Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 00:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E60 ir E61 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 137  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Vas 2014, 15:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
44
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
na va , grazu ziuret ir BMWhat apsas naudot pradedamas, o kiek seniau pries nusistaciusiu buvo :mrgreen: =D>
tai nera profesionalus ir tobulas irankis, bet visvien gan neblogas daikciukas, be to patogu naudot, telefona issitraukiai is kiseniaus ir pasijungi :)

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 25 Vas 2014, 15:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.02
Pranešimai:
114
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E61 530d 04
Tik svarbu nepamirst isimt to adapterio kad masina galetu ramiai miegot :)


StandartinėParašytas: 25 Vas 2014, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
staska rašė:
Tik svarbu nepamirst isimt to adapterio kad masina galetu ramiai miegot :)

As rekomenduociau pirkti elm327 su isjungimo funkcija, nereikes kaisioti isvis.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 27 Vas 2014, 17:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
o kaip priverstine regeneracija pasileidziat? neina per bmwhat ? :D


StandartinėParašytas: 27 Vas 2014, 17:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.30
Pranešimai:
202
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
BMW E60 530D M Sport
Per DIS pasileidzia, deja per BMWhat neina

Juozukas rašė:
o kaip priverstine regeneracija pasileidziat? neina per bmwhat ? :D


StandartinėParašytas: 12 Kov 2014, 23:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.09
Amžius:
41
Pranešimai:
343
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 525d
ex. BMW E39 528 96'
dujos
Skype:
Skrilis
O ar DIS veikia nuo ELM kabelio?Ar turi buti D-Kan?

_________________
viskas yra gerai


StandartinėParašytas: 12 Kov 2014, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.09
Amžius:
41
Pranešimai:
343
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 525d
ex. BMW E39 528 96'
dujos
Skype:
Skrilis
Kalbant į tema, valiausi DPF filtrą pats. Auto LCI, tad katalizatorius su suodžių filtru viename bakelyje. Truputi buvo vargo, kol nuėmėm visas apsaugas, atjungėm fiškes, atsukom kelis varžtus. Pats valymas pradžioje buvo atliekamas užpylus benzino, veliau naudojant kercherį, tačiau tai nepasiteisino, nes įpūsti galėjau tik per vieną galą, efekto nesimatė.
Priėmėm kitą valymo būdą - naudoti lietlempe (degiklį). Su kuo iškaitinom visą suodžių filtrą. Sudėjus viską į vietą, per pirmus banduomuosius važiavimus, klaidą vis išmesdavo (matomai dėl dar buvusio vandens katalizatoriuje, nes su degikliu ten neriėjome), o vėliau klaida dingo ir kokius 300-400 km parvažiavau be DPF užsikišusio filtro klaidos.
Tad jei kas valysit, pagalvokit apie šį variantą, manau tai greičiau - o efektas neprastesnis.
Procesas truko pusdienį - antrą kartą būtų lengviau.. :)
Sėkmės.

_________________
viskas yra gerai


Paskutinį kartą redagavo skrilis 12 Kov 2014, 23:59. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 12 Kov 2014, 23:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
DISui reik ediabaso.

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 13 Kov 2014, 09:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
skrilis rašė:
Kalbant į tema, valiausi DPF filtrą pats. Auto LCI, tad katalizatorius su suodžių filtru viename bakelyje. Truputi buvo vargo, kol nuėmėm visas apsaugas, atjungėm fiškes, atsukom kelis varžtus. Pats valymas pradžioje buvo atliekamas užpylus benzino, veliau naudojant kercherį, tačiau tai nepasiteisino, nes įpūsti galėjau tik per vieną galą, efekto nesimatė.
Priėmėm kitą valymo būdą - naudoti lietlempe (degiklį). Su kuo iškaitinom visą suodžių filtrą. Sudėjus viską į vietą, per pirmus banduomuosius važiavimus, klaidą vis išmesdavo (matomai dėl dar buvusio vandens katalizatoriuje, nes su degikliu ten neriėjome), o vėliau klaida dingo ir kokius 300-400 km parvažiavau be DPF užsikišusio filtro klaidos.
Tad jei kas valysit, pagalvokit apie šį variantą, manau tai greičiau - o efektas neprastesnis.
Procesas truko pusdienį - antrą kartą būtų lengviau.. :)
Sėkmės.

Klysti ir manau stipriai, virslegi matavai, jog sakai, kad rezultatas geras?


StandartinėParašytas: 13 Kov 2014, 11:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
skrilis rašė:
Kalbant į tema, valiausi DPF filtrą pats. Auto LCI, tad katalizatorius su suodžių filtru viename bakelyje. Truputi buvo vargo, kol nuėmėm visas apsaugas, atjungėm fiškes, atsukom kelis varžtus. Pats valymas pradžioje buvo atliekamas užpylus benzino, veliau naudojant kercherį, tačiau tai nepasiteisino, nes įpūsti galėjau tik per vieną galą, efekto nesimatė.
Priėmėm kitą valymo būdą - naudoti lietlempe (degiklį). Su kuo iškaitinom visą suodžių filtrą. Sudėjus viską į vietą, per pirmus banduomuosius važiavimus, klaidą vis išmesdavo (matomai dėl dar buvusio vandens katalizatoriuje, nes su degikliu ten neriėjome), o vėliau klaida dingo ir kokius 300-400 km parvažiavau be DPF užsikišusio filtro klaidos.
Tad jei kas valysit, pagalvokit apie šį variantą, manau tai greičiau - o efektas neprastesnis.
Procesas truko pusdienį - antrą kartą būtų lengviau.. :)
Sėkmės.

Jei tu ten kazka deginai ir po deginimo vandens buvo tam filtre tai tas deginimas nieko nedave, kad issidegintu bent kazkas is jo reik ikaitinti ji iki 400-500 laipsniu jei tu taip butum ikaitines jokio vandens ar dregmes nebutu like


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 13 Kov 2014, 12:34. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 13 Kov 2014, 12:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
dantu rovimas per uzpakali jusu tie deginimai ir plovimai...


StandartinėParašytas: 13 Kov 2014, 13:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.12.05
Pranešimai:
51
Automobiliai:
ex E60 530d M57N2
F10 535d
donce258 rašė:
dantu rovimas per uzpakali jusu tie deginimai ir plovimai...

Oj ne [-X Kai turėjau E60, man išplovė, pardaviau giminaičiui, ir dabar ta mašina su plautu filtru jau netoli šimto tūkstančių važiuoja. Aišku, jei plausi kaimiškai, kaip čia tenka paskaityti, tai tikrai nepadės ir bus tokia skeptiška nuomonė.


StandartinėParašytas: 13 Kov 2014, 15:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
BMWICE rašė:
Oj ne [-X Kai turėjau E60, man išplovė, pardaviau giminaičiui, ir dabar ta mašina su plautu filtru jau netoli šimto tūkstančių važiuoja. Aišku, jei plausi kaimiškai, kaip čia tenka paskaityti, tai tikrai nepadės ir bus tokia skeptiška nuomonė.

Mano atveju, prakankinau priverstinem regeneracijom. Dabar jau apie 4k po regeneraciju (nezinau kiek ju buvo poto savaiminiu), slegis pries dpf 9.88mbar ant 680rpm.

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


StandartinėParašytas: 13 Kov 2014, 18:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.11.30
Pranešimai:
12
Automobiliai:
MB S320
Išmečiau DPF ir katalizatorių (viskas buvo išdegę, nesimatė net kur kuris, tai viską išėmiau).

Liko degti Check engine (Increased Emissions). Ar galima ištrinti per diagnostiką, ar būtina išprogramuoti DPF (kiek tai kainuoja) ?


StandartinėParašytas: 13 Kov 2014, 19:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.15
Amžius:
105
Pranešimai:
1743
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW F11 530xD LCI sophistograu;
ex: f11 alpinaweis, e61, E39, E34, e30x2;
Arce20 rašė:
Išmečiau DPF ir katalizatorių (viskas buvo išdegę, nesimatė net kur kuris, tai viską išėmiau).

Liko degti Check engine (Increased Emissions). Ar galima ištrinti per diagnostiką, ar būtina išprogramuoti DPF (kiek tai kainuoja) ?

Skaityk tema, kokia 10 kart atsakyta....

_________________
Pries idiota laimeti ginca neimanoma... reikia kristi i idioto "lygi", o ten laimi jo patirtis.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2041 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 137  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery