Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 21:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Šioje srityje vartotojai apraso savo nuveiktus darbus tvarkant/perdarant automobilius.
Čia draudžiamos diskusijos, užklausimai ir kiti panašūs dalykai. Tam yra PM.
Pranešimai atsiranda tik su moderatorių patvirtinimu.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Vas 2014, 23:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.03
Pranešimai:
106
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528i
Žiema toks metas, kai šalta :D Dauguma vairuojame komfortinės klasės automobilius, ir štai žiemą kaikuriems to komforto pritruksta: šalta povelnių!
Į VW audi renault ir turbut daugiau markių auto, buvo/yra montuojami antifrizo pašildytojai.
Paveikslėlis
Pašildytojas tėra vamzdukas į kurį yra įsrėgtos pakaitinimo žvakės, ir įjungtos jos šildo antifrizą, esant tam tikroms sąlygoms. Tokį daikčiuką nesunku įsidėti pačiam jeigu rankos teisingose vietose.
Priežastis kodėl montavau pašildytoją, tai tam kad dujos greičiau įsijungtų, nes net lėtai važiuojant esant šaltam varikliui, benziną srebia kibirais.

Procesas toks: viską susipirkti. Randame patį pašildytoją, ir tikrinam ar sveikos žvakės. Griebiam į rankas multimetrą, statom rodyklytę prie ohm'ų (20) ir matuojame žvakės viršų ir apačią. Turime gauti apie 3 ohm'us jeigu žvakė sveika. Kiekviena sveika žvakė sutaupo minimum 12 litų. Valio. Toliau reikia elektros komponentų, ir kokių konkrečiai reikės priklausys nuo žvakių kiekio. Dažniausiai būna 3 arba 4. Jeigu toks variantas kaip pas mane (pašildytojas nuo lagūnos 1,9dTi), tai su keturiom žvakėm, jūsų laidams reikės atlaikyti net 100 amperų srovę, kas nėra vaikų žaidimai.
Elektronikos komponentai: 1 arba 2 rėlės po 70/80Amperų(12V); Storas 10mm^2 laidas "Pliusui" ir įžeminimui (bent 2 metrus minimum, jeigu 'pliusą' imsim nuo variklio. Kur virš kolektoriaus varžtas). Bent 2,50mm^2 storio laido vesti iš rėlės į žvakes (užteks apie metro ar pusantro, priklausant kur bus rėlės). 3 didesnės kilpos storam laidui, 4 mažesnės kilputės laidam tvirtinti prie žvakių, 6 arba 8 mažesnius lizdukus smulkesniems laidams tvirtint į rėlę, ir 6 stambesnius lizdukus tvirtint į rėlę bei didelį saugiklį, jeigu nerasit lizdo saugikliui. Saugiklis 75 arba 100 amperų, priklausomai nuo žvakių kiekio.
Atitinkamai nuo gauto pašildytojo reikės kažkaip jį įmontuoti į esamą sistemą. Raskit vietą kur montuosit ir pamatavę žarnos diametrą bei atmetę keletą milimetrų nuo išorinio diametro, gavę vidinį begam į senukus ir perkam susiaurėjimus abiems galams. Dar paranku turėti karščiui atsparaus hermetiko, kad gerai susukt varinius susiaurėjimus. Nepamirštam kilpinių savaržų (chamutų), taipogi atitinkamo diametro (man prireikė 12-22mm bei vienu dydžiu didesnio regis 18-32mm. Man iš viso reikėjo 6 savaržų. Dar reikės apie litro antifrizo iš naujo nuorint sistemą.
Iš įrankių mums reikės laidų kirpėjo ir suspaudėjo (vienas daiktas), replių, britvinio peilio pjaut šlangom, atsuktuvų, galvų rinkinio su triščialka bei prailginimais, izoliacijos ir reguliuojamo visrakčio.
PRIEŠ DIRBANT PRIE AUTMOBILIO ELEKTROS INSTALIACIJOS BŪTINA ATJUNGTI AKUMULIATORIŲ/S IR IŠTRAUKTI RAKTELĮ IŠ UŽDEGIMO SPYNOS.
Parankiausia montuoti pašildytoją yra prieš salono pečiuką, arba kaip mano atveju, prieš dujų reduktorių kad greičiau persijungtų kuras. Nukirpus žarnos gabalo bei įstačius pašildytoją belieka surinkti elektros instaliaciją. Pradžiai reikia išsirinkti kur bus įžeminimas ir kur stovės rėlė/s. Atsimatavus laidų ilgius telieka tvarkingai ant galų uždėti, atitinkamai, kilpas ir lizdukus. Prieš jungiant baigtus tvarkyti laidus į rėles, reiks prasivest jungiklio laidą iš salono prie rėlių. Aš pravedžiau laidą pro skylutę skirtą variklio dangčio atrakinimo trosui ir jungiklį palikau kabėti panelės kišenėje po vairu. Jungiklio pliusą ėmiau iš tos pačios vietos kaip ir rėlėms, ir po saugiklio. Nepamirštam saugiklio instaliuot! Nenorim sudeginti automobilio.
Rėlę/rėles jungiam taip:
[img]http://ipix.lt/di/S98A/0-727-71-durite-12v-70a-mini-heavy-duty-make-and-break-relay-with-resistor-2164-p[2].jpg[/img]
Viską pritvirtinam kad nesimaskatuotų, kad nesiliestų laidai prie kaistančių vietų. Mano pašiltintojas stovi prie išmetimo kolektoriaus, todėl laidus apvyniojau aliuminio juostele, kad atspindėtų radijuojamą karštį.
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Netvarkinga laidų raizgalynė bet viskas aišku kur yra ir veikia tvarkingai.

Man dujos per 6min isijunge. Lauko temperatura buvo -2 ar -3. Nuvaziaves 5km, ir po 3 valandu stovejimo, dujos persijunge per pusantros minutes.
Nors ir benzininiai auto neturi problemu su sildymu, visgi norisi kad viskas greiciau vyktu. Manau uz 130lt susimontuotas toks daiktas tikrai vertas tu pinigu, kai tuo tarbu webasta yra nuo keliu iki keliasdesimt kartu brangesne ir dar daugiau vietos uzima.


StandartinėParašytas: 13 Vas 2014, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
36
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
viskas gut, bet jai kokiam dyzeliui montuosi pasiskaiciuok kad dar ir pakaitinimo zvakes dirba ne tik iki uzkurimo, kai susijungs 4,6 ar 8 variklio plius dar 4 syldimui gali generatorius nebesuprast kas darosi.

kazkada i golfe buvau toki upgreida dares, langm rasot neleisdavo per salcius vejelis, taciau juntamos silumos labai nesijaute


StandartinėParašytas: 13 Vas 2014, 18:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Idomus modas, ačiū uz ideja, gal but reikes modifikuot irgi ir man toki dalyka :) Pats dabar kankinausi ziemos metu, kartais ilgai isijungia dujos ir ilgai sildomas variklis, kai masina stovejo lauke. Tiktai man atrodo,kad reikia pajungti maitinima ne prie uzkurimo tasko, nes tada letai issikraus akumuliatorius. Man taip buv okitoje masinoje, kai vienas specialistas pajunge garso aparatura prie generatoriaus, o ne prie akumulaitoriaus. O cia praktiskai tas pats, nes starteris, generatorius ir uzkurimo taskas jungiasi nuosekliai.
Paveikslėlis

Gal but reiketu pravesti laidus iki keleivio sedynes. Ten po kilimu, yra deze, kurioje paskirstoma elektra. Tas storas laidas ateina tiesiai is akumuliatoriaus. Reiketu tada turbut pakeisti saugikli i didesni ir vest laida.
Paveikslėlis

O gal but ir taip viskas gerai bus. Tu veliau parasyk, ar viskas gerai bus su akumu ar ne :)
Sekmes.

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


Paskutinį kartą redagavo dionich 26 Vas 2014, 04:10. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 10:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
prodrive rašė:

Man dujos per 6min isijunge. Lauko temperatura buvo -2 ar -3. Nuvaziaves 5km, ir po 3 valandu stovejimo, dujos persijunge per pusantros minutes.
Nors ir benzininiai auto neturi problemu su sildymu, visgi norisi kad viskas greiciau vyktu. Manau uz 130lt susimontuotas toks daiktas tikrai vertas tu pinigu, kai tuo tarbu webasta yra nuo keliu iki keliasdesimt kartu brangesne ir dar daugiau vietos uzima.

Tiek konstravimo ir tiek efekto. Pas mane dujos jungiasi nuo +30 gal ten +35 antifrizo temperatūra. Nes vasarą užkūrus kai karšta kartais užtenka 10-30s ir jau dujos.
Žiemą prie nedidelio minuso tai 1-2min ir įsijungia.
Kai dideli šalčiai apie -15 tai reikėdavo nuvažiuot 2-4km kad įsijungtų. Vietoj stovint kol langus nuvalydavau ir pradėdavau važiuot tai kokios 5-7min.

Tai konstruot tokį priborą tikrai neverta. Gal kažkas blogai su sistema pas tave, kad nešildavo, ar dujų persijungimo temperatūra per aukšta nustatyta, nes šiaip žemiausia rekomenduojama +30, nes būna kas pasidaro žemesnę, tai apšalinėja reduktorius ir prastai dirba pradžioj kai persijungia.


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Galima zymiai pagreitinti duju perjungima. Kai masina sildoma, reikai isjungti peciuka. Taka elektromagnetai uzsidaro,ir visas antifrizo srautas keliauja pro reduktoriu.

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 14 Vas 2014, 15:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
Gal pries montuojant toki prietaisa reikejo pasitikrinti termostata? Tokio litrazo benzui sita pasildyma montuoti mano manymu yra absoliuti nesamone.

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 15 Vas 2014, 15:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.01.03
Pranešimai:
106
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528i
Taip staiga sitiek atsakymu nesitikejau. Pas mane automobilis tvarkingas, pries naujus kai pirkau, pakeiciau ir termostata ir vandens pompa, visus chamutus is naujo uzverziau. Kad isjungus klima iskart pastebejau kad greiciau uzsyla. Pas dujininka neveziau, kad keistu persijungimo temperatura, bet ziurint pagal variklio temperaturos rodykle, tai dujos persijungia mazdaug ties ta riba, kur tarp melynos ir baltos. Kartais truputi anksciau, kartais truputi veliau.
Del akumuliatoriaus iskraudinejimo, tai tikrai sitas mod'as nieko neiskrauna. Tiesa buvau karta netycia palikes ijungta visa sistema, tai kai uz 10min grizau prie masinos, jau teko su rakteliu atsirakinti dureles.
Andrius S. Gal but pas tave geresne duju iranga, negu kad pas mane, todel greiciau isijungia. Bet kaip sakai, kad prie nedidelio minuso keletas minuciu ir jau dujom vaziuoji kazkaip nelabai norisi tiketi. Gal webasta yra pas tave? Nezinau kiek vandens teka mazajam rate, bet reiktu labai daug energijos kad pasildyt kokius 5 litrus nuo nulio iki plius trisdesimt/keturiasdesimt.


StandartinėParašytas: 17 Vas 2014, 18:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Kad nepamirst ijungti sitos systemos, galima pakaitintuvu ijungimo procesa biskeli automatizuoti. Nezinau kaip pas E39, bet E38'ame kai lauko temperatura maziau negu 3 laipsniai, automatiskai ijungiamas priekinio lango ir langu apiplovimo purkstuku sildymas. Galima, pvz nuo langu purkstuku sildymo laido, pravest laida i rele, kuria aktivuos systemos maitinima. Tuo atveju viskas bus automatiskai ir tiktai kai lauke maziau negu 3 laipsniai :)

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 18 Vas 2014, 09:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6970
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
prodrive rašė:
Taip staiga sitiek atsakymu nesitikejau. Pas mane automobilis tvarkingas, pries naujus kai pirkau, pakeiciau ir termostata ir vandens pompa, visus chamutus is naujo uzverziau. Kad isjungus klima iskart pastebejau kad greiciau uzsyla. Pas dujininka neveziau, kad keistu persijungimo temperatura, bet ziurint pagal variklio temperaturos rodykle, tai dujos persijungia mazdaug ties ta riba, kur tarp melynos ir baltos. Kartais truputi anksciau, kartais truputi veliau.
Del akumuliatoriaus iskraudinejimo, tai tikrai sitas mod'as nieko neiskrauna. Tiesa buvau karta netycia palikes ijungta visa sistema, tai kai uz 10min grizau prie masinos, jau teko su rakteliu atsirakinti dureles.
Andrius S. Gal but pas tave geresne duju iranga, negu kad pas mane, todel greiciau isijungia. Bet kaip sakai, kad prie nedidelio minuso keletas minuciu ir jau dujom vaziuoji kazkaip nelabai norisi tiketi. Gal webasta yra pas tave? Nezinau kiek vandens teka mazajam rate, bet reiktu labai daug energijos kad pasildyt kokius 5 litrus nuo nulio iki plius trisdesimt/keturiasdesimt.

Kaip minėjau, pas mane padaryta +30 ar +35 teperatūra dūjų įsijungimui, bent jau taip sakė kas dujas montavo. Nes jei būtų mažesnė, tai tada tik įsijungus dėl prasto išgarinimo ir apšąlančio reduktoriaus variklis nenoriai dirba, nes buvo keli kolegos pasidarę ir nuo +10 ar nuo +20 ale taupumo sumetimais, bet gavosi didelis š, teko temperatūrą pakelt.
Taip, su dujom mašina pradėjo ilgiau šilt, pečiuko neįjungus ir pas mane greičiau įšyla, o šiaip persijungia kai temperatūros rodyklė būna ant mėlynos padalos maždaug per jos vidurį. Dabar esant tokiam orui ~+3 užkūrus ir pradėjus važiuot persijungimas įvyksta nuvažiavus mieste kokį 1km su dviem šviesaforais, laiko atžvilgiu matuojant iki 2min. Kai oras šiltas +15 tai iš kiemo daugiabučio išvažiavus jau beveik įsijungia, tai būna apie 200m. Dėl dujų persijungimo tai labai gerai ir greitai persijungia ir gražiai dirba, tik kiek nervuoja, kad per didesnius šalčius labai ilgai šyla iki darbinės, kad darbinę pasiekt, kartais reikia nuvažiuot gerus 10km, be dujų būdavo dvigubai greičiau.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery