jei kas nepastebejot) kaip pas didelio litrazo variklius.
o benzo sanaudas OBC gana tixliai parodo (pas ka yra zinoma).


StandartinėParašytas: 11 Lie 2006, 15:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.31
Amžius:
38
Pranešimai:
576
Miestas:
Vilnius
pradedant vaziuot lagas yra truputi tikrai, o i maziau kaip 10l niekaip neisitenku :/


StandartinėParašytas: 14 Lie 2006, 12:13 
  
 
 
318iS - daug geriau vaziuoja nei 316i ar 318i, kiek teko bandyt, net nesijaucia esminio skirtumo ir tar iS bei 320i.
Mano uzmiesti apie 120 vaziujant valgo apie 7-8 litrus benzo, o mieste jei gerai palakstai (ir uzmiestyje, zinoma), tai net nebeziuriu, tikrai gerokai virs 10


StandartinėParašytas: 14 Lie 2006, 12:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
gerb. minde rašė:
318iS - daug geriau vaziuoja nei 316i ar 318i, kiek teko bandyt, net nesijaucia esminio skirtumo ir tar iS bei 320i.
Mano uzmiesti apie 120 vaziujant valgo apie 7-8 litrus benzo, o mieste jei gerai palakstai (ir uzmiestyje, zinoma), tai net nebeziuriu, tikrai gerokai virs 10

ot ir jaučiasi :)
pirmiausia garsas kitas, 6 cilindrų daug malonesnis ausiai..
ir dinamika biški kita, bent jau man toks vaizdas liko. :P

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 14 Lie 2006, 12:25 
  
 
 
jo garsas aisku kitas, as nedaug vaziavau su 320, aisku dar masina masinai nelygu, variklis, pakaba, tik pastebejau, kad trauka labai panasi :D Nors vis gi 10AG skiriasi


StandartinėParašytas: 14 Lie 2006, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4364
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
wat kas man IS'e patiko, tai kad ir kaip stengciausi ekonomiskai ir ramiai vaziuoti, mieste valgo ~10-11, bet uzkniso vilktis, vis norisi paspausti, saulike viena kita, duoti prasisikti iki redline'o ir t.t. bet vis tiek jis 10-11 valgo... Ziema tik kai labai daug sauliu paisydavau, tai benzo sanaudos pasijausdavo. Kiek teko ilgu kelionu vaziuoti su dar 3 keliaiviais, tai bendras vidurkis 7.5-8 ltr. Ir bandyta ne siaip 100-200km atstumais, o pvz iki varsuvos ir atgal, tekdavo ir mieste paspausti rimciau ir trasoj... Del ekonomiskumo tai tikrai verta pagirti - nesrebia benzo neskaiciuodamas tas IS. Bet kadangi variklis truputi shustras, tai jo prieziura yra sudetingesne, kartais apsukos niftemu paplaukiodavo (gali buti ir levo remonto pasekmes...). Siaip trasoje >140 km/h paspaudus jauciasi kad patraukia i prieki, dinamika >4000 aps labai smagi. Tiesa kaip 4 cilindru truputi labiau dreba ant labai mazu apsuku (pajudant reikia daugiau akseleratoriu paspausti). nu ir be abejo grandines - labai dazna rimta problema. Be to stock [CENZŪRA]. reduktoriu dar nesu mates (gerai, kad pas 320 jis lygiai tokis pats ejo :-)) Beje aukstos itampos laidai truputi navarotnesni ir brangesni nei pas 318i ar 316i, zvakes pakeisti truputi sunkiau. Ir didziausia problema, kad jie buna padrozti nekukliai (visgi prieziuros reikalauja sitas variklis). tai pradziai tiek :roll:

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 14 Lie 2006, 14:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
53
Pranešimai:
192
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E87 118d Facelifted
PrakalejaS rašė:
Bet kadangi variklis truputi shustras, tai jo prieziura yra sudetingesne, kartais apsukos niftemu paplaukiodavo (gali buti ir levo remonto pasekmes...).


ka darei, kad apsukos neplaukiotu? kokia buvo sio gedimo priezastis?

_________________
As soon as you make something idiot proof, Nature makes better idiots :)


StandartinėParašytas: 14 Lie 2006, 14:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4364
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
ai ten daug problemu gali buti labai daug, pradedant oro padavimu baigiant LZ. Pirmiausia reikia pravalyti LEV, tada oro padavimo angas, patikrinti vakuma. Kuo maziau cilindru, tuo labiau jauciasi gedimai (pvz kibirksties nepakankamumas). Jei viska nuosekliai padarai, tai viskas labai gerai ir patikimai dirba, nors mazas apsuku grybavimas (+-20-50) yra normalu sitiems varikliams. Nu berods viska susitvarkiau, tai kuriasi "is puses aboroto", apsukos beveik iskart nusistovi ties norma ~800-850aps/min. kai vale oro padavimo angas ir sklendes, LEV'a tai ten tokie maurai prikibe buvo... IS'as labai jautrus variklis bet kokiems nukrypimams nuo normu, bet jei viskas priziurima ir traukia gerai ir valgo salyginai nedaug...
Katinas rašė:
ka darei, kad apsukos neplaukiotu? kokia buvo sio gedimo priezastis?

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 14 Lie 2006, 14:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
53
Pranešimai:
192
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E87 118d Facelifted
PrakalejaS rašė:
ai ten daug problemu gali buti labai daug, pradedant oro padavimu baigiant LZ. Pirmiausia reikia pravalyti LEV, tada oro padavimo angas, patikrinti vakuma. Kuo maziau cilindru, tuo labiau jauciasi gedimai (pvz kibirksties nepakankamumas). Jei viska nuosekliai padarai, tai viskas labai gerai ir patikimai dirba, nors mazas apsuku grybavimas (+-20-50) yra normalu sitiems varikliams. Nu berods viska susitvarkiau, tai kuriasi "is puses aboroto", apsukos beveik iskart nusistovi ties norma ~800-850aps/min. kai vale oro padavimo angas ir sklendes, LEV'a tai ten tokie maurai prikibe buvo... IS'as labai jautrus variklis bet kokiems nukrypimams nuo normu, bet jei viskas priziurima ir traukia gerai ir valgo salyginai nedaug...
Katinas rašė:
ka darei, kad apsukos neplaukiotu? kokia buvo sio gedimo priezastis?


pas Audriu vale?

_________________
As soon as you make something idiot proof, Nature makes better idiots :)


StandartinėParašytas: 14 Lie 2006, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4364
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
be abejo :twisted: aisku viska stebejau ir kazkuom stengiausi prisideti, nes siaip prisizaisti truputi galima ten, pvz ne tuos varztus pasukinejus nusimusti minimumas apsuku, tarpines turi buti suteptos spec priemonemis ir pan. Bet didesne dali darbu gali bet kuris pasidaryti.
Katinas rašė:
pas Audriu vale?

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 14 Lie 2006, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
53
Pranešimai:
192
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E87 118d Facelifted
PrakalejaS rašė:
be abejo :twisted: aisku viska stebejau ir kazkuom stengiausi prisideti, nes siaip prisizaisti truputi galima ten, pvz ne tuos varztus pasukinejus nusimusti minimumas apsuku, tarpines turi buti suteptos spec priemonemis ir pan. Bet didesne dali darbu gali bet kuris pasidaryti.


o kam tu ten stebejai? :shock: Audrius zino, ka daro :D

_________________
As soon as you make something idiot proof, Nature makes better idiots :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 70 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery